quote:Op maandag 9 juli 2012 01:09 schreef Yuki het volgende:
Deze baas finishte als eerste trouwens. Check dat startnummerMet de duivel op de hielen rennen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, en nu stop ik met de fotospam hoor
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader had dit ook tijdens de marathon van London. Tijdens de laatste paar km's...
Wat de neuk is er met je benen aan de hand als dit gebeurd? Volgens mij is het écht niet goed namelijk
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja, maar wel in extreme mate denk ik...quote:Op maandag 9 juli 2012 01:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
lijkt mij op het verkrampen van de spieren
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:20 schreef Yuki het volgende:
Oké, alleen deze dan nog...Kan natuurlijk ook gewoon nčt de foto zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader had dit ook tijdens de marathon van London. Tijdens de laatste paar km's...
Wat de neuk is er met je benen aan de hand als dit gebeurd? Volgens mij is het écht niet goed namelijk
daar zat ik ook naar te kijken, en misschien heb je gelijk maar het ziet er wel erg verkrampt uitquote:Op maandag 9 juli 2012 02:28 schreef Kwamo het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon nčt de foto zijn.
dit dusquote:Op maandag 9 juli 2012 02:45 schreef Shravani het volgende:
Ziet er een beetje uit als slap vel over een laag sterke spieren. Geloof dat je op dit soort foto's wel goed kunt zien dat ze niet zomaar zeggen dat je 3x je lichaams gewicht opvangt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 00:58 schreef Yuki het volgende:
Er zitten ook wel wat Zeddies tussen, bij de Ekiden foto's
Kiek nou!Die voldoen niet echt aan de term 'ridicously goodlooking guy' (dat is de benaming voor zeddieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op maandag 9 juli 2012 01:07 schreef Yuki het volgende:
Ligt het aan mij, of zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enAnder shirtje. Tweelings, maar ze lijken wel ontzettend op elkaar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dezelfde persoon?
wel zelfde schoenen en (bijna) de zelfde brilquote:Op maandag 9 juli 2012 07:29 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Ander shirtje. Tweelings, maar ze lijken wel ontzettend op elkaar zeg
Ridicously photogenic guy was het toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 07:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die voldoen niet echt aan de term 'ridicously goodlooking guy' (dat is de benaming voor zeddie)
Oh jaquote:Op maandag 9 juli 2012 07:43 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ridicously photogenic guy was het toch?
quote:Op maandag 9 juli 2012 07:54 schreef GotC het volgende:
Oh DE, ik moest laast nog aan je denken!
Wist je dat er Glow in the Dark hardloopveters zijn? Misschien wel leuk voor je wedstrijd in het donker
[ afbeelding ]
gewoon eten zoals je normaal eet, niets bijzondersquote:Op maandag 9 juli 2012 07:53 schreef gcjoel het volgende:
Morning!
Vandaag helaas niet lopen, morgen pas weer!
heeft er trouwens iemand tips wat voor avondeten ik het beste kan eten voor mijn wedstrijd vrijdag?
Ik loop altijd in de ochtend dus eet dan alleen een banaan...
Wat schattig!quote:Op maandag 9 juli 2012 07:54 schreef GotC het volgende:
Oh DE, ik moest laast nog aan je denken!
Wist je dat er Glow in the Dark hardloopveters zijn? Misschien wel leuk voor je wedstrijd in het donker
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |