Ja, OK, ik weet het, ik was weer te lang onderweg dus het bier is al aan het doodslaanquote:
Zo ga je je examen Nederlands niet halen.quote:
Ik weetquote:Op zondag 8 juli 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zo ga je je examen Nederlands niet halen.
wel 150 pushups vooraf doen hequote:
nee man, 10 is genoeg om een voldoende voor gym te krijgenquote:
In wat voor slechte school zit jij danquote:Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
nee man, 10 is genoeg om een voldoende voor gym te krijgen
Je houd me wakker :p ik ga maar eens voordat ik je volgende reactie lees, morgen heb ik weer genoeg tijd om erop te reageren of te negerenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
In wat voor slechte school zit jij dan
Waarom ben jij geobsedeerd door push ups?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
In wat voor slechte school zit jij dan
Waarschijnlijk teveel films gekeken waar een SM riep "give me 20"quote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Waarom ben jij geobsedeerd door push ups?
Hahah ben ik niet, hij begon erover. Maar komop, een school waar je voor 10 push-ups een goed cijfer hebt..??quote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb hem geleerd dat je er minimaal 100 moet kunnen maken om marinier te wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Schoolquote:Op zondag 8 juli 2012 23:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hahah ben ik niet, hij begon erover. Maar komop, een school waar je voor 10 push-ups een goed cijfer hebt..??![]()
Foei.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:10 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik heb hem geleerd dat je er minimaal 100 moet kunnen maken om marinier te worden
Je hebt toch ook de piepjes en cooper test?quote:
Wat stout ben ik tochquote:
Yep.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de piepjes en cooper test?
Is dat niet hetzelfdequote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de piepjes en cooper test?
Nee is heel anders, Shuttle-run test krijg je om de zoveel seconden een piep, je rent tot een "trap" dat is ook gelijk jouw niveau van conditie.quote:
Dat zou zomaar kunnen, maar ik heb geen ideequote:Op zondag 8 juli 2012 23:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Shuttle run is met de piepjes; cooper is 12 minuten lopen, meen ik.
Hoeveel loop jij beide dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar ik heb geen idee
Tenzij je nog wat hulp nodig hebt met de spijkerbroekjes, dan blijf ik nog wel even hoorquote:
Ik werp zo af en toe ook nog een blik op wat onze toekomstige parakikkercommandootjes roepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tenzij je nog wat hulp nodig hebt met de spijkerbroekjes, dan blijf ik nog wel even hoor(The Unit is nog niet afgelopen)
KM is dus ook nog onlinequote:Op zondag 8 juli 2012 23:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik werp zo af en toe ook nog een blik op wat onze toekomstige parakikkercommandootjes roepen.
Yep, MIVD en zoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef BredeBradda het volgende:
We worden al streng in de gaten gehouden
High security, we geven geheime inlichtingen vrij en allesquote:
De Maas is gratis.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geen flauw idee..
Verlof..
Ineens moeten betalen om te sporten..__!
Voor mij nog 2 weken.quote:
Hier stond eerst een fucking vage zinquote:Op maandag 9 juli 2012 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
Wie heeft het trollenhok open laten staan? gvd hey
Mobielquote:Op maandag 9 juli 2012 00:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hier stond eerst een fucking vage zin
Nu alquote:
Trusten sammiequote:
?quote:
Noobquote:
oh sorryquote:
quote:Geeft Acht!
Onder deze noemer wijdt TV Gelderland in het kader van Gelegerd in Gelderland in juli en augustus een serie van zes uitzendingen aan diverse aspecten van de dienstplicht. Van verveling en vermaak tot orde en gezag, alles komt aan bod. Veel Nederlandse mannen hebben in Gelderland op een van de vele kazernes hun diensttijd doorgebracht en op de Veluwe schuttersputjes gegraven en leren schieten.
Gisteren was de eerste uitzending, maar deze is nog terug te zien via uitzending gemist. http://tinyurl.com/6o4fdzh Geef Acht! wordt uitgezonden op zondagavond om 18.20 (ieder uur herhaald) op TV Gelderland. Uitzenddata:
08-07-2012 afl. 1 de keuring
15-07-2012 afl. 2 opleiding & training
29-07-2012 afl. 3 oefeningen
05-08-2012 afl. 4 het dagelijks leven
12-08-2012 afl. 5 legerplaats
19-08-2012 afl. 6 orde & gezag
Feliquote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef trigt013 het volgende:
Yeah, vanaf september weg bij defensie en nieuwe functie bij spoorwegen. Flinke stap omhoog van sgt1 naar functieniveau van kapitein.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef trigt013 het volgende:
Yeah, vanaf september weg bij defensie en nieuwe functie bij spoorwegen. Flinke stap omhoog van sgt1 naar functieniveau van kapitein.
Uhm, de laatste keer dat ik het testte ( 2 weken geleden ) liep ik 2500 (quote:Op maandag 9 juli 2012 12:08 schreef m.k het volgende:
bredebradda () Hoeveel loop jij op de cooper?
En jij wou V&V doen?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:17 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Uhm, de laatste keer dat ik het testte ( 2 weken geleden ) liep ik 2500 (), nu ik een goed schema volg zal mijn volgende meting ( 17 juli ) op de 2900/3000 liggen.
Ik wou V&V doen ja? Wat is het probleem, de eis voor V&V is 2400quote:
Ja ze zeggen tijdens de voorlichting ook nog steeds dat je gratis eten krijgt bij defensie, ik heb ze zelfs horen zeggen dat je goed betaald krijgt.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik wou V&V doen ja? Wat is het probleem, de eis voor V&V is 2400
Dat is onzinquote:Op maandag 9 juli 2012 12:36 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja ze zeggen tijdens de voorlichting ook nog steeds dat je gratis eten krijgt bij defensie, ik heb ze zelfs horen zeggen dat je goed betaald krijgt.
Ga er maar vanuit dat gemiddeld V&V er op zijn minst 3200 loopt
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dat is onzin, ik ken 2 gasten die V&V doen, 1 bij mariniers, en 1 bij artillerie. Bij de artillerie liep de hoogste 2900. Bij de mariniers de hoogste 3100, het gemiddelde was daar 2800 ofzo. En bij DEF krijg je alleen reiskosten vergoeding 1x in de maand. Eten is ook wel gratis, ( in het veld tenminste dat blikvoer )
Er is geen conditie-eis voor V&V. Als V&V voor Vakmanschap & Veiligheid staat.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:32 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik wou V&V doen ja? Wat is het probleem, de eis voor V&V is 2400
Wordt niet vermeld op de site en voorlichting nee, maar is er wel zeker. Iedereen krijgt de coopertest of de shuttle-run test. met daarnaast Push-ups en Sit-ups test en sommige scholen doen er een PT sessie bij.quote:
Ik heb drie jaar lang de eindgesprekken gedaan voor V&V, die testen zijn er alleen voor mentale vorming.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:40 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wordt niet vermeld op de site en voorlichting nee, maar is er wel zeker. Iedereen krijgt de coopertest of de shuttle-run test. met daarnaast Push-ups en Sit-ups test en sommige scholen doen er een PT sessie bij.
Maar als iemand GROP wilt doen en met een cooper van 1800 op de mat komt dan wijs je dat toch af.. Dan lijkt het me niet dat je er werk in hebt gestoken ookal deed je zo je best.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Ik heb drie jaar lang de eindgesprekken gedaan voor V&V, die testen zijn er alleen voor mentale vorming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |