SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef SacreCoeur het volgende:
Ze kan wel gesignaleerd zijn maar er wordt meer opgenomen in die studio's dan alleen GTST.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.

Die releasedatum van seizoen 6 zal wel weer opgeschoven worden dadelijk....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Frey het volgende:
Even kijken waar we ook alweer waren gebleven.

Hoop het toch niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die releasedatum van seizoen 6 zal wel weer opgeschoven worden dadelijk....

Wat ze ook doet, het is geen GTST.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:58 schreef cleany het volgende:
Nou ja, ze doet niet veel andere dingen dan GTST. Het is vrij uitzonderlijk als je haar in een ander programma ziet.

Hij zal een week eerder komenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Die releasedatum van seizoen 6 zal wel weer opgeschoven worden dadelijk....

Ik zou daar in ieder geval niet over klagen, als dat zo zou zijnquote:

Toch ben ik wel blij dat de naam Wendela eruit isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Frey het volgende:

Driekwart van de mensen op die foto waren er voor Janinequote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
Toen de verrader nog een vriend was.
[ afbeelding ]

Jaaa! Dit kan ik mij echt nog goed herinneren! En dan voornamelijk de scene met Laura en Linda.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Frey het volgende:

prima ideequote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Frey het volgende:
Vindt men het hier goed als we de komende topictitels gaan wijden aan de acteurs in de OP die niet meer onder ons zijn?

quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:51 schreef Frey het volgende:
Vindt men het hier goed als we de komende topictitels gaan wijden aan de acteurs in de OP die niet meer onder ons zijn?

Huib wel maar Daniël niet op de foto? Valt me tegen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:42 schreef Frey het volgende:
Toen de verrader nog een vriend was.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |