Heb je in je kristallen bol gekeken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:37 schreef Nemeosis het volgende:
Toekomstvisie voor honderd jaar na het eerste contact:
* Buitenaardse gevangenen zijn erg agressief tegen aardse gevangenen
* Aardse jongeren worden geronseld voor oorlogen op andere planeten, paspoorten worden dus afgepakt
* In onze steden bouwen zij grote mechanische gebouwen op plaatsen waar vroeger kerken stonden van ons subsidiegeld!
* De ET-Driehoek ergens in Nederland, buitenaardse bewoners bemoeien zich met onze aardse gewoontes, zo hebben wij bijvoorbeeld seks en planten wij ons zo voort, terwijl zij zich gewoon clonen.
* Een vreemde man met blond haar in de verre toekomst richt een partij op die alle buitenaardse graag een enkele reis terug naar hun eigen planeet geeft.
* Opsporing verzocht zit plotseling vol met bivakmutsen in een langwerpige/bolle vorm. Verder hebben de daders vaak een groen getinte huidskleur.
Owja, stom van me!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je in je kristallen bol gekeken? We zitten hier niet in ONZ, trouwens
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Owja, stom van me!
Ondanks dat ik wel in buitenaards leven geloof krijg ik soms een melige bui van dit onderwerp
Niet zo lang.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:06 schreef DeMolay het volgende:
Hoe lang heb je op deze "Hilarische" opmerking moeten broeden ?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Fusions het volgende:
De Egyptenaren hebben inderdaad informatie gekregen van aliens om de piramides enzo te maken.
Hmm... zou het?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Fusions het volgende:
De Egyptenaren hebben inderdaad informatie gekregen van aliens om de piramides enzo te maken.
Ben je nou troll of ...?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Fusions het volgende:
De Ferrari Enzo ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Fusions het volgende:
Deze uitspraak pik ik er nog even uit. Ik heb in de vorige posts meermalen gezegd dat verhalen van mensen niets anders is dan anekdotisch bewijs. Ik heb ook meermalen gezegd dat er geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig dat je uitspraken van mensen die je geloof bevestigen als bewijs ziet.
Dat zijn dan buitenaardsen met hele primitieve technieken geweest. Soort holbewoners in space o.i.d.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doordat het geen ontwikkelingsgeschiedenis heeft bijvoorbeeld
Computerchips zonder dat er IC achtige ontwikkelingen waren, transistors, halfgeleidertheorie, buizen, etc, hollerithkaarten die weer terug gaan op weefgetouwen, etc.
Dus jij kan als je iets ziet het meteen namaken? Zonder eerst gereedschap, tussenproducten en dergelijke te ontwikkelen? En kan je dat niet dan is de technologie direct buitenaards?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Doordat het geen ontwikkelingsgeschiedenis heeft bijvoorbeeld
Computerchips zonder dat er IC achtige ontwikkelingen waren, transistors, halfgeleidertheorie, buizen, etc, hollerithkaarten die weer terug gaan op weefgetouwen, etc.
Dat het 't einde van hun carriere betekent ligt m waarschijnlijk meer in andere factoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef joellsoares het volgende:
Hij heeft deze info natuurlijk niet naar buiten gebracht omdat dat het einde van zijn carrière zou betekenen zoals dit bij veel mensen het geval was. Dat mensen dit hele alien verhaal nog steeds niet geloven vind ik onbegrijpelijk. Als je het aan mij vraagt is het een kwestie van erkennen niet geloven.
Je bent nooit te oud om jezelf een podium te gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoe oud is die Chase Brandon eigenlijk? Als ie een pensionado is, hoeft ie het niet meer voor zijn carriere te doen, lijkt me.
Daarom dus.. en als je een pensioen ontvangt, heb je geen zorgen meer over toekomstige werkgevers.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om jezelf een podium te geven
Dat deel schreef ik ook meer voor de wat jongere generatie, de eerstgenoemde twee voorbeelden in de post zie ik dichter bij Chase Brandon hoewel Buch wat jonger was heeft zowel hij als Sarah Mitchell Hedges de leugen een levenlang bij zich gehouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Daarom dus.. en als je een pensioen ontvangt, heb je geen zorgen meer over toekomstige werkgevers.
Je snapt het punt nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 03:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus jij kan als je iets ziet het meteen namaken? Zonder eerst gereedschap, tussenproducten en dergelijke te ontwikkelen? En kan je dat niet dan is de technologie direct buitenaards?
En dit gezegd hebbende, er is helemaal geen technologie die geen eigen, aardse ontwikkelingsgeschiedenis kent die je aan kan wijzen als technologie buitgemaakt in Roswellquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Philip Corso, dat is die vent die beweerde dat hij artifacten uit die vliegende schotel haalde die er voor zorgde dat de Computerchip werd ontwikkeld, terwijl de transistor al uit de jaren 20 stamt en de eerste patenten voor geintegreerde cirquits Duits en Brits zijn, je de hele ontwikkeling ervan kan volgen, er was geen gevonden en toegepaste technologie die er ineens was.
Dat zei hij ook over kevlar, wat een verder ontwikkeling is van nylon, wat uit de jaren 30 stamt.
Er is geen enkele nieuwe technologie die er plots was, zonder een hele voorontwikkeling.
Verhalen worden ook steeds sterker naarmate ze vaker verteld worden. Ik weet daarom niet of de mensen die dit soort verhalen vertellen in de categorie pathologische leugenaar thuishoren, à la baron von Münchhausen, of dat het een oud verhaal is dat steeds een beetje aangedikt werd. Het kan zelfs heel goed zijn dat iemand zichzelf valse herinneringen aanpraat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 09:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat deel schreef ik ook meer voor de wat jongere generatie, de eerstgenoemde twee voorbeelden in de post zie ik dichter bij Chase Brandon hoewel Buch wat jonger was heeft zowel hij als Sarah Mitchell Hedges de leugen een levenlang bij zich gehouden.
Ik geloof mensen met een sterk verhaal niet zo snel blind op hun woorden. De vader van een ex had ergens in het oosten gevochten en was van z'n bataljon de enige die terugkeerde met een boot en die vertelde meer van dat soort sterke verhalen zonder blikken of blozen, info die gewoon te verifiëren viel en niet klopte. Ik zal niet zeggen dat deze mensen gek zijn maar bepaalde mensen schijnen aandacht nodig te hebben of nemen 't niet zo nauw met de werkelijkheid. Mensen die b.v. de term 'CV aandikken' niet begrijpen als in dat je de presentatie goed kunt verzorgen (en alle bij-zaken eruit laat) en meteen maar hun hele carriere bij elkaar liegen.
Tja, zo wordt uit een gocheltruuk op een feestje een bruiloft in Kanaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Verhalen worden ook steeds sterker naarmate ze vaker verteld worden. Ik weet daarom niet of de mensen die dit soort verhalen vertellen in de categorie pathologische leugenaar thuishoren, à la baron von Münchhausen, of dat het een oud verhaal is dat steeds een beetje aangedikt werd. Het kan zelfs heel goed zijn dat iemand zichzelf valse herinneringen aanpraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |