ik zie het nergens staan, zelf verzonnen regel?quote:Op maandag 9 juli 2012 05:11 schreef Paxlie het volgende:
Geo is tof, maar niet meer posten voor hem. Is banwaardig namelijk
Als je niet meldt dat het van hem afkomt is uiteraard geen probleem.
ooh, een heads upquote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef n00cL30n het volgende:
Nou, ik denk dat hij bang is, dat er nog meer mensen een ban krijgen in dit topic als dit vaker gebeurt?
Je mag niet posten namens een gebande, dan wordt je zelf ook geband. Friendly headsup dus.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef n00cL30n het volgende:
Nou, ik denk dat hij bang is, dat er nog meer mensen een ban krijgen in dit topic als dit vaker gebeurt?
Whaha, wat een geweldige regels weer. Geo, ouwe rukker, als je nog iets te posten hebt doe ik het wel!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Je mag niet posten namens een gebande, dan wordt je zelf ook geband. Friendly headsup dus.
Verbaast me niets. JDS trainde namelijk uitvoerig op takedowns (!) ter voorbereiding op zijn gevecht met Alistair.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef THEFXR het volgende:
Alistair Overeem: UFC heavyweight champ Junior Dos Santos is afraid to fight me
http://mmajunkie.com/news(...)MAjunkie.com+Feed%29
waar maak jij je dan druk om?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:41 schreef Paxlie het volgende:
Zoek het gewoon niet op, ben duidelijk genoeg geweest. Dit is over het algemeen een zelfregulerend topic dus waar maakt iedereen zich druk om.
quote:Op maandag 9 juli 2012 18:37 schreef McNulty het volgende:
Mag je dan wel posten namens een misterieuze mr. X?
Ouwe reus, je weet dat klonen niet mag als je gebanned bent.quote:Op maandag 9 juli 2012 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel toevallig dat zulke dingen vrij vaak gebeuren waar Badr bij is en dit keer vind ik helemaal bizar want het gebeurde in een skybox....
Paxlie heeft gewoon een punt als het niet mag dan mag het niet klaar. Als Geo heel graag had willen posten had hij wel een andere account gemaakt toch
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ouwe reus, je weet dat klonen niet mag als je gebanned bent.
FOK! is gewoon een dictatuur hoor, maak je maar geen zorgen over de gevolgenquote:
Was ook geen troll natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 19:05 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ouwe reus, je weet dat klonen niet mag als je gebanned bent.
Bombardementen allesquote:Op maandag 9 juli 2012 19:16 schreef Paxlie het volgende:
[..]
FOK! is gewoon een dictatuur hoor, maak je maar geen zorgen over de gevolgen
Fight Summit is bezig, ging over hoe je hashtags gebruikt op twitter. Cees twitterde er ook al over. Beiden twitteren veel dus dan is dat echt slaapverwekkend. Ik zit voor mijn werk helaas ook wel eens bij dat soort meetingsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:19 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Waren ze een van z'n eigen gevechten aan het uitzenden?
Wat een geleuter de laatste tijd van Overeem zeg! Ik snap het natuurlijk best wel, maar sjonge jonge, wat een suf toneelstukje!quote:
Heb je hier een linkje van?quote:Op maandag 9 juli 2012 18:10 schreef Fyodor het volgende:
JDS trainde namelijk uitvoerig op takedowns (!) ter voorbereiding op zijn gevecht met Alistair.
twitter:mmaencyclopedia twitterde op maandag 09-07-2012 om 20:46:18Found out @sonnench to file appeal. More with @mauroranallo reageer retweet
twitter:mauroranallo twitterde op maandag 09-07-2012 om 21:29:01Today on @TheMMAShow on http://t.co/Yq172OEq,@MMAEncyclopedia informed us that Sonnen's camp will file an appeal with NSAC for Silva's knee. reageer retweet
Nee, heb het een keer gelezen...quote:
http://mmajunkie.com/news(...)-million-payroll.mmaquote:
dat plaats ik toch netquote:Op maandag 9 juli 2012 21:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Chael Sonnen will appeal loss to Anderson Silva at UFC 148
http://www.mmamania.com/2(...)va-knee-ufc-148-nsac
Op naar een 3e partij!
Je ziet je Cheal graag nog een pak slaag ontvangen?quote:
its the american way, trying to win in court!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:07 schreef Disorder het volgende:
Waarom in hemelsnaam? Die knie was gewoon correct geplaatst. Slechte verliezer.
Ik wil graag horen wat de NSAC erover te zeggen gaat hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je ziet je Cheal graag nog een pak slaag ontvangen?
Mwah, een derde gevecht kan mij echt gestolen worden. Sonnen verdient net zo min een derde gevecht als Tito een derde gevecht met Chuck verdiendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en 'holding the shorts' ook meerdere malen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar bij bij de andere staat 'kick' en 'knee', nergens staat letterlijk vermeld dat een 'thigh to the face' illegaal is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, voor mij is het wel duidelijk wie de betere vechter van de twee is dus die appeal hoeft voor mij niet.![]()
Badr Hari: ik heb niet gevochten bij SensationBadrquote:Badr Hari zegt niks te maken te hebben met een knokpartij tijdens Sensation. De kickbokser werd op Crimesite door een 'betrouwbare bron' beschuldigd van het zwaar mishandelen van een bezoeker tijdens het evenement in de Amsterdam Arena.
"Ik heb niets gedaan, helemaal niets", vertelt Hari aan De Telegraaf. "En ik weet ook nergens van. Maar het is in Amsterdam nu al zover dat als ik langs de Arena rijd en binnenin gebeurt wat, dat ik het dan wel zal hebben gedaan."
De kickbokser woonde het dansfeest samen met zijn vriendin Estelle bij in de skybox van een vriend. Toen vlakbij commotie ontstond, besloot hij op te stappen. "Wij zijn weggegaan. Toen ik merkte dat er ellende was, was dat voor mij het teken om te gaan. Zo ben ik."
Hari vindt de beschuldigingen vervelend voor zijn geliefde Estelle, die onlangs bekendmaakte te willen scheiden van Ruud Gullit. "Ze heeft al zo veel over zich heen gekregen de laatste weken. Ik ben er echt door aangedaan. Het is onrecht. Puur onrecht."
Hari raakte meermaals in opspraak. In 2006 werd hij veroordeeld tot een celstraf wegens mishandeling van de buren van zijn ex-vriendin. In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen.![]()
![]()
Sonnen's career highlights
Bonusmateriaal uit andere hoek:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Additional content:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:35 schreef Hooidraad het volgende:
xiii: Throat strikes of any kind, including, without limitation, grabbing the trachea
xvi: Kicking the head of a grounded opponent
xvii: Kneeing the head of a grounded opponent
xx: Holding the shorts or gloves of an opponent
Tja, (soort van) naar de keel grijpen deed Anderson wel...Meer op z'n gezicht, maar wat een bazenactie zeg! Beetje a la de Wand Rape ChokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....en 'holding the shorts' ook meerdere malen...Ik citeer Tito Ortiz: ''If you ain't cheatin' you ain't tryin''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar bij bij de andere staat 'kick' en 'knee', nergens staat letterlijk vermeld dat een 'thigh to the face' illegaal is. Chael
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, voor mij is het wel duidelijk wie de betere vechter van de twee is dus die appeal hoeft voor mij niet.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Moest wel lachen vandaag in de gym iemand zei dat het ook zo kon zijn dat Overeem Synthol heeft gebruikt
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
whahaquote:Op maandag 9 juli 2012 23:44 schreef ChesterPerry het volgende:
Moest wel lachen vandaag in de gym iemand zei dat het ook zo kon zijn dat Overeem Synthol heeft gebruikt![]()
![]()
Zal ik maar alvast het goede voorbeeld geven:
UFC on Fuel TV: Munoz vs. Weidman (July 11, 2012)
Mark Muñoz vs. Chris Weidman
James Te-Huna vs. Joey Beltran
Aaron Simpson vs. Kenny Robertson
Karlos Vemola vs. Francis Carmont
T.J. Dillashaw vs. Vaughan Lee
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuani
Preliminary Card (Facebook)
Damacio Page vs. Bruce Leeroy
Chris Cariaso vs. Josh Ferguson
Rafael Natal vs. Andrew Craig
Marcelo Guimaraes vs. Dan Stittgen
Raphael Assunção vs. Issei Tamura![]()
Jesus op Mark Munoz na ken ik geen 1 van die cardsThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Casual.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Jesus op Mark Munoz na ken ik geen 1 van die cards![]()
ca·su·al (kzh-l)quote:
adj.
1. Occurring by chance. See Synonyms at chance.
2.
a. Occurring at irregular or infrequent intervals; occasional: casual employment at a factory; a casual correspondence with a former teacher.
b. Unpremeditated; offhand: a casual remark.
3.
a. Being without ceremony or formality; relaxed: a casual evening with friends.
b. Suited for everyday wear or use; informal.
4. Not serious or thorough; superficial: a casual inspection.
5.
a. Showing little interest or concern; nonchalant: a casual disregard for cold weather.
b. Lenient; permissive: a casual attitude toward drugs.
6. Not close or intimate; passing: a casual acquaintance with avant-garde music.
n.
1. One that serves or appears at irregular intervals, especially a temporary worker.
2. casuals Casualwear: sent my casuals to the cleaners.
3. A soldier temporarily attached to a unit while awaiting permanent assignment.![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 00:02 schreef Hooidraad het volgende:
Zal ik maar alvast het goede voorbeeld geven:
Bruce Leeroy
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Één grote gore kuthipster![]()
Hahaha, ik zou teleurgesteld zijn als jij hem niet gepickt hadquote:
Ik ben het 3 van de main card sowieso eens trouwens! Munoz, Te-Huna & TJ, de rest ga ik nog even research naar doen. Van Rafael dos Anjos weet ik dat hij zijn laatste gevecht een split verloor van Tibau en te zwaar woog. Btw dit event is Woensdag toch?You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Badr moet zijn kleren afstaan aan de politie. Het zwaargewonde slachtoffer heeft hem als dader aangewezen.![]()
Rampage moet zichzelf in bescherming nemenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 01:38 schreef Hooidraad het volgende:
‘Rampage’ Jackson & Glover Teixeira Agree To Meet In Brazil At UFC 153There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Vond het alweer een apart verhaal hoe kan zoiets nou gebeuren in een vipbox waar hij toevallig weer bij wasquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Disorder het volgende:
Badr moet zijn kleren afstaan aan de politie. Het zwaargewonde slachtoffer heeft hem als dader aangewezen.![]()
Goh, dadelijk gaat Badr nog zeggen dat hij nooit roids heeft gebruikt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:27 schreef Disorder het volgende:
Mijn Picks:
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniThe path of the righteous is the hardest one !![]()
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniLeer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
vandaag even me spinning backfist getraindThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
mijnquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:24 schreef ChesterPerry het volgende:
vandaag even me spinning backfist getraindWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
pissertjewe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
http://www.sherdog.net/fo(...)it-pictures-2141493/
Heel topic over die summit, staan een aantal hele leuke tussen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:44 schreef Klaphark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Zo'n friemelding? Lekker belangrijk zeg
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:57 schreef Hooidraad het volgende:
Geo4kants picks:
Chris Weidman
James Te-Huna
Aaron Simpson
Francis Carmont
T.J. Dillashaw
Rafael dos Anjos![]()
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuani"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
ze is gestikt tijdens haar geboortequote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef AppleMartini het volgende:
Dr navelpiercing zit scheef. Verder kutkop.![]()
UFC 148 'Prelims' ratings on FX Channel hit network-best 1.8 millionAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Background info:quote:
WWE pays homage to Chael Sonnen
http://www.reddit.com/r/M(...)age_to_chael_sonnen/![]()
CagePotato Tribute: The 50 Worst Fighters in UFC History
http://www.cagepotato.com/the-50-worst-fighters-in-ufc-history/![]()
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Geen uitleg van de 80% masterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuani![]()
![]()
Dit seizoen ben ik een 30% loser + ik heb geen tijd.. wist niet eens dat er een event was als sommige de picks niet alvast gemaakt hadden...quote:
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dacht al dat veel mensen het niet zouden weten, daarom heb ik m'n picks wat vroeg ingediendquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:41 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dit seizoen ben ik een 30% loser + ik heb geen tijd.. wist niet eens dat er een event was als sommige de picks niet alvast gemaakt hadden...![]()
![]()
Thanks, ik ga dit keer voor 5/6quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht al dat veel mensen het niet zouden weten, daarom heb ik m'n picks wat vroeg ingediendreaching for the stars!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Net uit eerste hand gehoord wat er zaterdag is gebeurd, en die verrekte mongol van een Badr was er dus WEL bij betrokken.![]()
order it, bitchesssssssquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:50 schreef Geo4kant het volgende:
GUESS WHO'S BACK BITCHESSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
Daar gaat de rust
You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Mijn picks voor woensdag!
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Dat mag niet besproken worden sorryquote:You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Misschien wil je een nieuw topic waar je ego alle ruimte heeft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tegen over mijn acties lijkt Badr een lieve jongen.![]()
Ohja.. Sonnen verloren he..quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:58 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Misschien wil je een nieuw topic waar je ego alle ruimte heeft.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 00:59:40 ]![]()
tfoequote:Op woensdag 11 juli 2012 00:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja.. Sonnen verloren he..
[ afbeelding ]![]()
Voor nu hou ik hem op:
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuanitwitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
En waarom zeg je dat niet eerder lamlul, je gunt mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Geo4kant het volgende:
Op UFC.tv gaat het (vooralsnog) door met coverage.Chael
niet zeker.
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
En waarom zeg je dat niet eerder lamlul, je gunt mijChael
niet zeker.
bekkie.
Je kan het ook terug spoelen..
Nu zijn ze in beeld maar geen audio/niks te bespreken.. Voorbij..
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2012 01:35:24 ]![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bekkie.
Nu zijn ze in beeld maar geen audio/niks te bespreken.. Voorbij..![]()
![]()
MAIN CARD (FUEL TV)
Mark Munoz (186) vs. Chris Weidman (186)
James Te Huna (205) vs. Joey Beltran (205)
Aaron Simpson (171) vs. Kenny Robertson (170)
Karlos Vemola (186) vs. Francis Carmont (186)
T.J. Dillashaw (136) vs. Vaughan Lee (135)
Rafael dos Anjos (156) vs. Anthony Njokuani (156)
PRELIMINARY CARD (Facebook)
Damacio Page (136) vs. Alex Caceres (136)
Chris Cariaso (125) vs. Josh Ferguson (125)
Rafael Natal (186) vs. Andrew Craig (185)
Marcelo Guimaraes (171) vs. Dan Stittgen (170)
Raphael Assuncao (136) vs. Issei Tamura (135)![]()
Wat gebeurde er na de weigh-ins? Wat had Chael te zeggen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]bekkie.
Nu zijn ze in beeld maar geen audio/niks te bespreken.. Voorbij..![]()
niets bijzondersquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er na de weigh-ins? Wat had Chael te zeggen?![]()
Imma whoop yo assquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kom naar die Workshop dan jonge.. meej oe grote bakkes.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Once you see it, you'll shit bricks! Verleg je focus naar de voorgrond :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:05 schreef THEFXR het volgende:
[ http://img267.imageshack.us/img267/3650/20120710163902.gif (copy/paste deze link) ]
James Te-Huna vs. Joey Beltran...dit is LHW toch? Ik denk niet dat Beltran snel genoeg is, power heeft hij zeker, maar Te Huna ook.
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
twitter:ufc twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:51:39Chael on @FUELTV: “Had that landed, we would talk about what a wonderful spinning punch it was. But I didn’t, I spun around like a doofus.” reageer retweet
![]()
![]()
Haha, kwam een oud topic tegen op Sherdog waarin ze zich afvroegen wanneer Silva kaal werd. Post iemand dit:
En voordat ik ga slapen wil ik even melden dat ik het nog steeds verbazend vind dat dit uberhaupt werkte:
[ Bericht 37% gewijzigd door Broempoe op 11-07-2012 03:18:20 ]The keyring: An invention created so that you can lose all of your keys at once.![]()
Je hebt gelijk! Dat is wel lelijk inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef AppleMartini het volgende:
Dr navelpiercing zit scheef. Verder kutkop.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Lelijke troll die Rousey..
En met die onnatuurlijke kromming in haar rug.. het lijkt net een Centaur waar het paard gedeelte is weggeshopt en ze er een mannen kont onder hebben gezet![]()
![]()
Ik dacht al, wat gaat dit topic opeens snel. Welkom terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
Lelijke troll die Rousey..
En met die onnatuurlijke kromming in haar rug.. het lijkt net een Centaur waar het paard gedeelte is weggeshopt en ze er een mannen kont onder hebben gezet![]()
![]()
Is dit je tough guy manier om te zeggen dat je me gemist hebt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat gaat dit topic opeens snel. Welkom terug![]()
![]()
http://www.mmafighting.co(...)n-shows-championshipquote:"You've got to know how to lose," Sonnen said Tuesday night on FUEL TV. "It's real easy to win, but you've got to know how to lose. Sometimes you've got to man up, swallow it, and walk out."![]()
Ik zie het nog steeds niet...quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Once you see it, you'll shit bricks! Verleg je focus naar de voorgrond :pThe path of the righteous is the hardest one !![]()
Goed artikel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef AppleMartini het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)n-shows-championship
[..]Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
En toch zou ik Rousey wel doen hoor. Stelletje pieperts![]()
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit je tough guy manier om te zeggen dat je me gemist hebt?![]()
![]()
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nou die reet van Rhonda toen ze met Nick Diaz trainde was 100x beter, ik weet niet wat er mee gebeurd is.. misschien omdat ze naar BW dropte of te hard gephotoshopped.. daar was hij wel wat breed maar wel
![]()
![]()
Kijk, deze man heeft er tenminste verstand van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Uiteraard, dat heb ik al vaak genoeg bewezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk, deze man heeft er tenminste verstand van.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Waar kunnen we de scores terug vinden btw? Vroeger was er nog z'n mooi lijstje maar die heb ik al een tijdje niet gezien!You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
TAZ heeft een leven gekregen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef leeroy het volgende:
Waar kunnen we de scores terug vinden btw? Vroeger was er nog z'n mooi lijstje maar die heb ik al een tijdje niet gezien!![]()
![]()
Dat is mooi kut dan
mijn picks:
Moeilijke, ga voor Munoz omdat 5 rounder en Weidman een grotere cut moet maken, tevens vind ik Weidman's standup underwhelming en denk ik niet dat hij het tegen Munoz naar de grond kan brengen, rest zijn 'no brainers'.
Als ik het goed heb begint het om 02.00lekker op tijd.
Maar heb niet de precieze time table voor prelims etc.![]()
Wat moet ik nou zien in dat gifje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Once you see it, you'll shit bricks! Verleg je focus naar de voorgrond :p![]()
Dat zijn al wat normalere tijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Geo4kant het volgende:
23.40 blijkbaar de prelims op Facebook..![]()
Weinig vertrouwen in Weidman hier. In een gevecht van vijf ronden moet hij Munoz wel kunnen finishen. Ik ga voor een sub in de derde of vierde ronde.![]()
Ik zit gewoon heel hard te twijfelen over Weidman.
Ja hij komt uit de Serra/Longo stal, ja hij is ontzettend bruut.... Toch denk ik dat Munoz nu nog een stapje te groot is. (De coinflip voor mij de doorslaggever, omdat ik er echt niet uit kon komen.)
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
quote:Ik gaf jullie een reden om langer te mogen kijken naar dat gifjequote:
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuanwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Weidman moet gewoon in shape komen met goede conditie.. de fight tegen Maia zegt niet veel dat was short notice maar Munoz heeft ook vaker gegassed.
Ik zie een second round finish. Weidman zal Munoz with ease neer halen wed ik.![]()
Hier precies hetzelfde, zit heel erg te twijfelen. Uiteindelijk kies ik toch voor Munoz omdat ik denk dat zijn ervaring nu nog de doorslag gaat geven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef n00cL30n het volgende:
Ik zit gewoon heel hard te twijfelen over Weidman.
Ja hij komt uit de Serra/Longo stal, ja hij is ontzettend bruut.... Toch denk ik dat Munoz nu nog een stapje te groot is. (De coinflip voor mij de doorslaggever, omdat ik er echt niet uit kon komen.)
Dan wordt dit mijn lijstje:
Heb er niet echt een goed idee van eigenlijk. Munoz en Te-Huna zie ik wel winnen, bij de rest heb ik voor de bekendere naam gekozen![]()
![]()
Rafael dos Anjos vs. Anthony NjokuaniWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Mark Muñoz
James Te-Huna
Aaron Simpson
Francis Carmont
T.J. Dillashaw
Anthony Njokuanizondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
Neem jij het over dan, meh je grote muil?!quote:
8:00 uur thuis vertrokken nu pas thuis.. dan heb ik echt geen zin om wat picks uit te gaan rekenen.
Heb zaterdag wat tijd, zal het proberen
Zat die eigen Ultimate Predictor site nou nog in de pijpleiding?twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Bedoel je topic?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:11 schreef n00cL30n het volgende:
Zat die eigen Ultimate Predictor site nou nog in de pijpleiding?
Nee.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Don't get your panties in a knot!quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Neem jij het over dan, meh je grote muil?!
8:00 uur thuis vertrokken nu pas thuis.. dan heb ik echt geen zin om wat picks uit te gaan rekenen.
Heb zaterdag wat tijd, zal het proberen![]()
![]()
quote:
Neuh... app/site.quote:twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Oh! Wist ik helemaal niet.. had Paxlie het daar niet ooit over?quote:
Pax..?Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Jups.. Ik ben bang dat andere verplichtingen het een beetje naar achteren hebben geketst...twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Niiiiiiiiiiicequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is de eerste paseerste ronde voorbij.
.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
KO of the night dit..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helaas, naast octagon control, strikes en meer krijg je tegenwoordig geen punten voor vocal activity.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Cut ze beide maar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Treffend!quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef roepdeman het volgende:
Ik moest denken aan die rapper van Holland in the Hood.![]()
![]()
Ik zat niet goed te luisteren .. ik dacht zal die nou over een kennis van hebben... of wil hij nou zeggen dat die dude ook prof tenniser is..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
"he's a great athlete, he just beat Novak Djokovic in the French Open"![]()
___
![]()
Dude...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat niet goed te luisteren .. ik dacht zal die nou over een kennis van hebben... of wil hij nou zeggen dat die dude ook prof tenniser is..![]()
___
![]()
![]()
Lelijke dude zeg, wannabe FaberYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Spanjolenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is Nadal..![]()
En tevens een SpanjaardBeetje alles winnen met de tikki takka's.
Jezus wat een debiel
Jij moet echt leren sarcasme begrijpen..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is Nadal..![]()
En tevens een Spanjaard
En hij is catalaan..![]()
Opgelucht?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:42 schreef AppleMartini het volgende:
Ik word kotsziek van die wisselende kwaliteit van die stream. Zo.![]()
Wooooow wat een hearthYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Inderdaad echt een mongoolquote:You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
En toen merkte ik pas hoe erg mn stream achterliep met de rest.
Heerlijk gedaan zeg.
Zo mooi dit hahahahaYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
http://www.youtube.com/user/UFCquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:51 schreef Rabieluh het volgende:
En toen merkte ik pas hoe erg mn stream achterliep met de rest.
Heerlijk gedaan zeg.
Youtube loopt 40/60 seconde voor op UFC.tv irritant inderdaad..![]()
Enorm bedanktquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/UFC
Youtube loopt 40/60 seconde voor op UFC.tv irritant inderdaad...
godverredomme doet me denken aan pat barry tegen kongo alleen met een mooiere finishThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Het is wel druk zeg
Dat was echt ziekquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:54 schreef ChesterPerry het volgende:
godverredomme doet me denken aan pat barry tegen kongo alleen met een mooiere finish![]()
![]()
goede ref ook bij deze, ik denk dat sommige wel hadden ingegrepen?There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee, alleen een paar punten op MMA PlaygroundAch, valt toch niks te winnen.
![]()
Die anker tattoo's
True truequote:Op donderdag 12 juli 2012 00:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Taz heeft een keer wat gewonnen. Dat hou ik altijd in m'n achterhoofd.dat was nice.
![]()
Ik moet zeggen dat die finish van net zeker niet onaardig was
Cariasio gaat verliezen ik zie het al aan ze ogenThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Sterren zijn helemaal ubergay.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:00 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ach, beter dan sterren toch. Lekker oldschool.You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Mooie trapYou got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Lekkere elbows ook damn..You got me so wild, Why should I be so surprised? You got me so high, Don't you see it in my eyes?
Lekker gevechtje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Dit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Little dudes met KO power zijn leuk
Psies.
Mensen, fijne avond, ik ga even pitten.
Ik ga ook slapen! Goodnight allen
R.I.P. Bruce Leeroy. Je hebt me in die korte tijd veel plezier gebracht met je stijl rariteiten. Tijd voor Alex Caceres
Deze kijk ik trouwens nog wel ff
JIMI HENDRIX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben voor de afromang
There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Hopelijk heeft Bruce Leeroy nu wel geleerd hoe je een submission moet afmaken in case hij weer er een kan locken![]()
![]()
Bruce Leeroyquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:30 schreef ChesterPerry het volgende:
JIMI HENDRIX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben voor de afromang
Afromanquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:30 schreef ChesterPerry het volgende:
JIMI HENDRIX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben voor de afromang![]()
Bazen muziek.![]()