good luck!quote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Maraca het volgende:
Nou wish me luckMeer met het precies om 8.30 in zijn kantoor zijn met koffie, dan het gesprek zelf
Dank je! en wilde ook niet echt iets aanpassen meer iets lichts wat ik kon eten voor de wedstrijd zodat het niet omhoog komtquote:Op maandag 9 juli 2012 08:25 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Met 5km zou ik niks aanpassen. Banaantje vooraf en eventueel een appel en gewoon na afloop warm eten. Veel plezier (gcjoel) in ieder geval
Nee hoor, dat is slechts twee maanden geledenquote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een aantal jaren geleden...
Haille Gebresalassie (schrijf je dat zo?) at een patatje met, 15 min voor de start van de marathon
jaja, kromme zin van mijquote:Op maandag 9 juli 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is slechts twee maanden geleden
in mijn geval dus
Heb ik jou aangestoken?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaLo het volgende:
Maraca, succes!
Bleegh ik ben ziek. Hoesten, heel erg verkouden en mijn holtes doen pijn. Wordt een lange dag op het werk
. Vermoed zomaar dat het vanavond ook niet lopen wordt dus
Ik denk het, ben sinds zaterdag al niet lekker en vandaag is het helemaal misse boelquote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb ik jou aangestoken?![]()
![]()
Ben ook sinds zaterdag ziek. Al ga ik vandaag gewoon lopen
stopwatch (of eierwekker) als je bijv. weet waar ieder km-punt is op je route.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
Na mijn te grote negatieve split van zaterdag zit ik toch wel hard te denken om een manier te vinden om mijn snelheid tijdens het lopen ook te kunnen zien. Ik loop nu met een horloge met stopwatch en mijn telefoon in mn broekzak waarop Endomondo draait. Is er naast het aanschaffen van een Garmin Forerunner ook nog een andere mogelijkheid die ik over het hoofd zie om mijn snelheid in de gaten te houden?
De makkelijkste methode is toch iets van een horloge, tenzij Endomondo ook audio cues kan geven (dat weet ik niet).quote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
Na mijn te grote negatieve split van zaterdag zit ik toch wel hard te denken om een manier te vinden om mijn snelheid tijdens het lopen ook te kunnen zien. Ik loop nu met een horloge met stopwatch en mijn telefoon in mn broekzak waarop Endomondo draait. Is er naast het aanschaffen van een Garmin Forerunner ook nog een andere mogelijkheid die ik over het hoofd zie om mijn snelheid in de gaten te houden?
Zoals jij loopt zou ik wel een goed sporthorloge a la Garmin aanschaffenquote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
Hardloophorloge van een ander merk?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
Inderdaad, ik vind het nogal deprimerend, want ik hoor na iedere km dat ik hem in 8 min zoveel gelopen hebquote:Op maandag 9 juli 2012 09:17 schreef YUR het volgende:
Endomondo kan gewoon iedere km doorgeven hoe snel je die km hebt gelopen
Geen idee wat je hebt maar:quote:Op maandag 9 juli 2012 09:11 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Heb ik jou aangestoken?![]()
![]()
Ben ook sinds zaterdag ziek. Al ga ik vandaag gewoon lopen
http://artemiswinsum.nl/i(...)iew&id=710&Itemid=42quote:Sportadviezen
Voor een verantwoord sportadvies kan men gebruik maken van de “neck-check” (zie figuur 1 bij lees verder...).
Zijn de ziekteverschijnselen uitsluitend boven de nek gelokaliseerd (zoals neusverkoudheid, oorpijn, keelpijn en geen koorts), dan is sporten toegestaan. De eerste 2-3 dagen wel op een lager pitje.
Indien de ziekteverschijnselen (ook) onder de nek gelokaliseerd zijn, zoals hoesten, kortademigheid,
koorts (meer dan 38 graden), spierpijn in armen en benen e.d., dan is het advies om niet te sporten.
Als vuistregel kan aangehouden worden: voor elke zieke dag mag je twee dagen niet trainen/sporten.
Het idee om toch te gaan sporten “om de ziekte er uit te zweten” is een onzinnig fabeltje.
Ga je nog wel lopen?quote:Op maandag 9 juli 2012 09:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik denk het, ben sinds zaterdag al niet lekker en vandaag is het helemaal misse boel. Eerst maar eens de werkdag zien door te komen
. Ik ben zo benauwd als de pest, begin al te hoesten als ik naar de wc loop
Nee ik denk het niet, denk dat ik gewoon in een heet bad met eucaltyptusolie ga vanavondquote:Op maandag 9 juli 2012 09:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ga je nog wel lopen?Ik heb wel het gevoel dat je er dan het snelste vanaf bent.
Ok, ik hoest dus behoorlijk, dus ik kruip inderdaad in mijn eucalyptusbad vanavondquote:Op maandag 9 juli 2012 09:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt maar:
[..]
http://artemiswinsum.nl/i(...)iew&id=710&Itemid=42
vertrouw niet blind op techniek zou ik willen zeggen.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
Waaaatquote:Op maandag 9 juli 2012 09:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, denk dat ik gewoon in een heet bad met eucaltyptusolie ga vanavond.
quote:Op zondag 8 juli 2012 21:37 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
hier dan :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Brute bril.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:20 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik hem binnen heb met gezicht er bij![]()
Als ik hem maar op tijd binnen heb...
imo onzin. Ik loop met horloge sinds januari en let echt wel op mijn lichaam hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
vertrouw niet blind op techniek zou ik willen zeggen.
hoe mooi een GPS horloge ook is, ik zou persoonlijk eerst proberen te leren voelen hoe hard je loopt. mijn schoonzusje bijvoorbeeld loopt al vele jaren en draagt geen sporthorloge, GPS of wat dan ook, toch weet zij exact met wat voor snelheid ze loopt. Ze voelt dat aan haar lijf zegt ze.
de looptrainers, van het pre GPS tijdperk, hebben daar ook altijd veel tijd aan besteed en eerlijk is eerlijk, met alleen de tijd en je kilometerpunten weet je al heel veel. probeer het maar eens uit op een stuk van exact 1 km. pak daar 5 rondjes op verschillende tempo's en voor je op je horloge kijkt aan het einde moet je een inschatting geven. herhaal datzelfde met 2km rondjes.
ook hier is interval training erg behulpzaam. de 400 en 800 mtr intervallen leren je ook heel goed inschatten hoe hard je loopt.
en dan de GPS, een van de grootste nadelen van de GPS is dat je al heel snel niet meer naar je lijf luistert en in een modus komt waarbij je denkt; ik loop altijd min/km of km/uur en nu niet. stapje harder doen dus terwijl je lijf misschien wel aangeeft dat dat er niet inzit. om dan blind op een GPS te vertrouwen zou ik niet doen althans niet voor ik weet wat de signalen die mijn lichaam geeft betekenen en wat voor effect ze hebben.
los daarvan, mooi speeltje, handig en snel alle info zonder na te denken etc.
Eensquote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
vertrouw niet blind op techniek zou ik willen zeggen.
hoe mooi een GPS horloge ook is, ik zou persoonlijk eerst proberen te leren voelen hoe hard je loopt. mijn schoonzusje bijvoorbeeld loopt al vele jaren en draagt geen sporthorloge, GPS of wat dan ook, toch weet zij exact met wat voor snelheid ze loopt. Ze voelt dat aan haar lijf zegt ze.
de looptrainers, van het pre GPS tijdperk, hebben daar ook altijd veel tijd aan besteed en eerlijk is eerlijk, met alleen de tijd en je kilometerpunten weet je al heel veel. probeer het maar eens uit op een stuk van exact 1 km. pak daar 5 rondjes op verschillende tempo's en voor je op je horloge kijkt aan het einde moet je een inschatting geven. herhaal datzelfde met 2km rondjes.
ook hier is interval training erg behulpzaam. de 400 en 800 mtr intervallen leren je ook heel goed inschatten hoe hard je loopt.
en dan de GPS, een van de grootste nadelen van de GPS is dat je al heel snel niet meer naar je lijf luistert en in een modus komt waarbij je denkt; ik loop altijd min/km of km/uur en nu niet. stapje harder doen dus terwijl je lijf misschien wel aangeeft dat dat er niet inzit. om dan blind op een GPS te vertrouwen zou ik niet doen althans niet voor ik weet wat de signalen die mijn lichaam geeft betekenen en wat voor effect ze hebben.
los daarvan, mooi speeltje, handig en snel alle info zonder na te denken etc.
Jullie hebben volgens gepraat met de bovenste, want die had een startnummer die eindigt op 2quote:Op maandag 9 juli 2012 08:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, als ik x km had gelopen en daarna nog eens zou lopen dan zou ik ook wel een ander shirt aantrekken. Die jongen (iig onderste shirt) hebben we trouwens ook nog even gesproken (is dezelfde persoon als over wie MD het heeft in zijn verslag; over de 'meestal 10km onder de 40min' opmerking)
Dan moet je alleen wel oordopjes in doen, en daar loopt MD geloof ik niet mee.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:17 schreef YUR het volgende:
Endomondo kan gewoon iedere km doorgeven hoe snel je die km hebt gelopen
Duim voor jequote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Maraca het volgende:
Nou wish me luckMeer met het precies om 8.30 in zijn kantoor zijn met koffie, dan het gesprek zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |