Drank de Farmer als hij en Vincerusso een liefdesbaby produceren.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen Frank De Farmer. Met z'n egostrijdjes
Nee, ik kom niet buiten de SC en het Fey-topic. Daarbuiten zitten wilde dieren enzo...quote:
True.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet buiten de SC en het Fey-topic. Daarbuiten zitten wilde dieren enzo...
quote:Op zondag 5 september 2010 21:21 schreef shmoopy het volgende:
stevenmac26, week weg, de bagger-emmer is wel vol nu.
Bansheeboy = VBL de lieve knuffel Marokkaan die hij is.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet buiten de SC en het Fey-topic. Daarbuiten zitten wilde dieren enzo...
quote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef Biogarde het volgende:
niggerstolemybike, ook al refereert je naam naar het internet, gaarne een andere naam aannemen. Deze is getrashed.
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
_GdR_ postte gisteren dat 2girls1cup-gedoe. De ban is een beetje laat, maar komt er wel. Dat soort ranzigheden laten we niet toe. mail over 48 uur maar.
quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
hoho hij had het altijd over Frank the Farmer.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drank de Farmer als hij en Vincerusso een liefdesbaby produceren.
Gewoon Yvonne DM'en.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
Dat mailen naar forum@fok.nl voor een unban vond ik altijd zo kut
quote:Op zondag 4 september 2005 00:00 schreef nikky het volgende:
Dj_Day-V Ban wegens het posten van een plaatje wat niet geheel binnen de policy van FOK! past.
48 uur
TOen kreeg ik mijn zwaarste ban.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zoek ik ook ja, nergens te vinden
Ja,dat wist ik toen nog niet.quote:
Ja ik ook heb wel 2 keer een mail gestuurd nooit een reactie.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
En altijd zo denigrerend over Lorrie.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Vince Drank ipv Frank. Je weet wel beetje genen mixen etc.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
hoho hij had het altijd over Frank the Farmer.
Ben benieuwd hoe dit seizoen gaat verlopen met de zoon van Sightor.
Dan voelt het officieel dat je geen leven hebt buiten Fok!?quote:Op maandag 9 juli 2012 01:57 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg wel altijd een reactie, maar dan moest je gaan uitleggen waarom je deed wat je deed. Daar was ik niet goed in.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik ook heb wel 2 keer een mail gestuurd nooit een reactie.
Ik meende was ik tegen haar zei.quote:Op maandag 9 juli 2012 01:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze geloofde mij nooit, moest ik weer 2 weken wachten gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |