Misschien heeft het nog een functie. Of misschien is er nooit selectie op geweest op een of andere manier. Kleine populatie bij de start?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed punt, verrekte warm daar. Moeder natuur had even een brainfart.
Goed: Het zou niet raar zijn voor Noord-Europeanen om harig te zijn. Tevreden?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik ben blond met blauwe ogen. Iets wat je vooral in zweden enz ziet, daar kan het behoorlijk koud zijn. Ik heb echt geen last van overmatig haar hoor
Gebeurt je vast wel vakerquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen nog maar een gebroken voetbalhart herinneren dat seizoen
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan mij alleen nog maar een gebroken voetbalhart herinneren dat seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
Mjah ietsjesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft het nog een functie. Of misschien is er nooit selectie op geweest op een of andere manier. Kleine populatie bij de start?
Of misschien waren het alle harige mensen uit Afrika die daar heen trokken (Founder Effect).
[..]
Goed: Het zou niet raar zijn voor Noord-Europeanen om harig te zijn. Tevreden?
Maar noord-europeanen zijn toch juist niet zo harig?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heeft het nog een functie. Of misschien is er nooit selectie op geweest op een of andere manier. Kleine populatie bij de start?
Of misschien waren het alle harige mensen uit Afrika die daar heen trokken (Founder Effect).
[..]
Goed: Het zou niet raar zijn voor Noord-Europeanen om harig te zijn. Tevreden?
Zoiets moet je toch gewoon nog jarenlang uitlachenquote:
Great, verheugde ik me net een beetje op de Zweedse blonde schonequote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar noord-europeanen zijn toch juist niet zo harig?
Koetsjiekoetsjiekoe!quote:
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet zoveel uit hoe of wat en waar je vandaan komt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geef je gelijk wel als je op zo een slotdag wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig kun je niet in mijn wangen knijpen.quote:![]()
Nou, zuid europeanen hebben bijvoorbeeld vaker armhaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het tegenwoordig niet zoveel uit hoe of wat en waar je vandaan komt.
Ah, ik heb nooit echt iets met Antropologie gedaan. Maar is er dan nooit selectie op geweest?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef STING het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidig antwoord op. Sinds ons bestaan hebben we ons al zoveel over de wereld verplaatst en zijn we gemengd met andere groepen. Hoe we er nu uitzien heeft niets te maken met waar we nu wonen iig
quote:
Klopt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kent mequote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geef je gelijk wel als je op zo een slotdag wint.
[..]
Gelukkig kun je niet in mijn wangen knijpen.
Klopt, vooral Spaansen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, zuid europeanen hebben bijvoorbeeld vaker armhaar
Ik ook niet, maar selectie? natuurlijke selectie?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik heb nooit echt iets met Antropologie gedaan. Maar is er dan nooit selectie op geweest?
Okequote:
Ik ben een mixje en ik heb geen armhaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, zuid europeanen hebben bijvoorbeeld vaker armhaar
Nohh, halfbloedje?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een mixje en ik heb geen armhaar
Helemaal niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik ben ook een mixje en heb een klein beetje armhaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |