in de tour de france?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Er moet iemand komen die zegt 'dat dit kan!'.
Wiggins was wel gevallen, maar zonder erg.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:15 schreef marcodej het volgende:
Nee Johan, in de top 10 staan geen renners die vrijdag ook zijn gevallen.
Om al die critici de mond te snoeren moeten ze gewoon een Tour zonder tegenslag rijden.
Elke maandag en vrijdag.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Johan er in totaal deze Tour maximaal 2 of 3 keer is? Die heeft in dit programma gewoon echt helemaal niks te zoeken
Bedoel je nou die afgekeurde afwasser?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef vincerusso het volgende:
nu lekker met z,n 3en tegen die kale faalhaas
Idd. Belachelijk dat die kerel daar zit. Heeft totaal geen verstand van wielrennen.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik neem aan dat Johan er in totaal deze Tour maximaal 2 of 3 keer is? Die heeft in dit programma gewoon echt helemaal niks te zoeken
Oh, dan ben ik gezegend met het missen van de uitzending afgelopen vrijdag.quote:
Wat gaat de kok maken?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
ok we weten nu wel dat rabo er niets van kan. kunnen we nu weer over andere zaken praten?
dadelijk weer zien wat voor stront hij gaat serverenquote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Bedoel je nou die afgekeurde afwasser?
Renshaw ook wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:19 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij is Sanchez een vrij eigengereid type.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |