Ja cafévrouwenvoetbalquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb jij weleens een balletje getrapt Yvon?
Clubs als ADO, Willem II enzo moeten straks opeens een 3 miljoen ophoesten die totaal niet is meegenomen in de begrotingen. Dat wordt gewoon direct de doodsteek voor dat soort clubs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon Anderlecht, Standard, Brugge bij de Eredivisie voegen en nonsens teams als Ado terug naar de zondagamateurs.
Weet wat je zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
En de SP, mijn haat is alleen groter geworden voor die partij.
Ja en Ajax wint de CL.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
ADO is zowat de meest gezonde club in de Eredivisie. Na een uitverkocht huis komend seizoen en een klassering in het linkerrijtje is de tweede ring binnen handbereik.
Ik denk dat er gewoon naar Amerikaans voorbeeld geen uitsupporters meer worden toegelaten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs als ADO, Willem II enzo moeten straks opeens een 3 miljoen ophoesten die totaal niet is meegenomen in de begrotingen. Dat wordt gewoon direct de doodsteek voor dat soort clubs.
Next-Gen sowiesoquote:
Not really... Zelfs nu de andere teams niet meededen of de D-tjes stuurden, verloren jullie de finale.quote:
kut paarden daarquote:
Inter speelde gewoon met hun normale jeugdteam hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Not really... Zelfs nu de andere teams niet meededen of de D-tjes stuurden, verloren jullie de finale.
Nouja... spelen is wel een relatief begripquote:Op maandag 9 juli 2012 23:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Inter speelde gewoon met hun normale jeugdteam hoor
Maak je niet druk joh, zal echt niet gebeuren.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
Kut Roemer![]()
![]()
. Ik kan hier zo pissed om worden
! Eredivise nog meer naar de klote, DANKJE WEL TERING POLITIEK. Ga eens iets doen aan de HRA oid, kut flikkers.
Van Roemer niet prob, aangezien niemand met hem wil regeren en ze waars niet winnen, maar politiekosten en top belasting....quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, zal echt niet gebeuren.
Inderdaad zeg. Wat een debiel voetbal speelde die gasten..of naja zo min mogelijk voetbal spelen was de tactiek geloof ikquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nouja... spelen is wel een relatief begrip
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik kijk geen tv dus wat heb ik gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |