quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Smoofie het volgende:
Echt symboolpolitiek heh, afschaffen van JSF, politiekosten doorberrekenen etc. Tering akkoord
Oh zo. Snap dat niet zo goed. Waarom zou Ajax moeten betalen voor dingen die om het eigen stadion heen, dus niet op hun grond gebeurenquote:
Ja dat ook, maar de politiek wordt steeds erger. Allemaal dat symboolpolitiek. Alleen henk en Ingrid trappen erin. Ze moeten eens echt veranderen, die structureel veel opleveren in de toekomst, doorvoeren ipv al die pauper zooi.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo. Snap dat niet zo goed. Waarom zou Ajax moeten betalen voor dingen die om het eigen stadion heen, dus niet op hun grond gebeuren![]()
Gewoon massaal weigeren
Die Wiggins is wel bizar ja, hij was niet eens moe nadat hij binnenkwam vandaagquote:Op maandag 9 juli 2012 23:39 schreef Tjacka het volgende:
Sky staat volgens mij echt stijf van de dope.
Ik ook.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er ook serieus bang voor dat het voetbal nu helemaal kapot gemaakt wordt
Wordt gewoon niveautje Scandinavië hier joh.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er ook serieus bang voor dat het voetbal nu helemaal kapot gemaakt wordt
Start een nieuwe partij, mijn stem heb je.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ook allemaal van die tering watjes die politici, of het zijn domme niet opgeleide populisten a la SP en PVV>
Gelukkig gaan jullie de CL in om ons landje te vertegenwoordigen he. Dat wordt zo'n afgang jongen. Is er al bekend tegen wie je gaat spelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef Caland het volgende:
In Europa stellen we dan niks meer voor.
Alsof we dat nu wel doen.
Ben je dom ofzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jullie de CL in om ons landje te vertegenwoordigen he. Dat wordt zo'n afgang jongen. Is er al bekend tegen wie je gaat spelen?
nope. Maar de afgang zoals Den Haag vorig seizoen had zal het helaas niet kunnen evenaren.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jullie de CL in om ons landje te vertegenwoordigen he. Dat wordt zo'n afgang jongen. Is er al bekend tegen wie je gaat spelen?
Feyenoord gaat het niet redden.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat ging prima, niet janken.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Maar de afgang zoals Den Haag vorig seizoen had zal het helaas niet kunnen evenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |