Na 361 notes maak ik zelfs nog kans jaquote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, iedereen maakt kans joh, ban of niet. Als je na een ban niet meer zou meetellen was ik nu ook geen mod
Jij weet niet eens wat een ban isquote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, iedereen maakt kans joh, ban of niet. Als je na een ban niet meer zou meetellen was ik nu ook geen mod
Solliciteren is zo kil en afstandelijk. Ik had gehoopt in een warme familie terecht te komen en direct na het insturen van mijn sollicitatie op de borrel bij Danny te mogen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Uhm tja....ik weet niet a4l...Misschien wel
.
Maar moet je wel met mensen kunnen omgaan die niet voor jouw club zijn? Dan valt Caland al afquote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Als mod moet je je aan de regels houden, dat verpest onze relatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WaaromWaarom doen je me nog meer pijn?
hmf en kapi ookquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar moet je wel met mensen kunnen omgaan die niet voor jouw club zijn? Dan valt Caland al af
Onze relatie wordt al verpest door LRquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als mod moet je je aan de regels houden, dat verpest onze relatie.
Sowieso.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar moet je wel met mensen kunnen omgaan die niet voor jouw club zijn? Dan valt Caland al af
Aldus jij.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een keer of 3 een 3maanden ban gehadquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar je bant nooit iemandquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een keer of 3 een 3maanden ban gehad
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Dat zal een zware dobber voor ons worden danquote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Madame_Paon als mod eindelijk wat objectiviteit en je weet wat voor een vlees je in de kuip hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:41 schreef remlof het volgende:
stevenmac26 en Tjardo, privégegevens posten en oproepen tot geweld, 48 uur.
48 uur ruigquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwaar leven zal ze dan hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Madame_Paon als mod eindelijk wat objectiviteit en je weet wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Er is geen banmeldtopic te vinden waar stevenmac niet instaatquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef remlof het volgende:
stevenmac26 overal gescheld met ziekten, 48 uur weg.
Soms kijk ik er nog even naar en dan is het net alsof ik op een motor zit, samen met de cast van SoA. Zo voel ik mij dan.quote:
Ik heb maar een klein schermpje op mijn BlackBerry...quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Kun je maar 1 tiet zienquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein schermpje op mijn BlackBerry...
Ik maak dan ook geen kans denk ikquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Maareh, als Yvon bepaalt wie er mod wordt maken er een paar hier toch al geen kansOp steven na.
Ben al gevraagd maar heb nee gezegdquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Maareh, als Yvon bepaalt wie er mod wordt maken er een paar hier toch al geen kansOp steven na.
Heeft hij niet echt van geleerd, of wel?quote:stevenmac26 overal gescheld met ziekten, 48 uur weg.
Mja, ik denk dat Steven de meeste kans maaktquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Al tijdje niet gekankerdquote:Op maandag 9 juli 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij niet echt van geleerd, of wel?
20 jaar banquote:Op zondag 5 december 2010 19:22 schreef yvonne het volgende:
joepspetterpoep haha leuk
we liggen om je topics in een deuk
nee dat is eigenlijk helemaal niet waar
Tot over 20 jaar
Jawel, hij scheldt sinds een paar weken niet meerquote:Op maandag 9 juli 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij niet echt van geleerd, of wel?
Tjeuuuumig.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, hij schelt sinds een paar weken niet meer
Kwam niet door die ban, maar toch
En ik weer de ban krijgenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Rens beter ga je weer ff uit naam van VBL trollen ik mis Yvonne
Sorry, aangepast. Domme autocorrectquote:
Ik maar 60.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben de meest brave user in VBL. 30 notes, 2 kleine bans van een aantal dagen.
ajacied4lf is dubbel zo braaf als jij.quote:
Wat?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, aangepast. Domme autocorrect![]()
Soms staan er woorden in m'n zin galblaas die ik niet eens getypt heb.
Je kent Bansheeboy niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2 weken voor woordgrappen? Hoe slecht waren die grappen dan
Wat?quote:
Slecht gevoel voor humor.quote:
Inclusief die kinderlijke taalfouten maak je nog best kans, ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet zeker dat als ik een mail stuur, ik de nieuwe mod wordt.
Haha wordtquote:Op maandag 9 juli 2012 01:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik weet zeker dat als ik een mail stuur, ik de nieuwe mod wordt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mr Koerdie draait zich om in zijn ban.
Alleen Frank De Farmer. Met z'n egostrijdjesquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
Waar staat dat topic met die bans rond sinterklaas? Met dat gerijm>
Jammer dat het gestopt is inderdaad. Leuk die vermeldingenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:54 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ze gestopt zijn omdat er mensen zijn die er trots op waren![]()
Waaronder ik
Drank de Farmer als hij en Vincerusso een liefdesbaby produceren.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen Frank De Farmer. Met z'n egostrijdjes
Nee, ik kom niet buiten de SC en het Fey-topic. Daarbuiten zitten wilde dieren enzo...quote:
True.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet buiten de SC en het Fey-topic. Daarbuiten zitten wilde dieren enzo...
quote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
stevenmac26, week weg, de bagger-emmer is wel vol nu.
Bansheeboy = VBL de lieve knuffel Marokkaan die hij is.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet buiten de SC en het Fey-topic. Daarbuiten zitten wilde dieren enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |