SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Een kip is geen mus.quote:
Ach ik houd wel van een uitdaging. Ben nu bij het einde van de wereld aanbeland, dus lang zal het niet duren.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:10 schreef NaRRaToR het volgende:
ze heeft diaree en het borrelt nogal daar... daarom onderbuikgevoel... aan het einde van de avond ga jij heel de bijbel moeten lezen thijs
ik volg je echt niet.... heb je al geroddeld met Anneloes?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Nee echt! Ze is dit weekend naar Parijs geweest en smst of ik voor mijn vakantie nog tijd heb. Ik sms terug dat ik dat heb en ze stuurt terug "wij hebben nog niets", terwijl ik dacht dat ze dagje weg wilde...
Klinkt vast vaag, maar er is iets aan de hand volgens mij
Ik kan er net zoveel aan vastknopen als een man in een schoenveterfabriek vrees ikquote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef automatic_ het volgende:
Nee echt! Ze is dit weekend naar Parijs geweest en smst of ik voor mijn vakantie nog tijd heb. Ik sms terug dat ik dat heb en ze stuurt terug "wij hebben nog niets", terwijl ik dacht dat ze dagje weg wilde...
Klinkt vast vaag, maar er is iets aan de hand volgens mij
Nee... Die spreek ik deze week wel even...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ik volg je echt niet.... heb je al geroddeld met Anneloes?
Ik moet het gewoon ergens neerzetten, zodat ik (als ik gelijk heb) dan kan laten zien aan haar...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan er net zoveel aan vastknopen als een man in een schoenveterfabriek vrees ik
..... :Squote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee... Die spreek ik deze week wel even...
Heb jij nog berichtjes gekregen eigenlijk?
En je hoeft mij niet te volgen... Woensdag weet ik meer!
Ah okquote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon ergens neerzetten, zodat ik (als ik gelijk heb) dan kan laten zien aan haar...
Je dacht gisteren dat je nog wel berichtjes zou krijgen van diegene die ons zag lopenquote:
Geeft niet, haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah ok
...en ik snap er nog niets van, maar gevoelens liegen niet
ooooh rob? of bedoelde je die meid? Rob wel... maar van die meid niet nee.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je dacht gisteren dat je nog wel berichtjes zou krijgen van diegene die ons zag lopen
waarom dan niet gewoon smsen en dan bijkletsen... vrouwenlogica...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet, haha.
Ik heb gewoon het idee / gevoel dat mijn vriendinnetje dit weekend ten huwelijk is gevraagd
Oh, dat is dan wel leuk voor d'r!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geeft niet, haha.
Ik heb gewoon het idee / gevoel dat mijn vriendinnetje dit weekend ten huwelijk is gevraagd
Ze smst ook of ik deze week nog tijd heb om langs te komenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:18 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
waarom dan niet gewoon smsen en dan bijkletsen... vrouwenlogica...
Die meid idd, haha.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:17 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ooooh rob? of bedoelde je die meid? Rob wel... maar van die meid niet nee.
En dan blijkt het een enorme hoax te zijn...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze smst ook of ik deze week nog tijd heb om langs te komen
neeee ik bedoel waarom ze niet gewoon smst dat ze ten huwelijk gevraagd is en of je nog wil afspreken voordat je weg gaat. .... laat maar ookquote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
aan jou de taak om het uit haar hoofd te pratenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat ze dat, als dat het is, natuurlijk IRL wil vertellen tegen mijquote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
neeee ik bedoel waarom ze niet gewoon smst dat ze ten huwelijk gevraagd is en of je nog wil afspreken voordat je weg gaat. .... laat maar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |