quote:Toen keerde ik me tot een hogere kracht, waar ik nooit in geloofd heb.
Ik dus zo bidden van;
'Oh almachtige Allah, help mij.
Ik vraag U om mij in slaap te laten vallen wanneer mijn ouders seksueel contact hebben.
Als dit mijn straf is, dan begrijp ik dat en heb ik dat dan ook verdient.
Ik zal alles doen wat U van mij vraagt, en een heuse goede Moslim worden.
Ik zal al Uw regels volgen, tot de kleinste detail.
Alstublieft. Ik smeek het U.
Amen.'
Idd zeg, jezus halve OP gelezen met tranen in de ogen.quote:
opgelost dus.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:34 schreef BlazingV2 het volgende:
Naja vannacht dus weer
Gister wat opgezocht over kamers geluidsdicht te maken en een laken voor je deur hangen werkt blijkbaar. Ik dus een laken over me deur gehangen, gordijn op me ventilator (zo'n windmolen-achtig ding) voor extra herrie en hoorde niks meer!
hihaho 'nemen' i.c.m. de ketsende ouders van TS, ik moet nu al lachen.quote:
jwz man denhaaaaaaag addddoooooooooquote:Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Ik doe het accent na. 070 weetjewel.
Je een ingevoegde grap over de moeder van TS lag iets te veel voor de hand.quote:Op donderdag 28 juni 2012 11:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hihaho 'nemen' i.c.m. de ketsende ouders van TS, ik moet nu al lachen.
Nou.quote:Op donderdag 28 juni 2012 10:51 schreef leetzors het volgende:
Heeft wel potentie dit topique, nog meer gebeurd?
Nou nee, want nu dat ik in me kamer ben blijkt het dat ze me ventilator gepikt hebben want 'Het is ook ZO heet in de woonkamer'.quote:
Was het maar nep.quote:Op donderdag 28 juni 2012 18:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit topic ligt er zo dik bovenop...dit moet wel echt zijn.
Jammer genoeg ben jij voor altijd maagd vrint.quote:
Ik kan nogsteeds soms een kleine bam horen. Dus niet echt.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2012 21:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben jij voor altijd maagd vrint.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
haha stiefpa nakt mee rpuni dan tsen die puni is ook nog zijn mama haha Xd
Zolang je er zelf maar niet op fapt is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef BlazingV2 het volgende:
Die andere ventilator werkt dus helemaal niet en ik hoorde ze gister best hard dus.![]()
Ik lag gvd nog geen uur in me nest en ik hoorde ze al, BAMBAMBAM.
Ik dus een klap op een luid gedeelte van me bed geven, waren ze wel gelijk een stuk zachter.
Toen, na een half uur, hoorde ik hem klaarkomen (UUUUUHUUUUHUHUAAHAHAHAAAOOOOH), en nog geen half uur later gingen ze voor een tweede ronde.
Te lui om op me naam te klikken?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:58 schreef Stevenzenl het volgende:
Link naar het vorige topic voor de pics van je zus?
recsept voor die paquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:36 schreef BlazingV2 het volgende:
Die andere ventilator werkt dus helemaal niet en ik hoorde ze gister best hard dus.![]()
Ik lag gvd nog geen uur in me nest en ik hoorde ze al, BAMBAMBAM.
Ik dus een klap op een luid gedeelte van me bed geven, waren ze wel gelijk een stuk zachter.
Toen, na een half uur, hoorde ik hem klaarkomen (UUUUUHUUUUHUHUAAHAHAHAAAOOOOH), en nog geen half uur later gingen ze voor een tweede ronde.
Hier dus:quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:17 schreef dabadbass het volgende:
Welk topic staat die pic van Cupid TV dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |