Dus, nadat ik mijn kamer zo geluidsdicht mogelijk had gemaakt, was het weer een tijdje rustig. Geen gezeik met stiefvader (wat een wonder is, sinds hij overal commentaar op heeft), geen moeder die alles verbied...
Tot ik 2 dagen geleden thuis kwam, nadat ik mijn zus had 'bezocht'.
Laptop weg. Voedsel weg. Oude kleding weg. Dekbed weg. Kussens weg. Condooms weg (waar zouden die toch voor gebruikt zijn?) . En nog wat andere spullekes.
Ik dus gelijk naar de woonkamer rennen en een uitleg eisen. Het antwoord (de spelfouten moeten het accent illustreren);
"Ju heb die dinge tog nie nodag, en wé hebbu ná eenmal ook een laptop nodig."
Ik dus zo 'Er liggen 3 laptops in jullie kamer, pech dus. En waar is de rest?"
Moeder zo "Het vretuh hebbe we weggegooit of opgrevreten.. Je bent tog geen kankervarku die 's avonds alleen op zit tu vretuh wanneer je hoort te slapu!" Stiefvader zo van "EN NIET ZO BÉDUHAND OVA DIE LAPTOPS WANT ALS WU DU JOUWE WILLU GEBRUIKE PAKKU WU DIE VAN JAU!!1!11!11!1"
Naja, ik weer; 'Ja, en de rest? Mijn dekbed, de doos onderin mijn kast, en de andere spullen?'
Reactie; "Deke zit in de was, die doos verzin je, en de rest hebbe we in onze kamer gezet".
TS: 'Lekker dan. En nu?'
Moeder: "Nu is niet morguh. Doooeg, wé motte weg."
Gelukkig heb ik een slot in mijn deur (Waarvan ze de sleutel verstopt hadden in een la in de keuken, lekker in zicht. 'Want zolang je in mén huis woant, heb ik allu regt om in ju kamer te komen, en jé geen regt op préffassie.') Sleutel gepakt en gewoon dom doen als ze erom vragen. Denk het niet, want ze verwachten dat ik niet weet dat dat de sleutel is van mijn kamer.
Alles wat ze gepakt hebben heb ik dus terug uit hun kamer gepakt (laptop + schone dekbed + wat spullen van mij dat niet weggegooid was) , en zo'n ¤100 uit hun spaargebeuren (soort koekjesblik) gepakt. Stelen kan ik ook, en sinds ik alles zelf betaald heb (behalve dekbed) heb ik er recht op.
Merken zullen ze het niet want er zit rond ¤1000 in, en het ligt op een plekje 'waar ik het niet kan vinden'. Zal wel eens een briefje erin leggen dat, als ze willen dat ik het niet vind, ze het niet moeten verstoppen waar ik bij ben.
De doos condooms lag anders onder hun bed

. Stiefvader had leuk Pokerstars op mijn laptop geïnstalleerd, terwijl ze allebei weten dat het voor mijn schoolwerk is.
Klacht: Ouders die kamer leegroven want 'hun hebben het nodig'.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.