Ja weet niet, gewoon hatelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat boeit een tentje nou op een festival? Zolang je luchtbed maar hard blijft
Vast wel jaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oh. Nah, zal wel goedkomen allemaal
Ja waar zijn jullie de hele tijd danquote:
Ik lees de heletijd mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja waar zijn jullie de hele tijd dan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
Door mijn kut ritme net enorm honger gekregen. Dus naar beneden geslopen. Eerst Tartaartje gekruid en daarna gebakken, op een wit-bolletje leggen en veel Mayo erop.
Daarna nog een toetje en honger is weer weg
Hoeveel weeg jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:48 schreef RensAjacied het volgende:
Door mijn kut ritme net enorm honger gekregen. Dus naar beneden geslopen. Eerst Tartaartje gekruid en daarna gebakken, op een wit-bolletje leggen en veel Mayo erop.
Daarna nog een toetje en honger is weer weg
En een boterham zonder tartaartje en mayo was geen oplossing? Al moet ik ook eerlijk bekennen net 2 boterhammen naar binnen te hebben gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet hoezo? Is het erg dat ik na het avondeten (rond 18:00) weer honger krijg? Avondeten is mijn ontbijt vandaar dat ik later weer honger krijg. Over paar uur weer.quote:
Vanwaar eigenlijk die obsessie van je, ben je vroeger veel gepest?quote:
Zo laat zo ongezon eten is slechtquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet ik niet hoezo? Is het erg dat ik na het avondeten (rond 18:00) weer honger krijg? Avondeten is mijn ontbijt vandaar dat ik later weer honger krijg. Over paar uur weer.
Ja erg veel, vraag maar aan steven, ik ben echt te dikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die obsessie van je, ben je vroeger veel gepest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |