quote:Op zondag 8 juli 2012 20:33 schreef streamnl het volgende:
Team GumpTeam Gump +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sponsored by BubbaShrimp?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijbehorend kapsel?
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Team Gump +1Sponsored by BubbaShrimp?
Bubba-Gump heette het bedrijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijbehorend kapsel?.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:35 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Team Gump +1Sponsored by BubbaShrimp?
Mwa dat gaat het niet meer worden door moeder natuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bijbehorend kapsel?![]()
Daar komt het wel op neer jaquote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar ik heb het misschien even gemist, zijn we voor een evenement een teamnaam aan het verzinnen of zo?
Attic!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk evenement dan? Of voor het geval dat?quote:
Da's sexy... toch?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Mwa dat gaat het niet meer worden door moeder natuur
Het Fok! running eventquote:Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welk evenement dan? Of voor het geval dat?
Ekiden en wellicht andere evenementen in de toekomstquote:Op zondag 8 juli 2012 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Welk evenement dan? Of voor het geval dat?
moeder natuur is bezig... Zo moet ik dat zeggen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al?quote:Op zondag 8 juli 2012 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ekiden en wellicht andere evenementen in de toekomst
Maar ik ga slapen. Morgenochtend om 8.00 wil ik een naam + ontwerp op mijn bureau hebben
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:43 schreef streamnl het volgende:
[..]
moeder natuur is bezig... Zo moet ik dat zeggen..
So? Niets mis mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Liesje68 op 08-07-2012 20:51:19 ]
Ja, zeker bizar als je je bedenkt dat ik 14 uur heb geslapenquote:
Als je moe bent, kun je maar het beste gaan liggenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zeker bizar als je je bedenkt dat ik 14 uur heb geslapenLichaam is een beetje op denk ik
Heb je het tegen mij? Zo ja, dan snap ik m niet...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:48 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zou jij bij mij qoute de link eruit kunnen halen aub?
Zonde van het geld aangezien we daarvoor te weinig samen lopenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:48 schreef DJMO het volgende:
of er wordt een FOK! loopgroep opgericht .. klik
Team GumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neerkomen wel!
Team GumpEn dan met bijpassende kaki broek, overhemd en petje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:43 schreef streamnl het volgende:
[..]
moeder natuur is bezig... Zo moet ik dat zeggen..
Kan primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Petje zou wel helemaal ideaal zijnquote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En dan met bijpassende kaki broek, overhemd en petje.![]()
Of met baard en regenjas.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:51 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
En dan met bijpassende kaki broek, overhemd en petje.
Zal alvast beginnen mijn baard te laten staanquote:Op zondag 8 juli 2012 20:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of met baard en regenjas.
[ afbeelding ]
Ik ook danquote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zal alvast beginnen mijn baard te laten staan
Dat gebeurt alleen bij vrouwenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef streamnl het volgende:
Snik snik, dank jullie...![]()
![]()
Maar ik pas met de raste kapsel en baard
Moeder natuur...
Bos![]()
Lichaamlijk ouder worden na je 21
Nee want dan krijg ik een rooie baardquote:Op zondag 8 juli 2012 20:53 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zal alvast beginnen mijn baard te laten staan
fixedquote:Op zondag 8 juli 2012 20:57 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Dat gebeurt alleen bij vrouwenWij mannen blijven tot ons 4050e geconserveerd.
Het zit tussen je oren stream
quote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef streamnl het volgende:
![]()
Maar ik pas met de raste kapsel en baard
Moeder natuur...]
Bos![]()
quote:Lichaamlijk ouder worden na je 21
anders kunnen we misschien nog wel een bank bereid vinden om te sponsoren...quote:Op zondag 8 juli 2012 20:54 schreef Freeflyer het volgende:
Maareh wanneer er aan evenementen meegedaan wordt enzo..
Het Fok! logo erop en dan kan Danny de shirts mooi sponsoren
Jep!!quote:
Mensen schatten me al jaren op 20-21. Dus qua uiterlijk valt dat ouder worden best mee bij mijquote:Op zondag 8 juli 2012 20:55 schreef streamnl het volgende:
![]()
Maar ik pas met de rasta kapsel en baard
Moeder natuur...
Bos![]()
Lichaamlijk ouder worden na je 21
Terwijl ik me in sommige gevallen nog moet identificerenquote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mensen schatten me al jaren op 20-21. Dus qua uiterlijk valt dat ouder worden best mee bij mij
Je loopt anders nog steeds harder dan ik, dusssquote:Op zondag 8 juli 2012 21:01 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jep!!
Als ik zag wat een energie ik toen had en hoe snel je herstelde van een flinke inspanning en 10 jaar later...
Dan merk ik zeker wel wat verschil ja
Moest ik een paar jaar geleden ook eens bij de LIDL. En toen was ik al 26quote:Op zondag 8 juli 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Terwijl ik me in sommige gevallen nog moet identificeren![]()
inderdaad en als je dan ook nog dwaze hardloopplannen hebt dan merk je elke dag dat je geen 20 meer bentquote:Op zondag 8 juli 2012 21:02 schreef Liesje68 het volgende:
Breek RD en mij niet de bek open over ouder worden...
Kan je nagaan als ik toen begon met hardlopen.quote:Op zondag 8 juli 2012 21:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je loopt anders nog steeds harder dan ik, dusss![]()
.
Heb ik ook wel gehad jaquote:Op zondag 8 juli 2012 21:02 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Terwijl ik me in sommige gevallen nog moet identificeren![]()
Whoehoe!! Goed bezig winterstorm!!quote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef winterstorm666 het volgende:
whoeha!
8km in de pocket!
het was wel warm en wat benauwd en dreigde de hele tijd met verkoelende regen.
maar alleen maar een spatje en wat windvlagen boehoe!
ging op zich best lekker. alleen bij km 6/7 hondje even laten drinken en op km 4 die roterfhond weer tegengekomen.
knie heb ik op het eind wel een beetje gevoeld maar niet echt ernstig.
http://runkeeper.com/user(...)493191?&mobile=false
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef winterstorm666 het volgende:
whoeha!
8km in de pocket!
ging op zich best lekker. alleen bij km 6/7 hondje even laten drinken en op km 4 die roterfhond weer tegengekomen.
Mooie hondquote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef winterstorm666 het volgende:
whoeha!
8km in de pocket!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |