Dat budget is helemaal niet zo groot, is al 100x gezegd door mijquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Zie de prestaties afgelopen jaren en vergelijk het met het budget.
Het is ook meer wat ik hoop, top 5 zie ik wel gebeuren.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jawel, maar buiten PN heeft Westra niet zo veel laten zien dit seizoen. Top 10 is mogelijk, maar veel meer zie ik niet gebeuren.
Het budget weerquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef Dreassic het volgende:
[..]
Zie de prestaties afgelopen jaren en vergelijk het met het budget.
Wat dacht je van Martin?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen Evans, Cancellara, Wiggins en Froome maakt hij geen schijn van kans.
Ze hebben allemaal Tour du Jour gekeken en heel goed naar Ome Johan geluisterd.quote:
Ondanks dat het de laatste jaren wat is teruggeschroefd, is Rabo nog altijd een instituut met een enorme infrastructuur en zijn het zeker geen underdogs.quote:
Die geen gelegenheid onbenut laat om Nederlandse wielrenners af te schilderen als losers, brekebenen enzovoorts.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal Tour du Jour gekeken en heel goed naar Ome Johan geluisterd.
Nee iedereen binnen tijd, vrij ruim zelfs nog volgens mij.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef Sasman het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen buitentijd aangekomen?
Ik ben ook gewoon heel tevreden met de inzet. Het grote nadeel voor ze was dat ze maar 3 man hadden om aan te vallen en dat die dus in echt elke ontsnapping mee moesten zitten. Als je bijv. naar Pinot kijkt, die sprong alleen mee in de ontsnapping die de goede was. Daarvoor zaten Vichot, Roy, Casar, Fedrigo en Roux allemaal al eens mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:07 schreef marcodej het volgende:
Ben ik als enige nou gewoon tevreden met het rijden van Rabo vandaag? Het viel mij al mee dat ze alles of niks speelden vandaag. Dat het dan niks wordt maakt me dan eigenlijk al weinig meer uit. Gewoon niet goed genoeg. Jammer, helaas, maar meer ook niet.
Kenny van Hummel gewoon prima binnen gekomen trouwens vandaag.
Johan heeft altijd gelijk, zelfs wanneer hij geen gelijk heeft.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal Tour du Jour gekeken en heel goed naar Ome Johan geluisterd.
Maar die ploegen winnen 3 tot 4 keer zoveelquote:Op zondag 8 juli 2012 18:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat budget is helemaal niet zo groot, is al 100x gezegd door mij
Sky, BMC, Omega Pharma-Quick Step en RadioShack hebben een budget dat 2x zo groot is.
Dat was een grap, geen echte tweetquote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de analyse van Ray Kerckhoffs. Zou die dikke zelf ooit eens op een racefiets hebben gezeten?
Ik klaag liever over het te hoge niveau van de andere ploegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:11 schreef Waaghals het volgende:
De inzet van Rabo kun je niet over klagen, wel over het niveau.
[..]
Dat was een grap, geen echte tweet
Derksen aanvallenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Waaghals het volgende:
Johan Derksen is zowiezo niet serieus te nemen. Die leeft net als tong80 in het verleden.
Met zijn gelul over zijn sixties haar en dat echte kerels lang haar hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
zowiezoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Waaghals het volgende:
Johan Derksen is zowiezo niet serieus te nemen. Die leeft net als tong80 in het verleden.
Ja, alleen faalt rabobank al sinds de oprichting van die ploeg.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De Rabobank-wielerploeg is het equivalent van het Nederlands Elftal op het EK.
zowiezoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Waaghals het volgende:
Hansworstquote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Derksen aanvallen. Notoire domoor! Dorpsidioot!
Genoten van VDB2 vandaag Tommeke?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de analyse van Ray Kerckhoffs. Zou die dikke zelf ooit eens op een racefiets hebben gezeten?
Iemand in de top 30 van het klassement zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:13 schreef Leatherface het volgende:
Gezien het materiaal is Rabobank subtop. Dan zijn de verrichtingen in de Tour toch niet zo opzienbarend. Hoeveel meer verwacht je van ze? Misschien wat meer ritzeges, maar verder?
Jij volgt alleen de Tour?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen faalt rabobank al sinds de oprichting van die ploeg.
OMGquote:Op zondag 8 juli 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, alleen faalt rabobank al sinds de oprichting van die ploeg.
Ohja, sorry. De ronde van Californie wordt natuurlijk ook erg hoog aangeslagen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |