Oh, je bent nu 31. Ik dacht al, ben je 21 en zit je hier te grienen dat je oud bent?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jep!!
Als ik zag wat een energie ik toen had en hoe snel je herstelde van een flinke inspanning en 10 jaar later...
Dan merk ik zeker wel wat verschil ja
ik spreek je over 10 jaar nog een keerquote:Op zondag 8 juli 2012 21:11 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Oh, je bent nu 31. Ik dacht al, ben je 21 en zit je hier te grienen dat je oud bent?
Zei jij niet dat jonkies goed zijn in korte afstanden en 'ouderen' beter in lange afstanden?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik spreek je over 10 jaar nog een keer
ik moet wel zeggen dat als je ouder wordt je over het algemeen meer gemotiveerd wordt, zeker als het gaat over lange afstanden... kijk maar een tijdens een HM hoeveel mensen van boven de 30 daar mee doen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
anders kunnen we misschien nog wel een bank bereid vinden om te sponsoren...
sorry, kon het niet laten
inderdaad, volgens mij is de gemiddelde leeftijd van deelnemers aan een marathon tegen de 40quote:Op zondag 8 juli 2012 21:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zei jij niet dat jonkies goed zijn in korte afstanden en 'ouderen' beter in lange afstanden?
nou kan je anders wel vertellen ; I got carded omdat ik wijn wilde kopen een aantal jaar geleden ( nee , geen 10 ! ) bij de Safeway in California ... ik: wtfquote:Op zondag 8 juli 2012 21:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad en als je dan ook nog dwaze hardloopplannen hebt dan merk je elke dag dat je geen 20 meer bent
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef winterstorm666 het volgende:
whoeha!
8km in de pocket!
het was wel warm en wat benauwd en dreigde de hele tijd met verkoelende regen.
maar alleen maar een spatje en wat windvlagen boehoe!
ging op zich best lekker. alleen bij km 6/7 hondje even laten drinken en op km 4 die roterfhond weer tegengekomen.
knie heb ik op het eind wel een beetje gevoeld maar niet echt ernstig.
http://runkeeper.com/user(...)493191?&mobile=false
meldtquote:Op zondag 8 juli 2012 21:02 schreef Liesje68 het volgende:
Breek RD en mij niet de bek open over ouder worden...
Maar wel via die website van je connecten via Facebook, Twitter en Garmin?quote:Op zondag 8 juli 2012 21:19 schreef DJMO het volgende:
ik had endo speciaal voor de ekiden even open gegooid, maar die gaat weer op slot .. ik wil zeg maar niet dat ik te traceren ben voor bepaalde mensen.
Ah! Gevonden!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
meldt![]()
alhoewel ik nog steeds in ontkenning ben
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:24 schreef winterstorm666 het volgende:
thankxs iedereen!! ben wel blij dat het beter ging als begin van de week.
daarom bewust ook even rustig aan gedaan. even de rust gepakt.
@streamnl dat is mijn grootste maatje Yuma die helaas bijna 1 jaar geleden bij een auto ongeluk is overleden. met hem is het hard lopen begonnen. nou zet ik de traditie voort met Yuno. zonder beide hondjes zou ik niet meer zijn begonnen.
Inderdaad, mooie hond...quote:Op zondag 8 juli 2012 21:25 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]Dat is jammer. Het was wel een prachtig beest inderdaad
Owh, dan nog net nietquote:Op zondag 8 juli 2012 21:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik bedoel: de 3e 40+-er... ik wist dat er nog 1 was...
ik ook, vooral als ik na het werk op vrijdagavond even aan een biertje zit met onze piepjonge seizoenskrachten uit Nederland.quote:
garmin gaat ook op slotquote:Op zondag 8 juli 2012 21:24 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Maar wel via die website van je connecten via Facebook, Twitter en Garmin?
Denk dat jij vrij gemakkelijk te traceren bent
en Swets en E.T. (hoewel ET nog geen + is)quote:Op zondag 8 juli 2012 21:26 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik bedoel: de 3e 40+-er... ik wist dat er nog 1 was...
Ik heb aan de buren, met hond, aangeboden dat als ze willen, ik de hond wel eens mee wil nemenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:27 schreef Nero22 het volgende:
Lijkt me geweldig om met een hond te lopen. Ik wil later ook een hond, zodat ik er samen mee kan hardlopen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en Swets en E.T. (hoewel ET nog geen + is)
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
garmin gaat ook op sloten facebook gebruik ik zonder locatie, twitter idem. en globaal mag best hoor, maar gaan adressen enzo. Daarom zijn de maps niet meer zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |