Laatst heb ik dus geprobeerd wat te vreten mee naar zijn kamer te nemen omdat ik erge honger had en mijn ouders zouden gaan zeiken als ik wat meenam naar mijn kamer.
Nu hoorde mijn stiefvader dit, en hier wat van gezegd.
De volgende dag hoorde ik (van hem, mijn moeder boeide het niet veel) dat ik een lui varken ben. (Terwijl ik nog buiten ga hangen, werken en watniet. Hij zit de hele dag op zijn reet TV te kijken en slapen

Meneer ligt nu weer te slapen).
En meneer begon toen van 'BREUK MU DU BEK NIET OVAR VAN WAT HEI ALLEMAAL STEELT!!

'.
Ik en me moeder dus zo zeggen van;
'Ja, wat dan allemaal

?'
Hij weer van; 'JA BREUK ME DU BEK NIE OPE!!!

'
Moeders weer van; 'Wie A zegt moet ook B zeggen!'
Naja, zattie een minuut van 'Ja nou... , ik mis geld uit me portemonniks (oh wat zijn we weer grappig

) '
Dus ik zo zeggen van
'MOET JE BETER JE GELD LEREN TELLEN EN MINDER VAAK NAAR DE KROEG GAAN.'
Moeders ook van 'Ja tuurlijk'. Toen flipte hij em zeg
Hij weet namelijk dattie eruit word gegooid alsdie nog 1 keer naar de kroeg gaat (moeders wilt dat niet) en van een 'snotneus' zoals ik piktie dat helemaal niet.
's Avonds, toen ik hoorde te slapen (maar niet kan), hoorde ik hem nog schreeuwen, en mijn moeder terug, over wat ik zei.
Moeders gaf me gelijk, maar
'Zo hoefde ik het niet te zeggen, ik had beter me smoel dicht kunnen houden.' (Ik geef haar ook een beetje gelijk

)
Naja, krijg die de tyfus.
Ik heb me eigen geld, meneer zit met een uitkering de overheid op te lichten (hij woont niet met ons 'zogenaamd', en heeft zijn eigen huis want anders wordt zijn uitkering ingetrokken) en krijgt misschien ¤60 per week.
Klacht 1: Stiefvader die geld niet goed kan tellen/het kwijt maakt/aan alcohol in de kroeg verspilt en mij er van beschuldigt dat er geld mist.
Ik slaap dus boven mijn ouders, en kan dus alles horen, en zij horen mij ook.
Nu zijn ze zo'n ~14 maanden bij elkaar, en nog nooit heb ik ze horen ketsen.
Ze maakte wel grapjes van 'JA WE DOEN NIET AAN SEKS VOOR HET HUWLUK HIHIHIHI' en 'NOUJA WU HEBBE HET DAN ÉÉN KEERTJE GEDAHN HIHIHIHIHI'

Soms hoorde ik mijn stiefvader van 'oewahaa*soort -hisss- ofwatdanook*uuuuhhh' (wie de fuck maakt zulke geluiden bij het klaarkomen

? Vrouwen buitengesloten dan. Ik doe gewoon van 'Ik kooommm... Uhh' )
Hier dacht ik niks bij want hij heeft een slechte rug en zo'n 13 jaar ouder dan me moeder.
Laatst heb ik ze dus 2 dagen achter elkaar horen ketsen.
Ik heb me zus wel eens (denk ik

) horen batsen (die trouwens te zien is op CupidoTV, 's avonds op 4 en op hun website [Denk ik]. Zie mijn vorige topic voor haar pic) maar boeiend, wat verwacht je?
Moeders is dus net op het randje van landwalrus en hoe hij em stijf krijgt is me een raadsel ;') .
En dan ook echt horen van 'OEH, OEH, OEH' (stiefvader) en soms ineens gaan van 'bam
BAM! BAM bam' .
En sinds ik een slaapprobleem heb, en met een ventilator aan slaap (want frisse lucht), kon ik dus niet in slaap vallen en soms nogsteeds ineens
BAM! horen

.
Toen keerde ik me tot een hogere kracht, waar ik nooit in geloofd heb.
Ik dus zo bidden van;
'Oh almachtige Allah, help mij.
Ik vraag U om mij in slaap te laten vallen wanneer mijn ouders seksueel contact hebben.
Als dit mijn straf is, dan begrijp ik dat en heb ik dat dan ook verdient.
Ik zal alles doen wat U van mij vraagt, en een heuse goede Moslim worden.
Ik zal al Uw regels volgen, tot de kleinste detail.
Alstublieft. Ik smeek het U.
Amen.'
Bestaat die klootzak dus ook echt niet, want ik viel pas in slaap een kwartier nadat ze klaar waren.
Om 2 uur tot kwart voor 3 waren ze bezig.
Ze waren eerder begonnen, om half 1, maar ze hoorde dat ik nog wakker was

.
En ze weten al, in ieder geval mijn mama, dat ik een slaapprobleem heb sinds ik klein was.
Dus dat is helemaal dom dat ze het zo vroeg doen.
Plus weten ze ook dat ik een boek lees in bed.
Fucking hel, gelukkig slaap ik zaterdag bij me zus (nee, niet bij haar in der bed) en dat is de dag dat ze het meestal doen.
Klacht 2: Ouders horen neuken.
Klacht 3: Allah bestaat dus echt niet. 10/10 baggeraars, die Koran/Thora/Bijbel schrijvers.
[ Bericht 0% gewijzigd door BlazingV2 op 27-06-2012 18:04:57 ]
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.