wil er ook nog eentje kopen maar hoop er eentje tijdens mijn vakantie op de kop te tikken.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:14 schreef Wiehoe het volgende:
Toch nog een soort van hardloop aankoop gedaan. Bedacht me ineens dat ik mijn zonnebril weer kwijt ben. Die dingen gaan bij mij of stuk of ik raak ze kwijt. Wil er uiteraard wel een mee op vakantie. Dus gekozen voor een hardloopbril
heb je hem online gekocht?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik hem binnen heb met gezicht er bij![]()
Als ik hem maar op tijd binnen heb...
niet bang dat de pasvorm niet goed is en die bril dus 'alle kanten' op glibbert op je neus?quote:Op zondag 8 juli 2012 22:26 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ja, ook geen tijd meer om naar de winkel te gaan namelijk.
Bij de neus is het afstelbaar. Verder was het een one size. Blijft een gok natuurlijk. Maargoed.. Ik bedenk dit soort dingen altijd op het laatste moment.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
niet bang dat de pasvorm niet goed is en die bril dus 'alle kanten' op glibbert op je neus?
ik ook niet en dan werkte ik van maandag tot en met vrijdag overdag en in de weekende in de horecaquote:Op zondag 8 juli 2012 21:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, wij werken hier in het seizoen 7 dagen in de week, van 7 's ochtends tot 10 'savonds...prima maar dan gaat de jonge generatie ook nog even op vrijdag en zaterdagavond tot een uurtje of 4 te stappen...
Snap niet hoe ik dat vroeger vol hield
welterusten en alvast veel plezier morgen!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:37 schreef Shravani het volgende:
Ik zwaai af.
Morgen m'n spieren weer lekker los hobbelen. 18x 1 minuut staat er op het programma.
quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef gcjoel het volgende:
Oeh ik kom er net achter dat er vrijdag een wedstrijd is in mijn eigen woonplaats!![]()
Daar moet ik wel aan meedoen natuurlijk, meteen mijn zwager even opgetrommeld, hij loopt met mij mee!
Wel spannend want dit wordt mijn eerste wedstrijd![]()
Ik ga voor de 5km.
je hebt ieder geval weinig tijd over om zenuwachtig te zijn!!quote:
Haha dat is waar, gelukkig gaat mijn zwager mee dan hoef ik niet alleen te lopen! Hij gaat namelijk op mijn tempo meelopenquote:Op zondag 8 juli 2012 22:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
je hebt ieder geval weinig tijd over om zenuwachtig te zijn!!
Succes!quote:Op zondag 8 juli 2012 22:40 schreef gcjoel het volgende:
Oeh ik kom er net achter dat er vrijdag een wedstrijd is in mijn eigen woonplaats!![]()
Daar moet ik wel aan meedoen natuurlijk, meteen mijn zwager even opgetrommeld, hij loopt met mij mee!
Wel spannend want dit wordt mijn eerste wedstrijd![]()
Ik ga voor de 5km.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Haal toch maar liever weg.
Wie gaan er morgen lopen?
niets bijzonders en/of ernstigs ... maar was enigszins off topicquote:
het is hier al morgen dus ik steek mijn hand op!quote:Op zondag 8 juli 2012 23:03 schreef CantFazeMe het volgende:
Haal toch maar liever weg.
Wie gaan er morgen lopen?
Ah lekker! Ik ookquote:Op zondag 8 juli 2012 23:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is hier al morgen dus ik steek mijn hand op!
ik wil alleen een redelijk rondje lopen en hoop dat ik wat eerder er tussen uit kan knijpen vandaag, anders moet ik in het donker lopen en daar heb ik geen zin inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |