quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
Ja maar je bant nooit iemandquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een keer of 3 een 3maanden ban gehad
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?
Dat zal een zware dobber voor ons worden danquote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Madame_Paon als mod eindelijk wat objectiviteit en je weet wat voor een vlees je in de kuip hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:41 schreef remlof het volgende:
stevenmac26 en Tjardo, privégegevens posten en oproepen tot geweld, 48 uur.
48 uur ruigquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zwaar leven zal ze dan hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Madame_Paon als mod eindelijk wat objectiviteit en je weet wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Er is geen banmeldtopic te vinden waar stevenmac niet instaatquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:04 schreef remlof het volgende:
stevenmac26 overal gescheld met ziekten, 48 uur weg.
Soms kijk ik er nog even naar en dan is het net alsof ik op een motor zit, samen met de cast van SoA. Zo voel ik mij dan.quote:
Ik heb maar een klein schermpje op mijn BlackBerry...quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Kun je maar 1 tiet zienquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein schermpje op mijn BlackBerry...
Ik maak dan ook geen kans denk ikquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Maareh, als Yvon bepaalt wie er mod wordt maken er een paar hier toch al geen kansOp steven na.
Ben al gevraagd maar heb nee gezegdquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Maareh, als Yvon bepaalt wie er mod wordt maken er een paar hier toch al geen kansOp steven na.
Heeft hij niet echt van geleerd, of wel?quote:stevenmac26 overal gescheld met ziekten, 48 uur weg.
Mja, ik denk dat Steven de meeste kans maaktquote:Op maandag 9 juli 2012 01:47 schreef Smoofie het volgende:
Al tijdje niet gekankerdquote:Op maandag 9 juli 2012 01:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heeft hij niet echt van geleerd, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |