Inderdaad ik ben huiskamerautistquote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mensen hier vallen niet bepaald in de zolderautist-categorie
Geeft niet, je bent lekker.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd wel veel ged hier
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat dit een dermate klein en insignificant punt is, dat een beetje armhaar er niet toe doet wat de natuurlijke selectie betreft
Slank zijn is zeker cultuurgebonden. Helemaal omdat het hebben van wat rondere vormen juist op meer vruchtbaarheid slaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Sommige delen zullen genetisch zijn en sommige delen cultuurgebonden.
Het slank moeten zijn en wat betreft vrouwen, geen haartje op het lichaam mogen hebben lijkt me cultuurgebonden.
Maar je schept niet op over gedrag. Je ebt het altijd over lekkere wijven.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat jij op foto's niet ziet, is gedrag. Het is heel makkelijk om mensen af te kraken op basis van een foto. Ik heb de foto's geplaatst om te laten zien hoe het leven hier is. Wat anderen denken van "gigantisch lekkere wijven", is niet voor mijn rekening.
Wat jij "lelijke dikke mormels" noemt, ook niet.
En ja, ik vind het erg gek als mensen die op zijn minst klagen over "versieren makkelijk of niet" en op zijn hoogst regelrechte zolderkamerautisten zijn, zich zo'n veroordelende houding aanmeten.
Vroeger stonden chubby meiden beter op de markt zelfs, true story.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent lekker.
[..]
[..]
Slank zijn is zeker cultuurgebonden. Helemaal omdat het hebben van wat rondere vormen juist op meer vruchtbaarheid slaat.
Echt wel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste mensen hier vallen niet bepaald in de zolderautist-categorie
Slank zijn heeft wel degelijk biologische voordelen echter, het is deels biologisch bepaaldquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent lekker.
[..]
[..]
Slank zijn is zeker cultuurgebonden. Helemaal omdat het hebben van wat rondere vormen juist op meer vruchtbaarheid slaat.
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks mis met zolders, gewoon vol knallen met plantjes toch
Slank heeft geen voordelen boven bijv. stevig zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slank zijn heeft wel degelijk biologische voordelen echter, het is deels biologisch bepaald
Jazeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Sinji het volgende:
[..]
Vroeger stonden chubby meiden beter op de markt zelfs, true story.
Welke voordelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Slank zijn heeft wel degelijk biologische voordelen echter, het is deels biologisch bepaald
Niks mis met autisten, gewoon afknallenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Niks mis met zolders, gewoon vol knallen met plantjes toch
Aan een slanke vrouw kun je eerder zien of ze zwanger is. Lijkt mij toch wel een voordeelquote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Slank heeft geen voordelen boven bijv. stevig zijn.
We hebben het niet over slank tegenover het hebben van ongezond overgewicht.
zonde van de kogelsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Niks mis met autisten, gewoon afknallen
Je bent in het algemeen wat sneller.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:51 schreef STING het volgende:
[..]
Slank heeft geen voordelen boven bijv. stevig zijn.
We hebben het niet over slank tegenover het hebben van ongezond overgewicht.
Maar slanke vrouwen zijn in mijn ogen niet aantrekkelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan een slanke vrouw kun je eerder zien of ze zwanger is. Lijkt mij toch wel een voordeel
Want? Zodat je op haar iig niet je moves gaat loslaten?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aan een slanke vrouw kun je eerder zien of ze zwanger is. Lijkt mij toch wel een voordeel
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:53 schreef Sinji het volgende:
Liever een beetje overgewicht dan ondergewicht
Who's with me
Ik wel. Maar ik kan niet versierenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar je schept niet op over gedrag. Je ebt het altijd over lekkere wijven.
En dat zijn het niet.
Ik voel persoonlijk niet de drang om fotos te posten van vrouwen die ik heb versierd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |