Ze ziet de zwaarte van het probleem niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het er inderdaad dik opleggen zodat de boodschap echt aankomt ondanks het vlees schild. Je kunt iemand wel door dik en dun blijven steunen maar uiteindelijk is iemand de waarheid vertellen de oplossing met het meeste gewicht. En nee dat heeft niks met Dikcriminatie te maken.
Gastquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het er inderdaad dik opleggen zodat de boodschap echt aankomt ondanks het vlees schild. Je kunt iemand wel door dik en dun blijven steunen maar uiteindelijk is iemand de waarheid vertellen de oplossing met het meeste gewicht. En nee dat heeft niks met Dikcriminatie te maken.
Edit: Madame_Paon
Gaat er gewoon om of yvonne je mag jonguh.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe wordt de nieuwe mod eigenlijk gekozen? gewoon een stemming tussen de bestaande mods ofzo?
De mods van VBL kijken gewoon wie de minste bans hebben gehad de laatste 2 maandenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe wordt de nieuwe mod eigenlijk gekozen? gewoon een stemming tussen de bestaande mods ofzo?
Aidsremmers, vermalen en oproken Afrika stijl.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast. Ben je aan de drugs?
[..]
Gaat er gewoon om of yvonne je mag jonguh.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e_paon&noreplyfrom=0quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze ziet de zwaarte van het probleem niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De mods van VBL kijken gewoon wie de minste bans hebben gehad de laatste 2 maanden
Nogmaals, Gefeliciteerd Stevenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aidsremmers, vermalen en oproken Afrika stijl.
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e_paon&noreplyfrom=0
Nope, alleen dat ik het niet meer moest doenquote:
Yvonne noemde mij zowaar een 'eckte baas' dan sta ik toch al 1 - 0 voor op je Smoofie.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast. Ben je aan de drugs?
[..]
Minder ergquote:
Yvonne verwacht wel een bosje bloemen deze week. Heb ik in de FOK! wandelgangen gehoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope, alleen dat ik het niet meer moest doen
Ook niet, en ik krijg zelfs een fles drank van haar omdat ik mij niet binnen 4 dagen aan Stinho heb geërgerdquote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yvonne verwacht wel een bosje bloemen deze week. Heb ik in de FOK! wandelgangen gehoord.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet, en ik krijg zelfs een fles drank van haar omdat ik mij niet binnen 4 dagen aan Stinho heb geërgerd
Stijn is een prima ventje. Hij moet alleen wat minder op Fok! zitten en gaan buitenspelen met z'n vrindjes en vrindinnetjes. En hij moet van korfbal af, en voetbal op.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet, en ik krijg zelfs een fles drank van haar omdat ik mij niet binnen 4 dagen aan Stinho heb geërgerd
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een balkon.![]()
![]()
Ik heb een mini-oven, want geen ruimte voor een gewone oven. Die mini-oven staat bovenop de koelkast.
De friteuse staat bovenop de magnetron.
Wat een kuthok is het eigenlijk.
Die stempel verliest 'ie toch niet meer. Voor eeuwig verziekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef De_kromme het volgende:
En hij moet van korfbal af, en voetbal op.
quote:
Maar bij voetbal is er niet gemengd douchen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Stijn is een prima ventje. Hij moet alleen wat minder op Fok! zitten en gaan buitenspelen met z'n vrindjes en vrindinnetjes. En hij moet van korfbal af, en voetbal op.
Toch knap dat ze daar kan bewegen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb ook geen vaatwasser.En geen droger.
Geen ruimte. Ik heb droogrekken. En die moet ik steeds verschuiven om naar een andere kamer te kunnen: zo klein is mijn appartement.![]()
Ik heb wel een strijkijzer en een strijkplank. Volgens mij heb ik 'm 2x gebruikt in 2,5 jaar tijd.
En zeggen dat ik erg benquote:Op maandag 9 juli 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geil die moet dus op en neer springen voor de friteuse met die tie...
Madame_Paon
Denk t niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Weet iemand nou of Stokstaart die Madame_Paon heeft doorgespeerd?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Weet iemand nou of Stokstaart die Madame_Paon heeft doorgespeerd?
Blijkt ze in een dikke villa te wonen maar zelf zoveel ruimte in te nemen. Jij zegt het zelfde maar ik houd ervan om het er extra dik (hihi) op te leggenquote:
Post ik eindelijk op niveau... maar okquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt ze in een dikke villa te wonen maar zelf zoveel ruimte in te nemen. Jij zegt het zelfde maar ik houd ervan om het er extra dik (hihi) op te leggen
Geen gein? Er was maar één date toch? Laag ook.quote:
wat vertelt derksen weer?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Een bom onder de eredivisie jongens, jajaaaaaa.
na de reclame, zal wel over dat lenteakkoord gaan. Doorberekening politiekosten.quote:
seksdate jaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen gein? Er was maar één date toch? Laag ook.
Beter komt Stokstaart nog een keer terug, één van de weinige Feijenoorders die nog redelijk te pruimen was en waar je lekker mee kon rellen.
Begin steeds meer een hekel aan die vent te krijgen. Beter rot hij gewoon op uit TdJ, hij verneukt het hele programma.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Een bom onder de eredivisie jongens, jajaaaaaa.
Ze wilde toch helemaal voor hem koken enzo? Heb je nog wel eens contact met Stokstaart eigenlijk (kaalkoppie onder elkaar enzo jwz)?quote:
Helft van de clubs gaat failliet man als dat door gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Vind dat ook niet kunnen, politiekosten en meer belasting voor lonen, teringland dat het is.
Kan niet anders nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
na de reclame, zal wel over dat lenteakkoord gaan. Doorberekening politiekosten.
Levert dat geen problemen bij de redactie van VI straks?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Begin steeds meer een hekel aan die vent te krijgen. Beter rot hij gewoon op uit TdJ, hij verneukt het hele programma.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aidsremmers, vermalen en oproken Afrika stijl.
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e_paon&noreplyfrom=0
Neejoh, al hoewel ik wel gezeik heb gekregen met het feit dat JD niet wilde aangeven dat er serieuze interesse in Junker was vanuit Feijenoord en dat er al een bod was neergelegd bij Roda JC.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Levert dat geen problemen bij de redactie van VI straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |