Na 361 notes maak ik zelfs nog kans jaquote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, iedereen maakt kans joh, ban of niet. Als je na een ban niet meer zou meetellen was ik nu ook geen mod
Jij weet niet eens wat een ban isquote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Maar serieus, iedereen maakt kans joh, ban of niet. Als je na een ban niet meer zou meetellen was ik nu ook geen mod
Solliciteren is zo kil en afstandelijk. Ik had gehoopt in een warme familie terecht te komen en direct na het insturen van mijn sollicitatie op de borrel bij Danny te mogen.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:42 schreef Smoofie het volgende:
Uhm tja....ik weet niet a4l...Misschien wel
.
Maar moet je wel met mensen kunnen omgaan die niet voor jouw club zijn? Dan valt Caland al afquote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef GGMM het volgende:
Als mod moet je je aan de regels houden, dat verpest onze relatie.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
WaaromWaarom doen je me nog meer pijn?
hmf en kapi ookquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar moet je wel met mensen kunnen omgaan die niet voor jouw club zijn? Dan valt Caland al af
Onze relatie wordt al verpest door LRquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als mod moet je je aan de regels houden, dat verpest onze relatie.
Sowieso.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar moet je wel met mensen kunnen omgaan die niet voor jouw club zijn? Dan valt Caland al af
Aldus jij.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een keer of 3 een 3maanden ban gehadquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[Forum] Banmeldtopic - wie zijn er even uit de roulatie?
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar je bant nooit iemandquote:Op maandag 9 juli 2012 01:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[forum] Banmeldtopic - Hoe lang is je banduur?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een keer of 3 een 3maanden ban gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |