Gebeurt je vast wel vakerquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen nog maar een gebroken voetbalhart herinneren dat seizoen
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen nog maar een gebroken voetbalhart herinneren dat seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Mjah ietsjesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft het nog een functie. Of misschien is er nooit selectie op geweest op een of andere manier. Kleine populatie bij de start?
Of misschien waren het alle harige mensen uit Afrika die daar heen trokken (Founder Effect).
[..]
Goed: Het zou niet raar zijn voor Noord-Europeanen om harig te zijn. Tevreden?
Maar noord-europeanen zijn toch juist niet zo harig?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft het nog een functie. Of misschien is er nooit selectie op geweest op een of andere manier. Kleine populatie bij de start?
Of misschien waren het alle harige mensen uit Afrika die daar heen trokken (Founder Effect).
[..]
Goed: Het zou niet raar zijn voor Noord-Europeanen om harig te zijn. Tevreden?
Zoiets moet je toch gewoon nog jarenlang uitlachenquote:
Great, verheugde ik me net een beetje op de Zweedse blonde schonequote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar noord-europeanen zijn toch juist niet zo harig?
Koetsjiekoetsjiekoe!quote:
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet zoveel uit hoe of wat en waar je vandaan komt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geef je gelijk wel als je op zo een slotdag wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kun je niet in mijn wangen knijpen.quote:![]()
Nou, zuid europeanen hebben bijvoorbeeld vaker armhaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet zoveel uit hoe of wat en waar je vandaan komt.
Ah, ik heb nooit echt iets met Antropologie gedaan. Maar is er dan nooit selectie op geweest?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidig antwoord op. Sinds ons bestaan hebben we ons al zoveel over de wereld verplaatst en zijn we gemengd met andere groepen. Hoe we er nu uitzien heeft niets te maken met waar we nu wonen iig
quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kent mequote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef je gelijk wel als je op zo een slotdag wint.
[..]
Gelukkig kun je niet in mijn wangen knijpen.
Klopt, vooral Spaansen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, zuid europeanen hebben bijvoorbeeld vaker armhaar
Ik ook niet, maar selectie? natuurlijke selectie?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik heb nooit echt iets met Antropologie gedaan. Maar is er dan nooit selectie op geweest?
Okequote:
Ik ben een mixje en ik heb geen armhaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, zuid europeanen hebben bijvoorbeeld vaker armhaar
Nohh, halfbloedje?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een mixje en ik heb geen armhaar
Helemaal niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben ook een mixje en heb een klein beetje armhaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat je altijd een grote bek hebt over yoe ontzettend lekker de wijven zijn die je versiert en het enige wat we op fotos zien is dat lelijke dikke mormel en dat was vroeger een man.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, vooral Spaansen.
Veel Spaansen vind ik erg mannelijk (gedrag dus). Italiaansen zijn juist veel vrouwelijker.
Mag ik dat voelen of dat waar is?quote:
Mwah, voor zover je van natuurlijk kunt spreken als het gaat om mensen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar selectie? natuurlijke selectie?
Deels mij eens, maar ik begrijp best dat hij niet elk lekker wijf dat hij tegenkomt fotografeert en hier postquote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat je altijd een grote bek hebt over yoe ontzettend lekker de wijven zijn die je versiert en het enige wat we op fotos zien is dat lelijke dikke mormel en dat was vroeger een man.
Vind je het dan gek dt mensen sje afzeiken.
Zaterdag?quote:
Selectie? Je bedoelt natuurlijke selectie als in voortplanting?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, voor zover je van natuurlijk kunt spreken als het gaat om mensen.
Maar omdat men het niet mooi vindt bij vrouwen (vandaar het ontharen) terwijl anderen fetisj groepen oprichten voor het behoud van dit haar, ga ik er van uit dat er selectie op plaats kan vinden.
PICSquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alle vrouwen die hij ooit heeft gepost waren lelijk. En dat geeft niks....je zoekt ze binnen je eigen mogelijkheden. Maar schep er dan niet zo over op.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Deels mij eens, maar ik begrijp best dat hij niet elk lekker wijf dat hij tegenkomt fotografeert en hier post
Selectie op de voortplanting ja. Bijvoorbeeld de meest harige vrouwen zijn niet aantrekkelijk genoeg en planten zich dus niet voort.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Selectie? Je bedoelt natuurlijke selectie als in voortplanting?
Wat jij op foto's niet ziet, is gedrag. Het is heel makkelijk om mensen af te kraken op basis van een foto. Ik heb de foto's geplaatst om te laten zien hoe het leven hier is. Wat anderen denken van "gigantisch lekkere wijven", is niet voor mijn rekening.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat je altijd een grote bek hebt over yoe ontzettend lekker de wijven zijn die je versiert en het enige wat we op fotos zien is dat lelijke dikke mormel en dat was vroeger een man.
Vind je het dan gek dt mensen sje afzeiken.
Persoonlijk denk ik dat dit een dermate klein en insignificant punt is, dat een beetje armhaar er niet toe doet wat de natuurlijke selectie betreftquote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel topic over armhaar.
[..]
Selectie op de voortplanting ja. Bijvoorbeeld de meest harige vrouwen zijn niet aantrekkelijk genoeg en planten zich dus niet voort.
Sommige delen zullen genetisch zijn en sommige delen cultuurgebonden.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel topic over armhaar.
[..]
Selectie op de voortplanting ja. Bijvoorbeeld de meest harige vrouwen zijn niet aantrekkelijk genoeg en planten zich dus niet voort.
Really?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel veel ged hier
De meeste mensen hier vallen niet bepaald in de zolderautist-categoriequote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij op foto's niet ziet, is gedrag. Het is heel makkelijk om mensen af te kraken op basis van een foto. Ik heb de foto's geplaatst om te laten zien hoe het leven hier is. Wat anderen denken van "gigantisch lekkere wijven", is niet voor mijn rekening.
Wat jij "lelijke dikke mormels" noemt, ook niet.
En ja, ik vind het erg gek als mensen die op zijn minst klagen over "versieren makkelijk of niet" en op zijn hoogst regelrechte zolderkamerautisten zijn, zich zo'n veroordelende houding aanmeten.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Inderdaad ik ben huiskamerautistquote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mensen hier vallen niet bepaald in de zolderautist-categorie
Geeft niet, je bent lekker.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dit een dermate klein en insignificant punt is, dat een beetje armhaar er niet toe doet wat de natuurlijke selectie betreft
Slank zijn is zeker cultuurgebonden. Helemaal omdat het hebben van wat rondere vormen juist op meer vruchtbaarheid slaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige delen zullen genetisch zijn en sommige delen cultuurgebonden.
Het slank moeten zijn en wat betreft vrouwen, geen haartje op het lichaam mogen hebben lijkt me cultuurgebonden.
Maar je schept niet op over gedrag. Je ebt het altijd over lekkere wijven.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij op foto's niet ziet, is gedrag. Het is heel makkelijk om mensen af te kraken op basis van een foto. Ik heb de foto's geplaatst om te laten zien hoe het leven hier is. Wat anderen denken van "gigantisch lekkere wijven", is niet voor mijn rekening.
Wat jij "lelijke dikke mormels" noemt, ook niet.
En ja, ik vind het erg gek als mensen die op zijn minst klagen over "versieren makkelijk of niet" en op zijn hoogst regelrechte zolderkamerautisten zijn, zich zo'n veroordelende houding aanmeten.
Vroeger stonden chubby meiden beter op de markt zelfs, true story.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent lekker.
[..]
[..]
Slank zijn is zeker cultuurgebonden. Helemaal omdat het hebben van wat rondere vormen juist op meer vruchtbaarheid slaat.
Echt wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slank zijn heeft wel degelijk biologische voordelen echter, het is deels biologisch bepaaldquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent lekker.
[..]
[..]
Slank zijn is zeker cultuurgebonden. Helemaal omdat het hebben van wat rondere vormen juist op meer vruchtbaarheid slaat.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks mis met zolders, gewoon vol knallen met plantjes toch
Slank heeft geen voordelen boven bijv. stevig zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slank zijn heeft wel degelijk biologische voordelen echter, het is deels biologisch bepaald
Jazeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vroeger stonden chubby meiden beter op de markt zelfs, true story.
Welke voordelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slank zijn heeft wel degelijk biologische voordelen echter, het is deels biologisch bepaald
Niks mis met autisten, gewoon afknallenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks mis met zolders, gewoon vol knallen met plantjes toch
Aan een slanke vrouw kun je eerder zien of ze zwanger is. Lijkt mij toch wel een voordeelquote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Slank heeft geen voordelen boven bijv. stevig zijn.
We hebben het niet over slank tegenover het hebben van ongezond overgewicht.
zonde van de kogelsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niks mis met autisten, gewoon afknallen
Je bent in het algemeen wat sneller.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Slank heeft geen voordelen boven bijv. stevig zijn.
We hebben het niet over slank tegenover het hebben van ongezond overgewicht.
Maar slanke vrouwen zijn in mijn ogen niet aantrekkelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan een slanke vrouw kun je eerder zien of ze zwanger is. Lijkt mij toch wel een voordeel
Want? Zodat je op haar iig niet je moves gaat loslaten?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan een slanke vrouw kun je eerder zien of ze zwanger is. Lijkt mij toch wel een voordeel
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Liever een beetje overgewicht dan ondergewicht
Who's with me
Ik wel. Maar ik kan niet versierenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je schept niet op over gedrag. Je ebt het altijd over lekkere wijven.
En dat zijn het niet.
Ik voel persoonlijk niet de drang om fotos te posten van vrouwen die ik heb versierd.
Even 'erg', denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Liever een beetje overgewicht dan een beetje ondergewicht
Who's with me
Een vrouw moet bessen en plantjes plukken, die hebben geen snelheid nodigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Je bent in het algemeen wat sneller.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Want? Zodat je op haar iig niet je moves gaat loslaten?
Normaal gesproken wel, want je bent awesome.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Who's with me
Dat is serieus echt onzinquote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat?quote:
Tijnbrein, 28?, maagdquote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben wel traag met boodschappen doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouw moet bessen en plantjes plukken, die hebben geen snelheid nodig
Mannen daarentegen wel, want die moeten jagen
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Who's with me
Dudequote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijnbrein, 28?, maagd
debeterebob, 22?, maagd
magnetronkoffie, 28, maagd?/weinig ervaring
kingtoppie, 19, maagd
richard_prf, 28, kansloos
benzin, ?, eindelijk een meisje
my life is grey, ?, kansloos
dat zijn er slechts een paar.
Eerlijk, benzin is een fokking baasquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijnbrein, 28?, maagd
debeterebob, 22?, maagd
kingtoppie, 19, maagd
Klopt, ik dacht dat het over slank in het algemeen ging.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
Voor een vrouw wel. Voor een man is het een voordeel om te kunnen zien of ze al zwanger is of niet. Biologischquote:
Ik ben snel in de AH, want jagenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben wel traag met boodschappen doen
Deze man dropt knowledgequote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef STING het volgende:
[..]
We sparen ons tot we echt verliefd zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijnbrein, 28?, maagd
debeterebob, 22?, maagd
kingtoppie, 19, maagd
Ik had het over de meeste mensen die momenteel veel in de sc aanwezig zijn, zoals o.a. steven, samzz, huppel en miauwquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijnbrein, 28?, maagd
debeterebob, 22?, maagd
kingtoppie, 19, maagd
Ik bedoel te zeggen dat slank niet per definitie betekent dat je makkelijker ziet dat ze zwanger is. Dat is onzin.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor een vrouw wel. Voor een man is het een voordeel om te kunnen zien of ze al zwanger is of niet. Biologisch
Lijstje klopt nietquote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijnbrein, 28?, maagd
debeterebob, 22?, maagd
kingtoppie, 19, maagd
Ik ben 25 en maagd.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik had het over de meeste mensen die momenteel veel in de sc aanwezig zijn, zoals o.a. steven, samzz, huppel en miauw
Ik wilde het net zeggenquote:
En de link is?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijnbrein, 28?, maagd
debeterebob, 22?, maagd
kingtoppie, 19, maagd
Per definitie JUIST wel!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat slank niet per definitie betekent dat je makkelijker ziet dat ze zwanger is. Dat is onzin.
Alhoewel, vrouwen en uitverkoop...quote:Op maandag 9 juli 2012 21:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen![]()
Ware worsteling bij de biefstukken natuurlijk![]()
Daarna gaan de vrouw met de meeste besjes en de man met het grootste stuk vlees samen naar huis natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |