Niiiiiiiiiiicequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef Geo4kant het volgende:
Dit is de eerste paseerste ronde voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treffend!quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef roepdeman het volgende:
Ik moest denken aan die rapper van Holland in the Hood.
Ik zat niet goed te luisteren .. ik dacht zal die nou over een kennis van hebben... of wil hij nou zeggen dat die dude ook prof tenniser is..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
"he's a great athlete, he just beat Novak Djokovic in the French Open"
Dude...quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zat niet goed te luisteren .. ik dacht zal die nou over een kennis van hebben... of wil hij nou zeggen dat die dude ook prof tenniser is..![]()
___
Spanjolenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is Nadal..![]()
En tevens een Spanjaard
Jij moet echt leren sarcasme begrijpen..quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is Nadal..![]()
En tevens een Spanjaard
Opgelucht?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:42 schreef AppleMartini het volgende:
Ik word kotsziek van die wisselende kwaliteit van die stream. Zo.
Inderdaad echt een mongoolquote:
http://www.youtube.com/user/UFCquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:51 schreef Rabieluh het volgende:
En toen merkte ik pas hoe erg mn stream achterliep met de rest.
Heerlijk gedaan zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |