abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:37:59 #176
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_126947340
Toekomstvisie voor honderd jaar na het eerste contact:
* Buitenaardse gevangenen zijn erg agressief tegen aardse gevangenen
* Aardse jongeren worden geronseld voor oorlogen op andere planeten, paspoorten worden dus afgepakt
* In onze steden bouwen zij grote mechanische gebouwen op plaatsen waar vroeger kerken stonden van ons subsidiegeld!
* De ET-Driehoek ergens in Nederland, buitenaardse bewoners bemoeien zich met onze aardse gewoontes, zo hebben wij bijvoorbeeld seks en planten wij ons zo voort, terwijl zij zich gewoon clonen.
* Een vreemde man met blond haar in de verre toekomst richt een partij op die alle buitenaardse graag een enkele reis terug naar hun eigen planeet geeft.
* Opsporing verzocht zit plotseling vol met bivakmutsen in een langwerpige/bolle vorm. Verder hebben de daders vaak een groen getinte huidskleur.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_126947588
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:37 schreef Nemeosis het volgende:
Toekomstvisie voor honderd jaar na het eerste contact:
* Buitenaardse gevangenen zijn erg agressief tegen aardse gevangenen
* Aardse jongeren worden geronseld voor oorlogen op andere planeten, paspoorten worden dus afgepakt
* In onze steden bouwen zij grote mechanische gebouwen op plaatsen waar vroeger kerken stonden van ons subsidiegeld!
* De ET-Driehoek ergens in Nederland, buitenaardse bewoners bemoeien zich met onze aardse gewoontes, zo hebben wij bijvoorbeeld seks en planten wij ons zo voort, terwijl zij zich gewoon clonen.
* Een vreemde man met blond haar in de verre toekomst richt een partij op die alle buitenaardse graag een enkele reis terug naar hun eigen planeet geeft.
* Opsporing verzocht zit plotseling vol met bivakmutsen in een langwerpige/bolle vorm. Verder hebben de daders vaak een groen getinte huidskleur.
Heb je in je kristallen bol gekeken? :)
We zitten hier niet in ONZ, trouwens :P
  vrijdag 24 mei 2013 @ 14:54:30 #178
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_126947928
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Heb je in je kristallen bol gekeken? We zitten hier niet in ONZ, trouwens
Owja, stom van me!
Ondanks dat ik wel in buitenaards leven geloof krijg ik soms een melige bui van dit onderwerp :P
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_126948847
Ik ook hoor!
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Owja, stom van me!
Ondanks dat ik wel in buitenaards leven geloof krijg ik soms een melige bui van dit onderwerp :P
pi_126959224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 12:06 schreef DeMolay het volgende:
Hoe lang heb je op deze "Hilarische" opmerking moeten broeden ?
Niet zo lang.

Iemand had het hier over dat de egyptische goden aliens waren, zelfde als in Stargate.
En alien technologie ook enzo...
pi_126959572
De Egyptenaren hebben inderdaad informatie gekregen van aliens om de piramides enzo te maken.
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
  vrijdag 24 mei 2013 @ 20:24:48 #182
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_126961718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 19:35 schreef Fusions het volgende:
De Egyptenaren hebben inderdaad informatie gekregen van aliens om de piramides enzo te maken.
:')
Dat klinkt in dit verband ongeveer als:
"De Afrikanen hebben inderdaad informatie gekregen van blanken hoe je katoen moet plukken enzo"
:Y)
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_126962370
quote:
Hmm... zou het?
pi_126964856
quote:
Ben je nou troll of ...?
pi_126969473
The ONE is all.
-
And the ALL are ONE.
-
pi_126971533
quote:
De Ferrari Enzo ook?
pi_126973679
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2013 22:20 schreef Pietverdriet het volgende:

Grappig dat je uitspraken van mensen die je geloof bevestigen als bewijs ziet.
Deze uitspraak pik ik er nog even uit. Ik heb in de vorige posts meermalen gezegd dat verhalen van mensen niets anders is dan anekdotisch bewijs. Ik heb ook meermalen gezegd dat er geen onomstotelijk wetenschappelijk bewijs is.

Blijkbaar doe je geen moeite om mijn standpunt te begrijpen en wil je ook geen moeite doen om jouw standpunt te onderbouwen. Ik vroeg alleen naar een vergelijkbaar voorbeeld van desinformatie. Als je die gewoon aanlevert dan kan ik de desinformatie theorie serieuzer overwegen. Maar dat je geen voorbeeld kunt of wilt aanleveren, dat spreekt boekdelen.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  zaterdag 25 mei 2013 @ 01:10:53 #188
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126974510
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doordat het geen ontwikkelingsgeschiedenis heeft bijvoorbeeld
Computerchips zonder dat er IC achtige ontwikkelingen waren, transistors, halfgeleidertheorie, buizen, etc, hollerithkaarten die weer terug gaan op weefgetouwen, etc.
Dat zijn dan buitenaardsen met hele primitieve technieken geweest. Soort holbewoners in space o.i.d. :P
pi_126975214
Hier een man die heel goed zijn huiswerk heeft gedaan. Zeer de moeite waard om naar hem te luisteren. Verplichte kost ook voor iedereen die in dit topic mee wil discussiëren over wat er gebeurt is in Roswell:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_126976304
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 08:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Doordat het geen ontwikkelingsgeschiedenis heeft bijvoorbeeld
Computerchips zonder dat er IC achtige ontwikkelingen waren, transistors, halfgeleidertheorie, buizen, etc, hollerithkaarten die weer terug gaan op weefgetouwen, etc.
Dus jij kan als je iets ziet het meteen namaken? Zonder eerst gereedschap, tussenproducten en dergelijke te ontwikkelen? En kan je dat niet dan is de technologie direct buitenaards?
pi_126976392
Hij heeft deze info natuurlijk niet naar buiten gebracht omdat dat het einde van zijn carrière zou betekenen zoals dit bij veel mensen het geval was. Dat mensen dit hele alien verhaal nog steeds niet geloven vind ik onbegrijpelijk. Als je het aan mij vraagt is het een kwestie van erkennen niet geloven.
When the power of love over comes the love of power, there will be peace
pi_126976897
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 03:34 schreef joellsoares het volgende:
Hij heeft deze info natuurlijk niet naar buiten gebracht omdat dat het einde van zijn carrière zou betekenen zoals dit bij veel mensen het geval was. Dat mensen dit hele alien verhaal nog steeds niet geloven vind ik onbegrijpelijk. Als je het aan mij vraagt is het een kwestie van erkennen niet geloven.
Dat het 't einde van hun carriere betekent ligt m waarschijnlijk meer in andere factoren.

Er bestaan op de wereld meer mensen die alles wat ze meemaken aandikken of zelfs liegen. Mensen als Sarah Mitchell Hedges (Kristallen schedel) en Boudewijn Büch (zelfs de ū is gelogen) Ze doen dit omdat ze weten dat ze ermee wegkomen en vinden de aandacht die t genereert wel mooi. En deze twee staan model voor een heleboel andere mensen die merken dat je met een opeenstapeling leugens beroemd kunt worden. Het publiek wil sensatie en entertainment en als je alleen al de illusie wekt dat je geheimen hebt dan is dit al genoeg. Volwassenen zijn gewoon in staat te liegen.. Lance Armstrong recent nog, hij was t voorbeeld voor kankerpatienten en voor de wielersport.. De god zelve. Beroemd "zijn" met een leugen houdt je van 't vertellen van de waarheid af omdat je vanaf de wolk de spreekwoordelijke beerput ziet waar je invalt.. Er zijn maar weinig die dit offer brengen.

Ik plaats voor t gemak "de man met de Rosswell doos" ook onder deze noemer, tot t tegendeel bewezen is. Wat voor titel of functie hij ook had want zoiets maakt je geen "ubermensch". Integendeel. Hij heeft geen tastbaar bewijs geleverd op een verhaal na dat hem een wiki entry heeft opgeleverd die hij zelf waarschijnlijk nog bijhoud ook (wat de meeste z-klasse beroemdheden doen)

Het bewijst dat je deze man niet alleen kunt laten met t recept van coca cola of kfc of wat dan ook maar want hij is niet competent om info te bewaken en zich aan contracten te houden. In t leger ben je dan ook geen knip waard.

Er hoeft geen info over echte aliens te bestaan, kan verzonnen zijn maar als jij bij ieder briefje denkt "ga ik ff in t publiek bekend maken" dan moet je bij Rtl boulevard gaan werken. Zulke mensen zitten er meer voor eigen gewin dan voor hun werk en dat is ook de reden dat niemand ze nog aanneemt.

Niemand wil mensen in dienst die s'avonds de archiefkasten opentrekken om gevoelige info of prive info op straat te gooien. En met die achterstand begin je ook als je over Ufo's en B&W achtige zaken schrijft en men krijgt daar lucht van. Met deze zelfbenoemde "investigator" / sherlock holmes spelende wijsneuzen die hun eigen wereld op de werkelijkheid projecteren en tegen je kunnen werken ipv voor zie je de bui al van verre aankomen.

Bekijk de film "the informant" eens wat op een waargebeurd levensverhaal gebasseerd is.

[ Bericht 7% gewijzigd door Beathoven op 25-05-2013 08:06:10 ]
pi_126977154
Hoe oud is die Chase Brandon eigenlijk? Als ie een pensionado is, hoeft ie het niet meer voor zijn carriere te doen, lijkt me.
pi_126977231
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoe oud is die Chase Brandon eigenlijk? Als ie een pensionado is, hoeft ie het niet meer voor zijn carriere te doen, lijkt me.
Je bent nooit te oud om jezelf een podium te geven
pi_126977280
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:42 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Je bent nooit te oud om jezelf een podium te geven
Daarom dus.. en als je een pensioen ontvangt, heb je geen zorgen meer over toekomstige werkgevers.
pi_126977825
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 08:48 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daarom dus.. en als je een pensioen ontvangt, heb je geen zorgen meer over toekomstige werkgevers.
Dat deel schreef ik ook meer voor de wat jongere generatie, de eerstgenoemde twee voorbeelden in de post zie ik dichter bij Chase Brandon hoewel Buch wat jonger was heeft zowel hij als Sarah Mitchell Hedges de leugen een levenlang bij zich gehouden.

Ik geloof mensen met een sterk verhaal niet zo snel blind op hun woorden. De vader van een ex had ergens in het oosten gevochten en was van z'n bataljon de enige die terugkeerde met een boot en die vertelde meer van dat soort sterke verhalen zonder blikken of blozen, info die gewoon te verifiëren viel en niet klopte. Ik zal niet zeggen dat deze mensen gek zijn maar bepaalde mensen schijnen aandacht nodig te hebben of nemen 't niet zo nauw met de werkelijkheid. Mensen die b.v. de term 'CV aandikken' niet begrijpen als in dat je de presentatie goed kunt verzorgen (en alle bij-zaken eruit laat) en meteen maar hun hele carriere bij elkaar liegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 25-05-2013 09:54:04 ]
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:23:09 #197
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_126978320
Ik denk dat meneer brandon zeer goed verdient met boeken en lezingen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:28:21 #198
45206 Pietverdriet
pi_126978433
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 03:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Dus jij kan als je iets ziet het meteen namaken? Zonder eerst gereedschap, tussenproducten en dergelijke te ontwikkelen? En kan je dat niet dan is de technologie direct buitenaards?
Je snapt het punt niet

Ik zei dit over een hier als voorbeeld genoemde bron, wiens werk ik niet zou kennen en die als zo belangrijk werd gezien
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Philip Corso, dat is die vent die beweerde dat hij artifacten uit die vliegende schotel haalde die er voor zorgde dat de Computerchip werd ontwikkeld, terwijl de transistor al uit de jaren 20 stamt en de eerste patenten voor geintegreerde cirquits Duits en Brits zijn, je de hele ontwikkeling ervan kan volgen, er was geen gevonden en toegepaste technologie die er ineens was.
Dat zei hij ook over kevlar, wat een verder ontwikkeling is van nylon, wat uit de jaren 30 stamt.
Er is geen enkele nieuwe technologie die er plots was, zonder een hele voorontwikkeling.
En dit gezegd hebbende, er is helemaal geen technologie die geen eigen, aardse ontwikkelingsgeschiedenis kent die je aan kan wijzen als technologie buitgemaakt in Roswell
pi_126978470
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 09:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Dat deel schreef ik ook meer voor de wat jongere generatie, de eerstgenoemde twee voorbeelden in de post zie ik dichter bij Chase Brandon hoewel Buch wat jonger was heeft zowel hij als Sarah Mitchell Hedges de leugen een levenlang bij zich gehouden.

Ik geloof mensen met een sterk verhaal niet zo snel blind op hun woorden. De vader van een ex had ergens in het oosten gevochten en was van z'n bataljon de enige die terugkeerde met een boot en die vertelde meer van dat soort sterke verhalen zonder blikken of blozen, info die gewoon te verifiëren viel en niet klopte. Ik zal niet zeggen dat deze mensen gek zijn maar bepaalde mensen schijnen aandacht nodig te hebben of nemen 't niet zo nauw met de werkelijkheid. Mensen die b.v. de term 'CV aandikken' niet begrijpen als in dat je de presentatie goed kunt verzorgen (en alle bij-zaken eruit laat) en meteen maar hun hele carriere bij elkaar liegen.
Verhalen worden ook steeds sterker naarmate ze vaker verteld worden. Ik weet daarom niet of de mensen die dit soort verhalen vertellen in de categorie pathologische leugenaar thuishoren, à la baron von Münchhausen, of dat het een oud verhaal is dat steeds een beetje aangedikt werd. Het kan zelfs heel goed zijn dat iemand zichzelf valse herinneringen aanpraat.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:36:56 #200
45206 Pietverdriet
pi_126978600
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Verhalen worden ook steeds sterker naarmate ze vaker verteld worden. Ik weet daarom niet of de mensen die dit soort verhalen vertellen in de categorie pathologische leugenaar thuishoren, à la baron von Münchhausen, of dat het een oud verhaal is dat steeds een beetje aangedikt werd. Het kan zelfs heel goed zijn dat iemand zichzelf valse herinneringen aanpraat.
Tja, zo wordt uit een gocheltruuk op een feestje een bruiloft in Kanaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')