Mijn werkelijke motivatie ipv dat een flauw gedichtje in de startpost.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik spreek je over 10 jaar nog een keer
ik moet wel zeggen dat als je ouder wordt je over het algemeen meer gemotiveerd wordt, zeker als het gaat over lange afstanden... kijk maar een tijdens een HM hoeveel mensen van boven de 30 daar mee doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door streamnl op 08-07-2012 22:02:30 ]
Ik moet zeggen dat het lopen op polderweggetjes daar wel bij helpt, hoor. Weinig verkeer, geen stoplichten of wachten met oversteken.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
van zo'n stabiliteit kan ik voorlopig alleen maar dromen
maar dan blijf je wel gaan!! wat een prachtige stabiele loop Glenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:50 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Tja, ik ben een dieseltje. Even op gang komen en dan: goan!!!
Paddy heeft geen Strongbow meerquote:Op zondag 8 juli 2012 21:48 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het uitgaansleven hier ga missen hoor
[..]
Joah maar Paddy![]()
![]()
Het verschil tussen 2 en 4 uur is ook niet heel erg grootquote:Op zondag 8 juli 2012 21:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
om 8 uur moest je otch echt wel op je vaste krukkie zitten hoor, want om 9 uur zat het vol en om 2 uur weer in het mandje
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn werkelijke motivatie ipv dat een flauw gedichtje in de startpost.Goede motivatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
daar heb je gelijk in... verleden week moet ik een stuk van zo'n 3km over het vluchtstrook bij de snelweg (ja, this is New Zealand) en ik merkte dat ik, door de auto's langs me, moeilijk in een ritme kon komen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:52 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het lopen op polderweggetjes daar wel bij helpt, hoor. Weinig verkeer, geen stoplichten of wachten met oversteken.
Netjes gelopen hoor!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef GlenHighland het volgende:
Vanmiddag voor het eerst gelopen met mijn verjaardagscadeautje: Garmin Forerunner 405![]()
Wel lekker om geen telefoon meer aan je arm te hebben en gewoon op je pols te kunnen kijken naar tijd, afstand en tempo. Uploaden naar Endomondo ging ook zonder problemen:
http://www.endomondo.com/workouts/pCiNNqmrbnM
Mooie motivatie...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn werkelijke motivatie ipv dat een flauw gedichtje in de startpost.
Hop hop!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:44 schreef GlenHighland het volgende:
Vanmiddag voor het eerst gelopen met mijn verjaardagscadeautje: Garmin Forerunner 405![]()
Wel lekker om geen telefoon meer aan je arm te hebben en gewoon op je pols te kunnen kijken naar tijd, afstand en tempo. Uploaden naar Endomondo ging ook zonder problemen:
http://www.endomondo.com/workouts/pCiNNqmrbnM
Jij bent behoorlijk lekker bezig lately! lekker hoor!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 14.07 km
Time: 1:35:13
Avg Speed: 8.9 km/h
7heuvelenloop, here I come
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef sylvesterrr het volgende:
De groeten uit Istanbul!Hoe is het weer daar in NL?
Zeg syl, zou je niet gewoon daar blijven en ons niet meer jaloers mkaen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga op zondag 11 november van Europa naar Azië lopen: Istanbul Marathon (8km)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
Wel iets anders dan de startpost ja. Mooi om te lezen, en veel succes natuurlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 21:51 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mijn werkelijke motivatie ipv dat een flauw gedichtje in de startpost.
Ik weet hetquote:Op zondag 8 juli 2012 21:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Netjes gelopen hoor!
Maarrr...jij moet vaker gaan lopen als je in september een HM wilt doen!
Dat dus!quote:
Ja, en wat je beschrijft klopt wel ja. Het werkt wel, maar ik heb het idee dat het toch wat oppervlakkige pijnbestrijding is.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat dus!
Is er iemand hier bekend met Midalgan? Het is een smeersel tegen spierpijn. Het warmt de spieren op, bla bla. Mijn moeder gaf het aan me nadat ze vanavond had gezegd dat ik liep alsof ik een houten been heb.Ik had het even opgezocht en ik zag dat je huid er wat rood van kon worden en, natuurlijk, warm. Ik heb het op mijn zware benen gesmeerd en inderdaad: na een minuut ziet het eruit alsof je huid verbrand is in de zon.
Ben benieuwd of het ook echt helpt!
Och, klein beetje experimenteren met medicijnen kan geen kwaad toch? In Australië heb ik er zelfs een $650 mee verdiend.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:16 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Ja, en wat je beschrijft klopt wel ja. Het werkt wel, maar ik heb het idee dat het toch wat oppervlakkige pijnbestrijding is.
Ik gebruikte het vroeger vaak als m'n nek/schouders vast zaten. Je huid kan er inderdaad behoorlijk rood van worden!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat dus!
Is er iemand hier bekend met Midalgan? Het is een smeersel tegen spierpijn. Het warmt de spieren op, bla bla. Mijn moeder gaf het aan me nadat ze vanavond had gezegd dat ik liep alsof ik een houten been heb.Ik had het even opgezocht en ik zag dat je huid er wat rood van kon worden en, natuurlijk, warm. Ik heb het op mijn zware benen gesmeerd en inderdaad: na een minuut ziet het eruit alsof je huid verbrand is in de zon.
ik gebruik een huismerk vorm van midalgan. Het werkt prima .. wel goed inmasseren. De warmte maakt je spieren als het ware wat losser ..quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat dus!
Bij aankopen hoort een foto he?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Wiehoe het volgende:
Toch nog een soort van hardloop aankoop gedaan. Bedacht me ineens dat ik mijn zonnebril weer kwijt ben. Die dingen gaan bij mij of stuk of ik raak ze kwijt. Wil er uiteraard wel een mee op vakantie. Dus gekozen voor een hardloopbril
wil er ook nog eentje kopen maar hoop er eentje tijdens mijn vakantie op de kop te tikken.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Wiehoe het volgende:
Toch nog een soort van hardloop aankoop gedaan. Bedacht me ineens dat ik mijn zonnebril weer kwijt ben. Die dingen gaan bij mij of stuk of ik raak ze kwijt. Wil er uiteraard wel een mee op vakantie. Dus gekozen voor een hardloopbril
heb je hem online gekocht?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik hem binnen heb met gezicht er bij![]()
Als ik hem maar op tijd binnen heb...
niet bang dat de pasvorm niet goed is en die bril dus 'alle kanten' op glibbert op je neus?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja, ook geen tijd meer om naar de winkel te gaan namelijk.
Bij de neus is het afstelbaar. Verder was het een one size. Blijft een gok natuurlijk. Maargoed.. Ik bedenk dit soort dingen altijd op het laatste moment.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet bang dat de pasvorm niet goed is en die bril dus 'alle kanten' op glibbert op je neus?
ik ook niet en dan werkte ik van maandag tot en met vrijdag overdag en in de weekende in de horecaquote:Op zondag 8 juli 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, wij werken hier in het seizoen 7 dagen in de week, van 7 's ochtends tot 10 'savonds...prima maar dan gaat de jonge generatie ook nog even op vrijdag en zaterdagavond tot een uurtje of 4 te stappen...
Snap niet hoe ik dat vroeger vol hield
welterusten en alvast veel plezier morgen!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:37 schreef Shravani het volgende:
Ik zwaai af.
Morgen m'n spieren weer lekker los hobbelen. 18x 1 minuut staat er op het programma.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef gcjoel het volgende:
Oeh ik kom er net achter dat er vrijdag een wedstrijd is in mijn eigen woonplaats!![]()
Daar moet ik wel aan meedoen natuurlijk, meteen mijn zwager even opgetrommeld, hij loopt met mij mee!
Wel spannend want dit wordt mijn eerste wedstrijd![]()
Ik ga voor de 5km.
je hebt ieder geval weinig tijd over om zenuwachtig te zijn!!quote:
Haha dat is waar, gelukkig gaat mijn zwager mee dan hoef ik niet alleen te lopen! Hij gaat namelijk op mijn tempo meelopenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt ieder geval weinig tijd over om zenuwachtig te zijn!!
Succes!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef gcjoel het volgende:
Oeh ik kom er net achter dat er vrijdag een wedstrijd is in mijn eigen woonplaats!![]()
Daar moet ik wel aan meedoen natuurlijk, meteen mijn zwager even opgetrommeld, hij loopt met mij mee!
Wel spannend want dit wordt mijn eerste wedstrijd![]()
Ik ga voor de 5km.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Haal toch maar liever weg.
Wie gaan er morgen lopen?
niets bijzonders en/of ernstigs ... maar was enigszins off topicquote:
het is hier al morgen dus ik steek mijn hand op!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Haal toch maar liever weg.
Wie gaan er morgen lopen?
Ah lekker! Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is hier al morgen dus ik steek mijn hand op!
ik wil alleen een redelijk rondje lopen en hoop dat ik wat eerder er tussen uit kan knijpen vandaag, anders moet ik in het donker lopen en daar heb ik geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |