SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cols van belangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kansen voor de vluchters welzeker.
Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules Telesport & Hyves Tourpoule 2012 #3 FOK! tweede bij subpoules
Daar lekker tourpoules bespreken
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
En Renshaw gedroeg zich als een primadonna omdat hij van het grote HTC-Colombia kwam en neerkeek op de raborennertjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ten Dam schijnt zich ook als een arrogante blaaskaak te hebben gedragen terwijl hij dit hele seizoen nog niks gepresteerd heeft. Dit tot ergernis van het hele team
Ik zou het zelfs toejuichen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens een slechte zaak.
En beter omringd voor het wringwerk. Waarschijnlijk ook meer vrijheid om zijn jaar te plannen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs toejuichen.
Ze kunnen daar nog wel iemand gebruiken.
Of wat dacht je van Tjallingii die zich al dagen te groot voelt om de pers te woord te staan, minachting van de kijker zeg ik je. Het gaat helemaal mis in de tour dit jaar.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
En Renshaw gedroeg zich als een primadonna omdat hij van het grote HTC-Colombia kwam en neerkeek op de raborennertjes.
Zonder Rabobank was het wielrennen in ons land al helemaal dood geweest. Als wielerfan mag je Rabobank op je blote knieën bedanken dat ze er in zijn gestapt, want zonder die sponsor was de wielersport in Nederland helemaal ten dode opgeschreven.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Dreassic het volgende:
De Raboploeg is het blok aan het been van het Nederlands wielrennen.
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Gitank2 het volgende:
Op fok.se schijnen ze Kessiakoff ook helemaal af te branden, wat een klåpare!
Daty was toen, dit is nu, waar ze een blok aan het been zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zonder Rabobank was het wielrennen in ons land al helemaal dood geweest. Als wielerfan mag je Rabobank op je blote knieën bedanken dat ze er in zijn gestapt, want zonder die sponsor was de wielersport in Nederland helemaal ten dode opgeschreven.
Op .SK lopen ze te klagen dat Sagan moest lossen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Gitank2 het volgende:
Ook zo goed beargumenteerd.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Daty was toen, dit is nu, waar ze een blok aan het been zijn.
Lekker naar BMC gaan. Volgend jaar lekker Giro en Vuelta rijdenwinnen, jaar daarop de rol van Evans overnemen in de Tour.quote:
Geen slecht plan idd, al was het maar om in een nieuwe sportomgeving je motivatie niet te verliezen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik zou het zelfs toejuichen.
Ze kunnen daar nog wel iemand gebruiken.
fok.nl beweren ze nog dat gesink kans maaktquote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Op .SK lopen ze te klagen dat Sagan moest lossen.
Op .fra hadden ze allemaal een zaadlozing.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Op .SK lopen ze te klagen dat Sagan moest lossen.
Ja, want daar hebben ze wielerhistorie en Kessiakoff was vooraaf gezien als talent die hoge ogen kon gaan gooien in rondes lol.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Gitank2 het volgende:
P-N niet gezien?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Evans, Cancellara, Wiggins en Froome maakt hij geen schijn van kans.
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
fok.nl beweren ze nog dat gesink kans maakt
Een blok aan het been van wie? Van de wielersport of van types zoals jij?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Vancansoleil en Argos nog, die winnen gelukkig wel etappe na etappequote:Op zondag 8 juli 2012 18:02 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Jawel, maar buiten PN heeft Westra niet zo veel laten zien dit seizoen. Top 10 is mogelijk, maar veel meer zie ik niet gebeuren.quote:
Achja, morgen tijdrit, daarna dagje vrij.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Wespensteek het volgende:
Er is toch eigenlijk niets te klagen in deze etappe. Mollema heeft mogelijk een beetje dom gereden omdat hij twee dagen na die val nooit voldoende herstelt kon zijn maar hij heeft het ten minste geprobeerd.
Volgens mij voelt hij zich zowiezo meer thuis in de Angelsaksische benadering.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen slecht plan idd, al was het maar om in een nieuwe sportomgeving je motivatie niet te verliezen.
Hij heeft wel gespaard vandaag, net als Cancellara.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat budget is helemaal niet zo groot, is al 100x gezegd door mijquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Zie de prestaties afgelopen jaren en vergelijk het met het budget.
Het is ook meer wat ik hoop, top 5 zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jawel, maar buiten PN heeft Westra niet zo veel laten zien dit seizoen. Top 10 is mogelijk, maar veel meer zie ik niet gebeuren.
Het budget weerquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Zie de prestaties afgelopen jaren en vergelijk het met het budget.
Wat dacht je van Martin?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal Tour du Jour gekeken en heel goed naar Ome Johan geluisterd.quote:
Ondanks dat het de laatste jaren wat is teruggeschroefd, is Rabo nog altijd een instituut met een enorme infrastructuur en zijn het zeker geen underdogs.quote:
Die geen gelegenheid onbenut laat om Nederlandse wielrenners af te schilderen als losers, brekebenen enzovoorts.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal Tour du Jour gekeken en heel goed naar Ome Johan geluisterd.
Nee iedereen binnen tijd, vrij ruim zelfs nog volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef Sasman het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen buitentijd aangekomen?
Ik ben ook gewoon heel tevreden met de inzet. Het grote nadeel voor ze was dat ze maar 3 man hadden om aan te vallen en dat die dus in echt elke ontsnapping mee moesten zitten. Als je bijv. naar Pinot kijkt, die sprong alleen mee in de ontsnapping die de goede was. Daarvoor zaten Vichot, Roy, Casar, Fedrigo en Roux allemaal al eens mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Ben ik als enige nou gewoon tevreden met het rijden van Rabo vandaag? Het viel mij al mee dat ze alles of niks speelden vandaag. Dat het dan niks wordt maakt me dan eigenlijk al weinig meer uit. Gewoon niet goed genoeg. Jammer, helaas, maar meer ook niet.
