dan ikquote:Op maandag 9 juli 2012 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus je bent meer dan mij aanwezig![]()
Feiten kan je moeilijk negeren.
quote:
In VBL wellicht wel. Als Feyenoord speelt niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oeh Caland pak deze.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ben ik er vaak wel idd.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:38 schreef Caland het volgende:
[..]
In VBL wellicht wel. Als Feyenoord speelt niet.
Jij bent er altijd. Maar je bent ook een gigantische aidsuser. Dat laatste werkt niet in je voordeel.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent er altijd. Maar je bent ook een gigantische aidsuser. Dat laatste werkt niet in je voordeel.
Heb al een deal met yvonne dat ik het word dus stop maar hoorquote:
422 moet mod worden zodat hij ook alle tt's kan veranderen als hij weer eens te snel een nieuwe topic kaaptquote:
Nee hij geeft zojuist toe zelden aanwezig te kunnen zijn tijdens wedstrijddagenquote:
Niet als ik die quote naar haar stuurquote:Op maandag 9 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb al een deal met yvonne dat ik het word dus stop maar hoor
Zou ik prima mee kunnen leven.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb al een deal met yvonne dat ik het word dus stop maar hoor
Stuur maarquote:Op maandag 9 juli 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet als ik die quote naar haar stuur
Iedereen welquote:
Ik heb geen aspiraties in het verlengen van mijn internetpenis.quote:
Je hebt toch geen mail gestuurd hoop ik?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:40 schreef Smoofie het volgende:
Smoofie is geschikt, maar dan moet hij zich aan de regels houden en het goede voorbeeld geven
haha handtassenpoot!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 01:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen aspiraties in het verlengen van mijn internetpenis.
Is hij al zo groot ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb geen aspiraties in het verlengen van mijn internetpenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |