quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Echt symboolpolitiek heh, afschaffen van JSF, politiekosten doorberrekenen etc. Tering akkoord
Oh zo. Snap dat niet zo goed. Waarom zou Ajax moeten betalen voor dingen die om het eigen stadion heen, dus niet op hun grond gebeurenquote:
Ja dat ook, maar de politiek wordt steeds erger. Allemaal dat symboolpolitiek. Alleen henk en Ingrid trappen erin. Ze moeten eens echt veranderen, die structureel veel opleveren in de toekomst, doorvoeren ipv al die pauper zooi.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo. Snap dat niet zo goed. Waarom zou Ajax moeten betalen voor dingen die om het eigen stadion heen, dus niet op hun grond gebeuren![]()
Gewoon massaal weigeren
Die Wiggins is wel bizar ja, hij was niet eens moe nadat hij binnenkwam vandaagquote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef Tjacka het volgende:
Sky staat volgens mij echt stijf van de dope.
Ik ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er ook serieus bang voor dat het voetbal nu helemaal kapot gemaakt wordt
Wordt gewoon niveautje Scandinavië hier joh.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er ook serieus bang voor dat het voetbal nu helemaal kapot gemaakt wordt
Start een nieuwe partij, mijn stem heb je.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ook allemaal van die tering watjes die politici, of het zijn domme niet opgeleide populisten a la SP en PVV>
Gelukkig gaan jullie de CL in om ons landje te vertegenwoordigen he. Dat wordt zo'n afgang jongen. Is er al bekend tegen wie je gaat spelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
In Europa stellen we dan niks meer voor.
Alsof we dat nu wel doen.
Ben je dom ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jullie de CL in om ons landje te vertegenwoordigen he. Dat wordt zo'n afgang jongen. Is er al bekend tegen wie je gaat spelen?
nope. Maar de afgang zoals Den Haag vorig seizoen had zal het helaas niet kunnen evenaren.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jullie de CL in om ons landje te vertegenwoordigen he. Dat wordt zo'n afgang jongen. Is er al bekend tegen wie je gaat spelen?
Feyenoord gaat het niet redden.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat ging prima, niet janken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Maar de afgang zoals Den Haag vorig seizoen had zal het helaas niet kunnen evenaren.
Daar ligt Friso niet wakker van inderdaad. Dit wordt te kansloos ik ben weg.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Haal dan 45 miljoen bij het koningshuis, stelletje monguls.
Met SP aan de macht krijgen we dalijk alleen maar 1 jarige contracten voor voetballers.quote:
Froome, Hagen kan allemaal geen toeval zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die Wiggins is wel bizar ja, hij was niet eens moe nadat hij binnenkwam vandaag. Ik mag hopen dat ze hem snel pakken.
JD, pauper lekker op met je gezever over voetbal man, dit is TdJ.
Wtfquote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SP wil dat contracten max. 1 jaar mogen duren
Dan kan je dus nooit mee spelers verkopen
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met SP aan de macht krijgen we dalijk alleen maar 1 jarige contracten voor voetballers.
Oftewel allemaal transfervrij weg.
Wat is dit nou weer voor onzin. **** SP.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SP wil dat contracten max. 1 jaar mogen duren
Dan kan je dus nooit mee spelers verkopen
terechtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
JD maakt wel anti-reclame voor SP nu dan.
Gewoon Anderlecht, Standard, Brugge bij de Eredivisie voegen en nonsens teams als Ado terug naar de zondagamateurs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Krijg je gewoon weer een soort Schotland hier. Een afgetekende top en een kenkermatige groep daaronder. Europees stel je dan niks meer voor.
Je bent gewoon jaloers dat je niet aan dit programma mocht meewerken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
Ik zet het af, mooi geweest met die Johan Derksen. Gisteren zo'n goede aflevering van TdJ en nu zo verpauperd.
Goed bezig daar.
Goed zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef yvonne het volgende:
[ [url=[img]http://i678.photobucket.com/albums/vv150/krabbelxl/dieren/beren/1175828108_www-animaatjes-nl.gif]afbeelding[/url] ]
Nee als politicus is het slim, als kiezer is het bizar domquote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, die 45 miljoen die het oplevert. Puur symbolisch, wat ik nu ook al 10x herhaal, snap het echt niet, hoe haal je het in je hoofd als politici, hoe dom kun je zijn.
FAAL!quote:
Klopt. Fijne avond allenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet aan dit programma mocht meewerken.
Ja cafévrouwenvoetbalquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb jij weleens een balletje getrapt Yvon?
Clubs als ADO, Willem II enzo moeten straks opeens een 3 miljoen ophoesten die totaal niet is meegenomen in de begrotingen. Dat wordt gewoon direct de doodsteek voor dat soort clubs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon Anderlecht, Standard, Brugge bij de Eredivisie voegen en nonsens teams als Ado terug naar de zondagamateurs.
Weet wat je zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
En de SP, mijn haat is alleen groter geworden voor die partij.
Ja en Ajax wint de CL.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
ADO is zowat de meest gezonde club in de Eredivisie. Na een uitverkocht huis komend seizoen en een klassering in het linkerrijtje is de tweede ring binnen handbereik.
Ik denk dat er gewoon naar Amerikaans voorbeeld geen uitsupporters meer worden toegelaten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs als ADO, Willem II enzo moeten straks opeens een 3 miljoen ophoesten die totaal niet is meegenomen in de begrotingen. Dat wordt gewoon direct de doodsteek voor dat soort clubs.
Next-Gen sowiesoquote:
Not really... Zelfs nu de andere teams niet meededen of de D-tjes stuurden, verloren jullie de finale.quote:
kut paarden daarquote:
Inter speelde gewoon met hun normale jeugdteam hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really... Zelfs nu de andere teams niet meededen of de D-tjes stuurden, verloren jullie de finale.
Nouja... spelen is wel een relatief begripquote:Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inter speelde gewoon met hun normale jeugdteam hoor
Maak je niet druk joh, zal echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Kut Roemer![]()
![]()
. Ik kan hier zo pissed om worden
! Eredivise nog meer naar de klote, DANKJE WEL TERING POLITIEK. Ga eens iets doen aan de HRA oid, kut flikkers.
Van Roemer niet prob, aangezien niemand met hem wil regeren en ze waars niet winnen, maar politiekosten en top belasting....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, zal echt niet gebeuren.
Inderdaad zeg. Wat een debiel voetbal speelde die gasten..of naja zo min mogelijk voetbal spelen was de tactiek geloof ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja... spelen is wel een relatief begrip
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kijk geen tv dus wat heb ik gemist
Politiekosten doorberekenen aan clubs + extra loonbelasting. Wat Roemer zou hebben voorgesteld is mij voorbij gegaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kijk geen tv dus wat heb ik gemist
Zullen wel een regeling/uitzondering voor "sport" krijgen johquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van Roemer niet prob, aangezien niemand met hem wil regeren en ze waars niet winnen, maar politiekosten en top belasting....
Gewoon lekker laten rellen, is ook leukerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Politiekosten doorberekenen aan clubs + extra loonbelasting. Wat Roemer zou hebben voorgesteld is mij voorbij gegaan.
Of doel je op paarden? Want dan heb ik ook geen idee.
[ afbeelding ]
Met die watjes in Den Haag? Nee, denk het niet. Al is niet slim om volkssport no.1 zo aan te pakken voor maar 45 miljoen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen wel een regeling/uitzondering voor "sport" krijgen joh
Dit doorvoeren zou eigenlijk wel getuigen van ballen hoor. Ze zaaien er meer haat mee dan lof.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met die watjes in Den Haag? Nee, denk het niet. Al is niet slim om volkssport no.1 zo aan te pakken voor maar 45 miljoen.
Juist niet. Die hoeliekens moeten volgens Henk en Ingrid maar hard aangepakt worden. Lopen gewoon te rellen van onzuh belastingcentuh.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:04 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Zullen wel een regeling/uitzondering voor "sport" krijgen joh
Dat profvoetballers hun contract niet langer dan één jaar zou mogen duren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat Roemer zou hebben voorgesteld is mij voorbij gegaan.
Watquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat profvoetballers hun contract niet langer dan één jaar zou mogen duren.
Alsof er zovaak rellen zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
Naja Roemer heeft wel een punt, in Duitsland zijn er nooit rellen bij voetbal
Er moet gewoon iets gebeuren
En dan? Of is dat het enige wat ze roepen?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat profvoetballers hun contract niet langer dan één jaar zou mogen duren.
Elk seizoen 22 nieuwe spelers. Kan leuk zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Dus krijgen ze elk jaar de kans om transfervrij over te stappen
Oftewel, binnen 2 jaar een lager niveau dan de huidige JL.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat
Dus krijgen ze elk jaar de kans om transfervrij over te stappen
Je maakt een grapje zekerquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Alsof er zovaak rellen zijn![]()
En als er dan problemen zijn is de vraag of die zaken echt voetbal gerelateerd zijn
Voorbeelden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker
Ik ben supporter van Ajax maar ik moet tot mijn spijt bekennen dat elke wedstrijd met deze club zonder politie uit de hand loopt.
En in Duitsland is het zo geregeld dat de clubs opdraaien voor de kosten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
Naja Roemer heeft wel een punt, in Duitsland zijn er nooit rellen bij voetbal
Dat valt echt wel mee hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker
Ik ben supporter van Ajax maar ik moet tot mijn spijt bekennen dat elke wedstrijd met deze club zonder politie uit de hand loopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |