Jammer genoeg ben jij voor altijd maagd vrint.quote:
Ik kan nogsteeds soms een kleine bam horen. Dus niet echt.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben jij voor altijd maagd vrint.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
haha stiefpa nakt mee rpuni dan tsen die puni is ook nog zijn mama haha Xd
Zolang je er zelf maar niet op fapt is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef BlazingV2 het volgende:
Die andere ventilator werkt dus helemaal niet en ik hoorde ze gister best hard dus.![]()
Ik lag gvd nog geen uur in me nest en ik hoorde ze al, BAMBAMBAM.
Ik dus een klap op een luid gedeelte van me bed geven, waren ze wel gelijk een stuk zachter.
Toen, na een half uur, hoorde ik hem klaarkomen (UUUUUHUUUUHUHUAAHAHAHAAAOOOOH), en nog geen half uur later gingen ze voor een tweede ronde.
Te lui om op me naam te klikken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Link naar het vorige topic voor de pics van je zus?
recsept voor die paquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef BlazingV2 het volgende:
Die andere ventilator werkt dus helemaal niet en ik hoorde ze gister best hard dus.![]()
Ik lag gvd nog geen uur in me nest en ik hoorde ze al, BAMBAMBAM.
Ik dus een klap op een luid gedeelte van me bed geven, waren ze wel gelijk een stuk zachter.
Toen, na een half uur, hoorde ik hem klaarkomen (UUUUUHUUUUHUHUAAHAHAHAAAOOOOH), en nog geen half uur later gingen ze voor een tweede ronde.
Hier dus:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef dabadbass het volgende:
Welk topic staat die pic van Cupid TV dan?
RTL 4, tussen 1 en 3 's nachts.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:40 schreef Anno2012 het volgende:
Maar TS,wanneer komen jullie weer op TV?
Oh, ik dacht dat je Cupido TV bedoelde. Nee, dat weettik nie.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:59 schreef Anno2012 het volgende:
Heeft rtl4 nu ook al zoiets als Probleemwijken SBS6
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:04 schreef o.us het volgende:
In tokkiefamilies heb je altijd wel een lekkere zus tussen zitten.
Dus pics van je zus gaarne TS
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |