abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113994254

Welkom in het FOK! anime en manga topic!

Laat je niet afschrikken door de slowchat, als je vragen hebt kun je die hier altijd kwijt. ;)

Anime(aa-ni-mee) is de Japanse variant (dus Japanse uitspraak op het Engels animation) op onze Westerse tekenfilm. Het mag dan wel getekend zijn, maar anime gaan vaak veel dieper dan de tekenfilms die je hier op TV ziet. Hetzelfde geldt voor Manga (wat o.a. "onbeheerste of willekeurige kwaststreken" betekend).
Door veel mensen die niet bekend worden deze termen echter in verband gebracht met seksueel getinte onderwerpen(hentai, wat eigenlijk pervers betekent in het Japans) of onze (kinderlijke, dus kodomo) series.
Hierdoor heeft dit onderwerp een slechte reputatie bij een aantal mensen.

Anime en manga kun je onderverdelen in verschillende leeftijd categorie. De twee grootste zijn "Shonen" en "Shoujo".
Hiernaast heb je meerdere kleine (sub-)genres, zoals "Josei", "Seinen". Elk (sub-)genre snijd een ander onderwerp aan, dus er zou in principe voor iedereen iets tussen moeten zitten.

Gericht op jonge jongens (Shonen,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit is over het algemeen het meest bekeken genre. De meeste mensen beginnen met de bekende series uit dit gedeelte.
De series zijn meestal gericht op actie en humor. De bekende series Bleach, Naruto en Fullmetal Alchemist vallen bijvoorbeeld in dit gedeelte.

Gericht op jonge meisjes (Shoujo,leeftijd ~12-20/25 jaar): dit onderdeel behandelt meestal het (meer) dramatische gedeelte, en bevat veel romantiek.
Meestal is het hoofdpersoon in een van deze series een vrouw (of meisje natuurlijk). Een aantal voorbeelden zijn Sailor Moon, Cardcaptor Sakura en Fruits Basket.

Gericht op de volwassen vrouw (Josei,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): deze bevatten globaal dezelfde thema's als de "Shoujo"-series, maar dan iets serieuzer en realistischer uitgevoerd.
Onder andere de series Nana, Paradise Kiss en Honey and Clover zijn voorbeelden hiervan

Gericht op de volwassen man (Seinen,leeftijd ~20/23/25-70/80+ jaar): dit genre is heel divers en er zit veel afwisseling in, van avant-garde tot erotiek. Deze series hebben vaak een serieuze ondertoon.
Een aantal populaire series zijn Elfen Lied, Ghost in the Shell en Black Lagoon.

Gericht op jonge kinderen (Kodomo,leeftijd 0-12 jaar): Hello Kitty, Pokemon en Hamtaro - dit spreekt voor zich.

Gericht op de jong volwassen vrouw (Yaoi/shounen-ai): dit genre gaat over homoseksuele relaties tussen mannelijke figuren. Een aantal voorbeelden hiervan zijn Junjou Romantica en Gravitation.

De makkelijkste manier is de taal leren door middel van een cursus of ervaring. Als je daar geen zin in hebt (of daartoe niet in staat bent) kun je fansubs kijken. Fansub-groepen (zoals Dattebayo) nemen "raw"-versies op van de Japanse TV, vertalen deze en voegen ondertitelingen toe. Vaak geven de groepen extra informatie zodat het voor de kijker beter te begrijpen is (typische Japanse dingen worden uitgelegd).

Er zijn verschillende soorten groepen die animes ondertitelen, daarom zijn er verschillende in de gebruikte lettertypen, tekstopmaak of vertalingen. Verder zijn er twee soorten, de "speedsubbers" en de "qualitysubbers".
Zoals de namen doen vermoeden brengen de "speedsubbers" snel hun aflevering (of hoofdstuk) uit (waardoor het kan zijn dat deze van mindere kwaliteit is), en de "quality-subbers" nemen de tijd en leveren vaak beter werk af.

Het verschil tussen speedsubbers en qualitysubbers wordt steeds kleiner. Vaak hebben de meeste speedsubbers ook kwaliteit die niet onder doet voor die van qualitysubbers. Dit onderscheid is eigenlijk meer iets van vroeger en wordt tegenwoordig niet meer zo gemaakt.

Fansubs worden uitgebracht op verschillende sites, om deze te vinden kun je altijd even Googelen of op (de grotere) P2P-sites zoeken. Ook kun je via IRC downloaden. Een guide daarvoor is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.

Links vragen doen we niet in dit topic (omdat het niet in alle gevallen legaal is), maar als je er echt niet uit komt kun je altijd een van de mensen hier een PM/DM sturen.

Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.

Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)! :D
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.

Huidig seizoen
Klik voor de vergroting!
Zomer 2012

2007 | Winter | Spring | Summer | Fall
2008 | Winter | Spring | Summer | Fall
2009 | Winter | Spring | Summer | Fall
2010 | Winter | Spring | Summer | Fall
2011 | Winter | Spring | Summer | Fall
2012 | Winter | Spring | Summer | Fall

Aziatische drama's Deel 2
Een topic over Aziatische drama series, voornamelijk over J-drama. Als je een keer geen zin hebt in anime moet je het hier een keer proberen.

Japans. [Deel 2]
Altijd al een beetje Japans willen leren? Dan is dit hét topic voor jou

Japanse cultuur enzo :D
Vragen over de Japanse Cultuur? Stel ze hier!

Japan #24
Dingen die je echt moet doen (mocht je naar Japan gaan).

Zelf sushi maken deel VII
Gerechten

[Animé] Meld hier dat er een nieuwe EP uit is 3
Hier word het gemeld als er nieuwe afleveringen uitgebracht worden.

Anime/mangaseries verkiezingstopic 2008 - Deel 4
Je wil iets nieuws zien maar weet niet wat? In dit topic vind je welke series het populairst waren op FOK!

Het grote anime/manga Meet topic 2012
Een anime/manga meet.

[Anime] Bleach #9: Bankai. Senbonzakura Kageyoshi
[Anime&Manga] Naruto #19
[ANIME] One Piece

Animees
Nederlandstalig blog met reviews over lopende animeseries en (soms) meer!

Anime News Network (ANN)
Nieuws over anime, hier staan ook beschrijvingen van series en handige lijstjes van goede anime.

Animeinfo.com
Hier vind je alle informatie over een anime die jij zoekt.

Anidb.net
De anime-database.

Anime Planet
Hier kun je een aantal aanraders zoeken (anime).

Anime Recommendations
Een wiki vol met aanraders. Er zit altijd wel wat tussen!

My Anime List (MAL)
Houd je eigen anime- en mangalijst bij! Bekijk andere lijsten en geef je oordeel over anime en manga! Er is zelfs een FOK! groep op MAL, deze vind je hier!

Sommige topicmeubels hebben hun eigen MyAnimeLists (MALs), waar je kunt zien wat zij gekeken hebben en wat ze leuk vinden! De links staan hieronder:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen :)

Voorgaande delen

Topicreeks: Het grote anime/manga topic

------------------------------------------------------------

Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.

1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.

2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.

------------------------------------------------------------

Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
pi_113994267
wait? whut?
pi_113994288
Sou da. Yamato da.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:37:37 #4
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113994302
gelijk yamato's wut?
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_113994304
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende: IEDEREEN DIE UCHUU SENKAN YAMATO NIET KENT MOET DIT ZIEN. inb4 caps lock is cruise control for cool
Ik ken de intro uiteraard. Het is ook een klassieker. Helaas wordt het nog wel eens vergeten omdat het zo oud is. Ik vrees dat EVA dat lot ook staat te wachten. Ik vind Legend of the Galactic Heroes trouwens echt wat voor jou. :Y

I
pi_113994306
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef Arashimashou het volgende:
Sou da. Yamato da.
Gelijk. Yamato's.. volgens google..

maar een of andere oude space battleship serie dus.. meh..
pi_113994344
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef mschol het volgende:

[..]

Ik kan geen Japans... maar google faalt bij dit soort dingen hard, dus ik durf best wel met zekerheid te zeggen dat hier staat: "Inderdaad, het is de Yamato"

Wacht even. Die vertaling is dus zo gek niet: gelijk: inderdaad.
pi_113994475
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef mschol het volgende:

[..]

maar een of andere oude space battleship serie dus.. meh..
Dus omdat het oud en space opera is, is het meh?
  maandag 9 juli 2012 @ 23:42:03 #9
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113994501
worst TT ever.....
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113994537
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Hoe heet die andere ook al weer... die volgens mij in je 3x3 lijstje staat? Die moet ik nodig eens zien.

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef Frag_adder het volgende:
worst TT ever.....
Waarom ;( :'(
pi_113994584
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hoe heet die andere ook al weer... die volgens mij in je 3x3 lijstje staat? Die moet ik nodig eens zien.

[..]

Kanji! :P
pi_113994615
De browsers van tegenwoordig hebben daar toch geen enkel probleem mee :P
  maandag 9 juli 2012 @ 23:44:43 #13
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113994634
quote:

[..]

[..]

omdat ik em niet snap! :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113994689
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

omdat ik em niet snap! :P
"Inderdaad, het is de Yamato!", dat betekent het zo ongeveer als je het mij vraagt. Het komt uit de film Uchuu Senkan Yamato (2010).

wat had het dan moeten zijn? SOUNYAAAA YAMATO DESU YO KAWAII DESHOU
pi_113994740
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:

[..]

het is daardoor (vooral het oud gedeelte) inderdaad meh.. (let op nuance verschil tussen meh en :r)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113994756
quote:

[..]

[..]

Legend of the Galactic Heroes. :)
pi_113994818
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
De browsers van tegenwoordig hebben daar toch geen enkel probleem mee :P
de desktop browsers niet nee... maar ook niet altijd zonder slag of stoot..
UTF-8 support is, helaas, nog niet overal standaard :')
  maandag 9 juli 2012 @ 23:49:42 #18
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_113994885
Heeft iemand hier denpa onna to seishun otoko gezien? Hoe was het?
pi_113994940
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand hier denpa onna to seishun otoko gezien? Hoe was het?
De eerste episode.

Ik moeten nog verder kijken. Het is dé moe serie in ieder geval.
  maandag 9 juli 2012 @ 23:51:25 #20
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113994968
Als het goed is volgende week nieuwe computerkast :D.
hoop alleen dat het gaat passen
pi_113994979
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef mschol het volgende:

[..]

het is daardoor (vooral het oud gedeelte) inderdaad meh.. (let op nuance verschil tussen meh en :r)

SPOILER
Wat maakt een oude serie per definitie slechter dan een nieuwe?
pi_113995018
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:

[..]

De eerste episode.

Ik moeten nog verder kijken. Het is dé moe serie in ieder geval.
moe moe moe moe kijken moet.
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als het goed is volgende week nieuwe computerkast :D.
hoop alleen dat het gaat passen
Wat voor?
pi_113995051
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wat maakt een oude serie per definitie slechter dan een nieuwe?
serie's/films
vrijwel alles pre ~1980 krijg ik om de een of andere reden 'jeuk' van... behalve RL WO1/WO2 films/series/docu's :') no i'm not kidding
het is een combinatie van geluid, muziek en grafisch die niet klopt in mijn ogen..
  maandag 9 juli 2012 @ 23:54:42 #24
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113995109
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

moe moe moe moe kijken moet.

[..]

Wat voor?
http://www.alternate.nl/h(...)824780/?tk=7&lk=3865
pi_113995177
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef mschol het volgende:

[..]

serie's/films
vrijwel alles pre ~1980 krijg ik om de een of andere reden 'jeuk' van... behalve RL WO1/WO2 films/series/docu's :') no i'm not kidding
het is een combinatie van geluid, muziek en grafisch die niet klopt in mijn ogen..
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar ik begrijp wat je bedoelt. Toen ik Senkan Yamato keek, dacht ik echt van: tjonge, dit voelt oud aan, bepaalde mensen zullen dit niet fijn vinden.
pi_113995227
quote:
Niet slecht. (Hoewel sommigen hier 'm waarschijnlijk lelijk vinden :') )

"en heeft 2 slangopeningen voor waterkoeling."
Doen :9~
  maandag 9 juli 2012 @ 23:57:02 #27
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_113995236
Ook een mozaïekje met wat van mijn favorieten gemaakt. Het zijn niet mijn absolute favorieten, maar ze blijven behoorlijk favoriet.

“An interesting thing is a good thing.”
pi_113995353
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ook een mozaïekje met wat van mijn favorieten gemaakt. Het zijn niet mijn absolute favorieten, maar ze blijven behoorlijk favoriet.

[ afbeelding ]
welke zitten ertussen? een paar kan ik zo 1,2,3 niet plaatsen... (plaatjes 1,4,5 & 9 voornamelijk)
pi_113995379
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Niet slecht. (Hoewel sommigen hier 'm waarschijnlijk lelijk vinden :') )

"en heeft 2 slangopeningen voor waterkoeling."
Doen :9~
waterkoeling :')
zo zinloos als je niet een extreme overklokker bent...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:01:36 #30
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113995426
Niet koelen met stikstof :')
pi_113995444
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef mschol het volgende:

[..]

waterkoeling :')
zo zinloos als je niet een extreme overklokker bent...
Ik heb watercooling (alleen cpu) en zit momenteel op stock.
:') problem?
pi_113995454
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
Niet koelen met stikstof :')
doe het dan creatief:

pi_113995477
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik heb watercooling (alleen cpu) en zit momenteel op stock.
:') problem?
je moet vooral zelf weten wat je met je geld doet, maar je behaalt er geen voordeel mee iig t.o.v. een goedkopere aftermarkt cooler op stock snelheid (of enigsinds overklok) :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:03:33 #34
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_113995510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef mschol het volgende:

[..]

doe het dan creatief:

[ afbeelding ]
Dit lijkt nog op een verdomd oude p4 behuizing
pi_113995560
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef mschol het volgende:

[..]

welke zitten ertussen? een paar kan ik zo 1,2,3 niet plaatsen... (plaatjes 1,4,5 & 9 voornamelijk)
vlnr
1 - Mushishi
4 - Black Lagoon
5 - Paranoia Agent
9 - Twelve Kingdoms

De volgorde van de rest geef ik niet maar het zijn: Cowboy Bebop, Time of Eve, Gunslinger Girl, Bakemonogatari en Baccano.
pi_113995567
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Dit lijkt nog op een verdomd oude p4 behuizing
behuizing kan je niet koppelen aan de hardware joh...
ik heb hier kasten van 2 jaar oud staan die zo van 10 jaar terug hadden kunnen zijn..
tis maar net hoeveel geld je uitgeeft...
pi_113995622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef mschol het volgende:

[..]

je moet vooral zelf weten wat je met je geld doet, maar je behaalt er geen voordeel mee iig t.o.v. een goedkopere aftermarkt cooler op stock snelheid (of enigsinds overklok) :P
Klopt. Al jaren heeft watercooling voor de cpu voor normale tot redelijk hoge overclock geen zin. Dat moet ik toegeven.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:15:47 #38
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113995975
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef mschol het volgende:

[..]

serie's/films
Ik heb maar een serie voor 1980 gekeken: Candy Candy. Niets mis mee.

Die OP van Yamato :')
pi_113995990
Ik ben er niet bepaald tevreden mee :{w schuld van de website vind ik :(

SPOILER
Dit is gewoon een random lijstje... niet perse de besten of de slechtsten.
Inb4 Wahaah DBZ ben je dom ofzo.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik heb maar een serie voor 1980 gekeken: Candy Candy. Niets mis mee.

Die OP van Yamato :')
Je bent duidelijk te jong :( :Y
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:18:30 #40
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113996096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben er niet bepaald tevreden mee :{w schuld van de website vind ik :(

SPOILER
Dit is gewoon een random lijstje... niet perse de besten of de slechtsten.
Inb4 Wahaah DBZ ben je dom ofzo.

[..]