Kenny van Hummel gewoon prima binnen gekomen trouwens vandaag.
Johan heeft altijd gelijk, zelfs wanneer hij geen gelijk heeft.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal Tour du Jour gekeken en heel goed naar Ome Johan geluisterd.
Maar die ploegen winnen 3 tot 4 keer zoveelquote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat budget is helemaal niet zo groot, is al 100x gezegd door mij
Sky, BMC, Omega Pharma-Quick Step en RadioShack hebben een budget dat 2x zo groot is.
Dat was een grap, geen echte tweetquote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de analyse van Ray Kerckhoffs. Zou die dikke zelf ooit eens op een racefiets hebben gezeten?
Ik klaag liever over het te hoge niveau van de andere ploegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef Waaghals het volgende:
De inzet van Rabo kun je niet over klagen, wel over het niveau.
[..]
Dat was een grap, geen echte tweet
Derksen aanvallenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Waaghals het volgende:
Johan Derksen is zowiezo niet serieus te nemen. Die leeft net als tong80 in het verleden.
Met zijn gelul over zijn sixties haar en dat echte kerels lang haar hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
zowiezoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Waaghals het volgende:
Johan Derksen is zowiezo niet serieus te nemen. Die leeft net als tong80 in het verleden.
Ja, alleen faalt rabobank al sinds de oprichting van die ploeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De Rabobank-wielerploeg is het equivalent van het Nederlands Elftal op het EK.
zowiezoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Waaghals het volgende:
Hansworstquote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen aanvallen. Notoire domoor! Dorpsidioot!
Genoten van VDB2 vandaag Tommeke?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de analyse van Ray Kerckhoffs. Zou die dikke zelf ooit eens op een racefiets hebben gezeten?
Iemand in de top 30 van het klassement zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:13 schreef Leatherface het volgende:
Gezien het materiaal is Rabobank subtop. Dan zijn de verrichtingen in de Tour toch niet zo opzienbarend. Hoeveel meer verwacht je van ze? Misschien wat meer ritzeges, maar verder?
Jij volgt alleen de Tour?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen faalt rabobank al sinds de oprichting van die ploeg.
OMGquote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen faalt rabobank al sinds de oprichting van die ploeg.
Ohja, sorry. De ronde van Californie wordt natuurlijk ook erg hoog aangeslagen.quote:
Plus dat er daar een paar rondrijden die echt grootverdiener zijn en al een groot deel van het verschil dichten. Dat verklaart echt niet het volledige verschil. Niet kwalitatief en zeker niet kwantitatief.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef misteriks het volgende:
[..]
Maar die ploegen winnen 3 tot 4 keer zoveel
Wat meer ritzeges en op hun fiets blijven zitten. Dat is het.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:13 schreef Leatherface het volgende:
Gezien het materiaal is Rabobank subtop. Dan zijn de verrichtingen in de Tour toch niet zo opzienbarend. Hoeveel meer verwacht je van ze? Misschien wat meer ritzeges, maar verder?
En het WK en MSR en de Tour en de Giro en de Vuelta en...quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohja, sorry. De ronde van Californie wordt natuurlijk ook erg hoog aangeslagen.
Je kunt talent opleiden, maar kampioenen zijn volgens mij niet kneedbaar. Dat is uiteindelijk toch toeval.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat meer ritzeges en op hun fiets blijven zitten. Dat is het.
En ze hebben die opleidingsploeg waar echt wel talent uit voortkomt. Maar uiteindelijk zijn de grote overwinningen de laatste jaren alleen van aankopen als LL, Freire e.d. gekomen. Ook Langeveld was van origine geen Rabo. Dat talent komt wel door, maar nu moeten ze nog doorgroeien naar de echte top. Dat blijft een beetje achter bij Rabo. Alleen Gesink zie ik als wereldtopper (als hij rechtblijft), Mollema kan dat ook worden, maar die moet eerst maar eens een WT-overwinning pakken.
Les nummer 1 is dat je kampioenen vooral niet in Nederland moet zoekenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Je kunt talent opleiden, maar kampioenen zijn volgens mij niet kneedbaar. Dat is uiteindelijk toch toeval.
En de Giro is ook wel een aardig rondje.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ohja, sorry. De ronde van Californie wordt natuurlijk ook erg hoog aangeslagen.
Die weet niet of er lucht of zand in een fietsband zit.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef Veerboot het volgende:
Die Gesink rijdt op dit moment gewoon als een zak aardappelen rond in het peloton.
Nouja na 17 jaar opleiden, welke grote overwinningen heeft dat nou opgebracht?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat meer ritzeges en op hun fiets blijven zitten. Dat is het.
En ze hebben die opleidingsploeg waar echt wel talent uit voortkomt. Maar uiteindelijk zijn de grote overwinningen de laatste jaren alleen van aankopen als LL, Freire e.d. gekomen. Ook Langeveld was van origine geen Rabo. Dat talent komt wel door, maar nu moeten ze nog doorgroeien naar de echte top. Dat blijft een beetje achter bij Rabo. Alleen Gesink zie ik als wereldtopper (als hij rechtblijft), Mollema kan dat ook worden, maar die moet eerst maar eens een WT-overwinning pakken.
Want?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Les nummer 1 is dat je kampioenen vooral niet in Nederland moet zoeken
Geen enkele.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef Dreassic het volgende:
Vertel mij maar wanneer een nederlander een aanspreekbare klassieker gewonnen heeft bij Rabo de laatste jaren.
Eeuwige losersmentaliteit. Bij wel meer sporten, maar helemaal met wielrennen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |