SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Een kip is geen mus.quote:
Ach ik houd wel van een uitdaging. Ben nu bij het einde van de wereld aanbeland, dus lang zal het niet duren.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef NaRRaToR het volgende:
ze heeft diaree en het borrelt nogal daar... daarom onderbuikgevoel... aan het einde van de avond ga jij heel de bijbel moeten lezen thijs
ik volg je echt niet.... heb je al geroddeld met Anneloes?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Nee echt! Ze is dit weekend naar Parijs geweest en smst of ik voor mijn vakantie nog tijd heb. Ik sms terug dat ik dat heb en ze stuurt terug "wij hebben nog niets", terwijl ik dacht dat ze dagje weg wilde...
Klinkt vast vaag, maar er is iets aan de hand volgens mij
Ik kan er net zoveel aan vastknopen als een man in een schoenveterfabriek vrees ikquote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Nee echt! Ze is dit weekend naar Parijs geweest en smst of ik voor mijn vakantie nog tijd heb. Ik sms terug dat ik dat heb en ze stuurt terug "wij hebben nog niets", terwijl ik dacht dat ze dagje weg wilde...
Klinkt vast vaag, maar er is iets aan de hand volgens mij
Nee... Die spreek ik deze week wel even...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik volg je echt niet.... heb je al geroddeld met Anneloes?
Ik moet het gewoon ergens neerzetten, zodat ik (als ik gelijk heb) dan kan laten zien aan haar...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan er net zoveel aan vastknopen als een man in een schoenveterfabriek vrees ik
..... :Squote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Die spreek ik deze week wel even...
Heb jij nog berichtjes gekregen eigenlijk?
En je hoeft mij niet te volgen... Woensdag weet ik meer!
Ah okquote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon ergens neerzetten, zodat ik (als ik gelijk heb) dan kan laten zien aan haar...
Je dacht gisteren dat je nog wel berichtjes zou krijgen van diegene die ons zag lopenquote:
Geeft niet, haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah ok
...en ik snap er nog niets van, maar gevoelens liegen niet
ooooh rob? of bedoelde je die meid? Rob wel... maar van die meid niet nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je dacht gisteren dat je nog wel berichtjes zou krijgen van diegene die ons zag lopen
waarom dan niet gewoon smsen en dan bijkletsen... vrouwenlogica...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet, haha.
Ik heb gewoon het idee / gevoel dat mijn vriendinnetje dit weekend ten huwelijk is gevraagd
Oh, dat is dan wel leuk voor d'r!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet, haha.
Ik heb gewoon het idee / gevoel dat mijn vriendinnetje dit weekend ten huwelijk is gevraagd
Ze smst ook of ik deze week nog tijd heb om langs te komenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon smsen en dan bijkletsen... vrouwenlogica...
Die meid idd, haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ooooh rob? of bedoelde je die meid? Rob wel... maar van die meid niet nee.
En dan blijkt het een enorme hoax te zijn...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze smst ook of ik deze week nog tijd heb om langs te komen
neeee ik bedoel waarom ze niet gewoon smst dat ze ten huwelijk gevraagd is en of je nog wil afspreken voordat je weg gaat. .... laat maar ookquote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
aan jou de taak om het uit haar hoofd te pratenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ze dat, als dat het is, natuurlijk IRL wil vertellen tegen mijquote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neeee ik bedoel waarom ze niet gewoon smst dat ze ten huwelijk gevraagd is en of je nog wil afspreken voordat je weg gaat. .... laat maar ook
Eerlijk...? Als dat het is, dan weet ik nog niet goed wat ik daarvan ga vinden....quote:Op zondag 8 juli 2012 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aan jou de taak om het uit haar hoofd te praten
Wat nu...?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:
zucht alsof er nog niet genoeg kapot is gegaan hier.....
Bedankt voor die bloemen!quote:
Wat is er kapot?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:23 schreef NaRRaToR het volgende:
zucht alsof er nog niet genoeg kapot is gegaan hier.....
Gisteren trok hij nog het koortje van het rolgordijntje "kapot"quote:
Heel mooi, staan nu in het kapelletjequote:
zelf gemaakt?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb trouwens vanavond superrrrrr lekkere carpaccio op
De roomsaus is inmiddels verdeeld onder de minder bedeelden van de parochie. Je had die gezichtjes moeten zien, daar word zelfs onze Lieve Heer vrolijk van!quote:
Dat kan je toch warm en koud eten?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Warme carpaccio..? Ik vind dat niet lekker. Bijvoorbeeld op / bij een gebakken ei.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De roomsaus is inmiddels verdeeld onder de minder bedeelden van de parochie. Je had die gezichtjes moeten zien, daar word zelfs onze Lieve Heer vrolijk van!
*Kruisje slaat*
mmm jummquote:Op zondag 8 juli 2012 21:32 schreef automatic_ het volgende:
Nee, de slager want die had het buffet gemaaktquote:
De gedachte alleen al. Misschien bedoelt hij Gazpacho...quote:
Zoals andere users hebben gezegd: misschien bedoel ik iets anders inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 21:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Warme carpaccio..? Ik vind dat niet lekker. Bijvoorbeeld op / bij een gebakken ei.
Jij denkt aan rosbief zeker...?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals andere users hebben gezegd: misschien bedoel ik iets anders inderdaad
Rosbief is altijd lekker. Vooral met een beetje zoutquote:
volgens mij bedoel je idd donor kebabquote:Op zondag 8 juli 2012 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zoals andere users hebben gezegd: misschien bedoel ik iets anders inderdaad
En peperrrr.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rosbief is altijd lekker. Vooral met een beetje zout
Yumquote:Op zondag 8 juli 2012 21:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En peperrrr.
Maar dat is Carpaccio dus ook
Pesto, pijnboompitjes en kaasquote:
nu wil ik carpaccioquote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pesto, pijnboompitjes en kaas
of honing-moster dressing
Heb het wel eens als voorgerecht op inderdaad, smaakte heerlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Pesto, pijnboompitjes en kaas
of honing-moster dressing
Zitten wij nu op 1 lijn?quote:
in volgorde:quote:
je mag wel een dropje van mequote:
The fuck man, dat is wel erg kut. Wat is er kapot aan je macbook?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in volgorde:
auto
motor (2x)
kleed
wasmachine
rolgordijn
en daar is nu mijn macbook bij gekomen...
ik kan mijn vakantie dus wel vergeten dit jaar.
Zullen wij samen carpacchio eten dan?quote:
het opladen. het is niet de adapter die heb ik al doorgemeten...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The fuck man, dat is wel erg kut. Wat is er kapot aan je macbook?
Serieus? Je mocht het gisteren nog wel zeggenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
Ohh dat is minder jaquote:Op zondag 8 juli 2012 21:46 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
in volgorde:
auto
motor (2x)
kleed
wasmachine
rolgordijn
zoete zachte dropquote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hmmz dropje of carpaccio..
wat voor drop?
Je vraagt me toch niet op date he??quote:
Ik knijp een oogje dichtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je vraagt me toch niet op date he??![]()
dan mogen we hier niet meer komen
Snel, stuur een PM/DM!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Je vraagt me toch niet op date he??![]()
dan mogen we hier niet meer komen
Ik hou wel van zacht en zoetquote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zoete zachte drop![]()
maar ik heb ook nog zout
Damn man, dat is wel erg zuur. Had je al vakantieplannen?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het opladen. het is niet de adapter die heb ik al doorgemeten...
maar hij laadt dus niet meer op.
uhh pardon?? waarom zou ik iets sturen, jij vraagt mij uitquote:
preken voor eigen parochiequote:
Ik ben zacht en zoetquote:
Verhipquote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef LaPeach het volgende:
[..]
uhh pardon?? waarom zou ik iets sturen, jij vraagt mij uit
Way ahead of yaquote:
Geldropquote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
hmmz dropje of carpaccio..
wat voor drop?
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
Is Tangledup er? Of iemand anders die Deutsche Schlagers waardeert?
is het toeval dat jij verschijnt als ik BZB opzet?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
Is Tangledup er? Of iemand anders die Deutsche Schlagers waardeert?
jup groepsreis Egypte / Jordanie. maar dat kan ik vergeten nu.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Damn man, dat is wel erg zuur. Had je al vakantieplannen?
Gelukkig heb je de Fok!-meets nog, dat is ook vakantie.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:59 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
jup groepsreis Egypte / Jordanie. maar dat kan ik vergeten nu.
Fok meets vergelijken met een vakantie...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de Fok!-meets nog, dat is ook vakantie.
Maar serieus, wel balen man.
Ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het toeval dat jij verschijnt als ik BZB opzet?
Ik heb een week bij moeten komen van de laatstequote:Op zondag 8 juli 2012 22:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de Fok!-meets nog, dat is ook vakantie.
Maar serieus, wel balen man.
Je was niet de enigequote:Op zondag 8 juli 2012 22:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ik heb een week bij moeten komen van de laatste![]()
Je hebt plezier en je bent aan het genietenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fok meets vergelijken met een vakantie...
je hoop dat je dan plezier hebt en geniet haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
Je hebt plezier en je bent aan het genieten
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
je hoop dat je dan plezier hebt en geniet haha.
Op een meet bedoel ik hequote:
Afgelopen meet heb ik meer plezier gehad en meer dan genoten van het gezelschap dan ik voor mogelijk hield. Vakantiegevoel is misschien teveel gezegd, maar het was echt top!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Op een meet bedoel ik he
Plezier; leuke dingen doen
Genieten; van het gezelschap, als je je dood ergert dan geniet je niet
Kijk, leuk om te horen!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Afgelopen meet heb ik meer plezier gehad en meer dan genoten van het gezelschap dan ik voor mogelijk hield. Vakantiegevoel is misschien teveel gezegd, maar het was echt top!
Van mij mogen er nog meer zulke meets komen, echt wel! De meesten hadden het wel naar hun zin, en anders was ik niet om 1 uur thuisquote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, leuk om te horen!
Oh God, Solique heeft Metal gekozen bij Songpop. Daar kan ik toch niets mee
waarom denk je dat hij daar voor kiest danquote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, leuk om te horen!
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Van mij mogen er nog meer zulke meets komen, echt wel! De meesten hadden het wel naar hun zin, en anders was ik niet om 1 uur thuis![]()
Dat zou voor mij makkelijk moeten zijn, maar ik heb niet de mogelijkheid dat via de telefoon te spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, leuk om te horen!
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Artic... je bent niet de enige die door auto wordt ingemaakt met Song Pop.
Vond van mezelf dat ik toch redelijk goed contact kon leggen met de meesten. Voordeel is dan dat je elkaar al een beetje kent van hier, maar IRL is toch anders. Desalniettemin viel het reuze mee en toen ik Transferium uitliep hakte de sfeer er al goed in!quote:
Kan ook via FBquote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij makkelijk moeten zijn, maar ik heb niet de mogelijkheid dat via de telefoon te spelen.
Halloquote:
heb jij daar moeite mee dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vond van mezelf dat ik toch redelijk goed contact kon leggen met de meesten. Voordeel is dan dat je elkaar al een beetje kent van hier, maar IRL is toch anders. Desalniettemin viel het reuze mee en toen ik Transferium uitliep hakte de sfeer er al goed in!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 8 juli 2012 22:12 schreef NaRRaToR het volgende:
Hey Artic... je bent niet de enige die door auto wordt ingemaakt met Song Pop.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Mijn voorsprong bij ArTiC is groter...
Het was gewoon een geslaagde meet meet veel leuke oude bekenden maar ook een hoop leuke nieuwe mensenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vond van mezelf dat ik toch redelijk goed contact kon leggen met de meesten. Voordeel is dan dat je elkaar al een beetje kent van hier, maar IRL is toch anders. Desalniettemin viel het reuze mee en toen ik Transferium uitliep hakte de sfeer er al goed in!
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Dat inderdaad. Ik vraag me af of ze de schok in het restaurant te boven zijn gekomenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:19 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Het was gewoon een geslaagde meet meet veel leuke oude bekenden maar ook een hoop leuke nieuwe mensen
Snel, pak je waakhonden!quote:
Je lulde de oren van onze kop afquote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
nee jij met je modern rap...dat is niet eens muziek...gewoon geluidquote:Op zondag 8 juli 2012 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, leuk om te horen!
Vroeger wel, en soms nog een klein beetje. Maar als ik een binding voel met mensen dan zet ik me daar heel snel overheen. Soms nog een klein beetje moeite met het andere geslacht thoughquote:
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroetjes!quote:
dat flikt ze bij mij ook... en love songs....quote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee jij met je modern rap...dat is niet eens muziek...gewoon geluid
Daarvoor bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrroetjes!
Omdat ik het zo naar mijn zin hadquote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
inderdaad hij was niet te stoppen
Ik wel hahaquote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarvoor bied ik bij deze mijn welgemeende excuses aan.
Maar je kon me verstaan toch
ja...ook zo'n boutcategoriequote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat flikt ze bij mij ook... en love songs....
Was foutjequote:Op zondag 8 juli 2012 22:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee jij met je modern rap...dat is niet eens muziek...gewoon geluid
snel metal unlocken dusquote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ook zo'n boutcategorie![]()
maar dat ze van me won met 90's alternative...echt
Jaaaaaa, goed he?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...ook zo'n boutcategorie![]()
maar dat ze van me won met 90's alternative...echt
je moet niksquote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]wat een warm welkom........(krijg het idee dat ik weer weg moet)
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
dat flikt ze bij mij ook... en love songs....
Nee ik spaar mijn muntjes op om punk te unlockenquote:
Niet mijn ding...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee ik spaar mijn muntjes op om punk te unlocken
Iedereen denk ik wel aan onze helft van de tafel.quote:
Hier, kan je vast oefenenquote:
ja die hadden door dat je er vol van zatquote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen denk ik wel aan onze helft van de tafel.
En de hele tram
De tafel achter je niet te vergetenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen denk ik wel aan onze helft van de tafel.
En de hele tram
THe Misfits is toch ook punk-beinvloed?quote:
ik die andere 10 x dat ik die categorie neem ookquote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef NaRRaToR het volgende:
ik win wel van haar in 90's alternative artic
Jaaa, heb echt stomme fout gemaaktquote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef NaRRaToR het volgende:
ik win wel van haar in 90's alternative artic
Misfits is gewoon punk hoorquote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
THe Misfits is toch ook punk-beinvloed?
Ik heb vorig jaar in de Effenaar hun voormalig frontman Glenn Danzig gezien.![]()
Ik ben te goed, zoals je hoortquote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
denk niet dat ik tegen jullie moet gaan spelen
Ja, haha. Soms irritant omdat je snel wilt zijn.quote:
Nogal, ook al was de tram dat nietquote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
ja die hadden door dat je er vol van zat
Uhm, moet ik me schamen nu?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:28 schreef LaPeach het volgende:
[..]
De tafel achter je niet te vergetenof vanuit jouw zicht voor je
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:29 schreef mutsieflutsie het volgende:
denk niet dat ik tegen jullie moet gaan spelen
Daarom ga ik het ook niet proberen. Speel liever echte gamesquote:
Ja, ik wist dat dus niet zeker. Danzig zelf is meer horrorhardrock-metal dan echte punk..quote:
Jaja, steek het daarop...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef NaRRaToR het volgende:
ik heb ook het idee dat de app soms niet reageert...
Rammstein is cewl.quote:
Ja...het is lastig om 40 jaar hetzelfde genre te spelen natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik wist dat dus niet zeker. Danzig zelf is meer horrorhardrock-metal dan echte punk..
Maar ik vond het toen wel erg tof toen.. Alleen kwam mijn bril er niet schadevrij mee weg..![]()
![]()
het oude werk wel jaquote:
Du Riechst so Gutquote:
Het zou wel kloppen als je het tegen me zeiquote:Op zondag 8 juli 2012 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Du Riechst so Gut
(en dat zeg ik niet tegen jou )
Feuer Freiquote:
dat is al in de nieuwe meuk tijdquote:
Ik leerde ze kennen door Feuer Freiquote:Op zondag 8 juli 2012 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat is al in de nieuwe meuk tijd![]()
Alleen Herzeleid en Sehnsucht waren top. Live at the Max is een geweldig live album.
Daarna maakten ze meuk en werden ze cry baby's (ik ken iemand die voor hun management werkte)
ja...kan je van modern rap niet zeggen hequote:
Nee jongquote:Op zondag 8 juli 2012 22:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik leerde ze kennen door Feuer Frei
Ben ik nu slecht?
Is ook niet mijn favoriet haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...kan je van modern rap niet zeggen he
Ik hoorde de gitaar en ik dacht dat ik de muziek uit Painkiller hoordequote:
die laatste uit 2000's net was makkelijk...ik kreeg na 0,1 sec al jeuk: dan moet het Coldplay zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Is ook niet mijn favoriet haha.
80's gaat mij ook best goed af
Painkiller van Judas Priestquote:Op zondag 8 juli 2012 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoorde de gitaar en ik dacht dat ik de muziek uit Painkiller hoorde
Klinkt wel goed!
Ik bedoelde de game Painkiller van People Can Flyquote:Op zondag 8 juli 2012 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Painkiller van Judas Priest
Een van de beste metalcd's ever.. Hoewel ik eerder naar SCreaming for Venceange zal grijpen dan Painkiller![]()
Rap is geen muziek, rap is snel praten zonder consistentie en je gebit vol rammen met diamanten.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...kan je van modern rap niet zeggen he
Dacht al zoiets, maar ik vond het een mooi bruggetje daar we het al over metal hadden..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik bedoelde de game Painkiller van People Can Fly
Modern rap is ook geen rap...nicky minaj ofzo...is gewoon allemaal popquote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rap is geen muziek, rap is snel praten zonder consistentie en je gebit vol rammen met diamanten.
Haha, dacht ik al welquote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dacht al zoiets, maar ik vond het een mooi bruggetje daar we het al over metal hadden..![]()
QFTquote:Op zondag 8 juli 2012 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rap is geen muziek, rap is snel praten zonder consistentie en je gebit vol rammen met diamanten.
Ik heb dit op staanquote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef NaRRaToR het volgende:
even een bandje pluggen wat ik goed vind
Canadese Mathcore / progressive metal band.
En er is maar een snelle prater die ik kan waarderen:quote:
toch maar wat vaker 3FM luisteren he.quote:
Niet verkeerdquote:Op zondag 8 juli 2012 22:48 schreef NaRRaToR het volgende:
even een bandje pluggen wat ik goed vind
Canadese Mathcore / progressive metal band.
origineel van Ben Howard is beter hoorquote:
Nee, ik vind dit eigenlijk wel lekker! Even wat meer pitquote:
De JOEKquote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet verkeerd![]()
Ben je eigenlijk wel eens in de JOEK geweest vroeger? Daar kwam ik vanaf 1999 tot ergens 2007 vrijwel iedere week...![]()
![]()
Dan hebben wij misschien elkaar toch al eens gezien dusquote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De JOEK![]()
Daar kwam ik van 96-99, vooral met carnaval![]()
bierkaarten
niet vaak. meer met carnaval enzo dat ik er kwam. maar ik ken wel een aantal stamgasten en ben er ook wel eens buiten evenementen geweest. Stond je achter de bar daar dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet verkeerd![]()
Ben je eigenlijk wel eens in de JOEK geweest vroeger? Daar kwam ik vanaf 1999 tot ergens 2007 vrijwel iedere week...![]()
![]()
Nee, nooit medewerker geweest.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
niet vaak. meer met carnaval enzo dat ik er kwam. maar ik ken wel een aantal stamgasten en ben er ook wel eens buiten evenementen geweest. Stond je achter de bar daar dan?
bierkaarten haha. 10 bier halen, twee streepjes op je kaart. geen wonder dat het failliet is gegaanquote:Op zondag 8 juli 2012 22:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De JOEK![]()
Daar kwam ik van 96-99, vooral met carnaval![]()
bierkaarten
Het is eerder failliet gegaan doordat ze meer de populaire muziekkant op zijn gegaan qua draaien,. Ze hadden het bij het alternatieve moeten houden..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:55 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
bierkaarten haha. 10 bier halen, twee streepjes op je kaart. geen wonder dat het failliet is gegaan
Ik vind het rustige er juist heel fijn bijquote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit eigenlijk wel lekker! Even wat meer pit
Ja, op z'n tijd ook wel. Maar ik zit nu even in deze fasequote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind het rustige er juist heel fijn bij
Artic moet naar bedquote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef NaRRaToR het volgende:
hey Artic, als je tegen mij wilt spelen op SongPop moet je ff MegaTobi toevoegen.
het heeft toch nog een keer een andere naam gekregen.... en wat is er nu met het pand gebeurd dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is eerder failliet gegaan doordat ze meer de populaire muziekkant op zijn gegaan qua draaien,. Ze hadden het bij het alternatieve moeten houden..
ojee...auto heeft een ruige fasequote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, op z'n tijd ook wel. Maar ik zit nu even in deze fase
Ahhh!! Doe even één spelletje met hemquote:
quote:
Ja, die naam weet ik niet meer, (of het moet RootZ zijn, maar dat is echt op niks uitgedraaid. Zover ik weet zit er nu in het pand een of andere zaak die oude wasmachines e.d. verzameld, maar het precieze weet ik niet...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:58 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het heeft toch nog een keer een andere naam gekregen.... en wat is er nu met het pand gebeurd dan?
Die striemen op je rug zijn stille getuigen?quote:
Nee, krassen van mijn nagels...quote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die striemen op je rug zijn stille getuigen?
slaap lekkerquote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
morgen is er weer een dag![]()
een hele lange dag...begin om 0700 uur tot 1700 uur en dan nog een overleg bijwonen
oh...dan is er weinig veranderd...mijn tong heeft daar ook regelmatig op centrifugeerstand gestaanquote:Op zondag 8 juli 2012 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, die naam weet ik niet meer, (of het moet RootZ zijn, maar dat is echt op niks uitgedraaid. Zover ik weet zit er nu in het pand een of andere zaak die oude wasmachines e.d. verzameld, maar het precieze weet ik niet...
Oh bah! Succes!!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
een hele lange dag...begin om 0700 uur tot 1700 uur en dan nog een overleg bijwonen
Auto, je moet niet zo ruw met 'm zijn. Hij moet nog langer meequote:
beter dan afgelopen nacht hoop ik...en hopelijk gaat niemand mijn deurbel 3 minuten indrukken om half 4quote:
Sleep tight!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef ArTiC het volgende:
Hij kan wel wat hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Auto, je moet niet zo ruw met 'm zijn. Hij moet nog langer mee
heb het nodigquote:
Ooo, was het weer zoverquote:Op zondag 8 juli 2012 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beter dan afgelopen nacht hoop ik...en hopelijk gaat niemand mijn deurbel 3 minuten indrukken om half 4
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beter dan afgelopen nacht hoop ik...en hopelijk gaat niemand mijn deurbel 3 minuten indrukken om half 4
ik droomde dat de bel ging...toen werd ik wakker en bleken dromen geen bedrog...kut Marco Borsatoquote:
op haar rug jaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die striemen op je rug zijn stille getuigen?
gewoon een dronken idioot (ik woon vlakbij het centrum)quote:
Hahahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik droomde dat de bel ging...toen werd ik wakker en bleken dromen geen bedrog...kut Marco Borsato
Ik krijg hierdoor dit in mijn kopquote:Op zondag 8 juli 2012 22:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind het rustige er juist heel fijn bij
ik was het nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gewoon een dronken idioot (ik woon vlakbij het centrum)
Jij had je motorjas aan?quote:
Ik zal het de volgende keer even goed doenquote:
Je bent vast geen idioot?..toch?quote:
je kan ons niet missen hequote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef ArTiC het volgende:
Nou echt weg want ik wilde echt echt echt voor 2230 uur in bed liggen
Trustenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef ArTiC het volgende:
Nou echt weg want ik wilde echt echt echt voor 2230 uur in bed liggen
Ze zit vol met ongeinquote:
Jij vergeet wel meerquote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nar, ik heb je een tijdje geleden nog beloofd om het merk van goede pistachenoten door te geven hè? Ik ben het helemaal vergeten.
Help me er op 23 juli even aan herinneren, dan kijk ik even bij de lokale Turk.
23 juli want dan ben je terug?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Nar, ik heb je een tijdje geleden nog beloofd om het merk van goede pistachenoten door te geven hè? Ik ben het helemaal vergeten.
Help me er op 23 juli even aan herinneren, dan kijk ik even bij de lokale Turk.
hij wil seks. snel ga naar hem toe!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:14 schreef automatic_ het volgende:
Euj, de buurman is boven en hij bonkt op de muur.
Is dat een hint?
Die was te verwachtenquote:
Nog steeds die dynamo, of is het wat anders deze keer?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:15 schreef NaRRaToR het volgende:
jeuj... morgenavond wordt mijn motor weer gemaakt
ik ben wel zo voorspelbaar he en de kloppende buurman... en geloof me ik klop niet met mijn handenquote:
Zal ik de beloofde pistachenoten maar aan Nar meegeven? Dan hoef je niet te wachten op een meet.quote:
23 juli is de eerste werkdag na m'n vakantie inderdaad. Cashew noten... Als ik cashew noten koop, dan koop ik de Oven Roasted noten van Duyvis.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
23 juli want dan ben je terug?
* NaRRaToR zet 23 juli in zijn agenda
weet je zo ook nog een merk cashew noten (het liefst ongezouten)
auto lust toch geen pistache noten.... ik vind ze lekker (en het zijn makkelijke calorieenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik de beloofde pistachenoten maar aan Nar meegeven? Dan hoef je niet te wachten op een meet.
[..]
23 juli is de eerste werkdag na m'n vakantie inderdaad. Cashew noten... Als ik cashew noten koop, dan koop ik de Oven Roasted noten van Duyvis.
Mja, ik weet wie het zegtquote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben wel zo voorspelbaar he en de kloppende buurman... en geloof me ik klop niet met mijn handen
Ik lust ze wel, maar ben er niet kapot vanquote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
auto lust toch geen pistache noten.... ik vind ze lekker (en het zijn makkelijke calorieen)
Doe dat!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Zal ik de beloofde pistachenoten maar aan Nar meegeven? Dan hoef je niet te wachten op een meet.
Daarom juist, ze moet eens een keer lekkere pistachenoten proberen!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
auto lust toch geen pistache noten....
nog steeds de dynamo. twee weken terug de nieuwe dynamo erop gezet, maar nog afmonteren. is een imitatie geworden 100 versus 400 euro waardoor het iets moeilijker ging met draden enzo. Gelukkig een goede monteur als maat. en dan hopen dat de spanningsregelaar / accu niet kapot gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog steeds die dynamo, of is het wat anders deze keer?
Hahahaquote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik ben wel zo voorspelbaar he en de kloppende buurman... en geloof me ik klop niet met mijn handen
wij nietquote:Op zondag 8 juli 2012 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, ik weet wie het zegt![]()
Gelukkig weet ik zijn bedoeling van de klop
Neem jij ze mee??quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Daarom juist, ze moet eens een keer lekkere pistachenoten proberen!
Ik heb het nu over "meegeven aan Nar", maar ik vraag me af wanneer ik hem ga zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik lust ze wel, maar ben er niet kapot van
[..]
Doe dat!
Dat mijn muziek zachter moet, omdat er dan iemand boven slaaptquote:
Ja, dat vroeg ik mij ook al af, haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het nu over "meegeven aan Nar", maar ik vraag me af wanneer ik hem ga zien.
Nar moet maar een pakje noten voor je kopen, dan betaal ik hem wel.
Ah, dat had je verteld inderdaad. Ik heb gisteren een nieuw verbruiksrecord op mijn naam gezet. Toen ik had getankt en had uitgerekend kwam ik op 1 : 20quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
nog steeds de dynamo. twee weken terug de nieuwe dynamo erop gezet, maar nog afmonteren. is een imitatie geworden 100 versus 400 euro waardoor het iets moeilijker ging met draden enzo. Gelukkig een goede monteur als maat. en dan hopen dat de spanningsregelaar / accu niet kapot gaat.
het is een motor... een motor moet zuipenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dat had je verteld inderdaad. Ik heb gisteren een nieuw verbruiksrecord op mijn naam gezet. Toen ik had getankt en had uitgerekend kwam ik op 1 : 20
Dat doet mijn auto alquote:Op zondag 8 juli 2012 23:22 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
het is een motor... een motor moet zuipen
Dat de buurman klopt?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga mijn reisgenoot maar een mailtje sturen, want ik vind dit echt niets
quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Oke... Dit vind ik eng.
Als ik op Schiphol / Transavia kijk, dan staat mijn vlucht er helemaal niet bij van volgende week
Edit; Zowel de heen- als de terugvlucht
Je kan ze gewoon bij de lokale toko halen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:24 schreef NaRRaToR het volgende:
ik ga niet helemaal naar Turkije voor noten. ik kan ze hopelijk gewoon bij een lokale toko halen
Het was een grapjequote:
Nar niet op vakantie = Auto niet op vakantiequote:Op zondag 8 juli 2012 23:17 schreef automatic_ het volgende:
Oke... Dit vind ik eng.
Als ik op Schiphol / Transavia kijk, dan staat mijn vlucht er helemaal niet bij van volgende week
Edit; Zowel de heen- als de terugvlucht
Zeg even als je hem gevonden hebtquote:
Zou hij mijn vliegtuig gaan boycotten?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nar niet op vakantie = Auto niet op vakantie
Ahh ja das waar, uhhm en wat kun jij uit Istanboel meenemen dan?? dan heb ik me turkse collectie weer compleet straksquote:Op zondag 8 juli 2012 23:22 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
IHA kan aan betere pistachenoten komen. De betere noten komen uit Antep ("Antep fistigi").
ik rijd met mijn auto 1:25 dus mijn motor mag wel zuipen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doet mijn auto al
Ik probeer altijd zoveel mogelijk kilometers uit de tank te persen.
Ik wil wel iets uit Turkije van http://www.lushturkey.com/quote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh ja das waar, uhhm en wat kun jij uit Istanboel meenemen dan?? dan heb ik me turkse collectie weer compleet straks
Goed zo, je bent nog helderquote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef mutsieflutsie het volgende:
[..]
nie zo bijdehand...........en ik weet dat een bij geen handjes heeft
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zou hij mijn vliegtuig gaan boycotten?
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:30 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Ahh ja das waar, uhhm en wat kun jij uit Istanboel meenemen dan?? dan heb ik me turkse collectie weer compleet straks
Dat redt de mijne niet, maar de mijne is dan ook van 1998 en heeft een GDI 1.8 motorquote:Op zondag 8 juli 2012 23:31 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik rijd met mijn auto 1:25 dus mijn motor mag wel zuipen.
Oh... Dat zou niet zo leuk zijn danquote:
ik heb die transavia systemen gehakt jeweetzquote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nar niet op vakantie = Auto niet op vakantie
2003 2.0 HDI. wel gechipped dus dat maakt het verschilquote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat redt de mijne niet, maar de mijne is dan ook van 1998 en heeft een GDI 1.8 motor
DM systeem ook?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb die transavia systemen gehakt jeweetz
Rebel jeweettochquote:Op zondag 8 juli 2012 23:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik heb die transavia systemen gehakt jeweetz
Zijn die producten niet in NL verkrijgbaar?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil wel iets uit Turkije van http://www.lushturkey.com/
Jawel, dus is het eigenlik nutteloosquote:Op zondag 8 juli 2012 23:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zijn die producten niet in NL verkrijgbaar?
quote:Op zondag 8 juli 2012 23:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, dus is het eigenlik nutteloos
Neequote:Op zondag 8 juli 2012 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Ik hoef dus geen ruimte vrij te maken in mijn koffer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |