Ja, OK, ik weet het, ik was weer te lang onderweg dus het bier is al aan het doodslaanquote:
Zo ga je je examen Nederlands niet halen.quote:
Ik weetquote:Op zondag 8 juli 2012 23:04 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Zo ga je je examen Nederlands niet halen.
wel 150 pushups vooraf doen hequote:
nee man, 10 is genoeg om een voldoende voor gym te krijgenquote:
In wat voor slechte school zit jij danquote:Op zondag 8 juli 2012 23:05 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
nee man, 10 is genoeg om een voldoende voor gym te krijgen
Je houd me wakker :p ik ga maar eens voordat ik je volgende reactie lees, morgen heb ik weer genoeg tijd om erop te reageren of te negerenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
In wat voor slechte school zit jij dan
Waarom ben jij geobsedeerd door push ups?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:06 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
In wat voor slechte school zit jij dan
Waarschijnlijk teveel films gekeken waar een SM riep "give me 20"quote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Waarom ben jij geobsedeerd door push ups?
Hahah ben ik niet, hij begon erover. Maar komop, een school waar je voor 10 push-ups een goed cijfer hebt..??quote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik heb hem geleerd dat je er minimaal 100 moet kunnen maken om marinier te wordenquote:Op zondag 8 juli 2012 23:09 schreef EllaN het volgende:
[..]
Schoolquote:Op zondag 8 juli 2012 23:10 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Hahah ben ik niet, hij begon erover. Maar komop, een school waar je voor 10 push-ups een goed cijfer hebt..??![]()
Foei.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:10 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Ik heb hem geleerd dat je er minimaal 100 moet kunnen maken om marinier te worden
Je hebt toch ook de piepjes en cooper test?quote:
Wat stout ben ik tochquote:
Yep.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de piepjes en cooper test?
Is dat niet hetzelfdequote:Op zondag 8 juli 2012 23:13 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Je hebt toch ook de piepjes en cooper test?
Nee is heel anders, Shuttle-run test krijg je om de zoveel seconden een piep, je rent tot een "trap" dat is ook gelijk jouw niveau van conditie.quote:
Dat zou zomaar kunnen, maar ik heb geen ideequote:Op zondag 8 juli 2012 23:14 schreef EllaN het volgende:
[..]
Shuttle run is met de piepjes; cooper is 12 minuten lopen, meen ik.
Hoeveel loop jij beide dan?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:16 schreef jaijai2 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar ik heb geen idee
Tenzij je nog wat hulp nodig hebt met de spijkerbroekjes, dan blijf ik nog wel even hoorquote:
Ik werp zo af en toe ook nog een blik op wat onze toekomstige parakikkercommandootjes roepen.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tenzij je nog wat hulp nodig hebt met de spijkerbroekjes, dan blijf ik nog wel even hoor(The Unit is nog niet afgelopen)
KM is dus ook nog onlinequote:Op zondag 8 juli 2012 23:20 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik werp zo af en toe ook nog een blik op wat onze toekomstige parakikkercommandootjes roepen.
Yep, MIVD en zoquote:Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef BredeBradda het volgende:
We worden al streng in de gaten gehouden
High security, we geven geheime inlichtingen vrij en allesquote:
De Maas is gratis.quote:Op zondag 8 juli 2012 23:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Geen flauw idee..
Verlof..
Ineens moeten betalen om te sporten..__!
Voor mij nog 2 weken.quote:
Hier stond eerst een fucking vage zinquote:Op maandag 9 juli 2012 00:08 schreef Nibb-it het volgende:
Wie heeft het trollenhok open laten staan? gvd hey
Mobielquote:Op maandag 9 juli 2012 00:09 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hier stond eerst een fucking vage zin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |