Een componist in hart en nierenquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:19 schreef Frey het volgende:
Ronald![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alles wat we dachten blijkt gewoon uit die mail, echt gevoel voor de themes.![]()
![]()
![]()
x 100.000.000.000quote:Endemol![]()
![]()
Whaha, ik ben voor!quote:[..]
x 100.000.000.000![]()
![]()
Een protestactie starten?
Het zal zeker om geld gaan, gezien we nu worden opgescheept met die goedkope rotzooi van Merkiesquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:45 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Wat een held, respect voor die kerel!
Misschien was Fons goedkoper ofzo... Waarom zouden ze zo'n geweldige componist laten gaan?
Mooi!quote:[..]
Whaha, ik ben voor!
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:05 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Rond 20:00 is Proper begonnen met zijn betoog.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Propers betoog wordt muzikaal ondersteund met de Proper Tune, gecomponeerd door Schilperoort.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:31 schreef Frey het volgende:
Proper is weer van voor af aan begonnen, omdat een man in het publiek na afloop de vraag stelde:
"Wie is Ronald Schilperoort?"
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nee maar echt, ik wil hem terug. Voor elke scène de muziek herschrijven, zoals het hoort! Wat een nepcomponist, die Fons Merkies.
quote:
Hoppa! Pak een willekeurige aflevering uit die periode en je hebt zó een prachtig muziekje van Ronald te pakkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:54 schreef Frey het volgende:
En hier zo'n voorbeeld van een geweldig cliff deuntje.![]()
Die bovenste foto heb ik nog nooit gezien. Leuk om eens andere rollen van hem te bekijken. Die in Flodder is namelijk gewoon Herman Hogendoorn zowat...quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Foto's van een jonge Tom van Beek (Herman Hogendoorn):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik ben zelf overigens onlangs weer met seizoen 1 begonnen, zit nu bij de afleveringen waarbij Arnie terugkomt van de Dalstra's
Ik heb het al een aantal keer geprobeerd om seizoen 1 weer te gaan kijken, maar het wil op de een of andere manier niet lukkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben zelf overigens onlangs weer met seizoen 1 begonnen, zit nu bij de afleveringen waarbij Arnie terugkomt van de Dalstra's
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:58 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Allemaal een normaal beleefd tweetje sturen naar Rohan Gottschalk anders? Eens kijken of hij wat terugtweet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |