SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze kan wel gesignaleerd zijn maar er wordt meer opgenomen in die studio's dan alleen GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Die releasedatum van seizoen 6 zal wel weer opgeschoven worden dadelijk....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
Even kijken waar we ook alweer waren gebleven.
Hoop het toch niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die releasedatum van seizoen 6 zal wel weer opgeschoven worden dadelijk....
Wat ze ook doet, het is geen GTST.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:58 schreef cleany het volgende:
Nou ja, ze doet niet veel andere dingen dan GTST. Het is vrij uitzonderlijk als je haar in een ander programma ziet.
Hij zal een week eerder komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die releasedatum van seizoen 6 zal wel weer opgeschoven worden dadelijk....
Ik zou daar in ieder geval niet over klagen, als dat zo zou zijnquote:
Toch ben ik wel blij dat de naam Wendela eruit isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
Driekwart van de mensen op die foto waren er voor Janinequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
Toen de verrader nog een vriend was.
[ afbeelding ]
Jaaa! Dit kan ik mij echt nog goed herinneren! En dan voornamelijk de scene met Laura en Linda.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
prima ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Frey het volgende:
Vindt men het hier goed als we de komende topictitels gaan wijden aan de acteurs in de OP die niet meer onder ons zijn?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Frey het volgende:
Vindt men het hier goed als we de komende topictitels gaan wijden aan de acteurs in de OP die niet meer onder ons zijn?
Huib wel maar Daniël niet op de foto? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
Toen de verrader nog een vriend was.
[ afbeelding ]
Ik ga huilen als de beeldkwaliteit net zo slecht blijft als seizoen 4.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:10 schreef LetsGame het volgende:
Ik ga echt huilen als seizoen 6 wordt verschoven
Dat vind ik een mooi idee...quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Frey het volgende:
Hoe weet je dat danquote:Op woensdag 11 juli 2012 09:06 schreef Appelsientje18 het volgende:
Ik had de hele tijd het gevoel, dat Tim de zoon van Janine was. Maar ik denk dat, dit wel weer een spannende twist geeft aan de serie. Ik weet helaas door RTL boulevard al wel hoe het, het volgende seizoen gaat lopen... Beetja jammer, omdat ik echt niet wou dat het zo zou aflopen.
Ik had en stukje gezien, over dat er teksten waren gevonden in een park. 's avonds werd daar nog verder op in gegaan bij shownieuws en daar vertelde ze er nog wat extra's bij en een vriend van mij die werkt bij RTL boulevard acher de schermen en hij had op Facebook geplaatst hoe het verder ging met Nina en Noud, opzich vrij voorspelbaar, maar niet leuk om te horen!quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:43 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat danEn zet het even in een spoiler, maar ik kan me echt niet herinneren dat zoiets op Boulevard is geweest..
quote:
quote:
Mooiquote:
Nou, ik zou zeggen, laat maar horen in een spoilertag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:57 schreef Appelsientje18 het volgende:
[..]
Ik had en stukje gezien, over dat er teksten waren gevonden in een park. 's avonds werd daar nog verder op in gegaan bij shownieuws en daar vertelde ze er nog wat extra's bij en een vriend van mij die werkt bij RTL boulevard acher de schermen en hij had op Facebook geplaatst hoe het verder ging met Nina en Noud, opzich vrij voorspelbaar, maar niet leuk om te horen!
Beeldkwaliteit was bij seizoen 5 al stukken verbeterdquote:Op woensdag 11 juli 2012 05:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga huilen als de beeldkwaliteit net zo slecht blijft als seizoen 4.
Een nog niet eerder vertoonde castfoto zou ik niet erg vinden hoorquote:Oh, en als ze dalijk met een lelijke castfoto aanzetten. En als ze weer met een tenenkrommende beschrijving op de achterkant aankomen. En als de DVD's weer kapot blijken te zijn, of als er afleveringen missen. Al ga ik ook huilen als ze ineens met een nooit eerder vertoonde castfoto aankomen. Hoe dan ook ga ik huilen.
De nieuwe Rozenboom zat er in seizoen 5 niet (check de cliffaflevering op YouTube maar), denk dat die in de eerste paar weken van seizoen 6 wordt geïntroduceerd (de scène met Herman en Dian in de Rozenboom die op de cd-rom staat was niet te zien in seizoen 5, ik verwacht begin seizoen 6).quote:Ik weet niet of iemand het gezegd heeft, maar dit is tevens het seizoen van Jessica bij AA&F (Met die oorbellen van "EEN TON!"), de nieuwe Rozenboom (Als die tenminste niet al in seizoen 5 zat) en de moord op Rik's pappie met losse handjes
Mooi zo!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Beeldkwaliteit was bij seizoen 5 al stukken verbeterd
Een nieuwe castfoto, dus dan huil ik van geluk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een nog niet eerder vertoonde castfoto zou ik niet erg vinden hoorDe andere voorbeelden ben ik met je eens
Topquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De nieuwe Rozenboom zat er in seizoen 5 niet (check de cliffaflevering op YouTube maar), denk dat die in de eerste paar weken van seizoen 6 wordt geïntroduceerd (de scène met Herman en Dian in de Rozenboom die op de cd-rom staat was niet te zien in seizoen 5, ik verwacht begin seizoen 6).
De tweelingbroer van Mickey, Michael, die stapelverliefd is op Janinequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef Frey het volgende:
In seizoen 6 zal Janine te maken krijgen met een hijger.
[ afbeelding ]
Ik hoop op zoiets:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
Overigens, wanneer wordt de boxcover nou eens bekend? De box komt al over een week of zes!
Laatste keer dat Linda in Goede Tijden zat, gaven ze haar een epileptische reactie en namen ze bij Morris z'n hersenen weg toen Morris dacht dat ze dood was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:55 schreef sherezade het volgende:
Ah ze kunnen Linda wel weer erin gooien,,,Babbette moet nu toch aan de bak als single moeder met kids
Huh?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Laatste keer dat Linda in Goede Tijden zat, gaven ze haar een epileptische reactie en namen ze bij Morris z'n hersenen weg toen Morris dacht dat ze dood was.
Linda heeft zo'n ziekte waardoor ze af en toe bewusteloos raakt (schijndood). Morris dacht dat ze echt dood was en had haar in een container gegooit ofzoquote:
Veel plezier! Seizoen 1 is wel een harde kluif, het duurt even voordat je er een beetje in zitquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:16 schreef MagicTheo het volgende:
Ik ben dan zover dat ik met seizoen 1 ga beginnen deze vakantie. Heb nooit echt de oudere seizoenen gekeken omdat ik er toen nog niet was maar daarom is het denk ik wel mooi om het te gaan bekijken. Ben pas vanaf 2001/2002 een vaste kijker geworden in mijn jeugd, mede door mijn moeder die het altijd keek en ik keek mee..
Inderdaad. Het heeft zeker nog geen 'GTST-feel' in het begin. Dat begint pas echt in seizoen 2 te ontstaan. Desondanks zeker de moeite van het bekijken waard.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Veel plezier! Seizoen 1 is wel een harde kluif, het duurt even voordat je er een beetje in zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |