Nou ja, als ik x km had gelopen en daarna nog eens zou lopen dan zou ik ook wel een ander shirt aantrekken. Die jongen (iig onderste shirt) hebben we trouwens ook nog even gesproken (is dezelfde persoon als over wie MD het heeft in zijn verslag; over de 'meestal 10km onder de 40min' opmerking)quote:Op maandag 9 juli 2012 07:29 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ander shirtje. Tweelings, maar ze lijken wel ontzettend op elkaar zeg
Ben vooral bang dat het weer omhoog komt tijdens het lopen, de start is al om 19:30quote:Op maandag 9 juli 2012 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon eten zoals je normaal eet, niets bijzonders
Of vroeger gaan etenquote:Op maandag 9 juli 2012 08:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben vooral bang dat het weer omhoog komt tijdens het lopen, de start is al om 19:30![]()
Zal wel iets lichts worden dan.
Hmm.. dan iets lichts eten jaquote:Op maandag 9 juli 2012 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Moet helaas weer gewoon werken deze week
Alleen geen Chineesquote:Op maandag 9 juli 2012 07:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gewoon eten zoals je normaal eet, niets bijzonders
Want!quote:Op maandag 9 juli 2012 07:54 schreef GotC het volgende:
Oh DE, ik moest laast nog aan je denken!
Wist je dat er Glow in the Dark hardloopveters zijn? Misschien wel leuk voor je wedstrijd in het donker
[ afbeelding ]
Wat eenvoudigs, een banaan icm met een gewone boterham met wat beleg en een appel is genoeg om een 10k op te rennen. Na afloop wel goed voor jezelf zorgen. En eventueel de dag vantevoren pastaquote:Op maandag 9 juli 2012 07:53 schreef gcjoel het volgende:
Morning!
Vandaag helaas niet lopen, morgen pas weer!
heeft er trouwens iemand tips wat voor avondeten ik het beste kan eten voor mijn wedstrijd vrijdag?
Ik loop altijd in de ochtend dus eet dan alleen een banaan...
Alleen jammer van die flash websitequote:
Succes!quote:Op maandag 9 juli 2012 08:12 schreef Maraca het volgende:
Ik heb zometeen een bespreking over mijn jaarplan (om over 3 jaar mijn titel te krijgen). Natuurlijk net 15 min voordat ik hem ga bespreken komen de zenuwen .. leuk
Dat kan natuurlijk ook, na de wedstrijd eten! Thanks voor de tipquote:Op maandag 9 juli 2012 08:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Wat eenvoudigs, een banaan icm met een gewone boterham met wat beleg en een appel is genoeg om een 10k op te rennen. Na afloop wel goed voor jezelf zorgen. En eventueel de dag vantevoren pasta
De dag van tevoren patat werkt ook hoor, proefondervindelijk ondervondenquote:Op maandag 9 juli 2012 08:12 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Wat eenvoudigs, een banaan icm met een gewone boterham met wat beleg en een appel is genoeg om een 10k op te rennen. Na afloop wel goed voor jezelf zorgen. En eventueel de dag vantevoren pasta
Haha wel lekkerder dan pasta! Maar ik ga de dag van te voren geen rekening houden met mijn eten. Het moet wel leuk blijven :pquote:Op maandag 9 juli 2012 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De dag van tevoren patat werkt ook hoor, proefondervindelijk ondervonden.
Mwua.. voor een keertje is dat toch niet zo'n ramp?quote:Op maandag 9 juli 2012 08:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha wel lekkerder dan pasta! Maar ik ga de dag van te voren geen rekening houden met mijn eten. Het moet wel leuk blijven :p
nee hoor dat niet, maar het lijkt me niet echt nodig.quote:Op maandag 9 juli 2012 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. voor een keertje is dat toch niet zo'n ramp?
is het ook niet...maar gcjoel gaat 5km lopen dus dan heeft je lichaam sowieso genoeg energie aan boord om dat te doen zonder al te veel rare fratsen...quote:Op maandag 9 juli 2012 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwua.. voor een keertje is dat toch niet zo'n ramp?
Volgens mij was dat een aantal jaren geleden...quote:Op maandag 9 juli 2012 08:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De dag van tevoren patat werkt ook hoor, proefondervindelijk ondervonden.
Met 5km zou ik niks aanpassen. Banaantje vooraf en eventueel een appel en gewoon na afloop warm eten. Veel plezier (gcjoel) in ieder gevalquote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is het ook niet...maar gcjoel gaat 5km lopen dus dan heeft je lichaam sowieso genoeg energie aan boord om dat te doen zonder al te veel rare fratsen...
ik zou zeggen.... paar boterhammen voor je lunch, boterham en banaan om 5 uur en dan gaan
good luck!quote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Maraca het volgende:
Nou wish me luckMeer met het precies om 8.30 in zijn kantoor zijn met koffie, dan het gesprek zelf
Dank je! en wilde ook niet echt iets aanpassen meer iets lichts wat ik kon eten voor de wedstrijd zodat het niet omhoog komtquote:Op maandag 9 juli 2012 08:25 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Met 5km zou ik niks aanpassen. Banaantje vooraf en eventueel een appel en gewoon na afloop warm eten. Veel plezier (gcjoel) in ieder geval
Nee hoor, dat is slechts twee maanden geledenquote:Op maandag 9 juli 2012 08:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een aantal jaren geleden...
Haille Gebresalassie (schrijf je dat zo?) at een patatje met, 15 min voor de start van de marathon
jaja, kromme zin van mijquote:Op maandag 9 juli 2012 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is slechts twee maanden geleden
in mijn geval dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |