Denk t niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Weet iemand nou of Stokstaart die Madame_Paon heeft doorgespeerd?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef De_kromme het volgende:
Weet iemand nou of Stokstaart die Madame_Paon heeft doorgespeerd?
Blijkt ze in een dikke villa te wonen maar zelf zoveel ruimte in te nemen. Jij zegt het zelfde maar ik houd ervan om het er extra dik (hihi) op te leggenquote:
Post ik eindelijk op niveau... maar okquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blijkt ze in een dikke villa te wonen maar zelf zoveel ruimte in te nemen. Jij zegt het zelfde maar ik houd ervan om het er extra dik (hihi) op te leggen
Geen gein? Er was maar één date toch? Laag ook.quote:
wat vertelt derksen weer?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Een bom onder de eredivisie jongens, jajaaaaaa.
na de reclame, zal wel over dat lenteakkoord gaan. Doorberekening politiekosten.quote:
seksdate jaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Geen gein? Er was maar één date toch? Laag ook.
Beter komt Stokstaart nog een keer terug, één van de weinige Feijenoorders die nog redelijk te pruimen was en waar je lekker mee kon rellen.
Begin steeds meer een hekel aan die vent te krijgen. Beter rot hij gewoon op uit TdJ, hij verneukt het hele programma.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:32 schreef Caland het volgende:
Een bom onder de eredivisie jongens, jajaaaaaa.
Ze wilde toch helemaal voor hem koken enzo? Heb je nog wel eens contact met Stokstaart eigenlijk (kaalkoppie onder elkaar enzo jwz)?quote:
Helft van de clubs gaat failliet man als dat door gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
Vind dat ook niet kunnen, politiekosten en meer belasting voor lonen, teringland dat het is.
Kan niet anders nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
na de reclame, zal wel over dat lenteakkoord gaan. Doorberekening politiekosten.
Levert dat geen problemen bij de redactie van VI straks?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Begin steeds meer een hekel aan die vent te krijgen. Beter rot hij gewoon op uit TdJ, hij verneukt het hele programma.
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aidsremmers, vermalen en oproken Afrika stijl.
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)e_paon&noreplyfrom=0
Neejoh, al hoewel ik wel gezeik heb gekregen met het feit dat JD niet wilde aangeven dat er serieuze interesse in Junker was vanuit Feijenoord en dat er al een bod was neergelegd bij Roda JC.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Levert dat geen problemen bij de redactie van VI straks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |