Ja weet niet, gewoon hatelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat boeit een tentje nou op een festival? Zolang je luchtbed maar hard blijft
Vast wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh. Nah, zal wel goedkomen allemaal
Ja waar zijn jullie de hele tijd danquote:
Ik lees de heletijd mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waar zijn jullie de hele tijd dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
Door mijn kut ritme net enorm honger gekregen. Dus naar beneden geslopen. Eerst Tartaartje gekruid en daarna gebakken, op een wit-bolletje leggen en veel Mayo erop.
Daarna nog een toetje en honger is weer weg
Hoeveel weeg jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
Door mijn kut ritme net enorm honger gekregen. Dus naar beneden geslopen. Eerst Tartaartje gekruid en daarna gebakken, op een wit-bolletje leggen en veel Mayo erop.
Daarna nog een toetje en honger is weer weg
En een boterham zonder tartaartje en mayo was geen oplossing? Al moet ik ook eerlijk bekennen net 2 boterhammen naar binnen te hebben gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet hoezo? Is het erg dat ik na het avondeten (rond 18:00) weer honger krijg? Avondeten is mijn ontbijt vandaar dat ik later weer honger krijg. Over paar uur weer.quote:
Vanwaar eigenlijk die obsessie van je, ben je vroeger veel gepest?quote:
Zo laat zo ongezon eten is slechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik niet hoezo? Is het erg dat ik na het avondeten (rond 18:00) weer honger krijg? Avondeten is mijn ontbijt vandaar dat ik later weer honger krijg. Over paar uur weer.
Ja erg veel, vraag maar aan steven, ik ben echt te dikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die obsessie van je, ben je vroeger veel gepest?
Kloptquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja erg veel, vraag maar aan steven, ik ben echt te dik
Gast als ik zeg hoeveel ik precies weeg denk je dat ik anorexia hebquote:
Vroeger was je een dikkertje ja?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja erg veel, vraag maar aan steven, ik ben echt te dik
Dan moet je bulkenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast als ik zeg hoeveel ik precies weeg denk je dat ik anorexia heb. Ben iets te licht voor mijn lengte. Maar Tartaar is niet ongezond man
. Maar die Mayo doet het hem
Ga ik heus nog wel wat aan veranderen. Vanavond nog een krachttest en dan ga ik 4 keer in de week fitnessen. Ritme weer op peil. In de ochtend sporten, middag zwemmen en avond chillen. En 2x per week uitgaan. Tenminste zo wil ik het gaan doen. Tot nu toe alleen maar in de nacht geleefd, of op mijn zolder-slaapkamer of in de Pubquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar serieus als ik op mijn 16de thuiswonend zo'n leefpatroon had gehad was ik volgens mij echt het huis uitgetrapt. En gelukkig maar want ik zou het gevoel hebben of ik heel mijn vakantie weggooide.
Zo herstel je niet, en je bent nog maar 16.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga ik heus nog wel wat aan veranderen. Vanavond nog een krachttest en dan ga ik 4 keer in de week fitnessen. Ritme weer op peil. In de ochtend sporten, middag zwemmen en avond chillen. En 2x per week uitgaan. Tenminste zo wil ik het gaan doen. Tot nu toe alleen maar in de nacht geleefd, of op mijn zolder-slaapkamer of in de Pub.
Nou leg jij mij eens voor hoe ik mijn zomervakantie moet gaan invullenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zo herstel je niet, en je bent nog maar 16.
op vakantie gaanquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou leg jij mij eens voor hoe ik mijn zomervakantie moet gaan invullen
Nou als je serieus krachttraining wilt gaan doen om aan te komen, heeft zo'n patroon niet veel zinquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hoeft je vrienden toch niet perse in een pub te ontmoeten of uberhaupt met alcohol?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil niet aankomenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou als je serieus krachttraining wilt gaan doen om aan te komen, heeft zo'n patroon niet veel zin. Alleen dat zeg ik.
Nee maar veel vrienden gaan zwemmen en chillen in de middag. Maar dan slaap ik meestal nogquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoeft je vrienden toch niet perse in een pub te ontmoeten of uberhaupt met alcohol?
Gewoon lekker gaan voetballen man. Dat saaie fitness hou je toch een paar maanden vol.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil niet aankomen. Ik heb vorige week Cardio-test gehad en morgen krachttest. Wil gewoon een nog betere conditie krijgen en fysiek sterker.
Jij blowde gewoon veel kutjunkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:58 schreef Caland het volgende:
Toen ik 16 was in de vakantie had ik overigens ook wel elke nacht een flinke vreetkick.
Ja omdat je de hele nacht hier zit slimkees.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar veel vrienden gaan zwemmen en chillen in de middag. Maar dan slaap ik meestal nog
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar veel vrienden gaan zwemmen en chillen in de middag. Maar dan slaap ik meestal nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |