SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
------------------------------------------------------------
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!
Ik ken de intro uiteraard. Het is ook een klassieker. Helaas wordt het nog wel eens vergeten omdat het zo oud is. Ik vrees dat EVA dat lot ook staat te wachten. Ik vind Legend of the Galactic Heroes trouwens echt wat voor jou.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:34 schreef Arashimashou het volgende: IEDEREEN DIE UCHUU SENKAN YAMATO NIET KENT MOET DIT ZIEN. inb4 caps lock is cruise control for cool
Ik kan geen Japans... maar google faalt bij dit soort dingen hard, dus ik durf best wel met zekerheid te zeggen dat hier staat: "Inderdaad, het is de Yamato"quote:
Dus omdat het oud en space opera is, is het meh?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:37 schreef mschol het volgende:
[..]
Gelijk. Yamato's.. volgens google..
maar een of andere oude space battleship serie dus.. meh..
Hoe heet die andere ook al weer... die volgens mij in je 3x3 lijstje staat? Die moet ik nodig eens zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus omdat het oud en space opera is, is het meh?
Waaromquote:
Kanji!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe heet die andere ook al weer... die volgens mij in je 3x3 lijstje staat? Die moet ik nodig eens zien.
[..]
Waarom![]()
omdat ik em niet snap!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe heet die andere ook al weer... die volgens mij in je 3x3 lijstje staat? Die moet ik nodig eens zien.
[..]
Waarom![]()
"Inderdaad, het is de Yamato!", dat betekent het zo ongeveer als je het mij vraagt. Het komt uit de film Uchuu Senkan Yamato (2010).quote:
het is daardoor (vooral het oud gedeelte) inderdaad meh.. (let op nuance verschil tussen meh enquote:Op maandag 9 juli 2012 23:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dus omdat het oud en space opera is, is het meh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legend of the Galactic Heroes.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:42 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Waarom![]()
de desktop browsers niet nee... maar ook niet altijd zonder slag of stoot..quote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef Arashimashou het volgende:
De browsers van tegenwoordig hebben daar toch geen enkel probleem mee
De eerste episode.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:49 schreef Easymodo het volgende:
Heeft iemand hier denpa onna to seishun otoko gezien? Hoe was het?
quote:Op maandag 9 juli 2012 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
het is daardoor (vooral het oud gedeelte) inderdaad meh.. (let op nuance verschil tussen meh en)
Wat maakt een oude serie per definitie slechter dan een nieuwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moe moe moe moe kijken moet.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De eerste episode.
Ik moeten nog verder kijken. Het is dé moe serie in ieder geval.
Wat voor?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
Als het goed is volgende week nieuwe computerkast.
hoop alleen dat het gaat passen
serie's/filmsquote:Op maandag 9 juli 2012 23:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wat maakt een oude serie per definitie slechter dan een nieuwe?
http://www.alternate.nl/h(...)824780/?tk=7&lk=3865quote:Op maandag 9 juli 2012 23:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
moe moe moe moe kijken moet.
[..]
Wat voor?
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar ik begrijp wat je bedoelt. Toen ik Senkan Yamato keek, dacht ik echt van: tjonge, dit voelt oud aan, bepaalde mensen zullen dit niet fijn vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
serie's/films
vrijwel alles pre ~1980 krijg ik om de een of andere reden 'jeuk' van... behalve RL WO1/WO2 films/series/docu'sno i'm not kidding
het is een combinatie van geluid, muziek en grafisch die niet klopt in mijn ogen..
Niet slecht. (Hoewel sommigen hier 'm waarschijnlijk lelijk vindenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/h(...)824780/?tk=7&lk=3865
welke zitten ertussen? een paar kan ik zo 1,2,3 niet plaatsen... (plaatjes 1,4,5 & 9 voornamelijk)quote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ook een mozaïekje met wat van mijn favorieten gemaakt. Het zijn niet mijn absolute favorieten, maar ze blijven behoorlijk favoriet.
[ afbeelding ]
waterkoelingquote:Op maandag 9 juli 2012 23:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet slecht. (Hoewel sommigen hier 'm waarschijnlijk lelijk vinden)
"en heeft 2 slangopeningen voor waterkoeling."
Doen
Ik heb watercooling (alleen cpu) en zit momenteel op stock.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:00 schreef mschol het volgende:
[..]
waterkoeling
zo zinloos als je niet een extreme overklokker bent...
je moet vooral zelf weten wat je met je geld doet, maar je behaalt er geen voordeel mee iig t.o.v. een goedkopere aftermarkt cooler op stock snelheid (of enigsinds overklok)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb watercooling (alleen cpu) en zit momenteel op stock.problem?
Dit lijkt nog op een verdomd oude p4 behuizingquote:
vlnrquote:Op maandag 9 juli 2012 23:59 schreef mschol het volgende:
[..]
welke zitten ertussen? een paar kan ik zo 1,2,3 niet plaatsen... (plaatjes 1,4,5 & 9 voornamelijk)
behuizing kan je niet koppelen aan de hardware joh...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:03 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dit lijkt nog op een verdomd oude p4 behuizing
Klopt. Al jaren heeft watercooling voor de cpu voor normale tot redelijk hoge overclock geen zin. Dat moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet vooral zelf weten wat je met je geld doet, maar je behaalt er geen voordeel mee iig t.o.v. een goedkopere aftermarkt cooler op stock snelheid (of enigsinds overklok)
Ik heb maar een serie voor 1980 gekeken: Candy Candy. Niets mis mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:53 schreef mschol het volgende:
[..]
serie's/films
vrijwel alles pre ~1980 krijg ik om de een of andere reden 'jeuk' van... behalve RL WO1/WO2 films/series/docu'sno i'm not kidding
het is een combinatie van geluid, muziek en grafisch die niet klopt in mijn ogen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon een random lijstje... niet perse de besten of de slechtsten.
Inb4 Wahaah DBZ ben je dom ofzo.Je bent duidelijk te jongquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik heb maar een serie voor 1980 gekeken: Candy Candy. Niets mis mee.
Die OP van Yamato![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:16 schreef Arashimashou het volgende:
Ik ben er niet bepaald tevreden meeschuld van de website vind ik
Wahaah DBZ ben je dom ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon een random lijstje... niet perse de besten of de slechtsten.
Inb4 Wahaah DBZ ben je dom ofzo.
[..]
Je bent duidelijk te jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:18 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wahaah DBZ ben je dom ofzo.ChuuchuuchuchuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens... ben klaar met Steins... Het is een eer dat ik bij gebrek aan kennis Hououin mocht zijn... schiet je een beetje op met Nyuunyuu?
Ik was van plan een lijst te maken met alleen boku no chinko... niet gedaan.... te veel moeite.quote:
1. Manyuu Hikenchouquote:
Jammer dat de manga-ka van Black Lagoon uber lui is en Baccano nooit een tweede seizoen gekregen heeft. Manga van Gunslinger Girl is ook niet meer wat het geweest is nuquote:Op maandag 9 juli 2012 23:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ook een mozaïekje met wat van mijn favorieten gemaakt. Het zijn niet mijn absolute favorieten, maar ze blijven behoorlijk favoriet.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jammer dat de manga-ka van Black Lagoon uber lui is en Baccano nooit een tweede seizoen gekregen heeft. Manga van Gunslinger Girl is ook niet meer wat het geweest is nuAl die nerd-woede toen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de Black Lagoon manga volg ik nietik wacht gewoon geduldig op een Third Barrage
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:00 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Jammer dat de manga-ka van Black Lagoon uber lui is en Baccano nooit een tweede seizoen gekregen heeft. Manga van Gunslinger Girl is ook niet meer wat het geweest is nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die spoiler...
Hyouka kan spannender en Chitanda is gewoon een retard volgens mij. Wat op zich niet erg is maar ze hebben haar neer willen zetten als de slimste van de klas met de hoogste cijfers. Zucht.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 04:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Hyouka is saai. Ik wil een serie waar Chitanda Holmes en haar trouwe Watson Ibara mysteries oplossen en strijden tegen de duivelse Moriarty Oreki en zijn hulpje Wiedanook Fukube.
Echt, ga Akagi kijken, is beter dan Kaiji IMOquote:Op maandag 9 juli 2012 22:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
I approve.
Als ik meer ruimte had, dan zouden Eureka Seven, TTGL en Kaiji er ook in komen.
Een soort Yui?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:49 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hyouka kan spannender en Chitanda is gewoon een retard volgens mij. Wat op zich niet erg is maar ze hebben haar neer willen zetten als de slimste van de klas met de hoogste cijfers. Zucht.
Precies, maar Yui is van het schattige soort en bij Chitanda kan ik dat gewoon niet opbrengen.quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:46 schreef Qunix het volgende:
Ik heb Tari Tari opgegeven na 2 episodes...
ik ben benieuwd hoeveel topics we rijker zijn zaterdag.. (ik ben de hele dag weg danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tering, wat raggen jullie die topics er door. Ik ga het niet allemaal lezen hoor, dus bij deze; goeiemiddag
Ook goeiemiddagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Tering, wat raggen jullie die topics er door. Ik ga het niet allemaal lezen hoor, dus bij deze; goeiemiddag
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:56 schreef Arashimashou het volgende:
Battlefield 3 vind ik mooi... maar toch niet half zo goed als 2142 of 2.
Gister voor het eerst in maanden weer cod4 gespeeld met de clanDat was fijn.
ontopic:
Yui is echt te moe. Dat realiseerde ik me tijdens het eten van een broodje met sandwichspread.
Goeie!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:23 schreef .Cake. het volgende:
Dit is de mijne, maar de plaatjes zijn te groot ofzo. Iig, duidelijk genoeg neem ik aan. Moeilijk kiezen hoor wat ik er in wil hebben, kan nog wel een aantal dingen invoegen![]()
[ afbeelding ]
SAC?Stand alone complex!!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:54 schreef wdn het volgende:
Mocht iemand die nog niet hebben gezien: SAC is goed. ERRUG goed
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
Hey jij daar! Ben jij niet Ika Musume? Lang niet gezien!
Ik mis Ika Musume een beetje ...
Tentacle rape hihiquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
OVA: 8-8-2012quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:41 schreef mschol het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tentacle_erotica+
How to: Avoid tentacle rape
Dankquote:
Wij allemaal wel hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:31 schreef Weakling het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!!!quote:
Leek mij typisch een serie waar veel seizoenen mee doorgegaan kon worden. Dat het na twee seizoenen zo stil zou worden had ik niet verwacht.quote:
Ja, kun je echt jaren meer doorgaan en het blijft leuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:52 schreef Weakling het volgende:
Leek mij typisch een serie waar veel seizoenen mee doorgegaan kon worden. Dat het na twee seizoenen zo stil zou worden had ik niet verwacht.
Zie de pixs in de OPquote:
Eens, en dat terwijl stomme animees wel een nieuwe seizoen krijgen zoals blue exorcist en zoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja, kun je echt jaren meer doorgaan en het blijft leuk.
Maar dat geldt voor meer series: Arakawa under the Bridge en Ninchijou bijvoorbeeld.
Wacht wacht wacht.. Ao no Exorcist een nieuw seizoen? Ik wist dat het wss wel ging gebeuren, maar heb je een bron die het kan bevestigen? Ik vond AnE wel vet namelijkquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eens, en dat terwijl stomme animees wel een nieuwe seizoen krijgen zoals blue exorcist en zo
Had ik op MAL gezien geloof ik... Ik zal zo opzoeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht.. Ao no Exorcist een nieuw seizoen? Ik wist dat het wss wel ging gebeuren, maar heb je een bron die het kan bevestigen? Ik vond AnE wel vet namelijk
Hij was wel leuk ja maar op het eind duidelijk teveel manga materiaal in te weinig animetijd geperst. Erg zonde. Zoals wel vaker gebeurd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht.. Ao no Exorcist een nieuw seizoen? Ik wist dat het wss wel ging gebeuren, maar heb je een bron die het kan bevestigen? Ik vond AnE wel vet namelijk
Op zich wel ja! Maar wie mogen dan wel/niet kiezen? En hoe groot wil je het hebben? Alleen logo's of wat?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:
Misschien een tof idee om zo'n mozaiek te maken voor in de OP waarbij iedereen 1 anime mag uitkiezen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:50 schreef robin007bond het volgende:
Oh. Fuck.
Kennen jullie dat? Dat je een heerlijk productief dagje werk er op hebt zitten? Wat voelt dat goed.
Dit is echt goed voor me.
En @Cake. Akagi ga ik ook nog wel een keer kijken. Eerst Tokyo Magnitude rustig op z'n tijd afkijken
Is wel leuk, of misschien ''onze aanraders'' voor nieuwe users zoals Steins;Gate bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Had ik op MAL gezien geloof ik... Ik zal zo opzoeken.
Misschien een tof idee om zo'n mozaiek te maken voor in de OP waarbij iedereen 1 anime mag uitkiezen?
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is wel leuk, of misschien ''onze aanraders'' voor nieuwe users zoals Steins;Gate bijvoorbeeld.
Niet te groot, de OP is al veel te lang.
S;G zou ik niet snel aan nieuwe users aanraden maar okequote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Is wel leuk, of misschien ''onze aanraders'' voor nieuwe users zoals Steins;Gate bijvoorbeeld.
Niet te groot, de OP is al veel te lang.
Ik bedoel niet per sé nieuwe animekijkers, maar nieuwe FOK!ers in dit topic.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:20 schreef mschol het volgende:
[..]
S;G zou ik niet snel aan nieuwe users aanraden maar oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |