Met SP aan de macht krijgen we dalijk alleen maar 1 jarige contracten voor voetballers.quote:
Froome, Hagen kan allemaal geen toeval zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Die Wiggins is wel bizar ja, hij was niet eens moe nadat hij binnenkwam vandaag. Ik mag hopen dat ze hem snel pakken.
JD, pauper lekker op met je gezever over voetbal man, dit is TdJ.
Wtfquote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SP wil dat contracten max. 1 jaar mogen duren
Dan kan je dus nooit mee spelers verkopen
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met SP aan de macht krijgen we dalijk alleen maar 1 jarige contracten voor voetballers.
Oftewel allemaal transfervrij weg.
Wat is dit nou weer voor onzin. **** SP.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
De SP wil dat contracten max. 1 jaar mogen duren
Dan kan je dus nooit mee spelers verkopen
terechtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
JD maakt wel anti-reclame voor SP nu dan.
Gewoon Anderlecht, Standard, Brugge bij de Eredivisie voegen en nonsens teams als Ado terug naar de zondagamateurs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:47 schreef Caland het volgende:
Krijg je gewoon weer een soort Schotland hier. Een afgetekende top en een kenkermatige groep daaronder. Europees stel je dan niks meer voor.
Je bent gewoon jaloers dat je niet aan dit programma mocht meewerken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef De_kromme het volgende:
Ik zet het af, mooi geweest met die Johan Derksen. Gisteren zo'n goede aflevering van TdJ en nu zo verpauperd.
Goed bezig daar.
Goed zo.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef yvonne het volgende:
[ [url=[img]http://i678.photobucket.com/albums/vv150/krabbelxl/dieren/beren/1175828108_www-animaatjes-nl.gif]afbeelding[/url] ]
Nee als politicus is het slim, als kiezer is het bizar domquote:Op maandag 9 juli 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, die 45 miljoen die het oplevert. Puur symbolisch, wat ik nu ook al 10x herhaal, snap het echt niet, hoe haal je het in je hoofd als politici, hoe dom kun je zijn.
FAAL!quote:
Klopt. Fijne avond allenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat je niet aan dit programma mocht meewerken.
Ja cafévrouwenvoetbalquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Heb jij weleens een balletje getrapt Yvon?
Clubs als ADO, Willem II enzo moeten straks opeens een 3 miljoen ophoesten die totaal niet is meegenomen in de begrotingen. Dat wordt gewoon direct de doodsteek voor dat soort clubs.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon Anderlecht, Standard, Brugge bij de Eredivisie voegen en nonsens teams als Ado terug naar de zondagamateurs.
Weet wat je zegtquote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
En de SP, mijn haat is alleen groter geworden voor die partij.
Ja en Ajax wint de CL.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef De_kromme het volgende:
ADO is zowat de meest gezonde club in de Eredivisie. Na een uitverkocht huis komend seizoen en een klassering in het linkerrijtje is de tweede ring binnen handbereik.
Ik denk dat er gewoon naar Amerikaans voorbeeld geen uitsupporters meer worden toegelaten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs als ADO, Willem II enzo moeten straks opeens een 3 miljoen ophoesten die totaal niet is meegenomen in de begrotingen. Dat wordt gewoon direct de doodsteek voor dat soort clubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |