SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lushquote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn die producten niet in NL verkrijgbaar?
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lush
Vergelijk de prijzen maar even. Als er een significant verschil is, dan wil ik best wat voor je meenemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Online zit er weleens verschil in, maar Turkije hoort bij Europa en zij hebben allemaal hetzelfde assortiment in de winkels.
Nee joh, ik heb genoegquote:Op zondag 8 juli 2012 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergelijk de prijzen maar even. Als er een significant verschil is, dan wil ik best wat voor je meenemen.
Klopt, in Roemenië was het assortiment al anders, en in Frankrijk hebben ze nog nooit van zout gehoordquote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lush
sigaretten hebben ook hetzelfde pakje... maar de turkse malboro smaakt / is wel degelijk anders dan de Nederlandse. idem geldt voor mcdquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Online zit er weleens verschil in, maar Turkije hoort bij Europa en zij hebben allemaal hetzelfde assortiment in de winkels.
Ja, ik hap.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
sigaretten hebben ook hetzelfde pakje... maar de turkse malboro smaakt / is wel degelijk anders dan de Nederlandse. idem geldt voor mcd
dus die vergelijking van assortiment gaat niet op.
Ik ook nog netquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik moest serieus even rekenen hoe oud ik was, val met 35 net op de grens
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij zou ik weggaan hè?Het is hier al bijna morgen.
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik hap.
Lush wordt allemaal in UK gemaakt (voor Europa en daar hoort Turkije bij), dus daarom is het overal hetzelfde
Hallo, ik wil een vacature in R'daal / BoZ / Bredaquote:Bureau Jeugdzorg Noord-Brabant is voor de vestiging Eindhoven op zoek naar een tweetal
Ik geef het op.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.
Ouder mag hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik moest serieus even rekenen hoe oud ik was, val met 35 net op de grens
Gelukkig, dan word ik er niet uit geflikkert binnen een jaartjequote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ouder mag hoorHebben er wel meer die de 35 al gepasseerd zijn
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.
Hehe nee, zeker nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan word ik er niet uit geflikkert binnen een jaartje
Mooi want ik pas hier anders ook nog maar een half jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, zeker nietAnders moeten we 't over een week of 3 zonder HJ doen en dat wil ik niet
Een leven zonder Hertog Jan kan inderdaad nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, zeker nietAnders moeten we 't over een week of 3 zonder HJ doen en dat wil ik niet
Och, dan druppelen er vanzelf nieuwe leden binnenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...
Bierquote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een leven zonder Hertog Jan kan inderdaad niet.
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij in de nieuwe reeks!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mooi want ik pas hier anders ook nog maar een half jaar
Dat ook!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een leven zonder Hertog Jan kan inderdaad niet.
Nou, vertel een grap?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
Ik weet dat hoi doei posts niet de bedoeling zijn maar ik heb niks te vertellen over de lidl, lush of oude mensen
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En stel je voor dat je dan gewoon even niks post!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
Ik weet dat hoi doei posts niet de bedoeling zijn maar ik heb niks te vertellen over de lidl, lush of oude mensen
Hoiquote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
Ik weet niet eens wat lush is, behalve dan dat het het Engelse woord voor weelderig isquote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
quote:
Ooh gelukkigquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Ouder mag hoorHebben er wel meer die de 35 al gepasseerd zijn
Ja, als ik net jarig ben geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
Maar serieus, hebben jullie dat ook wel eens dat je moet nadenken over je leeftijd? Was het nu 34 of 35? Stom hè...
Vorige week nogquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Ooh gelukkig![]()
Dan ben ik niet de enige demente bejaarde![]()
Maar serieus, hebben jullie dat ook wel eens dat je moet nadenken over je leeftijd? Was het nu 34 of 35? Stom hè...
Dat had ik een keer toen ik 22 was of zoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Ooh gelukkig![]()
Eh, nee, eigenlijk niet. Wat ik wel vaak heb is dat ik in de badkamer sta of de keuken en vergeten ben wat ik er kwam doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Ooh gelukkig![]()
die is al opquote:
ja die wok mixen zijn hetzelfde van compositie alleen de verpakking anders. zo zijn er wel meer producten bij beide toko's die hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vorige werkgever maakte groentemixen voor o.a. Lidl NL en Lidl BE. Lidl = Lidl, zou je denken, maar de samenstellingen verschilden wel degelijk. Terwijl Lidl BE en Aldi BE overigens wel exact hetzelfde product kregen...
Wezen borrelenquote:
ik zit al een half uur te wachten op een inspring moment!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En stel je voor dat je dan gewoon even niks post!
Dat heb ik wel vaker. En altijd al gehad. Vergis me wel vaker in de dag. Tis dat ik een agenda bijhoudquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef xenobinol het volgende:
Gelukkig hebben meer mensen het probleem, soms vergis ik mij ook wel eens in de dag van de week. Best leek om op een donderdag avond te horen dat je weekend begonnen is.
43quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb lekker nog 43 in huis (en een biertje)
Gewoon hoi zeggen. Of het 1e wat in je opkomt. Doe ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit al een half uur te wachten op een inspring moment!
quote:
Ja ja, je vond het leuk om de boel te lezenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit al een half uur te wachten op een inspring moment!
Ondanks mijn agenda was ik vorige week wel een dag te laat bij de tandarts, had de afspraak op de verkeerde dag ingeschrevenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker. En altijd al gehad. Vergis me wel vaker in de dag. Tis dat ik een agenda bijhoud
Zo krijgen we wel lekker veel reeksen straksquote:
Dan kan ik tevreden gaan slapen nu. Eens zien of ik die laatste twee weken voor de vakantie door kan komen zonder al te veel kostbaar zweet te verspillen. Zal natuurlijk wel niet.quote:
Ik was een paar jaar geleden een maand te -vroeg- bij de tandarts. Vervelende was, dat ik daarvoor helemaal naar Amsterdam was afgereisdquote:Op maandag 9 juli 2012 00:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ondanks mijn agenda was ik vorige week wel een dag te laat bij de tandarts, had de afspraak op de verkeerde dag ingeschreven![]()
Gelukkig hadden ze nog een gaatje in hun rooster
Dat is wel kut jaquote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden een maand te -vroeg- bij de tandarts. Vervelende was, dat ik daarvoor helemaal naar Amsterdam was afgereisd
Maar hebben ze je toen nog geholpen?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar geleden een maand te -vroeg- bij de tandarts. Vervelende was, dat ik daarvoor helemaal naar Amsterdam was afgereisd
Neenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:12 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar hebben ze je toen nog geholpen?
Dit soort dingen overkomen me nog steeds geregeld. Het wordt exponentieel erger naarmate mijn leven chaotischer wordtquote:
Tijd voor een planning!quote:Op maandag 9 juli 2012 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neen
[..]
Dit soort dingen overkomen me nog steeds geregeld. Het wordt exponentieel erger naarmate mijn leven chaotischer wordt
Aah...quote:
Ik ken het, the older I get, the dumber the shit, I get inquote:Dit soort dingen overkomen me nog steeds geregeld. Het wordt exponentieel erger naarmate mijn leven chaotischer wordt
Ik heb nogal moeite met plannen. Naja...meer om me aan de planning te houden.quote:
Ja, had ik geloof ik al aangegevenquote:
Het is niet de leeftijd, ik heb dat chaotische altijd al gehad.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:21 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aah...
[..]
Ik ken het, the older I get, the dumber the shit, I get in
Ook inplannenquote:Op maandag 9 juli 2012 00:30 schreef NaRRaToR het volgende:
ik gebruik nu sinds een tijdje Remember The Milk als GTD applicatie. werkt voor mij wel prima (alleen dat ding openen elke dag begin ik een beetje te vergeten)
en welke app heb ik dan weer nodig om me daar aan te herinneren?quote:
Je alarmquote:Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en welke app heb ik dan weer nodig om me daar aan te herinneren?of moet ik dat ook weer inplannen etc etc
Ik ook niet, maar gebruik mijn S2 als wekkerquote:
mijn telefoon is ook niet echt smart te noemen... ik moet alles zelf intikken...quote:
Hoe noem jij je S2 dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar gebruik mijn S2 als wekker
waar ga je heen?quote:
Galaxy.quote:
lang leve de automatiseringquote:
Hehe.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
lang leve de automatiseringmaare je hebt dus nu tickets voor een vlucht die je niet terugziet op de website
Maar dat noem ik smartphonequote:
Ik moet gewoon een nieuwe mobiel hebben, m'n oude is op.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mijn telefoon is ook niet echt smart te noemen... ik moet alles zelf intikken...
oeh have fun!quote:
Ik heb me er nooit zo in verdiept en ben nooit echt meegegaan in de rage zeg maar. Mij maakt het niet uit hoe het heet, als ie maar doet wat ie moet doenquote:
Hoe ist Guido Weijersquote:
Ik heb dat nooit gezegd... Ik ken gewoon veel liedjes haha.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:47 schreef NaRRaToR het volgende:
zo slecht als ik tegen jou sta auto met songpop zo goed (en nog beter) sta ik tegen alle anderen. en je hield niet eens van muziek....
in dit spelletje ben jij mijn meerderequote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gezegd... Ik ken gewoon veel liedjes haha.
Geef maar toe dat ik goed ben..!
Zullen we auto Ninja Gaiden laten spelen?quote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in dit spelletje ben jij mijn meerdereen kirby.. maar je weet hoe dat komt
of zoiets... als het geen zuigen en slikken is zal ze het wel verliezen. zo is ze ook heel goed met SMW. maar alleen als ze yoshi heeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zullen we auto Ninja Gaiden laten spelen?
Zuigen en Slikken!quote:Op maandag 9 juli 2012 00:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in dit spelletje ben jij mijn meerdereen kirby.. maar je weet hoe dat komt
Ik bedoelde de nieuwe versiequote:Op maandag 9 juli 2012 00:50 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
of zoiets... als het geen zuigen en slikken is zal ze het wel verliezen. zo is ze ook heel goed met SMW. maar alleen als ze yoshi heeft.
Ik kan er geen zinnig woord over zeggen dus dat doe ik ook niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 00:57 schreef NaRRaToR het volgende:
jeetje wat is anorexia toch iets vervelends zeg... @ RTL 4....
ik ben redelijk serieus qua voeding maar die dames gaan nog een tandje verderen hoe kun je op zo weinig leven... ik eet nu al minder dan normaal en heb de hele dag een honger gevoel....
Trusten El Thijsquote:Op maandag 9 juli 2012 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan er geen zinnig woord over zeggen dus dat doe ik ook niet.
Ik ga mijn bed in, welterusten allen!
truste...quote:Op maandag 9 juli 2012 00:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan er geen zinnig woord over zeggen dus dat doe ik ook niet.
Ik ga mijn bed in, welterusten allen!
Dat denk ik ookquote:
Werd wakker met mijn hoofd op het toetsenbordquote:
dat is mij al meer dan één keer overkomen vroeger hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 09:27 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Werd wakker met mijn hoofd op het toetsenbord
Hey NaRRaquote:
Al sinds 6 uur wakker, en half 8 op werk.quote:
Autoquote:
en??quote:Op maandag 9 juli 2012 11:24 schreef MsMessy het volgende:
Goeiemorgen. Eerste sessie met manueel therapeut erop zitten
Afwachten, maar hoop dat ie me weer soepel kan krijgen zodat ik geen last meer heb van mijn schouder. Later deze week nog een keer langs.quote:
ah zo....quote:Op maandag 9 juli 2012 11:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Afwachten, maar hoop dat ie me weer soepel kan krijgen zodat ik geen last meer heb van mijn schouder. Later deze week nog een keer langs.
Tof! Waar gaat de reis heen?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:44 schreef STING het volgende:
Goedemiddag
Vandaag inpakken, nog wat kleding kopen en morgen vliegen
Oh vet! Lekker door de natuur daar? Fjorden e.d.?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:48 schreef STING het volgende:
[..]
Oslo, vanaf daar 15 dagen rondreis door Zweden en Noorwegen
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh vet! Lekker door de natuur daar? Fjorden e.d.?
Toen ik gisteren wegging was Narra 100% zeker een man en de verdachte daar is een vrouwquote:Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen!
Zeg NaRRa, hier heb jij toch niets mee te maken he?:
Man doodgestoken in woning Geldrop
Ik mag volgende weekquote:Op maandag 9 juli 2012 12:44 schreef STING het volgende:
Goedemiddag
Vandaag inpakken, nog wat kleding kopen en morgen vliegen
Zal toch wel, in ieder geval veel plezier! Lijkt me een mooie reisquote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef STING het volgende:
[..]
Veel wandelen, kamperen in de natuur, kano'en, etc.
Met 16 man, ben benieuwd of het een beetje leuk groep gaat worden
Heeft ie toch weer geluk bijquote:Op maandag 9 juli 2012 12:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Toen ik gisteren wegging was Narra 100% zeker een man en de verdachte daar is een vrouw
Ja, met je slechte weerquote:
hehehe adriaen banckertstraat..... dat is in een wijk naast mij. Daar wonen voornamelijk vogelaars zeg maarquote:Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemiddag allen!
Zeg NaRRa, hier heb jij toch niets mee te maken he?:
Man doodgestoken in woning Geldrop
ik ook maar ik ben er nog helemaal niet in mijn hoofd zeg maar....quote:
De Ripper van Geldropquote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hehehe adriaen banckertstraat..... dat is in een wijk naast mij. Daar wonen voornamelijk vogelaars zeg maarmaar ik weet van niets
maar de dode is een man?quote:
Denk het ook welquote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zal toch wel, in ieder geval veel plezier! Lijkt me een mooie reis
dat is alleen voor auto om te weten... overdag is hij een man... maar 's avonds metamorfoost hij in een prostituee [/jambers]quote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar de dode is een man?
manlijke prostituees dan?
Narra3e33 moet je ons iets vertellen?
Da Raper?quote:
Wel mooie plaatjes maken hequote:
Manboobsquote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat is alleen voor auto om te weten... overdag is hij een man... maar 's avonds metamorfoost hij in een prostituee [/jambers]![]()
en de laatste keer dat ik checkte was het geen voorbinddildo tussen mijn benen. Tieten heb ik wel
nee dat is niet breezer genoegquote:
mensen die in die wijk wonen, werken niet... thans niet legaal.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:58 schreef rhubarbje het volgende:
trouwens: iemand vermoorden op maandag ochtend?
hoef je niet te werken of zo?
oh in dat geval: iemand voor 10 uur vermoorden? moeten ze niet hun schultenbrauw coma uit slapen?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mensen die in die wijk wonen, werken niet... thans niet legaal.
Instant winquote:
Die zijn "zelfstandig ondernemer"?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
mensen die in die wijk wonen, werken niet... thans niet legaal.
Hij wil de Japanner uithangen, denk ikquote:
"Mijn camela, waal is mijn camela?!"quote:Op maandag 9 juli 2012 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij wil de Japanner uithangen, denk ik.
Op vakantie alleen maar door de lens loeren, en thuis pas bekijken wat hij allemaal gezien heeft.
Neeeeee! Hell no.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, oh, toch geen Cherso?
Voor de rest KretaGriekse eilanden
Dan mag hij nog wel meer GB's meenemen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij wil de Japanner uithangen, denk ik.
Op vakantie alleen maar door de lens loeren, en thuis pas bekijken wat hij allemaal gezien heeft.
quote:
Als je klaar bent, doe je mijn auto dan ook effe?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Die hebben geen tijd voor personeelszaken
Ik ga mijn auto eens schoonmaken van binnen en buiten, is hoog nodig
De greetings!
serieus omdat automatic hier altijd auto heet kan ik dit soort dingen alleen maar als heel vreemd lezenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]Die hebben geen tijd voor personeelszaken
Ik ga mijn auto eens schoonmaken van binnen en buiten, is hoog nodig
De greetings!
Hier nog 1. Emmer en spons staat in de berging. Ik hoor het wel als je klaar bent. Bedankt alvast!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als je klaar bent, doe je mijn auto dan ook effe?
Mijne mag ook!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus omdat automatic hier altijd auto heet kan ik dit soort dingen alleen maar als heel vreemd lezen
Jij denkt gelijk aan een klysma?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus omdat automatic hier altijd auto heet kan ik dit soort dingen alleen maar als heel vreemd lezen
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier nog 1. Emmer en spons staat in de berging. Ik hoor het wel als je klaar bent. Bedankt alvast!
Make me an offerquote:
Fietsquote:
bedankt voor de MI... ik zie dus nu een automatic voor me bukkend met een tuinslang in der aars....quote:
zeg!! ik zit nog aan mijn ontbijt joh!!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bedankt voor de MI... ik zie dus nu een automatic voor me bukkend met een tuinslang in der aars....
Patty Brard die er lachend naast staatquote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bedankt voor de MI... ik zie dus nu een automatic voor me bukkend met een tuinslang in der aars....
graag gedaanquote:Op maandag 9 juli 2012 13:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zeg!! ik zit nog aan mijn ontbijt joh!!
nou ja nu niet meer dan
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:13 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Patty Brard die er lachend naast staat
Rhodos Stadquote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neeeeee! Hell no.
Vorig jaar Rhodos idd
Volgend jaar Kos of zakynthos![]()
Ja, was mooi! Alleen toen wij er waren was het zooo warm in de oude stadquote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Rhodos Stad![]()
Ga ik zeker ooit nog eens naar terug
Wees niet getreurd, ik heb al vakantiequote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind dat jullie aan het werk zijn terwijl ik zit te ontbijten
sorry ik ben een bitch
Nederland mag zich wel terugtrekken uit die staatslening... auto lost dat wel opquote:Op maandag 9 juli 2012 13:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neeeeee! Hell no.
Vorig jaar Rhodos idd
Volgend jaar Kos of zakynthos![]()
he jammerquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het wel heerlijk vind dat jullie aan het werk zijn terwijl ik zit te ontbijten
sorry ik ben een bitch
Ik gun het dan liever andere mensenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:15 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nederland mag zich wel terugtrekken uit die staatslening... auto lost dat wel op
ik krijg aan het einde van de maand een salarisquote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
sorry ik ben een bitch
Ouch, that hurtsquote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg aan het einde van de maand een salaris
ik WWquote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik krijg aan het einde van de maand een salaris
Ik kreeg gisteren een brief binnen van WW haha. Waarom ik iets niet had ingevuldquote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik WW
hoef je lekker niks voor te doen
oooh sad
Moet je tegenwoordig nog steeds iedere week briefjes met waar je allemaal gesolliciteerd hebt inleveren?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik WW
oooh sad
hahahah ga je het filmen? wordt nog lachen...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef automatic_ het volgende:
Prinses automatic_ gaat boven haar ramen wassen
Dat gaat leuk worden...
Sowieso, auto_ en groentequote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
hahahah ga je het filmen? wordt nog lachen...
* NaRRaToR mompelt iets over groentes en schillen
kookt auto een beetje zo?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kookt auto een beetje zo?daar komt het wel op neer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na na na na na na na Badjasman!
ja het is heel vervelend als je wordt afgleleid tijdens het koken. Dan verbranden er dingen enzoquote:
Het leven van een keukenprins gaat niet over rozenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja het is heel vervelend als je wordt afgleleid tijdens het koken. Dan verbranden er dingen enzo
misschien moet jij de keuken uit gaan? minder afleidingquote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ja het is heel vervelend als je wordt afgleleid tijdens het koken. Dan verbranden er dingen enzo
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik WW
oooh sad
Haha. Nee... Ik kan geen twee dingen tegelijk, dat weet je tochquote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Ja, je had het inderdaad erg zwaar zaterdagquote:Op maandag 9 juli 2012 13:24 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan meteen door kan gaan naar de chinees (en meteen de brandweer bellen)quote:Op maandag 9 juli 2012 13:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien moet jij de keuken uit gaan? minder afleiding
Nee, om de x tijd een excel bestand invullenquote:Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig nog steeds iedere week briefjes met waar je allemaal gesolliciteerd hebt inleveren?
Nou jaaaá!!!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk dat ik dan meteen door kan gaan naar de chinees (en meteen de brandweer bellen)
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kookt auto een beetje zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik ga even een brandverzekering afsluiten....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou jaaaá!!!
Volgende keer ga ik koken.
misschien moet je beginnen met iets waarbij het fornuis niet aan hoeft?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ga even een brandverzekering afsluiten....
Nog 9 weken en dan zit ik lekker in Marrakeshquote:Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
sorry ik ben een bitch
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien moet je beginnen met iets waarbij het fornuis niet aan hoeft?
koude wraps of zo
sushi misschien
salade
of koude pasta salade en dat je stiekem in de middag al de pasta kookt
Ooo, af en toe ben jij zoooo'n kreng he!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:39 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ga even een brandverzekering afsluiten....
Hij doet net of ik een gehandicapt persoon benquote:Op maandag 9 juli 2012 13:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
misschien moet je beginnen met iets waarbij het fornuis niet aan hoeft?
koude wraps of zo
sushi misschien
salade
of koude pasta salade en dat je stiekem in de middag al de pasta kookt
de volgende keer mag je met de stoellift naar boven hoor.....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hij doet net of ik een gehandicapt persoon ben
De volgende keer kom jij maar deze kant opquote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
de volgende keer mag je met de stoellift naar boven hoor.....
also never going to happen geloof ikquote:
ik kan koken! (en best goed al zeg ik het zelfquote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
also never going to happen geloof ik
vooral niet als ik op auto die leert koken moet wachten blijkbaar
hebben jullie een brandverzekering?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
De volgende keer kom jij maar deze kant op![]()
Jij meet nietquote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
also never going to happen geloof ik
vooral niet als ik op auto die leert koken moet wachten blijkbaar
Flauw.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:49 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
i just did.... nu moet ik het weer opruimen....
gister moest ik nog wachten tot auto sushi kon maken!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik kan koken! (en best goed al zeg ik het zelf)
[..]
hebben jullie een brandverzekering?
jawel hoorquote:
ik denk dat we haar dan eerst moeten knevelen... ze gaat denk ik niet vrijwillig akkoord....quote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gister moest ik nog wachten tot auto sushi kon maken!
maar goed, jij en ik maken de sushi en auto gaat liggen is dat geen deal?
Aha.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jawel hoorgeen groeps meets
ik ga straks nog een fokker meeten
maar die ken ik al heel lang maar goed
Ik denk er gewoon nog steeds over naquote:Op maandag 9 juli 2012 13:51 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik denk dat we haar dan eerst moeten knevelen... ze gaat denk ik niet vrijwillig akkoord....
what's not to like!!quote:Op maandag 9 juli 2012 13:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk er gewoon nog steeds over na
Tell me morequote:Op maandag 9 juli 2012 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
maar goed, ik ben ook niet tegen knevelen dus mij maakt het niets uit
neequote:
Waarom beginnen we niet met een ijsje?quote:
Kom het dan maar voordoenquote:
ik heb het echt enorm druk deze weekquote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waarom beginnen we niet met een ijsje?
Officieel gezien moet ik nog naar Tilburg deze week
op jou dan wel hequote:
Kijk, zo komen we ook nooit aan een sushi date toequote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb het echt enorm druk deze weekmoet nog te veel mensen zien voor we op vakantie gaan
maar laat maar weten, misschien heb ik wel een gaatje
Pervje hoor, die HeatWave.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef NaRRaToR het volgende:
Volgens mij heeft heatwave notificaties op topics over voor hem interessante woorden hahahet valt op dat als het over seks gaat dat hij ineens aanwezig is
ik ben jarig in augustusquote:Op maandag 9 juli 2012 13:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, zo komen we ook nooit aan een sushi date toe
NaRRa is dan ook jarigquote:Op maandag 9 juli 2012 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben jarig in augustusleuk kadotje toch
nou volgens mij kun jij dan met 1 actie 2 mensen een leuke verjaardag geven! lijkt me ideaalquote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
NaRRa is dan ook jarig
Ik in september
dat heb je toch wel voor mij over *puppy eyes*quote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij kun jij dan met 1 actie 2 mensen een leuke verjaardag geven! lijkt me ideaal
Oja, en wat krijg ik er dan voor terug?!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou volgens mij kun jij dan met 1 actie 2 mensen een leuke verjaardag geven! lijkt me ideaal
moet ik dat serieus hier voor je uit spellen?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oja, en wat krijg ik er dan voor terug?!
Narra werkt altijd met "voor wat, hoort wat", dus dat pas ik even toe
Mag via DM / PMquote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ik dat serieus hier voor je uit spellen?
dan gaat heatwave hier nooit meer weg!
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom opquote:
Eenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom opje weet prima wat jij er voor terug krijgt
jii hebt ook geen enkele reden om mij hier weg te willen hebbenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee klopt, volgens mij kunnen wij het wel vindenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jii hebt ook geen enkele reden om mij hier weg te willen hebben.
Wijquote:Op maandag 9 juli 2012 14:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee klopt, volgens mij kunnen wij het wel vinden
Primaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
HW en Rhub zitten in een private box momenteel
Ik doe niet mee aan Fok! Traditiesquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
ja heatwave is binnen
en als ik de fok traditie goed begrijp zijn wij nu allemaal van onze stoel af gegleden
ik niet mijn stoelgang is prima.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
ja heatwave is binnen
en als ik de fok traditie goed begrijp zijn wij nu allemaal van onze stoel af gegleden
nee hoor, ik heb nog niks gehoordquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef Kper_Norci het volgende:
HW en Rhub zitten in een private box momenteel
Hahaquote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Of je zit op een stoffen stoel die alleen maar zompig wordt.
Ja, wat is dik. Ik hou op zich wel van een maatje meer. Maar er zijn grenzen natuurlijk. Heb ook wel eens een vrouw gezien die door 20 Greenpeace medewerkers de zee in werd geduwd.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb nog niks gehoord
alleen een of andere kerel die me aan het afwijzen is omdat ik dik ben
damn you fok!
+1 voor subtiliteit.... heette ze rhubarbje?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ja, wat is dik. Ik hou op zich wel van een maatje meer. Maar er zijn grenzen natuurlijk. Heb ook wel eens een vrouw gezien die door 20 Greenpeace medewerkers de zee in werd geduwd.
Haha, nee, ik weet niet hoe het bij haar is, maar dit vind ik toch iets te hoor. Check ook die foto's in the Sun.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
+1 voor subtiliteit.... heette ze rhubarbje?
Ik voel mijzelf opeens slank!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nee, ik weet niet hoe het bij haar is, maar dit vind ik toch iets te hoor. Check ook die foto's in the Sun.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:28 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
+1 voor subtiliteit.... heette ze rhubarbje?
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Haha, nee, ik weet niet hoe het bij haar is, maar dit vind ik toch iets te hoor. Check ook die foto's in the Sun.
oke ik ben dik maar niet zo dikquote:Op maandag 9 juli 2012 14:30 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
ik haakte bij de eerste foto al af... maar idd....quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
buiten haar gewicht heeft ze trouwens ook gewoon een eng hoofd
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
geen wonder dat ze een neger date.... een normale man komt daar nooit binnen met dat overtollig vet
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:36 schreef NaRRaToR het volgende:
geen wonder dat ze een neger date.... een normale man komt daar nooit binnen met dat overtollig vet
Nee, ik moest er stiekem om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
Rhu?!
Weet jij of er een verband is tussen dyslexie en een laag verbaal IQ? En dan met name dat er een groot significant verschil zit tussen verbaal en performaal?
Mij lijkt namelijk dat daar wel een verband tussen zit, maar ik kan er zo 123 niets over vinden.oeh geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt me dat dyslectici inderdaad beter performaal testen dan verbaal maar dat is alleen maar een vermoedenHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ja, bij mij ook. En het klopt ook bij veel kinderen die ik heb getest, maar goed... Daar heb ik weinig aanquote:Op maandag 9 juli 2012 14:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oeh geen idee
het lijkt me dat dyslectici inderdaad beter performaal testen dan verbaal maar dat is alleen maar een vermoeden
sorryquote:Op maandag 9 juli 2012 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook. En het klopt ook bij veel kinderen die ik heb getest, maar goed... Daar heb ik weinig aan
Ik was er ook niet kapot van nee, beetje verknipt beeld heeft ze denk ik van zichzelfquote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
buiten haar gewicht heeft ze trouwens ook gewoon een eng hoofd
Nee, maakt niet uitquote:
Ze wil schoonheidsprinses worden...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb het artikel niet gelezendus zou niet weten hoe ze over zich zelf denkt
ja maar in een wedstrijd met allemaal euhm volle damesquote:Op maandag 9 juli 2012 14:54 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ze wil schoonheidsprinses worden...
zo denkt ze er helaas wel over.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar in een wedstrijd met allemaal euhm volle dames
dus een soort special olympics schoonheidskoningin... lijkt me dat ze ook wel snapt dat ze geen doutzen kroes is of zo
True, maar die zijn iets minder vol zeg maar...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar in een wedstrijd met allemaal euhm volle dames
dus een soort special olympics schoonheidskoningin... lijkt me dat ze ook wel snapt dat ze geen doutzen kroes is of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
True, maar die zijn iets minder vol zeg maar...ja ze wint inderdaad in ieder geval de meeste-kilo's-wedstrijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zo geen enkele er tussen die waarvan ik denk oh die zou ik wel doen
terwijl ik echt niet vies ben van een kilotje meer of zoHe said how many sugars do you like in your tea?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Ik wilde het niet zeggenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef NaRRaToR het volgende:
grappig dat die andere modellen al twee keer in haar passen
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij zitten er toch wel een paar leuke koppies tussen hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ze wint inderdaad in ieder geval de meeste-kilo's-wedstrijd
maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zo geen enkele er tussen die waarvan ik denk oh die zou ik wel doen
terwijl ik echt niet vies ben van een kilotje meer of zo
welke dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien, maar volgens mij zitten er toch wel een paar leuke koppies tussen hoor.
ik zie het ook niet....quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke dan?
ik zit al even te starenmaar ik zie het niet
Die met dat rode stippeljurkje achter die huge one zeg maar, en ook die met dat zwart haar, rode blousje en stippeltjesrokje, blondje daarnaast is volgens mij ook niet lelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
welke dan?
ik zit al even te starenmaar ik zie het niet
ik vind alleen de outfit van die met het rode blousje en het stipjes rokje leuk maar verder zijn ze niet echt mijn type vrees ikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die met dat rode stippeljurkje achter die huge one zeg maar, en ook die met dat zwart haar, rode blousje en stippeltjesrokje, blondje daarnaast is volgens mij ook niet lelijk.
Uiteraard is het ook gewoon een kwestie van smaak. Maar ik heb liever zoiets dan een heel slank poppetje wat bijna breekt zeg maar.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind alleen de outfit van die met het rode blousje en het stipjes rokje leuk maar verder zijn ze niet echt mijn type vrees ik
die blonde ziet er een beetje sloerie achtig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |