SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lushquote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn die producten niet in NL verkrijgbaar?
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lush
Vergelijk de prijzen maar even. Als er een significant verschil is, dan wil ik best wat voor je meenemen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Online zit er weleens verschil in, maar Turkije hoort bij Europa en zij hebben allemaal hetzelfde assortiment in de winkels.
Nee joh, ik heb genoegquote:Op zondag 8 juli 2012 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergelijk de prijzen maar even. Als er een significant verschil is, dan wil ik best wat voor je meenemen.
Klopt, in Roemenië was het assortiment al anders, en in Frankrijk hebben ze nog nooit van zout gehoordquote:Op zondag 8 juli 2012 23:41 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Mc Donalds hier is ook anders dan Mc Donalds in andere landen. Qua samenstelling. Idem geldt voor Sigaretten enzulks. dus wellicht geldt dat ook wel voor Lush
sigaretten hebben ook hetzelfde pakje... maar de turkse malboro smaakt / is wel degelijk anders dan de Nederlandse. idem geldt voor mcdquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Online zit er weleens verschil in, maar Turkije hoort bij Europa en zij hebben allemaal hetzelfde assortiment in de winkels.
Ja, ik hap.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:45 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
sigaretten hebben ook hetzelfde pakje... maar de turkse malboro smaakt / is wel degelijk anders dan de Nederlandse. idem geldt voor mcd
dus die vergelijking van assortiment gaat niet op.
Ik ook nog netquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik moest serieus even rekenen hoe oud ik was, val met 35 net op de grens
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij zou ik weggaan hè?Het is hier al bijna morgen.
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik hap.
Lush wordt allemaal in UK gemaakt (voor Europa en daar hoort Turkije bij), dus daarom is het overal hetzelfde
Hallo, ik wil een vacature in R'daal / BoZ / Bredaquote:Bureau Jeugdzorg Noord-Brabant is voor de vestiging Eindhoven op zoek naar een tweetal
Ik geef het op.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.
Ouder mag hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 23:42 schreef xenobinol het volgende:
Ik moest serieus even rekenen hoe oud ik was, val met 35 net op de grens
Gelukkig, dan word ik er niet uit geflikkert binnen een jaartjequote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ouder mag hoorHebben er wel meer die de 35 al gepasseerd zijn
Klopt.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dan nog gaat je vergelijking niet op.... het kan zijn dat er in hetzelfde product wat op dezelfde productieband is gemaakt de samenstelling van ingredienten anders is. dat heeft voornamelijk te maken met wet en regelgeving die in elk land geldt.
Hehe nee, zeker nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gelukkig, dan word ik er niet uit geflikkert binnen een jaartje
Mooi want ik pas hier anders ook nog maar een half jaarquote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, zeker nietAnders moeten we 't over een week of 3 zonder HJ doen en dat wil ik niet
Een leven zonder Hertog Jan kan inderdaad nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, zeker nietAnders moeten we 't over een week of 3 zonder HJ doen en dat wil ik niet
Och, dan druppelen er vanzelf nieuwe leden binnenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik met een beetje pech over een week of drie. Ga ik mijn eigen reeks aanmaken. Mensen tussen de 35-45...
Bierquote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een leven zonder Hertog Jan kan inderdaad niet.
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kom je bij mij in de nieuwe reeks!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Mooi want ik pas hier anders ook nog maar een half jaar
Dat ook!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Een leven zonder Hertog Jan kan inderdaad niet.
Nou, vertel een grap?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
Ik weet dat hoi doei posts niet de bedoeling zijn maar ik heb niks te vertellen over de lidl, lush of oude mensen
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En stel je voor dat je dan gewoon even niks post!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
Ik weet dat hoi doei posts niet de bedoeling zijn maar ik heb niks te vertellen over de lidl, lush of oude mensen
Hoiquote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
Ik weet niet eens wat lush is, behalve dan dat het het Engelse woord voor weelderig isquote:Op zondag 8 juli 2012 23:53 schreef rhubarbje het volgende:
Hai
quote:
Ooh gelukkigquote:Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Pien85 het volgende:
Ouder mag hoorHebben er wel meer die de 35 al gepasseerd zijn
Ja, als ik net jarig ben geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
Maar serieus, hebben jullie dat ook wel eens dat je moet nadenken over je leeftijd? Was het nu 34 of 35? Stom hè...
Vorige week nogquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Ooh gelukkig![]()
Dan ben ik niet de enige demente bejaarde![]()
Maar serieus, hebben jullie dat ook wel eens dat je moet nadenken over je leeftijd? Was het nu 34 of 35? Stom hè...
Dat had ik een keer toen ik 22 was of zoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Ooh gelukkig![]()
Eh, nee, eigenlijk niet. Wat ik wel vaak heb is dat ik in de badkamer sta of de keuken en vergeten ben wat ik er kwam doen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:55 schreef xenobinol het volgende:
[..]
[..]
Ooh gelukkig![]()
die is al opquote:
ja die wok mixen zijn hetzelfde van compositie alleen de verpakking anders. zo zijn er wel meer producten bij beide toko's die hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn vorige werkgever maakte groentemixen voor o.a. Lidl NL en Lidl BE. Lidl = Lidl, zou je denken, maar de samenstellingen verschilden wel degelijk. Terwijl Lidl BE en Aldi BE overigens wel exact hetzelfde product kregen...
Wezen borrelenquote:
ik zit al een half uur te wachten op een inspring moment!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:54 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En stel je voor dat je dan gewoon even niks post!
Dat heb ik wel vaker. En altijd al gehad. Vergis me wel vaker in de dag. Tis dat ik een agenda bijhoudquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef xenobinol het volgende:
Gelukkig hebben meer mensen het probleem, soms vergis ik mij ook wel eens in de dag van de week. Best leek om op een donderdag avond te horen dat je weekend begonnen is.
43quote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb lekker nog 43 in huis (en een biertje)
Gewoon hoi zeggen. Of het 1e wat in je opkomt. Doe ik ookquote:Op maandag 9 juli 2012 00:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zit al een half uur te wachten op een inspring moment!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |