quote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik weet niet of ik moet lachen of dat ik het triest moet vinden dat een persoon zo weinig gegroeid is over de jaren.
Ik ben haar afvalcoach, niet zo gemeen doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heeft Stokstaart dat smerige mokkel nou doorgesmeerd, ofniet?
Tik toch bijna de 2 meter aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet bepaald. Ik weet niet of ik moet lachen of dat ik het triest moet vinden dat een persoon zo weinig gegroeid is over de jaren.
Gemeen doen? Je moet dat soort dikke chicks gewoon eens goed de waarheid vertellen, dat is het enige wat werkt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben haar afvalcoach, niet zo gemeen doen.
Vandaar dat ik zeg dat ze moet afvallenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gemeen doen? Je moet dat soort dikke chicks gewoon eens goed de waarheid vertellen, dat is het enige wat werkt.
Je moet het er inderdaad dik opleggen zodat de boodschap echt aankomt ondanks het vlees schild. Je kunt iemand wel door dik en dun blijven steunen maar uiteindelijk is iemand de waarheid vertellen de oplossing met het meeste gewicht. En nee dat heeft niks met Dikcriminatie te maken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:21 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gemeen doen? Je moet dat soort dikke chicks gewoon eens goed de waarheid vertellen, dat is het enige wat werkt.
Ze ziet de zwaarte van het probleem niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het er inderdaad dik opleggen zodat de boodschap echt aankomt ondanks het vlees schild. Je kunt iemand wel door dik en dun blijven steunen maar uiteindelijk is iemand de waarheid vertellen de oplossing met het meeste gewicht. En nee dat heeft niks met Dikcriminatie te maken.
Gastquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet het er inderdaad dik opleggen zodat de boodschap echt aankomt ondanks het vlees schild. Je kunt iemand wel door dik en dun blijven steunen maar uiteindelijk is iemand de waarheid vertellen de oplossing met het meeste gewicht. En nee dat heeft niks met Dikcriminatie te maken.
Edit: Madame_Paon
Gaat er gewoon om of yvonne je mag jonguh.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe wordt de nieuwe mod eigenlijk gekozen? gewoon een stemming tussen de bestaande mods ofzo?
De mods van VBL kijken gewoon wie de minste bans hebben gehad de laatste 2 maandenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe wordt de nieuwe mod eigenlijk gekozen? gewoon een stemming tussen de bestaande mods ofzo?
Aidsremmers, vermalen en oproken Afrika stijl.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast. Ben je aan de drugs?
[..]
Gaat er gewoon om of yvonne je mag jonguh.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e_paon&noreplyfrom=0quote:Op maandag 9 juli 2012 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze ziet de zwaarte van het probleem niet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De mods van VBL kijken gewoon wie de minste bans hebben gehad de laatste 2 maanden
Nogmaals, Gefeliciteerd Stevenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aidsremmers, vermalen en oproken Afrika stijl.
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e_paon&noreplyfrom=0
Nope, alleen dat ik het niet meer moest doenquote:
Yvonne noemde mij zowaar een 'eckte baas' dan sta ik toch al 1 - 0 voor op je Smoofie.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gast. Ben je aan de drugs?
[..]
Minder ergquote:
Yvonne verwacht wel een bosje bloemen deze week. Heb ik in de FOK! wandelgangen gehoord.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nope, alleen dat ik het niet meer moest doen
Ook niet, en ik krijg zelfs een fles drank van haar omdat ik mij niet binnen 4 dagen aan Stinho heb geėrgerdquote:Op maandag 9 juli 2012 23:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Yvonne verwacht wel een bosje bloemen deze week. Heb ik in de FOK! wandelgangen gehoord.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet, en ik krijg zelfs een fles drank van haar omdat ik mij niet binnen 4 dagen aan Stinho heb geėrgerd
Stijn is een prima ventje. Hij moet alleen wat minder op Fok! zitten en gaan buitenspelen met z'n vrindjes en vrindinnetjes. En hij moet van korfbal af, en voetbal op.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook niet, en ik krijg zelfs een fles drank van haar omdat ik mij niet binnen 4 dagen aan Stinho heb geėrgerd
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een balkon.![]()
![]()
Ik heb een mini-oven, want geen ruimte voor een gewone oven. Die mini-oven staat bovenop de koelkast.
De friteuse staat bovenop de magnetron.
Wat een kuthok is het eigenlijk.
Die stempel verliest 'ie toch niet meer. Voor eeuwig verziekt.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:28 schreef De_kromme het volgende:
En hij moet van korfbal af, en voetbal op.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |