abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 08:26:11 #271
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_113958320
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Maraca het volgende:
Nou wish me luck ^O^ Meer met het precies om 8.30 in zijn kantoor zijn met koffie, dan het gesprek zelf :')
good luck! ^O^
Neerkomen wel!
  maandag 9 juli 2012 @ 08:27:16 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_113958327
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:25 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Met 5km zou ik niks aanpassen. Banaantje vooraf en eventueel een appel en gewoon na afloop warm eten. Veel plezier (gcjoel) in ieder geval :)
Dank je! en wilde ook niet echt iets aanpassen meer iets lichts wat ik kon eten voor de wedstrijd zodat het niet omhoog komt :D
dus boterhammen en banaan lijkt mij prima!
pi_113958335
Verder bijgelezen:

goed gedaan GotC En Yur met jullie prestatie tijdens de kadeloop in dat warme weer! ^O^
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juli 2012 @ 08:28:12 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113958338
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een aantal jaren geleden...
Haille Gebresalassie (schrijf je dat zo?) at een patatje met, 15 min voor de start van de marathon :P
Nee hoor, dat is slechts twee maanden geleden ;)

in mijn geval dus :P
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 juli 2012 @ 08:36:52 #275
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_113958414
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is slechts twee maanden geleden ;)

in mijn geval dus :P
jaja, kromme zin van mij :P
Neerkomen wel!
pi_113958755
Maraca, succes! :)

Bleegh ik ben ziek. Hoesten, heel erg verkouden en mijn holtes doen pijn ;(. Wordt een lange dag op het werk :'). Vermoed zomaar dat het vanavond ook niet lopen wordt dus ;(
  maandag 9 juli 2012 @ 09:09:57 #277
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_113958759
Na mijn te grote negatieve split van zaterdag zit ik toch wel hard te denken om een manier te vinden om mijn snelheid tijdens het lopen ook te kunnen zien. Ik loop nu met een horloge met stopwatch en mijn telefoon in mn broekzak waarop Endomondo draait. Is er naast het aanschaffen van een Garmin Forerunner ook nog een andere mogelijkheid die ik over het hoofd zie om mijn snelheid in de gaten te houden?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 9 juli 2012 @ 09:11:29 #278
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113958787
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaLo het volgende:
Maraca, succes! :)

Bleegh ik ben ziek. Hoesten, heel erg verkouden en mijn holtes doen pijn ;(. Wordt een lange dag op het werk :'). Vermoed zomaar dat het vanavond ook niet lopen wordt dus ;(
Heb ik jou aangestoken? :o :o :o

Ben ook sinds zaterdag ziek ;(. Al ga ik vandaag gewoon lopen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_113958826
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik denk het, ben sinds zaterdag al niet lekker en vandaag is het helemaal misse boel :'). Eerst maar eens de werkdag zien door te komen :P. Ik ben zo benauwd als de pest, begin al te hoesten als ik naar de wc loop :')
  maandag 9 juli 2012 @ 09:16:12 #280
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_113958838
quote:
2s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
Na mijn te grote negatieve split van zaterdag zit ik toch wel hard te denken om een manier te vinden om mijn snelheid tijdens het lopen ook te kunnen zien. Ik loop nu met een horloge met stopwatch en mijn telefoon in mn broekzak waarop Endomondo draait. Is er naast het aanschaffen van een Garmin Forerunner ook nog een andere mogelijkheid die ik over het hoofd zie om mijn snelheid in de gaten te houden?
stopwatch (of eierwekker) als je bijv. weet waar ieder km-punt is op je route.
Maar ik zou zeggen, iemand met jouw loopkwaliteiten zal zeer zeker plezier en profijt hebben van een GPS horloge
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  maandag 9 juli 2012 @ 09:16:35 #281
4507 Kwamo
Het is mij
pi_113958844
quote:
De makkelijkste methode is toch iets van een horloge, tenzij Endomondo ook audio cues kan geven (dat weet ik niet).

Ik heb Runkeeper zo ingesteld dat-ie elke 500 meter mijn totale tijd en gemiddelde snelheid doorgeeft; daardoor weet ik een beetje hoe-en-wat.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:17:33 #282
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113958852
Endomondo kan gewoon iedere km doorgeven hoe snel je die km hebt gelopen :Y
F means you're fucked
pi_113958857
quote:
Zoals jij loopt zou ik wel een goed sporthorloge a la Garmin aanschaffen :)
  maandag 9 juli 2012 @ 09:18:00 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113958859
quote:
Hardloophorloge van een ander merk? :P

Maar zoals rd zegt: je zou jezelf een groot plezier doen met een hardloophorloge :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_113958866
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:17 schreef YUR het volgende:
Inderdaad, ik vind het nogal deprimerend, want ik hoor na iedere km dat ik hem in 8 min zoveel gelopen heb :'). Maar dat krijg je met die wandelminuten tussendoor :P.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:19:14 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_113958870
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Geen idee wat je hebt maar:

quote:
Sportadviezen
Voor een verantwoord sportadvies kan men gebruik maken van de “neck-check” (zie figuur 1 bij lees verder...).
Zijn de ziekteverschijnselen uitsluitend boven de nek gelokaliseerd (zoals neusverkoudheid, oorpijn, keelpijn en geen koorts), dan is sporten toegestaan. De eerste 2-3 dagen wel op een lager pitje.
Indien de ziekteverschijnselen (ook) onder de nek gelokaliseerd zijn, zoals hoesten, kortademigheid,
koorts (meer dan 38 graden), spierpijn in armen en benen e.d., dan is het advies om niet te sporten.
Als vuistregel kan aangehouden worden: voor elke zieke dag mag je twee dagen niet trainen/sporten.
Het idee om toch te gaan sporten “om de ziekte er uit te zweten” is een onzinnig fabeltje.
http://artemiswinsum.nl/i(...)iew&id=710&Itemid=42
Niet meer actief op Fok!
  maandag 9 juli 2012 @ 09:22:02 #287
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113958907
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik denk het, ben sinds zaterdag al niet lekker en vandaag is het helemaal misse boel :'). Eerst maar eens de werkdag zien door te komen :P. Ik ben zo benauwd als de pest, begin al te hoesten als ik naar de wc loop :')
Ga je nog wel lopen? :o Ik heb wel het gevoel dat je er dan het snelste vanaf bent.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_113958918
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:22 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ga je nog wel lopen? :o Ik heb wel het gevoel dat je er dan het snelste vanaf bent.
Nee ik denk het niet, denk dat ik gewoon in een heet bad met eucaltyptusolie ga vanavond :').
pi_113958932
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen idee wat je hebt maar:

[..]

http://artemiswinsum.nl/i(...)iew&id=710&Itemid=42
Ok, ik hoest dus behoorlijk, dus ik kruip inderdaad in mijn eucalyptusbad vanavond :9

Edit: of misschien wel even een stukje wandelen, daar heb ik wel zin in. Frisse lucht kan geen kwaad :9
  maandag 9 juli 2012 @ 09:24:16 #290
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_113958941
quote:
vertrouw niet blind op techniek zou ik willen zeggen.

hoe mooi een GPS horloge ook is, ik zou persoonlijk eerst proberen te leren voelen hoe hard je loopt. mijn schoonzusje bijvoorbeeld loopt al vele jaren en draagt geen sporthorloge, GPS of wat dan ook, toch weet zij exact met wat voor snelheid ze loopt. Ze voelt dat aan haar lijf zegt ze.

de looptrainers, van het pre GPS tijdperk, hebben daar ook altijd veel tijd aan besteed en eerlijk is eerlijk, met alleen de tijd en je kilometerpunten weet je al heel veel. probeer het maar eens uit op een stuk van exact 1 km. pak daar 5 rondjes op verschillende tempo's en voor je op je horloge kijkt aan het einde moet je een inschatting geven. herhaal datzelfde met 2km rondjes.

ook hier is interval training erg behulpzaam. de 400 en 800 mtr intervallen leren je ook heel goed inschatten hoe hard je loopt.

en dan de GPS, een van de grootste nadelen van de GPS is dat je al heel snel niet meer naar je lijf luistert en in een modus komt waarbij je denkt; ik loop altijd min/km of km/uur en nu niet. stapje harder doen dus terwijl je lijf misschien wel aangeeft dat dat er niet inzit. om dan blind op een GPS te vertrouwen zou ik niet doen althans niet voor ik weet wat de signalen die mijn lichaam geeft betekenen en wat voor effect ze hebben.

los daarvan, mooi speeltje, handig en snel alle info zonder na te denken etc.
Neerkomen wel!
  maandag 9 juli 2012 @ 09:24:26 #291
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113958944
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:22 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nee ik denk het niet, denk dat ik gewoon in een heet bad met eucaltyptusolie ga vanavond :').
Waaaat :o. Ik heb helemaal geen bad hier ;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 juli 2012 @ 09:26:07 #292
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113958971
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

hier dan :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 juli 2012 @ 09:26:27 #293
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113958973
Ik ga denk ik vanavond m'n loopgroep overslaan. Heb nogal last van m'n heup -O-
  maandag 9 juli 2012 @ 09:27:19 #294
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113958989
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef Wiehoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Als ik hem binnen heb met gezicht er bij 8-)

Als ik hem maar op tijd binnen heb...
Brute bril.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_113958992
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

hoe mooi een GPS horloge ook is, ik zou persoonlijk eerst proberen te leren voelen hoe hard je loopt. mijn schoonzusje bijvoorbeeld loopt al vele jaren en draagt geen sporthorloge, GPS of wat dan ook, toch weet zij exact met wat voor snelheid ze loopt. Ze voelt dat aan haar lijf zegt ze.

de looptrainers, van het pre GPS tijdperk, hebben daar ook altijd veel tijd aan besteed en eerlijk is eerlijk, met alleen de tijd en je kilometerpunten weet je al heel veel. probeer het maar eens uit op een stuk van exact 1 km. pak daar 5 rondjes op verschillende tempo's en voor je op je horloge kijkt aan het einde moet je een inschatting geven. herhaal datzelfde met 2km rondjes.

ook hier is interval training erg behulpzaam. de 400 en 800 mtr intervallen leren je ook heel goed inschatten hoe hard je loopt.

en dan de GPS, een van de grootste nadelen van de GPS is dat je al heel snel niet meer naar je lijf luistert en in een modus komt waarbij je denkt; ik loop altijd min/km of km/uur en nu niet. stapje harder doen dus terwijl je lijf misschien wel aangeeft dat dat er niet inzit. om dan blind op een GPS te vertrouwen zou ik niet doen althans niet voor ik weet wat de signalen die mijn lichaam geeft betekenen en wat voor effect ze hebben.

imo onzin. Ik loop met horloge sinds januari en let echt wel op mijn lichaam hoor :)

ik voel prima aan mezelf hoe hard ik ga, hoe het gaat en of ik op die manier verder kan of dingen aan moet passen.

Wel is een horloge handig voor geile statistiekjes :P waarvan je ook weer kan leren en intervallen / workouts programmeren etc.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 9 juli 2012 @ 09:28:55 #296
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_113959005
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Freeflyer het volgende:

[..]

Eens :Y. Al is het wel zo dat ik wellicht door m'n horloge beter naar m'n lichaam ben gaan luisteren: Hee, ik ga wel erg hard..nou, effe stapje terug dan maar.
  maandag 9 juli 2012 @ 09:29:52 #297
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113959010
Goedemorgen :O

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nou ja, als ik x km had gelopen en daarna nog eens zou lopen dan zou ik ook wel een ander shirt aantrekken. Die jongen (iig onderste shirt) hebben we trouwens ook nog even gesproken (is dezelfde persoon als over wie MD het heeft in zijn verslag; over de 'meestal 10km onder de 40min' opmerking)
Jullie hebben volgens gepraat met de bovenste, want die had een startnummer die eindigt op 2 :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:17 schreef YUR het volgende:
Dan moet je alleen wel oordopjes in doen, en daar loopt MD geloof ik niet mee.
Hij geeft bij mij overigens wel een trilsignaal bij iedere km (en iedere peptalk, dus moet je dat even uitzetten dan) en dan kan je op je horloge kijken of je op schema loopt... als je dat trilsignaal kan voelen tenminste.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 9 juli 2012 @ 09:31:02 #298
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_113959024
Kan prima zonder oordopjes :Y
F means you're fucked
  maandag 9 juli 2012 @ 09:32:24 #299
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_113959046
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Maraca het volgende:
Nou wish me luck ^O^ Meer met het precies om 8.30 in zijn kantoor zijn met koffie, dan het gesprek zelf :')
Duim voor je *O*
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 9 juli 2012 @ 09:32:47 #300
50430 Yuki
Student Midwife
pi_113959054
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 09:31 schreef YUR het volgende:
Kan prima zonder oordopjes :Y
Gooit ie t over de luidspreker dan?
Volgens mij hoor je dat niet als je buiten loopt...
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')