Once you see it, you'll shit bricks! Verleg je focus naar de voorgrond :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 02:05 schreef THEFXR het volgende:
[ http://img267.imageshack.us/img267/3650/20120710163902.gif (copy/paste deze link) ]
twitter:ufc twitterde op woensdag 11-07-2012 om 02:51:39Chael on @FUELTV: “Had that landed, we would talk about what a wonderful spinning punch it was. But I didn’t, I spun around like a doofus.” reageer retweet
Je hebt gelijk! Dat is wel lelijk inderdaadquote:Op dinsdag 10 juli 2012 20:12 schreef AppleMartini het volgende:
Dr navelpiercing zit scheef. Verder kutkop.
Ik dacht al, wat gaat dit topic opeens snel. Welkom terugquote:Op woensdag 11 juli 2012 14:58 schreef Geo4kant het volgende:
Lelijke troll die Rousey..
En met die onnatuurlijke kromming in haar rug.. het lijkt net een Centaur waar het paard gedeelte is weggeshopt en ze er een mannen kont onder hebben gezet
Is dit je tough guy manier om te zeggen dat je me gemist hebt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 15:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat gaat dit topic opeens snel. Welkom terug
quote:"You've got to know how to lose," Sonnen said Tuesday night on FUEL TV. "It's real easy to win, but you've got to know how to lose. Sometimes you've got to man up, swallow it, and walk out."
Ik zie het nog steeds niet...quote:Op woensdag 11 juli 2012 02:12 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Once you see it, you'll shit bricks! Verleg je focus naar de voorgrond :p
Goed artikel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef AppleMartini het volgende:
http://www.mmafighting.co(...)n-shows-championship
[..]
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit je tough guy manier om te zeggen dat je me gemist hebt?
Kijk, deze man heeft er tenminste verstand van.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:35 schreef Hoogstaande het volgende:
Mark Muñoz vs. Chris Weidman
James Te-Huna vs. Joey Beltran
Aaron Simpson vs. Kenny Robertson
Karlos Vemola vs. Francis Carmont
T.J. Dillashaw vs. Vaughan Lee
Rafael dos Anjos vs. Anthony Njokuani
Uiteraard, dat heb ik al vaak genoeg bewezenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Kijk, deze man heeft er tenminste verstand van.
TAZ heeft een leven gekregen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:43 schreef leeroy het volgende:
Waar kunnen we de scores terug vinden btw? Vroeger was er nog z'n mooi lijstje maar die heb ik al een tijdje niet gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |