Feit is gewoon dat je altijd een grote bek hebt over yoe ontzettend lekker de wijven zijn die je versiert en het enige wat we op fotos zien is dat lelijke dikke mormel en dat was vroeger een man.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, vooral Spaansen.
Veel Spaansen vind ik erg mannelijk (gedrag dus). Italiaansen zijn juist veel vrouwelijker.
Mag ik dat voelen of dat waar is?quote:
Mwah, voor zover je van natuurlijk kunt spreken als het gaat om mensen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar selectie? natuurlijke selectie?
Deels mij eens, maar ik begrijp best dat hij niet elk lekker wijf dat hij tegenkomt fotografeert en hier postquote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat je altijd een grote bek hebt over yoe ontzettend lekker de wijven zijn die je versiert en het enige wat we op fotos zien is dat lelijke dikke mormel en dat was vroeger een man.
Vind je het dan gek dt mensen sje afzeiken.
Zaterdag?quote:
Selectie? Je bedoelt natuurlijke selectie als in voortplanting?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, voor zover je van natuurlijk kunt spreken als het gaat om mensen.
Maar omdat men het niet mooi vindt bij vrouwen (vandaar het ontharen) terwijl anderen fetisj groepen oprichten voor het behoud van dit haar, ga ik er van uit dat er selectie op plaats kan vinden.
PICSquote:Op maandag 9 juli 2012 21:41 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben een mixje en ik heb geen armhaar
Alle vrouwen die hij ooit heeft gepost waren lelijk. En dat geeft niks....je zoekt ze binnen je eigen mogelijkheden. Maar schep er dan niet zo over op.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Deels mij eens, maar ik begrijp best dat hij niet elk lekker wijf dat hij tegenkomt fotografeert en hier post
Selectie op de voortplanting ja. Bijvoorbeeld de meest harige vrouwen zijn niet aantrekkelijk genoeg en planten zich dus niet voort.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Selectie? Je bedoelt natuurlijke selectie als in voortplanting?
Wat jij op foto's niet ziet, is gedrag. Het is heel makkelijk om mensen af te kraken op basis van een foto. Ik heb de foto's geplaatst om te laten zien hoe het leven hier is. Wat anderen denken van "gigantisch lekkere wijven", is niet voor mijn rekening.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat je altijd een grote bek hebt over yoe ontzettend lekker de wijven zijn die je versiert en het enige wat we op fotos zien is dat lelijke dikke mormel en dat was vroeger een man.
Vind je het dan gek dt mensen sje afzeiken.
Persoonlijk denk ik dat dit een dermate klein en insignificant punt is, dat een beetje armhaar er niet toe doet wat de natuurlijke selectie betreftquote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel topic over armhaar.
[..]
Selectie op de voortplanting ja. Bijvoorbeeld de meest harige vrouwen zijn niet aantrekkelijk genoeg en planten zich dus niet voort.
Sommige delen zullen genetisch zijn en sommige delen cultuurgebonden.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heel topic over armhaar.
[..]
Selectie op de voortplanting ja. Bijvoorbeeld de meest harige vrouwen zijn niet aantrekkelijk genoeg en planten zich dus niet voort.
Really?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel veel ged hier
De meeste mensen hier vallen niet bepaald in de zolderautist-categoriequote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij op foto's niet ziet, is gedrag. Het is heel makkelijk om mensen af te kraken op basis van een foto. Ik heb de foto's geplaatst om te laten zien hoe het leven hier is. Wat anderen denken van "gigantisch lekkere wijven", is niet voor mijn rekening.
Wat jij "lelijke dikke mormels" noemt, ook niet.
En ja, ik vind het erg gek als mensen die op zijn minst klagen over "versieren makkelijk of niet" en op zijn hoogst regelrechte zolderkamerautisten zijn, zich zo'n veroordelende houding aanmeten.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel veel ged hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |