abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113469506
Laatst heb ik dus geprobeerd wat te vreten mee naar zijn kamer te nemen omdat ik erge honger had en mijn ouders zouden gaan zeiken als ik wat meenam naar mijn kamer.
Nu hoorde mijn stiefvader dit, en hier wat van gezegd.
De volgende dag hoorde ik (van hem, mijn moeder boeide het niet veel) dat ik een lui varken ben. (Terwijl ik nog buiten ga hangen, werken en watniet. Hij zit de hele dag op zijn reet TV te kijken en slapen :') Meneer ligt nu weer te slapen).

En meneer begon toen van 'BREUK MU DU BEK NIET OVAR VAN WAT HEI ALLEMAAL STEELT!! :% '.
Ik en me moeder dus zo zeggen van;
'Ja, wat dan allemaal :{ ?'
Hij weer van; 'JA BREUK ME DU BEK NIE OPE!!! :( '
Moeders weer van; 'Wie A zegt moet ook B zeggen!'
Naja, zattie een minuut van 'Ja nou... , ik mis geld uit me portemonniks (oh wat zijn we weer grappig :') ) '

Dus ik zo zeggen van
'MOET JE BETER JE GELD LEREN TELLEN EN MINDER VAAK NAAR DE KROEG GAAN.'
Moeders ook van 'Ja tuurlijk'. Toen flipte hij em zeg :')
Hij weet namelijk dattie eruit word gegooid alsdie nog 1 keer naar de kroeg gaat (moeders wilt dat niet) en van een 'snotneus' zoals ik piktie dat helemaal niet.
's Avonds, toen ik hoorde te slapen (maar niet kan), hoorde ik hem nog schreeuwen, en mijn moeder terug, over wat ik zei.
Moeders gaf me gelijk, maar
'Zo hoefde ik het niet te zeggen, ik had beter me smoel dicht kunnen houden.' (Ik geef haar ook een beetje gelijk :@ )
Naja, krijg die de tyfus.
Ik heb me eigen geld, meneer zit met een uitkering de overheid op te lichten (hij woont niet met ons 'zogenaamd', en heeft zijn eigen huis want anders wordt zijn uitkering ingetrokken) en krijgt misschien ¤60 per week. :')

Klacht 1: Stiefvader die geld niet goed kan tellen/het kwijt maakt/aan alcohol in de kroeg verspilt en mij er van beschuldigt dat er geld mist.

Ik slaap dus boven mijn ouders, en kan dus alles horen, en zij horen mij ook.
Nu zijn ze zo'n ~14 maanden bij elkaar, en nog nooit heb ik ze horen ketsen.
Ze maakte wel grapjes van 'JA WE DOEN NIET AAN SEKS VOOR HET HUWLUK HIHIHIHI' en 'NOUJA WU HEBBE HET DAN ÉÉN KEERTJE GEDAHN HIHIHIHIHI' :')
Soms hoorde ik mijn stiefvader van 'oewahaa*soort -hisss- ofwatdanook*uuuuhhh' (wie de fuck maakt zulke geluiden bij het klaarkomen ;( ? Vrouwen buitengesloten dan. Ik doe gewoon van 'Ik kooommm... Uhh' )
Hier dacht ik niks bij want hij heeft een slechte rug en zo'n 13 jaar ouder dan me moeder.

Laatst heb ik ze dus 2 dagen achter elkaar horen ketsen.

Ik heb me zus wel eens (denk ik :D ) horen batsen (die trouwens te zien is op CupidoTV, 's avonds op 4 en op hun website [Denk ik]. Zie mijn vorige topic voor haar pic) maar boeiend, wat verwacht je?
Moeders is dus net op het randje van landwalrus en hoe hij em stijf krijgt is me een raadsel ;') .
En dan ook echt horen van 'OEH, OEH, OEH' (stiefvader) en soms ineens gaan van 'bam BAM! BAM bam' .
En sinds ik een slaapprobleem heb, en met een ventilator aan slaap (want frisse lucht), kon ik dus niet in slaap vallen en soms nogsteeds ineens BAM! horen :'( .

Toen keerde ik me tot een hogere kracht, waar ik nooit in geloofd heb.
Ik dus zo bidden van;
'Oh almachtige Allah, help mij.
Ik vraag U om mij in slaap te laten vallen wanneer mijn ouders seksueel contact hebben.
Als dit mijn straf is, dan begrijp ik dat en heb ik dat dan ook verdient.
Ik zal alles doen wat U van mij vraagt, en een heuse goede Moslim worden.
Ik zal al Uw regels volgen, tot de kleinste detail.
Alstublieft. Ik smeek het U.
Amen.'

Bestaat die klootzak dus ook echt niet, want ik viel pas in slaap een kwartier nadat ze klaar waren.
Om 2 uur tot kwart voor 3 waren ze bezig. ;(

Ze waren eerder begonnen, om half 1, maar ze hoorde dat ik nog wakker was :') .
En ze weten al, in ieder geval mijn mama, dat ik een slaapprobleem heb sinds ik klein was.
Dus dat is helemaal dom dat ze het zo vroeg doen.
Plus weten ze ook dat ik een boek lees in bed.
Fucking hel, gelukkig slaap ik zaterdag bij me zus (nee, niet bij haar in der bed) en dat is de dag dat ze het meestal doen.

Klacht 2: Ouders horen neuken.
Klacht 3: Allah bestaat dus echt niet. 10/10 baggeraars, die Koran/Thora/Bijbel schrijvers.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlazingV2 op 27-06-2012 18:04:57 ]
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_113469634
En die fipo gun ik jullie niet.
Klacht 4 (vergeten): Hij zit me weer een preek te geven omdat er iets van me fiets was gestolen.
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
pi_113469684
Uitstekend samenhangend verhaal. Ik ben het er uiteraard volkomen mee eens.
pi_113469698
:')
pi_113469803
Pauper familie :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
pi_113469837
Wie is die zus van je dan :9~
It ain't hard to convince me to do some dumb shit. Especially when I'm on that get high and drunk shit.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:57:38 #7
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_113469871
quote:
En meneer begon toen van 'BREUK MU DU BEK NIET OVAR VAN WAT HEI ALLEMAAL STEELT!!
Jouw stiefvader maakt spelfouten wanneer hij praat? :?
Het leven is een toverbal.
pi_113469887
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef BaBy-G het volgende:
Pauper familie :')
Ben ook de enige die relatief normaal is.

quote:
14s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:56 schreef SmokeSome het volgende:
Wie is die zus van je dan :9~
Check vorig topic van me, pic op de laatste (of die daarvoor) pagina.

[ Bericht 15% gewijzigd door Lithia op 27-06-2012 23:01:15 ]
pi_113469903
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Ik doe het accent na. 070 weetjewel.
  woensdag 27 juni 2012 @ 17:58:43 #10
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_113469924
Moeilijk te lezen OP.
Verder raad ik je aan om eens als volwassenen rond de tafel te gaan zitten. Relaties met stiefouders - voornamelijk stiefvaders - zijn altijd was lastiger.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:02:12 #11
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113470085
Het zit je niet mee TS.

En vreemd hoe stiefvaders altijd falers lijken te zijn.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:02:20 #12
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_113470091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
Moeilijk te lezen OP.
Verder raad ik je aan om eens als volwassenen rond de tafel te gaan zitten. Relaties met stiefouders - voornamelijk stiefvaders - zijn altijd wat lastiger.
Ik weet het. Ik heb ik het soms geprobeerd, om normaal met hem te praten maar hij denkt dat ik zijn slaafje ben. Hij heeft 9 kinderen die hij met de harde hand opgevoed heeft (in de kroeg en door de moeder) en vind dat ik er te makkelijk vandaan komt. Als ik ergens iets over zeg, dan komt er altijd een reactie van 'Ja, waar heb jij geen commentaar op?' 'Ja, dan klinkt als werken hé?' en kan er nooit een normaal gesprek uit komen want meneer heeft het te druk met opmerkingen over mij te maken.

Ik zal de OP anders wat opknappen.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:02:22 #13
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113470094
Ik zou vragen of je mee mag doen
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_113470117
Je lijkt me in het foute gezin geboren TS. Op het eerste lezen lijk je me verstandiger dan al je familieleden samen.
pi_113470153
Mind=Blown, trouwens ze zijn 14 maanden bij elkaar en jij spreekt al van mijn ouders?
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:03:31 #16
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_113470161
Zo snel mogelijk het huis uit, baan vinden, trouwen, kinderen, R.I.P.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:03:44 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113470178
Ik zou echt niet luisteren naar iemand die mijn vader niet eens is, maar dat zou aan mijn gebrek aan ervaring kunnen liggen.
pi_113470179
Klap hem hard.
pi_113470181
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:57 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

:D :') :X
#geen
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:04:49 #20
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_113470242
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 17:58 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Ik doe het accent na. 070 weetjewel.
Ja want sommige mensen zeggen 'hei' en anderen weer 'hij' :')
Het leven is een toverbal.
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:07:52 #21
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_113470423
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef Id_do_her het volgende:
Het zit je niet mee TS.

En vreemd hoe stiefvaders altijd falers lijken te zijn.
Naja, hij is wel goed voor mijn moeder, maar het blijft gewoon een zijkvent. Overal commentaar op, nooit wat goed (als ik het doe tenminste) en meneer zit erbij alsof hij de Koning van Frankrijk is.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Je lijkt me in het foute gezin geboren TS. Op het eerste lezen lijk je me verstandiger dan al je familieleden samen.
Vind ik ook, ik heb het nooit echt leuk gevonden hier en ben niet zo'n pauper die haat aan alles heeft en alles boven een euro te duur vind.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef SirClark het volgende:
Mind=Blown, trouwens ze zijn 14 maanden bij elkaar en jij spreekt al van mijn ouders?
Te veel moeite om "moeder en stiefvader" elke keer te zeggen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
Ik zou echt niet luisteren naar iemand die mijn vader niet eens is, maar dat zou aan mijn gebrek aan ervaring kunnen liggen.
Niet veel keuze, of ik moet leuk bij jeugdzorg gaan zitten.
  Moderator woensdag 27 juni 2012 @ 18:08:00 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:08:04 #23
239775 BlazingV2
Och gut toch
pi_113470436
quote:
7s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:04 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Ja want sommige mensen zeggen 'hei' en anderen weer 'hij' :')
Haags accent, nooit gehoord?
pi_113470451
Misschien een terechte klacht.
Roken is lekker
  woensdag 27 juni 2012 @ 18:08:36 #25
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_113470471
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 18:07 schreef BlazingV2 het volgende:

[..]

Niet veel keuze, of ik moet leuk bij jeugdzorg gaan zitten.
Liever dat dan luisteren naar zo'n halve achterlijke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')