Je bent duidelijk te jong :( :Y
Wahaah DBZ ben je dom ofzo.
SPOILER
pi_113996145
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Wahaah DBZ ben je dom ofzo.
SPOILER
Chuuchuuchuchu :*
Overigens... ben klaar met Steins... Het is een eer dat ik bij gebrek aan kennis Hououin mocht zijn :P ... schiet je een beetje op met Nyuunyuu?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:28:53 #42
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113996575
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
Mijn échte lijst:

[ afbeelding ]
Ik was van plan een lijst te maken met alleen boku no chinko... niet gedaan.... te veel moeite.
pi_113996613
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:28 schreef Klipnap het volgende:
Mijn échte lijst:

[ afbeelding ]
care to tell which is what?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:32:47 #45
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113996722
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 00:30 schreef mschol het volgende:

[..]

care to tell which is what?
1. Manyuu Hikenchou
2. Boku no Pico
3. Lovely Complex
4. Petit EVA
5. Rizelmine
6. Thermae Romae
7. Nazo no Kanojo X
8. Bible Black
9.Dokuro-chan
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:44:49 #46
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113997476
Ponies. ;(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:55:47 #48
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113997724
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:

[ afbeelding ]
Jammer dat de manga-ka van Black Lagoon uber lui is en Baccano nooit een tweede seizoen gekregen heeft. Manga van Gunslinger Girl is ook niet meer wat het geweest is nu
SPOILER
pi_113998199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Michie_ het volgende:

[..]

Jammer dat de manga-ka van Black Lagoon uber lui is en Baccano nooit een tweede seizoen gekregen heeft. Manga van Gunslinger Girl is ook niet meer wat het geweest is nu
SPOILER
Al die nerd-woede toen:
SPOILER
de Black Lagoon manga volg ik niet :@ ik wacht gewoon geduldig op een Third Barrage
  dinsdag 10 juli 2012 @ 02:16:31 #51
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_113999486
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Michie_ het volgende:

[..]

SPOILER
:o die spoiler...
pi_113999921

Hyouka is saai. Ik wil een serie waar Chitanda Holmes en haar trouwe Watson Ibara mysteries oplossen en strijden tegen de duivelse Moriarty Oreki en zijn hulpje Wiedanook Fukube.
pi_114000439
quote:
Die laatste twee zijn tof.

En ik moet gniffelen elke keer dat ik PenPen zie. ;(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 08:49:14 #55
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114000976
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 04:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hyouka is saai. Ik wil een serie waar Chitanda Holmes en haar trouwe Watson Ibara mysteries oplossen en strijden tegen de duivelse Moriarty Oreki en zijn hulpje Wiedanook Fukube.
Hyouka kan spannender en Chitanda is gewoon een retard volgens mij. Wat op zich niet erg is maar ze hebben haar neer willen zetten als de slimste van de klas met de hoogste cijfers. Zucht. :')
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

I approve.

Als ik meer ruimte had, dan zouden Eureka Seven, TTGL en Kaiji er ook in komen.
Echt, ga Akagi kijken, is beter dan Kaiji IMO
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:17:03 #56
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114001379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 08:49 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Hyouka kan spannender en Chitanda is gewoon een retard volgens mij. Wat op zich niet erg is maar ze hebben haar neer willen zetten als de slimste van de klas met de hoogste cijfers. Zucht. :')
Een soort Yui?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:38:33 #57
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114001660
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:39:27 #58
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114001673
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Een soort Yui?
Precies, maar Yui is van het schattige soort en bij Chitanda kan ik dat gewoon niet opbrengen.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 09:40:01 #59
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:14:15 #60
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114002419
Tari Tari 1.5 eps gezien en is niet verkeerd *O*
Voor zover slice of life niet verkeerd is want dat genre vind ik wat saai. Leuk voor tussendoor.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_114005225
Ik heb Tari Tari opgegeven na 2 episodes...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:20:43 #62
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:29:57 #63
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114006817
Zetsubou-sensei _O_
Unlucky Channel _O-

[ Bericht 33% gewijzigd door Klipnap op 10-07-2012 13:03:01 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:07:55 #64
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114008885
Tering, wat raggen jullie die topics er door. Ik ga het niet allemaal lezen hoor, dus bij deze; goeiemiddag :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_114008942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tering, wat raggen jullie die topics er door. Ik ga het niet allemaal lezen hoor, dus bij deze; goeiemiddag :P
ik ben benieuwd hoeveel topics we rijker zijn zaterdag.. (ik ben de hele dag weg dan :P)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:09:48 #66
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114008980
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ook goeiemiddag :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:11:07 #67
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114009040
Zoals gisteren, ik had de hele avond kunnen mee FOK!'en, maar Battlefield 3 was té gezellig met mijn klasgenoten :@
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:34:13 #68
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114010174
Battlefield 3 heb ik het echt helemaal mee gehad :P
pi_114011168
Battlefield 3 vind ik mooi... maar toch niet half zo goed als 2142 of 2.
Gister voor het eerst in maanden weer cod4 gespeeld met de clan :P Dat was fijn.

ontopic:
Yui is echt te moe. Dat realiseerde ik me tijdens het eten van een broodje met sandwichspread.
pi_114012751
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Arashimashou het volgende:
Battlefield 3 vind ik mooi... maar toch niet half zo goed als 2142 of 2.
Gister voor het eerst in maanden weer cod4 gespeeld met de clan :P Dat was fijn.

ontopic:
Yui is echt te moe. Dat realiseerde ik me tijdens het eten van een broodje met sandwichspread.
pi_114014406
Touhou Tuesday. Tijd voor /f/
edit: geen touhou, alleen maar ponie pr0n :'(

[ Bericht 71% gewijzigd door Arashimashou op 10-07-2012 15:18:27 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:23:24 #72
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114015324
Dit is de mijne, maar de plaatjes zijn te groot ofzo. Iig, duidelijk genoeg neem ik aan. Moeilijk kiezen hoor wat ik er in wil hebben, kan nog wel een aantal dingen invoegen :P

ANIMEES.
- Scamp
pi_114016511
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef .Cake. het volgende:
Dit is de mijne, maar de plaatjes zijn te groot ofzo. Iig, duidelijk genoeg neem ik aan. Moeilijk kiezen hoor wat ik er in wil hebben, kan nog wel een aantal dingen invoegen :P

[ afbeelding ]
Goeie!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 15:54:34 #74
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114016638
Mocht iemand die nog niet hebben gezien: SAC is goed. ERRUG goed :)
pi_114018326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef wdn het volgende:
Mocht iemand die nog niet hebben gezien: SAC is goed. ERRUG goed :)
SAC?Stand alone complex!!

Heb ik gewoon op BD formaat!! :9

*hoi*
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:31:44 #76
27648 Weakling
available in strong mint
pi_114018449

Hey jij daar! Ben jij niet Ika Musume? Lang niet gezien!

Ik mis Ika Musume een beetje ... :@
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114018473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]

O+ O+ O+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:35:41 #78
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114018664
quote:
[ afbeelding ]

Tentacle rape hihi
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:45:19 #80
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114019197
quote:
[ afbeelding ]

OVA: 8-8-2012

*O*
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:46:20 #81
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114019244
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:47:44 #82
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114019314
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 15:51 schreef Qunix het volgende:

[..]

Goeie!
Dank :) (overigens bedoel ik met SAC ook 2nd GiG)
quote:
[ afbeelding ]

Wij allemaal wel hoor! :'(
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:52:18 #83
27648 Weakling
available in strong mint
pi_114019526
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef wdn het volgende:

*O*
Tof!!!

*O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef .Cake. het volgende:
Wij allemaal wel hoor! :'(
Leek mij typisch een serie waar veel seizoenen mee doorgegaan kon worden. Dat het na twee seizoenen zo stil zou worden had ik niet verwacht. :{
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_114019554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:45 schreef wdn het volgende:

[..]

*O*
Waaat echt :D :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:54:59 #85
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114019650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Weakling het volgende:

Leek mij typisch een serie waar veel seizoenen mee doorgegaan kon worden. Dat het na twee seizoenen zo stil zou worden had ik niet verwacht. :{
Ja, kun je echt jaren meer doorgaan en het blijft leuk.
Maar dat geldt voor meer series: Arakawa under the Bridge en Ninchijou bijvoorbeeld.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:55:54 #86
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114019690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Waaat echt :D :D
Zie de pixs in de OP :P
pi_114020215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:55 schreef wdn het volgende:

[..]

Zie de pixs in de OP :P
O+ Geweldig
pi_114021464
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:54 schreef wdn het volgende:

[..]

Ja, kun je echt jaren meer doorgaan en het blijft leuk.
Maar dat geldt voor meer series: Arakawa under the Bridge en Ninchijou bijvoorbeeld.
Eens, en dat terwijl stomme animees wel een nieuwe seizoen krijgen zoals blue exorcist en zo
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:39:04 #89
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114021628
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:34 schreef Qunix het volgende:

[..]

Eens, en dat terwijl stomme animees wel een nieuwe seizoen krijgen zoals blue exorcist en zo
Wacht wacht wacht.. Ao no Exorcist een nieuw seizoen? Ik wist dat het wss wel ging gebeuren, maar heb je een bron die het kan bevestigen? Ik vond AnE wel vet namelijk :P
pi_114021950
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Wacht wacht wacht.. Ao no Exorcist een nieuw seizoen? Ik wist dat het wss wel ging gebeuren, maar heb je een bron die het kan bevestigen? Ik vond AnE wel vet namelijk :P
Had ik op MAL gezien geloof ik... Ik zal zo opzoeken.

Misschien een tof idee om zo'n mozaiek te maken voor in de OP waarbij iedereen 1 anime mag uitkiezen?
pi_114022067
Oh. Fuck.

Kennen jullie dat? Dat je een heerlijk productief dagje werk er op hebt zitten? Wat voelt dat goed. O+

Dit is echt goed voor me.

En @Cake. Akagi ga ik ook nog wel een keer kijken. Eerst Tokyo Magnitude rustig op z'n tijd afkijken :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:51:30 #92
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114022101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hij was wel leuk ja maar op het eind duidelijk teveel manga materiaal in te weinig animetijd geperst. Erg zonde. Zoals wel vaker gebeurd. :(
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:
Misschien een tof idee om zo'n mozaiek te maken voor in de OP waarbij iedereen 1 anime mag uitkiezen?
Op zich wel ja! Maar wie mogen dan wel/niet kiezen? En hoe groot wil je het hebben? Alleen logo's of wat?

We need details!
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:52:11 #93
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114022124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Oh. Fuck.

Kennen jullie dat? Dat je een heerlijk productief dagje werk er op hebt zitten? Wat voelt dat goed. O+

En @Cake. Akagi ga ik ook nog wel een keer kijken. Eerst Tokyo Magnitude rustig op z'n tijd afkijken :)
^O^
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:15:02 #94
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114022995
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:

[..]

Had ik op MAL gezien geloof ik... Ik zal zo opzoeken.

Is wel leuk, of misschien ''onze aanraders'' voor nieuwe users zoals Steins;Gate bijvoorbeeld.
Niet te groot, de OP is al veel te lang.
pi_114023165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Is wel leuk, of misschien ''onze aanraders'' voor nieuwe users zoals Steins;Gate bijvoorbeeld.
Ik dacht precies hetzelfde.

Gewoon in een spoiler o.i.d.
pi_114023201
Must see: boku no pico
pi_114023246
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

S;G zou ik niet snel aan nieuwe users aanraden maar oke :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:21:12 #98
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023280
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef mschol het volgende:

[..]

S;G zou ik niet snel aan nieuwe users aanraden maar oke :P
Ik bedoel niet per sé nieuwe animekijkers, maar nieuwe FOK!ers in dit topic.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:21:35 #99
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114023299
gewoon elfen lied aanraden

gr gr
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:22:18 #100
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023332
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

gr gr
:')

Ik begin zo aan SWTOR. Hoe zou ik mijn poppetje noemen? Ik dacht zelf aan Langleysoryu of iets in die trant.
pi_114023335
Eigenlijk is het ook weer niet nodig.

Er staat al een link naar de animu en mango wiki vol met recommendations.

Daarnaast blijkt dat veel mensen de OP niet eens lezen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:23:13 #102
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023365
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:22 schreef robin007bond het volgende:
Eigenlijk is het ook weer niet nodig.

Er staat al een link naar de animu en mango wiki vol met recommendations.

Daarnaast blijkt dat veel mensen de OP niet eens lezen.
Dankzij de OP ben ik er in de brugklas achter gekomen dat je het als animee uitspreekt en niet als aniem :(
De OP is heel handig geweest voor mij _O_
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:23:18 #103
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114023366
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:22 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik begin zo aan SWTOR. Hoe zou ik mijn poppetje noemen? Ik dacht zelf aan Langleysoryu of iets in die trant.
ikari Shinji
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:23:58 #104
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023396
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:23 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Shinji ikari
Als je naam niet Star Wars-achtig is wordt je eruit getrapt :') en je kunt ook geen spaties doen.
Wat een kutspel eigenlijk.
pi_114023407
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ik bedoel niet per sé nieuwe animekijkers, maar nieuwe FOK!ers in dit topic.
Ach, de echte nieuwe users komen eens in het half jaar of zo.

Een post met "Welke anime moet ik kijken? " om het half jaar valt nog wel te overzien.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:24:20 #106
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114023408
Shinbacca
pi_114023429
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:23 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Als je naam niet Star Wars-achtig is wordt je eruit getrapt :') en je kunt ook geen spaties doen.
Dat is echt slecht.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:24:55 #108
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023465
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:21 schreef De_Dakgoot het volgende:

gr gr
Code Geass al gezien trouwens? Ook wel een toffe mecha.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:25:55 #110
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023482
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:24 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat is echt slecht.
Mijn broer krijgt een gratis Speederbike als hij iemand een trial geeft. Mij dus :')
pi_114023530
YAMATOOWNSDEATHSTAR88

Zo, dat een goede naam?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:27:58 #112
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:26 schreef Arashimashou het volgende:
YAMATOOWNSDEATHSTAR88

Zo, dat een goede naam?
Neen.

Oh! Goed idee. Klinkt Kyubey een beetje Star Wars achtig?
pi_114023627
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:27 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Neen.

Oh! Goed idee. Klinkt Kyubey een beetje Star Wars achtig?
Jamaar... death star is toch van staarwaars?
pi_114023642
quote:

[..]

Dankzij de OP ben ik er in de brugklas achter gekomen dat je het als animee uitspreekt en niet als aniem :(
De OP is heel handig geweest voor mij _O_
Hmm, ik heb de OP ook gelezen.

Een vriend van me spreekt het ook uit als 'aniem'. Ik verbeter hem constant, maar hij blijft het maar zo zeggen :')

En we zijn trouwens wel in de minderheid. Laatst vroegen 2 mensen nog hoe IRC werkte, terwijl er ook gewoon een guide in de OP staat. :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:30:33 #115
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114023678
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:29 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Jamaar... death star is toch van staarwaars?
Maar ik denk niet dat de mods het waarderen als er opeens een Jedi genaamd YAMATOOWNSDEATHSTAR88 rondloopt. Het moet wel geloofwaardig blijven.
Ene Hansolo en Severussnape werden ook meteen gekickt in de beta :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:32:11 #116
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114023738
DarthKyubey
pi_114023773
SaberBabe ;( :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:33:32 #118
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114023794
KyubeySaber
SaberKyubey
pi_114023814
quote:

[..]

whut? :')

dikkepiemelvanchewbacca een idee ? :+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:43:17 #120
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:44:20 #121
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114024313
Nekomimi
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:44:52 #122
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114024347
vlammendedondergodin
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:45:01 #123
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:45:37 #124
246140 Klipnap
Petrowh <3
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:47:51 #125
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114024480
in Guild wars 2 ga ik wel Asuka heten :D
pi_114024488
Shinji heeft al op zijn 14e gekust.

Hoe voelt dat nou om later ontgroend te worden dan Shinji?
pi_114024778
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:48 schreef robin007bond het volgende:
Shinji heeft al op zijn 14e gekust.

Hoe voelt dat nou om later ontgroend te worden dan Shinji?
/care
Veel erger is... dat ik niet in zo'n ownende mecha kan rondlopen
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:57:00 #128
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114024928
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:45 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Her name is Koko she is loco I said O NO
Haha, die heb ik echt al best wel een tijd :P

Maar blij om te zien dat het tenminste iemand is opgevallen ;)
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:58:29 #129
353544 omelette
du fromage
pi_114024995
Hoi :)
Zit hier al een tijdje te lurken, voor zo ver jullie bij te houden zijn, maar nu maar eens wat posten. Kijk sinds ongeveer de brugklas beetje anime en nu zijn we 6 jaar verder. Heb alleen veel te veel tijd verspild aan series als Bleach en Naruto :P. Ook vaak periodes dat ik niets kijk dus heb nogsteeds vrij weinig gezien (mijn bescheiden lijstje: http://myanimelist.net/animelist/AurynB)
Ben nu bezig met Mirai Nikki :) Ook een beginnetje gemaakt met Clannad, maar die kijk ik samen met mijn vriendin dus dat schiet niet echt op :9
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:58:41 #130
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025003
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:54 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

/care
Veel erger is... dat ik niet in zo'n ownende mecha kan rondlopen
Dit
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:59:39 #131
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:58 schreef omelette het volgende:
Zit hier al een tijdje te lurken, voor zo ver jullie bij te houden zijn, maar nu maar eens wat posten. Kijk sinds ongeveer de brugklas beetje anime en nu zijn we 6 jaar verder. Heb alleen veel te veel tijd verspild aan series als Bleach en Naruto :P. Ook vaak periodes dat ik niets kijk dus heb nogsteeds vrij weinig gezien (mijn bescheiden lijstje: http://myanimelist.net/animelist/AurynB)
Ben nu bezig met Mirai Nikki :) Ook een beginnetje gemaakt met Clannad, maar die kijk ik samen met mijn vriendin dus dat schiet niet echt op :9
Wat vond je van code geass aangezien ik die nog wil gaan kijken
En welkom :P
pi_114025077
quote:
Jongens... bekijk zijn avatar eens :(
Hij is de Koning nu hier :(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:01:20 #133
353544 omelette
du fromage
pi_114025132
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Wat vond je van code geass aangezien ik die nog wil gaan kijken
En welkom :P
Vet! Alleen vond ik R1 zoveel beter dan R2.
Dank :)
pi_114025153
quote:
Welkom. ^O^

Clannad is echt heel tof. Ga je geen spijt van krijgen.

Nog wat aanraders: Madoka, Toradora (voor met je vriendin :P), FMA Brotherhood, Welcome to the NHK (staat al in je to-do lijst zo te zien), Detroit Metal City, Boku no Pico, Neon Genesis Evangelion, Kaiji, Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen, Steins;Gate (al in je to-do zo te zien), Eureka Seven, Gundam 00

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 19:04:59 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:02:14 #135
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025179
quote:
Azumanga Daioh _O_
Als je die leuk vindt moet je aan Nichijou beginnen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:02:37 #136
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025290
Nu ben ik niet de nieuweling meer hier... not sure if want
pi_114025320
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pardon.
Behalve als je Nina heet. :6
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:05:35 #139
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:04 schreef Arashimashou het volgende:
Nu ben ik niet de nieuweling meer hier... not sure if want
ik kwam later dan jou hier denk ik
pi_114025355
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:02 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Pardon.
hij heeft gelijk ^O^ , maar dan moet je wel ook After story kijken
pi_114025378
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:05 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

ik kwam later dan jou hier denk ik
Oh! Laat dan helemaal maar zitten :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:06:42 #142
353544 omelette
du fromage
pi_114025401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:01 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Welkom. ^O^

Clannad is echt heel tof. Ga je geen spijt van krijgen.

Nog wat aanraders: Madoka, Toradora (voor met je vriendin :P), FMA Brotherhood, Welcome to the NHK (staat al in je to-do lijst zo te zien), Detroit Metal City, Boku no Pico, Neon Genesis Evangelion, Kaiji, Rurouni Kenshin: Tsuiokuhen, Steins;Gate (al in je to-do zo te zien), Eureka Seven, Gundam 00
FMA heb ik gezien. Is brotherhood zo veel beter dan? En boku no pico ;(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:07:02 #143
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025416
Kijk Neon Genesis Evangelion :P
pi_114025508
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef omelette het volgende:

[..]

Boku no Pico moet je gewoon gezien hebben omdat het zo " 8)7 " is
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:10:33 #145
353544 omelette
du fromage
pi_114025578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Boku no Pico moet je gewoon gezien hebben omdat het zo " 8)7 " is
Ik pas voor deze :P NGE ga ik wel op m'n lijstje zetten :Y
pi_114025588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:06 schreef omelette het volgende:

[..]

Brotherhood is beter. :)

Als je het eind niet snapt mag je dat altijd hier vragen.
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Kijk Neon Genesis Evangelion :P
En dit _O_

Overigens wel een waarschuwing voor als je EVA gaat kijken: let goed op. En verwacht niet dat je als een speenvarken het plot krijgt gevoed. Je moet zelf (vooral na de action arc) wat meer nadenken en de puzzelstukjes zelf leggen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:11:00 #147
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025604
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef omelette het volgende:

[..]

Ik pas voor deze :P NGE ga ik wel op m'n lijstje zetten :Y
DOE HET NIET!!!

Dokuro-chan is pas baas.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:11:31 #148
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Brotherhood is beter. :)

Als je het eind niet snapt mag je dat altijd hier vragen.

[..]

En dit _O_

Overigens wel een waarschuwing voor als je EVA gaat kijken: let goed op. En verwacht niet dat je als een speenvarken het plot krijgt gevoed. Je moet zelf (vooral na de action arc) wat meer nadenken en de puzzelstukjes zelf leggen.
En anders nog een keer rewatchen :D
pi_114025632
Als je NGE gaat bekijken is Robert je instant vriend.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:12:12 #150
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025688
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:11 schreef Klipnap het volgende:

[..]

DOE HET NIET!!!
:')....

:(

Ondanks dat mecha niet je ding is kon je ook zien dat het een goede anime was. :6
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:15:24 #152
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:12 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:')....

:(

Ondanks dat mecha niet je ding is kon je ook zien dat het een goede anime was. :6
Ja, maar het duurt wel lang voordat het mooi wordt. En ik krijg een instant jellybean-smaak in mijn mond.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:15:39 #153
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025858
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja, maar het duurt wel lang voordat het mooi wordt. En ik krijg een instant jellybean-smaak in mijn mond.
het was vanaf het begin a goed
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:16:12 #154
353544 omelette
du fromage
pi_114025882
Mijn plan-to-watch lijst is inmiddels langer dan mijn watched lijst volgens mij :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:16:30 #155
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025895
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:16 schreef omelette het volgende:
Mijn plan-to-watch lijst is inmiddels langer dan mijn watched lijst volgens mij :p
Het zal wel minder worden ;)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:16:53 #156
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025926
laat ik maar eens een lijstje gaan maken :p
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:17:14 #157
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114025948
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
laat ik maar eens een lijstje gaan maken :p
Oh wacht, die had je nog niet he :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:17:29 #158
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025961
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:17 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Oh wacht, die had je nog niet he :')
nee :')
pi_114025962
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:11 schreef Arashimashou het volgende:
Als je NGE gaat bekijken is Robert je instant vriend.
Dit ook.

Of je het haat of niet maakt me niets uit. Als je het kijkt ben je gewoon tof.
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]

En het begin.... tja. Ik vond het begin ook wel leuk, maar de tweede helft gaat het duidelijk een wat meer serieuzere kant op. De tweede helft vond ik wel beter, maar de eerste helft was zeker niet slecht.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:16 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Het zal wel minder worden ;)
Bij mij is die nog steeds groter. ;(
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:15 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

het was vanaf het begin a goed
En dit. _O_

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 19:18:05 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:18:08 #160
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114025991
ik ben wel blij dat ik het toch heb gekeken dacht eerst van wtf is dit en wou er mee stoppen
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:21:58 #161
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114026190
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:18 schreef De_Dakgoot het volgende:
ik ben wel blij dat ik het toch heb gekeken dacht eerst van wtf is dit en wou er mee stoppen
Bij de film dacht ik pas: ''Wtf is dit''

De laatste scene met Congratulations slaat gewoon op: ''Gefeliciteerd dat je dit helemaal hebt kunnen afkijken!''
pi_114026488
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:21 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Bij de film dacht ik pas: ''Wtf is dit''

De laatste scene met Congratulations slaat gewoon op: ''Gefeliciteerd dat je dit helemaal hebt kunnen afkijken!''
De film is gek. Maar er valt genoeg uit te halen om te snappen waar het over gaat. Veel mensen zijn zo erg geshocked door de ... apartheid, dat ze het verhaal niet meer goed meekrijgen.

En wtf. :( !!!!

Het originele einde is verhaaltechnisch niet zo'n topper, maar uit artistiek oogpunt valt het goed te verdedigen. Niet alles wordt beantwoord, maar ik vond het wel heel mooi. Ik ken geen serie die de characters zo'n diepgang weet te geven.

En zo veel moeite is het niet om af te kijken. Het meerendeel van de serie is gewoon spannend. Tenzij je echt een lage attention span hebt.

Ik snap niet hoe sommige mensen wel naar K-ON! kunnen kijken, waar nauwelijks iets zinnigs in gebeurd en niet naar een anime met een fatsoenlijk plot en diepgaande personages (diepgaander dan:" OMG IK BEN ZO DRUK GUITAA XD").

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 19:30:21 ]
pi_114026532
Hebben jullie Omelette al verteld dat Uchuu Senkan Yamato de must-see van 2012 is? :o
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:29:54 #164
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114026632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:28 schreef Arashimashou het volgende:
Hebben jullie Omelette al verteld dat Uchuu Senkan Yamato de must-see van 2012 is? :o
Eerder van 1567 :')
pi_114026868
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:29 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Eerder van 1567 :')
Klipnap is de topicgek hier. :')
pi_114026907
quote:
^O^

Ik ga hem zeker nog een keer kijken. Maar geen haast :)
pi_114027194
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:34 schreef robin007bond het volgende:

[..]

^O^

Ik ga hem zeker nog een keer kijken. Maar geen haast :)
Hij is sinds '74 uit. Of je 'm nu morgen of over 2 maanden gaat kijken maakt niet zoveel uit nee :+
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:44:11 #168
353544 omelette
du fromage
pi_114027429
quote:
Ik kijk net de opening. Dikke geluidseffecten yo! :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:44:50 #169
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114027671
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef omelette het volgende:

[..]

Ik kijk net de opening. Dikke geluidseffecten yo! :D
Mah Niggah
pi_114028274
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Hij is sinds '74 uit. Of je 'm nu morgen of over 2 maanden gaat kijken maakt niet zoveel uit nee :+
Anime van vroeger zijn ook over het algemeen beter getekend.

Vroeger (voor 2000):

Toegegeven. Toen hadden ze uiteraard ook moe:

Anime nu (2000 - nu):

Conclusie:

Moe is het geworden en verpest de huidige anime door overvloed van die stijl.
pi_114028394
Tjebek.... moe moemoe alles moe goed goed
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:01:22 #173
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114028442
Maar vroeger had je ook shit. Daar niet van :r

pi_114028565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef Klipnap het volgende:
Niet haten op moe :(
Waarom niet? Elke anime moet tegenwoordig wel iets 'schattig' hebben. Zelfs Steins;Gate is er door beïnvloed (Mayuri etc.). :r

En kijk is naar het nieuwe seizoen. Er zijn weinig anime die nog echt serieus proberen over te komen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 20:04:31 ]
pi_114028591
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:01 schreef robin007bond het volgende:
Maar vroeger had je ook shit. Daar niet van :r

[ afbeelding ]
Dragonball is de shit. In Positieve zin. Deal with it.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:04:56 #177
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114028620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom niet? Elke anime moet tegenwoordig wel iets 'schattig' hebben. Zelfs Steins;Gate is er door beïnvloed (Mayuri etc.). :r

En kijk is naar het nieuwe seizoen. Er zijn weinig anime die nog echt serieus proberen over te komen.
Ja want Asuka heeft het niet van haar looks :')
pi_114028742
quote:
Welkom... Check Nichijou... Als je Azumanga Daioh tof vindt, vind je Nichijou ook enorm tof... Het is mijn favo anime.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:08:21 #179
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_114028813
Oude anime art _O_. Die ogen nu zijn te groot en iedereen lijkt 10 :N
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_114028901
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Dragonball is de shit. In Positieve zin. Deal with it.
Shonenshit.

En een ongelofelijk uitgerekt verhaal.
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:04 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ja want Asuka heeft het niet van haar looks :')
Dat ontken ik ook niet. In echte series zitten er ook genoeg knappe meisjes.

Moe is toch echt meer dit:

Dan dit:

En het ergste vind ik nog dat er tegenwoordig genoeg series zijn die ALLEEN om de moe draaien, zoals K-ON!. Bepaalde elementen zoals bij Steins;Gate, oké. Maar K-ON! moet het er ook echt alleen van hebben.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 20:10:26 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:10:10 #181
353544 omelette
du fromage
pi_114028944
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:07 schreef Qunix het volgende:

[..]

Welkom... Check Nichijou... Als je Azumanga Daioh tof vindt, vind je Nichijou ook enorm tof... Het is mijn favo anime.
Dankje :) Azumanga Daioh is geweldig :Y Zal hem toevoegen aan mijn steeds langer wordende lijstje
pi_114028998
Helaas is Clannad ook té moe. ;(

Gelukkig is het tweede seizoen wat serieuzer. Ik zeg ook niet dat ik er niet van kan genieten, maar ik vind het echt een slechte ontwikkeling.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 20:12:00 ]
pi_114029109
Invited Members
Arashimashou
arnxx
cablegunmaster
Chame_Wizard
De_Ilias
DrNickNL
lithi
PaRoDiUzZ
Ragsco
redboyke
skittels
smitjew
Smoofie
AurynB
pi_114029184
Members
Alexlinde
ArcticBlizzard
Charliza
Evilminister
Funz
Gaddle
hxkclan
Kyotis
mschol
Papde
pmk
Remus_Lupa
robin007bond
Sasoriza
SleepSub
speedy_kevin
_Cake_
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:15:39 #185
353544 omelette
du fromage
pi_114029288
Wait wut?
pi_114029354
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef Qunix het volgende:
Invited Members
Arashimashou
arnxx
cablegunmaster
Chame_Wizard
De_Ilias
DrNickNL
lithi
PaRoDiUzZ
Ragsco
redboyke
skittels
smitjew
Smoofie
AurynB
Wat is deze?
pi_114029369
MyAnimeList FOK! group.
pi_114029376
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:16 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat is deze?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:15 schreef omelette het volgende:
Wait wut?
http://myanimelist.net/clubs.php?cid=24010
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:18:39 #189
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114029457
pi_114029632
quote:
Goeden cijfers heb je gegeven.

gr gr

Ik denk trouwens dat je deze film goed gaat vinden:

http://myanimelist.net/anime/1089/Macross:_Do_You_Remember_Love

Ik moet hem ook nog kijken.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 20:25:41 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:25:47 #191
353544 omelette
du fromage
pi_114029868
quote:
Y u no kijk de originele Tengen Toppa Gurren Lagann?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:26:33 #192
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114029909
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:25 schreef omelette het volgende:

[..]

Y u no kijk de originele Tengen Toppa Gurren Lagann?
heb ik gedaan maar kon hem niet vinden :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:27:00 #193
353544 omelette
du fromage
pi_114029934
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:26 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

heb ik gedaan maar kon hem niet vinden :')
Ah so desu ka
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:27:15 #194
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114029942
nu staat die er tussen :P
pi_114030007
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:29:09 #196
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114030049
Nou, SWTOR doet het niet.
Gelukkig, dan kan ik meer anime kijken.
Helaas, want dan kan ik geen Kurisutina aanmaken.
pi_114030197
quote:
Kijk je hem via streams?
Nu Megaupload weg is, is het een stuk lastiger geworden om J-drama te vinden en ik ben niet zo'n fan van streaming kijken.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:32:34 #198
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114030243
Robin had een hele turturiol gemaakt hoe je snel series kan binnen halen :P
pi_114030269
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin had een hele turturiol gemaakt hoe je snel series kan binnen halen :P
Helaas.

Haast geen J-Drama op te vinden :P
pi_114030273
Jammer :'(
pi_114030717
De Rurouni Kenshin OVA (Trust and Betrayal of Tsuiokuhen in het Japans) is echt heel vet.

dinsdag 10 juli 2012 @ 21:07:26 #202
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114032151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Oh. Fuck.

Dagelijks. Nou ja, 5 dagen in de week :+
pi_114032338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef robin007bond het volgende:
De Rurouni Kenshin OVA (Trust and Betrayal of Tsuiokuhen in het Japans) is echt heel vet.

En niet de live action versie?? :P
pi_114032386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

En niet de live action versie?? :P
Niet gezien :@
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:14:08 #205
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114032541
:D :')
pi_114032779
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:11 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Niet gezien :@
Klopt , 25 Augustus pas :+
pi_114033482
Hakuoki!

Inmiddels deel 3
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:36:18 #208
353544 omelette
du fromage
pi_114033788
Halverwege Mirai Nikki nu. Dayum wat is "Yuukkiiiiii!" een watje :')
pi_114033871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:36 schreef omelette het volgende:
Halverwege Mirai Nikki nu. Dayum wat is "Yuukkiiiiii!" een watje :')
Yoko _O_
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:42:16 #210
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114034136
is kuroko lesbisch?
pi_114034194
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:42 schreef De_Dakgoot het volgende:
is kuroko lesbisch?
Geen idee. Volgens mij gewoon een hele erge pervert.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:47:04 #212
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114034454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Geen idee. Volgens mij gewoon een hele erge pervert.
Ze stond ook op die bangalijst _O-
pi_114034705
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:47 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Ze stond ook op die bangalijst _O-
Inderdaad. _O_

PS.

Ik denk dat je 5 Centimeters Per Second een mooie film vindt. :@
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:53:06 #214
353544 omelette
du fromage
pi_114034835
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Inderdaad. _O_

PS.

Ik denk dat je 5 Centimeters Per Second een mooie film vindt. :@
5 cm per second is mooooi! Bring yo tissues.
pi_114035038
Hmmm. Zeegse. Dat is best dicht bij Groningen ^O^
Weg met de westerlingen >:)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:57:24 #216
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114035133
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
Hmmm. Zeegse. Dat is best dicht bij Groningen ^O^
Weg met de westerlingen >:)
;(
pi_114035227
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:57 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

;(
:7 Een klein grapke moet kunnen.
Bovendien... het gas is toch al verkocht ;(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:59:01 #218
353544 omelette
du fromage
pi_114035228
Ik ga deze zomer het huis uit richting een kamertje in Groningen. 050 jwz!
pi_114035265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef omelette het volgende:
Ooooh, hou ons op de hoogte :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:05:32 #220
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_114035602
[Himatsubushi] Dog Days S2 *O*
pi_114035699
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:05 schreef wdn het volgende:
[Himatsubushi] Dog Days S2 *O*
Ik heb Dog Days S1 op m'n schijf staan. Moet ik 'm gaan kijken?
pi_114035775
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef omelette het volgende:
ver van de beschaafde wereld....
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:09:50 #223
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114035830
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:59 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:7 Een klein grapke moet kunnen.
Bovendien... het gas is toch al verkocht ;(
jup :P
pi_114035837
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:08 schreef mschol het volgende:

[..]

ver van de beschaafde wereld....
:( Behalve als je dit vanuit Limburg post oid... hoop ik dat je een grapje maakt.
pi_114035867
Zeeland. *O*

Wij zijn helaas wel een echte CDA en SGP provincie ;(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:10:53 #226
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114035868
en de stripper lady is weer bezig
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:11:30 #227
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114035902
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:10 schreef robin007bond het volgende:
Zeeland. *O*

Wij zijn helaas wel een echte CDA en SGP provincie ;(
nu je zeeland zegt ik ben laatst in oude tonge geweest en nou er is weinig te doen en het is er erg rustig :p
pi_114035915
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:14 schreef De_Dakgoot het volgende:
:D :')
[ afbeelding ]
pi_114035992
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:11 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

nu je zeeland zegt ik ben laatst in oude tonge geweest en nou er is weinig te doen en het is er erg rustig :p
Het is inderdaad erg rustig.

Maar goed. Ik heb liever dat mijn kinderen later in een stad wonen bij papa en mama in een Vinex-wijk met een calvinistische inslag, dan dat ze moeten leren leven in Rotterdam-Zuid.
pi_114036048
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:09 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

:( Behalve als je dit vanuit Limburg post oid... hoop ik dat je een grapje maakt.
zoals ik zei: groningen: ver van de beschaafde wereld..

Gepost vanaf de westkust
pi_114036071
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:07 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ik heb Dog Days S1 op m'n schijf staan. Moet ik 'm gaan kijken?
ik heb em niet liggen, is het wat om te downloaden?
pi_114036115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:13 schreef mschol het volgende:

[..]

zoals ik zei: groningen: ver van de beschaafde wereld..

Gepost vanaf de westkust
Westkust? oke :')

pi_114036385
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:14 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Westkust? oke :')

[ afbeelding ]
:+
randstad enzo dus..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:21:37 #234
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114036499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:19 schreef mschol het volgende:

[..]

:+
randstad enzo dus..
Vandaar ook het plaatje :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:21 schreef Klipnap het volgende:
5 cm/s? Ik zal het proberen.

Hoe gaat het met jullie meet trouwens? :+
Een meet, en Klipnap gaat niet eens mee? tsk tsk.
pi_114036534
quote:

Joepie!

En geen idee. Het komt er blijkbaar niet echt van :P
pi_114036604
quote:

komende zaterdag in de efteling? dan ben ik wel aanwezig :+
pi_114036645

Deze topic is nu niet meer te redden.

edit: alhoewel...
pi_114036826
Zo.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:43:58 #240
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114037760
quote:
3s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:23 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]

Deze topic is nu niet meer te redden.

edit: alhoewel...
[ afbeelding ]
OHFUCKNOKILLITKILLITWITHFIREANDHARPOONSPLEASEFORTHELOVEOFGODSHITNIGGAWHATAREYOUDOINGMIXINGQBANDCHIYOCHICHIISHYGDDT.jpg? :')
pi_114037830
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

OHFUCKNOKILLITKILLITWITHFIREANDHARPOONSPLEASEFORTHELOVEOFGODSHITNIGGAWHATAREYOUDOINGMIXINGQBANDCHIYOCHICHIISHYGDDT.jpg? :')
Ik wist wel dat iemand het zou zien, waarna de topic na een eventuele stilte weer opgepakt zou kunnen worden.
pi_114038004
:
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:43 schreef Klipnap het volgende:

[..]

pi_114038036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:47 schreef robin007bond het volgende:
:

[..]

[ afbeelding ]
sauce?
pi_114038065
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

sauce?
Ik heb werkelijk geen idee. :P
pi_114038124
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk geen idee. :P
Tineye geeft '1 result'... maar heb er nog niet veel aan. Twee gevallen waarbij het als avatar wordt gebruikt. Beide keren op een franse site.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:51:39 #246
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114038265
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hoe kom je hieraan?

Robin has left me in despair!
[ afbeelding ]
Had je Robert maar niet moeten afwijzen. Eigen schuld.
pi_114038281
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:51 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Hoe kom je hieraan?

Robin has left me in despair!
[ afbeelding ]
Ik kwam het op een imageboard tegen. Ik vond het wel bijzonder.

Deze is ook wel garpig:

:')_
pi_114038334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Deze is ook wel garpig:

[ afbeelding ]

Ach ja :')
Misschien moet ik het op /r/ of /b/ vragen.... meh
pi_114038380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ach ja :')
Misschien moet ik het op /r/ of /b/ vragen.... meh
Doe maar /r/.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:53:56 #251
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114038387
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:52 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Deze is ook wel garpig:

[ afbeelding ]

pi_114038457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Doe maar /r/.
Nog nooit iets gerequest. Was ooit van plan om een comic met een geit te /r/en...maar toch maar niet gedaan :')
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:57:11 #253
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114038618
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:53 schreef Klipnap het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hihi.
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:57 schreef Klipnap het volgende:
5 cm/s was toch een film? :'(
Ja. Verdeeld in 3 episodes. Maar ik raad je echt aan om het in een keer te kijken.

Een beetje net zoals dat End of Evangelion ook eigenlijk 2 episodes is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2012 22:58:11 ]
pi_114038679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:55 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Nog nooit iets gerequest. Was ooit van plan om een comic met een geit te /r/en...maar toch maar niet gedaan :')
:P

Stiekem moest ik lachen :')

pi_114038733
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:49 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Tineye geeft '1 result'... maar heb er nog niet veel aan. Twee gevallen waarbij het als avatar wordt gebruikt. Beide keren op een franse site.
google heeft tineye echt veeeer achterzich gelaten:

klikerdeklik
pi_114038769
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Stiekem moest ik lachen :')

[ afbeelding ]
Hihi :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:59 schreef mschol het volgende:

[..]

google heeft tineye echt veeeer achterzich gelaten:

klikerdeklik
Waaaat :o
edit: cool, maar ben nog steeds niet wijzer :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:00:32 #258
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114038970
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:00 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Jij!
:@

Mooi he?

gr Gino
pi_114039015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

:@

Mooi he?

gr Gino
Wie mag deze Gino wel niet zijn :O
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:04:32 #261
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114039100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:03 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wie mag deze Gino wel niet zijn :O
De zoon van Ria.
pi_114039164
En ria is dat wijf die mevrouw op je fobo?
pi_114039256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Dat is mama inderdaad.

Kusjes Gio
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:07:06 #265
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114039279
Evangelion heeft wel een beter einde dan mass effect 3
pi_114039284
Ik word niet goed van jullie ;(

dinsdag 10 juli 2012 @ 23:07:24 #267
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114039306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:05 schreef Arashimashou het volgende:
Nee, dat is Jorritsma.

Ria is mijn alter ego. Een huisvrouw die getrouwd is met Henk, entwee kinderen heeft: Patricia en Gino. Op zijn tijd doet ze nog wel eens lekker gek. Ook heeft ze een minnaar, maar daar msg Henk niets van weten. Hihi.

Gr Ria
pi_114039311
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Evangelion heeft wel een beter einde dan mass effect 3
En waarschijnlijk ook een beter einde dan Zipang :o die heeft er namelijk geen :')
pi_114039495
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:07 schreef Klipnap het volgende:

[..]

Nee, dat is Jorritsma.

Ria is mijn alter ego. Een huisvrouw die getrouwd is met Henk, entwee kinderen heeft: Patricia en Gino. Op zijn tijd doet ze nog wel eens lekker gek. Ook heeft ze een minnaar, maar daar msg Henk niets van weten. Hihi.

Gr Ria
Hihi.

Mama Ria doet gemeen

pi_114039840
quote:
Zo, dat is snel de kop ingedrukt. :')

Ik ben overigens net achter het bestaan van deze topic gekomen:
Wat luister je nu? #2008

Jullie weten vast al wel wat ik denk.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:14:43 #271
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114039896
_O-
pi_114040027
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat luister je nu? #2008

Echt niet normaal. Tegenwoordig wordt echt literair talent niet neer erkent in ONZ. :(
pi_114040138
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Echt niet normaal. Tegenwoordig wordt echt literair talent niet neer erkent in ONZ. :(
Ja, nee, tuurlijk. Ze kunnen zich waarschijnlijk jullie drakentopic van een paar dagen terug nog herinneren.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:19:51 #274
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114040199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:13 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Wat luister je nu? #2008

spammen :D
pi_114040217
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:19 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

spammen :D
Nou nee, dat ook weer niet. Maar ik luister op het moment naar een Gunka... dus.... :')
pi_114040242
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:18 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Ja, nee, tuurlijk. Ze kunnen zich waarschijnlijk jullie drakentopic van een paar dagen terug nog herinneren.
Ik vond het een erg mooi topic. Als je de harde voorgeschiedenis weet van Ria en Gio, dan zul je het snappen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:21:19 #277
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114040283
Tijd voor de diarree kraan :D
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:22:41 #278
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114040370
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:28 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een goede, maar is geen 3 x 3 he? :o Zitten een aantal in waar ik dus ook nog over zat te twijfelen :P

Kan alleen die in het de onderste rij middelste kolom niet plaatsen, en weet ook niet precies welke gundam dat is in onderste rij rechter kolom.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:23:29 #279
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114040406
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:22 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Ook een goede, maar is geen 3 x 3 he? :o Zitten een aantal in waar ik dus ook nog over zat te twijfelen :P

Kan alleen die in het de onderste rij middelste kolom niet plaatsen, en weet ook niet precies welke gundam dat is in onderste rij rechter kolom.
aan de particels lijkt het op Gundam 00
pi_114040416
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik vond het een erg mooi topic. Als je de harde voorgeschiedenis weet van Ria en Gio, dan zul je het snappen.
Ken 't niet. Snap 't niet. Wil ook niks van dat alles, ik.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:29:05 #281
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114040759
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

aan de particels lijkt het op Gundam 00
Dacht ik ook maar ik herken de mech-design niet. Kan het niet SEED zijn toch? ( :r )

Sowieso baas dat je alles van Watanabe's regisseurwerk er in hebt staan!

Offtopic: E-Town Concrete _O_
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:30:59 #282
246140 Klipnap
Petrowh <3
pi_114040949
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Klipnap het volgende:
Mijn "Gino heeft buikpijn"-topic is nog open :')
En die van mij wordt gesloten. Oneerlijk! :(
pi_114040951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dacht ik ook maar ik herken de mech-design niet. Kan het niet SEED zijn toch? ( :r )

Offtopic: E-Town Concrete _O_
Not sure if want :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:32:27 #285
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114040952
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:30 schreef Klipnap het volgende:
Mijn "Gino heeft buikpijn"-topic is nog open :')
Dit met je Gino.
ANIMEES.
- Scamp
pi_114041043
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Dit met je Gino.
[ afbeelding ]
Wat wens je me nou weer toe. :(
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:34:07 #287
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114041060
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:29 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Het lijkt niet op SEED maar seed was wel de laatste gundam film met deze gundam modellen.
of het is unicorn?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:34:44 #288
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_114041086
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:32 schreef Arashimashou het volgende:

[..]

Not sure if want :P
Jawel man, beetje hardcore is goed voor je.

quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Het lijkt niet op SEED maar seed was wel de laatste gundam film met deze gundam modellen.
of het is unicorn?
Is al een tijdje geleden dat ik Unicorn gezien heb, dus kan het niet zo 1,2,3 zeggen.
ANIMEES.
- Scamp
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:38:16 #289
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114041287
wat shinji is door een vrouw ingesproken :')
pi_114041398
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Mja... heel veel jongens worden door vrouwen ingesproken, ook de wat 'lagere' stemmen.
Ik ga zo maar naar bed, misschien kan ik morgen dan op een normale manier opstaan. Om af te sluiten, even een Vocaloid met twist.
pi_114041405
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:38 schreef De_Dakgoot het volgende:
Klopt.

De meeste tienerjongens in anime.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:40:36 #292
304452 Easymodo
Mijn gezicht wanneer...
pi_114041434
Jullie zijn wel populair in KLB en ONZ, Gino en Ria?
pi_114041576
Het einde van 278 nadert... Het zal moeilijk worden de huidige TT te overtreffen... maar jullie zullen het toch moeten proberen.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:43:56 #294
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114041687
dicht
pi_114041698
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:40 schreef Easymodo het volgende:
Jullie zijn wel populair in KLB en ONZ, Gino en Ria?
We weten het. :@
pi_114041858
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
dicht
nog 5 posts heur..
  dinsdag 10 juli 2012 @ 23:47:34 #297
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_114041926
4
pi_114041966
3
pi_114041975
2
pi_114041994
1
pi_114042007
en vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: