Sowieso alles wat uit de magnetron komt en geen Bakpou isquote:Op maandag 9 juli 2012 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beter dan de "gewone" magnetron maaltijden
Die salades vind ik ook niet lekker
Mossel heet voortaan HosselHosselquote:Op maandag 9 juli 2012 19:01 schreef Yuki het volgende:
[..]!
Je mag eerst nog een keer voor me koken, dat heb je beloofd
Hardlopen naar de Appie!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, ik dacht even dat ik in het hardlooptopic zat
Ik wil die sokken wel uitproberen, maar alleen omdat ik ze met rozequote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Drassss het volgende:
Iedereen weet dat bij de lidl vandaag een berg Hardloopspullen te koop zijn?(zal misschien per regio iets verschillen maar toch de tip )
Ik kan je ze zeker aanradenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik wil die sokken wel uitproberen, maar alleen omdat ik ze met rozeheb gezien.
Morgen ff richting lidl.
Ik denk dat ik gewoon even op tijd m'n mandje inmoet vandaagquote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef GotC het volgende:
Gup en MaracaGeen fijne dag vandaag zo te horen. Maraca, goed dat je effe naar de HA gaat
Ik ben ook maar niet naar m'n loopgroep gegaan..maffe heup. Yur is wel gegaan
Gup, beetje lief zijn voor je zelf mag inderdaad, als je zo moe bent, gewoon lekker aan toegeven.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon even op tijd m'n mandje inmoet vandaagkomt wel weer goed. En wat Rammelaartje ook zegt, een extra rustdagje kan ook geen kwaad
Mja, als het moet krijg ik die ook nog wel weg. Maar liever nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De kip maaltijdsalade van de Appie (voor ¤ 2,99) vind ik anders goed te eten hoor!
Ze knapte af op mijn nicotinegebruikquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Sowieso alles wat uit de magnetron komt en geen Bakpou is
[..]
Mossel heet voortaan HosselHossel![]()
![]()
heuj het is doordeweeks dus heul geen troep posts
Lekker hoor zo'n asbak als vriendinquote:Op maandag 9 juli 2012 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze knapte af op mijn nicotinegebruik
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Wiehoe het volgende:
Weer lekker handig, heb ik een hardloopzonnebril via internet gekocht omdat ik weinig tijd heb om te winkelen voor de vakantie, heb ik per ongeluk op ophalen geklikt. Moet ik alsnog heenGelukkig is het niet zo ver weg.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Potver, een echte topsport Foker! mag ook niet roken he
Ik weet dat het niet goed is (qua gezondheid) en niet aantrekkelijk, maar jaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Lekker hoor zo'n asbak als vriendin![]()
Maar beter ziek je eerst maar even uit, voordat je weer rare dingen gaat doen
Bier was in de aanbieding?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh bah nee die salades van de appie vind ik ook niet te eten, vooral niet die met koude pasta erin.
Ik had trouwens vandaag 32 euro bonus voordeel bij de appie
Haha nee geen bier, heb ook eigenlijk bijna alleen maar gezonde dingen gehaald want huize plusone is op dieet.quote:
Zit hier hardop te lachenquote:Op maandag 9 juli 2012 18:30 schreef Wiehoe het volgende:
Weer lekker handig, heb ik een hardloopzonnebril via internet gekocht omdat ik weinig tijd heb om te winkelen voor de vakantie, heb ik per ongeluk op ophalen geklikt. Moet ik alsnog heenGelukkig is het niet zo ver weg.
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:29 schreef Klonterpot het volgende:
Ha! Op 21 februari begonnen, heel mei kleine stukjes gelopen door blessure en twee weken ziek geweest en amper gelopen in juni. Vandaag heb ik na tijden van aankloten eindelijk weer eens 8,5 km. eruit weten te persen in 53 minuten.
[ afbeelding ]
volgens de regel van de wet kan je je dan alsnog ziekmelden. Niet genoten vakantiedagen kan je later opnemenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dat het niet goed is (qua gezondheid) en niet aantrekkelijk, maar ja
En idd, eerst even uitzieken, voor zover je wat ik heb kan bestempelen als "ziek zijn". Volgens mij word ik pas echt ziek op 20 juli om 15:00 uur... Dan begint namelijk m'n vakantie
Tijdens het hardlopen vind ik het al irritantquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]gemenerd
Ik zat ook hardop te lachen hoor
.
Even denken of ik morgen bij Perry ga kijken voor een headband of eentje ga bestellen. Ik heb hem pas dodag weer nodig, maar dan ook echt nodig, want man man, wat is dat irritant, van die kriebelende haartjes in je gezicht op de crosstrainer. Tijdens het hardlopen kun je ze iig nog wegvegen
.
Ik had dat vandaag op de loopband, de waaier stond vol op mijn rug was echt heerlijk was maar mn haar zat continue te vervelenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]gemenerd
Ik zat ook hardop te lachen hoor
.
Even denken of ik morgen bij Perry ga kijken voor een headband of eentje ga bestellen. Ik heb hem pas dodag weer nodig, maar dan ook echt nodig, want man man, wat is dat irritant, van die kriebelende haartjes in je gezicht op de crosstrainer. Tijdens het hardlopen kun je ze iig nog wegvegen
.
Tijdens het hardlopen wil een speldje nog wel eens helpen, maar die heb ik nu niet bij me.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tijdens het hardlopen vind ik het al irritant
Maar ja, ik ben zo ijdel dat ik tot nu toe nog geen haarbandje gezocht heb... Misschien toch maar eens doen.
Ja... Alleen is de situatie bij mij wat gecompliceerder. Ik heb vorige week gevierd dat ik voor het eerst sinds half januari geen ziekte-uren heb moeten boeken op m'n werk. En daar is m'n baas ook wel blij mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef Jumparound het volgende:
[..]
volgens de regel van de wet kan je je dan alsnog ziekmelden. Niet genoten vakantiedagen kan je later opnemen
En juist als je niet kunt krabben gaat het overal kriebelenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik had dat vandaag op de loopband, de waaier stond vol op mijn rug was echt heerlijk was maar mn haar zat continue te vervelen
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja... Alleen is de situatie bij mij wat gecompliceerder. Ik heb vorige week gevierd dat ik voor het eerst sinds half januari geen ziekte-uren heb moeten boeken op m'n werk. En daar is m'n baas ook wel blij mee.
Weet niet hoe ze reageren als ik nu ineens een griepje hebdurf het er niet op te wagen zolang ik nog enigszins door kan.
Ja, iets met een langdurig reïntegratieprocesquote:
Ik had ook mijn fitnesskleren aan en niet mijn hardloopkleren, was ook niet echt ideaal. De fitnessbroek (eigenlijk is het een dansbroek maar vond m zo leuk dat ik m toch gekocht heb ondanks het feit dat ik niet aan dansen doe) heeft dikke naden en dat loopt niet lekker.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En juist als je niet kunt krabben gaat het overal kriebelen.
SPOILER: update endomondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 82% gewijzigd door streamnl op 09-07-2012 20:06:07 ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef streamnl het volgende:
never mind
Toch wel,
wat zit tussen je achillespees en je enkel (de binnenkant)? Dat zacht stukje, zeg maar.Hoezo? Heb je daar een pijntje?SPOILER: update endomondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Naar buiten hop!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:09 schreef justmattie het volgende:
Zit de hele dag al te denken: Vanavond kan ik wel even hardlopen
Zat ik de hele dag wat doelloos binnen, af en toe wat leren. Net terug van een tentamen en denk ikik heb geen zin in hardlopen. What is wrong with me
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef streamnl het volgende:
never mind
Toch wel,
wat zit tussen je achillespees en je enkel (de binnenkant)? Dat zacht stukje, zeg maar.Welk zacht stukje?SPOILER: update endomondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Grappig dat jou eerste reactie is of ik daar pijn heb ipv mij het antwoord eventueel te geven.quote:
Ik weet niet hoe het heetquote:
Ik ben door een combinatie van eiwit/veel carbs/wat extra vet (noten) best veel aangekomen. In 6 maanden bijna 8kg. Met krachttraining dus. Hapte per dag rond de 3000-3300 Kcal weg.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:31 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Spiermassa is eiwitten, dus je eiwitten verhogen en je carbs verlagen. En vanwege Paleo ben ik ook voorstander om de carbs nog meer te laten en dus iets meer vet te eten.
Voornamelijk pezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Grappig dat jou eerste reactie is of ik daar pijn heb ipv mij het antwoord eventueel te geven.
Maar ik verstapte mij vandaag op het werk en daar is het inderdaad nu wat gevoelig.
[..]
Ik weet niet hoe het heet![]()
Je gaat eroverheen met je vinger als je van je achillespees naar je enkel gaat.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ben door een combinatie van eiwit/veel carbs/wat extra vet (noten) best veel aangekomen. In 6 maanden bijna 8kg. Met krachttraining dus. Hapte per dag rond de 3000-3300 Kcal weg.
Vooral brood, groente en eiwitten zaten in m'n dieet.
En wat banden, kan zijn dat je daar iets van opgerekt heb. Beetje rustig aandoen en in de gaten houden.quote:
Ik weet het antwoord niet en waarom zou je het anders vragen? Weinig mensen denken op een mooie maandagmiddag: zeg, hoe zou dat stukje tussen enkel en achillespees nu eigenlijk heten?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef streamnl het volgende:
[..]
Grappig dat jou eerste reactie is of ik daar pijn heb ipv mij het antwoord eventueel te geven.
Hmm niet het antwoord wat ik wou horen...quote:
Dat was ik ook van plan.Ik ga morgen ook niet naar de loopgroep (terwijl ze dinsdag krachttrainen enzo hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
En wat banden, kan zijn dat je daar iets van opgerekt heb. Beetje rustig aandoen en in de gaten houden.
Haha ja. Mensen kijken er ook wel eens raar van op.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]prachtig dat mannen vaak willen aankomen maar vrouwen meestal willen afvallen
En overdag misschien even een stevige schoen aan om de boel te ondersteunen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hmm niet het antwoord wat ik wou horen...
[..]
Dat was ik ook van plan.Ik ga morgen ook niet naar de loopgroep (terwijl ze dinsdag krachttrainen enzo hebben)
Dus ik baal flink. Maar liever een keer niet gaan dan dat ik het erger maak.
Help dat ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
En overdag misschien even een stevige schoen aan om de boel te ondersteunen.
En omdat je een marsfractuur kunt krijgen van kisten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Help dat ja?
Ik heb nog kisten van defensie thuis liggen. Die gebruik ik normaal als ik motor rij.
Ik dacht juist dat kisten slecht waren aangezien je zo je enkels verzwakt.
Poe, dat zijn gelijk weer hele zware schoenen toch? Bedoel vooral dat je gewone schoenen draagt en geen slippers oid.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef streamnl het volgende:
[..]
Help dat ja?
Ik heb nog kisten van defensie thuis liggen. Die gebruik ik normaal als ik motor rij.
Ik dacht juist dat kisten slecht waren aangezien je zo je enkels verzwakt.
Doet me denken aan een hippiequote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En omdat je een marsfractuur kunt krijgen van kisten.
Desondanks: kisten(ik had ze ooit ook, met fluorescerend groene veters
)
Noh, geen hippie, wel een beetje vreemdquote:Op maandag 9 juli 2012 20:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doet me denken aan een hippie![]()
Heb je geen bergschoenen, Stream?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En omdat je een marsfractuur kunt krijgen van kisten. CHECK
Desondanks: kisten(ik had ze ooit ook, met fluorescerend groene veters
) niet check
![]()
Ik heb veiligheidsschoenen aan en ik mag geen gewone schoenen aan bij het bedrijf waar ik nu aan het werk ben. Maar die kisten lopen goed hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef Rammelaartje het volgende:
[..]
Poe, dat zijn gelijk weer hele zware schoenen toch? Bedoel vooral dat je gewone schoenen draagt en geen slippers oid.
heupboks!quote:Op maandag 9 juli 2012 19:09 schreef GotC het volgende:
Gup en MaracaGeen fijne dag vandaag zo te horen. Maraca, goed dat je effe naar de HA gaat
Ik ben ook maar niet naar m'n loopgroep gegaan..maffe heup. Yur is wel gegaan
Hmm maar eens kijken wat dat inhoudquote:Op maandag 9 juli 2012 16:42 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meer eiwitten, meer vet minder koolhydraten.
Jep, die ziet er leuk uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jep, die ziet er leuk uitZou je anders bééldig staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Pijn continu? Of tijdens het wandelen? Of ook al tijdens het hardlopen? En was het direct na het hardlopen? Beide benen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef IamCurious het volgende:
Gisteravond les 21 van Evy (0-5) gelopen. Ging een stuk "lekkerder" dan daarvoor. Hogere snelheid dan anders en tijdens het lopen nergens bijzonder last van. Nu heb ik pijn aan de spier aan de voorzijde van mijn linkerscheenbeen. Ik heb het opgezocht en het is mijn tibealis anterior.
Kan dit nu gewoon een spierpijn zijn of is het gelijk een overbelastingsprobleem (kan dat al na 1 training waar je wat harder gaat dan je lichaam gewend was)?
Iemand ervaringsdeskundige?
Ik heb nog rust tot morgenavond dus kijk het ook nog even aan, maar het nieuwe weekschema is weer wat zwaarder en ben bang voor een blessure.
Ja doe dat hahaha ik word er ok altijd zo hebberig van, van daar neuzen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef GotC het volgende:
Hmm..ik ga Zalando maar even afsluiten denk ik..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Meer ei, vlees, vis, groente, minder rijst, granen, brood, pasta.quote:
Ah mannenvoer. Dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Meer ei, vlees, vis, groente, minder rijst, granen, brood, pasta.
Fruit is koolhydraten, maar vind ik persoonlijk wel een must om te eten.
inderdaad, gister postte iemand over zonnebrillen...toen de halve ochtend gezocht naar een goede loopzonnebril maar wat zijn die krengen duurquote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ja doe dat hahaha ik word er ok altijd zo hebberig van, van daar neuzen.
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
dit onderste shirtje GotC..lekker voor in de herfst
gewoon heel snel op de stapel er bij leggen, dan valt het wel meequote:Op maandag 9 juli 2012 20:48 schreef GotC het volgende:
[..]
JaZiet er gewoon al herfstig uit!
Maargoed. In de winter allebei nieuwe schoenen, Yur moet nog een hardloopjasje en nieuwe lange broek.. (nee, geen tight)
Oh ja, dat wilde ik nogquote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, gister postte iemand over zonnebrillen...toen de halve ochtend gezocht naar een goede loopzonnebril maar wat zijn die krengen duur
kwam dit merk tegen en daar las ik goede reviews over qua prijs/kwaliteit verhoudingquote:
Dat gaat niet, simpel. Tenzij ze Endo buiten de Google play aanbieden, anders krijg je de updates niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Iemand inmiddels een idee hoe aan endomondo pro te komen zonder creditcard (android)
Klikquote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef henkde_j het volgende:
Iemand inmiddels een idee hoe aan endomondo pro te komen zonder creditcard (android)
Nou ja, als je een beetje beter op je zonnebril let dan dat ik normaal doe (altijd kwijt, er op per ongeluk op zitten, etc.), dan heb je er een lange tijd plezier aan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, gister postte iemand over zonnebrillen...toen de halve ochtend gezocht naar een goede loopzonnebril maar wat zijn die krengen duur
Noten (cashew/pinda/amandel/walnoot/pecan)/pindakaas erbij <insert posticon>quote:
Ah bedankt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Klik
Maar PRO is niet echt veel beter hoor.
Cashew noten? Die dingen zijn toch ubervet?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Noten (cashew/pinda/amandel/walnoot/pecan)/pindakaas erbij <insert posticon>
Ik koop Apps om de ontwikkelaars te steunen/bedanken voor hun tijd en moeite.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ah bedankt.
Ach ik hou wel van info nerden
dat komt wel goed, ik heb met alles een dure smaak maar ben daarintegen wel heel zuinig op mijn spullenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Nou ja, als je een beetje beter op je zonnebril let dan dat ik normaal doe (altijd kwijt, er op per ongeluk op zitten, etc.), dan heb je er een lange tijd plezier aan.
Begrijpelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel 'n beetje zenuwachtig voor Do![]()
Niet continu. Wel oproepbaar, in lighouding voet van me af strekken en ik voel hem "gaan". Alleen linkerbeen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Pijn continu? Of tijdens het wandelen? Of ook al tijdens het hardlopen? En was het direct na het hardlopen? Beide benen?
Zitten goede vetten in. Vet != slecht.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Cashew noten? Die dingen zijn toch ubervet?
Ze bijten, ik heb nog last van m'n kuiten....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben wel 'n beetje zenuwachtig voor Do![]()
Voor goede apps ben ik zeker bereid een klein bedrag te betalen. Ik ziet het alleen niet zitten om er speciaal een creditcard voor aan te vragenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik koop Apps om de ontwikkelaars te steunen/bedanken voor hun tijd en moeite.
Allebei die van Nike?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Rammelaartje het volgende:
Nu weer sportzonnebrillen bij LIDL voor heel weinig.
Gotc ik heb allebei die shirts toevallig, zitten allebei fantastisch! Onderste is van een stofje gemaakt, ik wist niet dat het zo zacht kon zijn. Echt superspul
Dude, denk dat we eerder kunnen gaan heupboksen dan hardlopenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ben al lang blij dat we niet gaan hardlopen, met jullie pros!
K ben vanmiddag (eigenlijk toevallig) naar de LIDL geweest.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:06 schreef Drassss het volgende:
Iedereen weet dat bij de lidl vandaag een berg Hardloopspullen te koop zijn?(zal misschien per regio iets verschillen maar toch de tip )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |