Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Treurige misser op 30-15 inderdaad, daarna volledig weggegeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
Zo onterecht. Het geluk is met de domme.
Slechte in dit geval
sportlemon, livescorehunterquote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef newsradio het volgende:
Andere topic was dicht, dus hier verder. Iemand raadde mij expat shiel aan, helaas werkt die natuurlijk niet op mijn suffe mac. Nog andere opties wellicht? Thks.
Bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jawel. Al is deze set wel belangrijk.
[...]
http://www.livescorehunter.com ?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef newsradio het volgende:
Andere topic was dicht, dus hier verder. Iemand raadde mij expat shiel aan, helaas werkt die natuurlijk niet op mijn suffe mac. Nog andere opties wellicht? Thks.
Via http://www.hidemyass.com/ kan je bij de advanced options een Engelse proxy kiezen, ik heb alleen geen idee of dat verschil maakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef newsradio het volgende:
Ja, geweldig dat die break opeens uit het niets kwam.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
Goed gevochten van Federer. Speelde niet best, alles zat Murray mee in die 2e set, maar toch de set eruit weten te slepen met een paar geweldige punten
Eigen games gehouden (met moeite, maar toch) en toegeslagen op het juiste moment. Prima gedaan idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
Goed gevochten van Federer. Speelde niet best, alles zat Murray mee in die 2e set, maar toch de set eruit weten te slepen met een paar geweldige punten
Regenonderbreking:5 minuten geleden voor Federer, nu voor Murray.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Zou een regenonderbreking voordelig zijn voor Fed of Murray? Neem aan voor Murray maar met het dak dicht speelt Federer wel beter denk ik.
Voor Federer. Murray kan niet beter en Federer maakt veel teveel UE en kan dus veel verbeteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Zou een regenonderbreking voordelig zijn voor Fed of Murray? Neem aan voor Murray maar met het dak dicht speelt Federer wel beter denk ik.
Hou toch op manquote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Eigen games gehouden (met moeite, maar toch) en toegeslagen op het juiste moment. Prima gedaan idd.
Ik word blij van dit soort posts.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Voor Federer. Murray kan niet beter en Federer maakt veel teveel UE en kan dus veel verbeteren.
Het is niet belangrijk hoe je een kans krijgt, het gaat erom wat je er mee doet. Die twee laatste punten waren geen cadeautjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Hou toch op man. Begon gewoon met een misser van Murray.
Dus? 1 misser betekent niet gelijk iets weggeven. Wat een onzin zeg. Federer dwingt die laatste punten gewoon af. Daarnaast miste Murray die bal omdat Federer de goede hoek koos waardoor Murray iets extra's moest geven.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Hou toch op man. Begon gewoon met een misser van Murray.
Rare tijdquote:
Dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? 1 misser betekent niet gelijk iets weggeven. Wat een onzin zeg. Federer dwingt die laatste punten gewoon af. Daarnaast miste Murray die bal omdat Federer de goede hoek koos waardoor Murray iets extra's moest geven.
Ik dacht dat het altijd wel even duurt voor zo'n dak dicht is, dan kunnen ze toch beter uit voorzorg dat ding al dicht doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat het niet echt regent. Wat druppels alleen.
En omdat ze ook zo veel mogelijk outdoor willen spelen. Alleen in geval van noodzaak gaat het dicht.quote:
Maar ze spelen niet door als je het dak dicht doet. Pas na 40 minuten kun je dan weer spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd wel even duurt voor zo'n dak dicht is, dan kunnen ze toch beter uit voorzorg dat ding al dicht doen?
Acht minuten. Maar voordat de ruimte is geacclimatiseerd zijn we een half uur verder (anders wordt het gras nat door de condensatie).quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd wel even duurt voor zo'n dak dicht is, dan kunnen ze toch beter uit voorzorg dat ding al dicht doen?
Nee, omstandigheden zijn dan compleet anders. Dak dicht is gewoon meer een last resort.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef Niox het volgende:
Doen gewoon dat achterlijke dak dicht ipv het eerst weer af te gaan wachten..
Inderdaad. Nu vind ik het wel een goede keuze. Als je toch meer dan 2 uur kan spelen moet je het gewoon open laten.quote:
Is het voordeel voor Federer niet groter als het indoor is?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu vind ik het wel een goede keuze. Als je toch meer dan 2 uur kan spelen moet je het gewoon open laten.
Dat heb ik tot nu toe alle kenners wel horen zeggen ja, maar volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het voordeel voor Federer niet groter als het indoor is?
Wellicht iets. Maar Murray is ook een goede indoor speler. Het wordt allemaal wat overdreven vind ik. Maar het blijft een outdoor toernooi. Dus als je zo lang kan spelen zoals nu dus ging, moet je het dak gewoon open laten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het voordeel voor Federer niet groter als het indoor is?
Oké.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wellicht iets. Maar Murray is ook een goede indoor speler. Het wordt allemaal wat overdreven vind ik. Maar het blijft een outdoor toernooi. Dus als je zo lang kan spelen zoals nu dus ging, moet je het dak gewoon open laten.
Ballen stuien lager op en schieten meer door. Dat is in het voordeel van Federer. Hoe meer je dat hebt hoe beter het spel van Federer tot zijn recht komt t.o.v. Murray.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat heb ik tot nu toe alle kenners wel horen zeggen ja, maar volgens mij valt dat allemaal wel mee.
WTF.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:22 schreef TennispeRFect het volgende:
Als ik dat hoofd van Becker zie moet ik elke keer denken aan een meisje in een kast met een mond vol met sperm
Ja, hopelijk een ace en dan weer 90 seconden rust.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig staat Federer al met 40-0 voor. Dus hopelijk wordt hij niet direct gebroken. Hoe vaak zie je zoiets niet na een regenonderbreking.
O, op die fiets.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:26 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Boris_Becker#Priv.C3.A9leven
Wist je dat aardbeien ook op Wimbledon traditie zijn?quote:
D'uhquote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wist je dat aardbeien ook op Wimbledon traditie zijn?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
wat koop ik voor tradities?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat het zo veel als mogelijk een outdoortoernooi is. Dak dicht is het laatste redmiddel.quote:
In de hoop dat Murray dan alsnog wint, beetje triest van die britten maar hij mag al blij zijn dat hij een set won.quote:
Of een dag later zoals in Parijs..quote:Op zondag 8 juli 2012 17:27 schreef TheGeneral het volgende:
Gelukkig staat Federer al met 40-0 voor. Dus hopelijk wordt hij niet direct gebroken. Hoe vaak zie je zoiets niet na een regenonderbreking.
gvd wat een held is het toch ook he. Hoe kun je ooit voor een andere speler zijn zolang hij nog speeltquote:
quote:
quote:
Nee, rellen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook even ingeschakeld na de tour de france etappe.
Was 't een regen onderbreking?
Nee, de Britten vonden dat Federer te goed begon te spelen en lasten een pauze inquote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Gekke Tour, niet?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze betalen denk ik voor een Ground Pass. sommigen op het Centre Court hebben er zeventienduizend euro voor betaald om alleen deze wedstrijd te zien.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:55 schreef tja77 het volgende:
Die mensen betalen dus geld, om op een berg, in het gras, in de regen naar een scherm in de verte te kunnen kijken, of is het vandaag gratis entree muv het centre court?
Wat kost zo'n ground pass op een finale dag ongeveer?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze betalen denk ik voor een Ground Pass. sommigen op het Centre Court hebben er zeventienduizend euro voor betaald om alleen deze wedstrijd te zien.
Geen idee, honderd pond ofzo?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ground pass op een finale dag ongeveer?
quote:Op zondag 8 juli 2012 17:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat kost zo'n ground pass op een finale dag ongeveer?
Max 72 pond dus.quote:Anyone willing to queue can buy tickets on the day of the matches. The atmosphere in the queue is friendly and visitors enjoy the opportunity of meeting and talking tennis with other fans.
Every day, except the last four days, 500 tickets for each of the Center and No.1 and No.2 courts are reserved for sale to the public at the turnstiles. They cost between Ł27 to Ł72 depending on the day and the court.
Another 6,000 Grounds Admission tickets are sold every day. They're good for No. 2 court standing and unreserved seating and standing on Courts 3-19. Tickets cost between Ł5 and Ł18, depending on the time and day.
Ook nog wel aardig wat om op een doorregende heuvel naar een scherm te zitten kijken.quote:
Zo te zien wel.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef BDIL het volgende:
Murray wou Federer weer naaien door hem keihard in het lichaam te spelenNu is hij zelf genaaid
GOD straft onmiddelijkquote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef BDIL het volgende:
Murray wou Federer weer naaien door hem keihard in het lichaam te spelenNu is hij zelf genaaid
Hij is ook de enige op de tour die dat bewust doet.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:04 schreef BDIL het volgende:
Ah, dat is zij dus. Gadver.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ma Murray, aka monster van Loch Ness
In de eerste set hadden zo'n lange game die Murray toch won en daarna verloor Federer gelijk zijn service.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:15 schreef BroodjePatat1 het volgende:
Als deze game eindelijk voorbij is, knalt Federer er met een love game over heen
Het is niet makkelijk in de wereld van Murray en Ronaldoquote:Op zondag 8 juli 2012 18:14 schreef luckass het volgende:
Perfect geretouneerd Roelfs? Leef ik in een andere wereld ofzo.
Wel een lekkere kopke.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Djokotron het volgende:
Elke keer die domme kop van dat mokkel van Andy in beeld
ik zou d'r doenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Djokotron het volgende:
Beter dan die moederquote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Djokotron het volgende:
Niks mis meequote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Djokotron het volgende:
quote:
Hij moest gewoon even uitrusten.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:18 schreef alors het volgende:
Murray met zijn faalchallengesgodsamme niet te filmen hoor
Ik dacht elke keer dat er een voetfout werd gecalledquote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef alors het volgende:
wat waren dat nou voor sissy gilletjes van Andy? Doet ie dat ook in bed
Dat wil ik ook gewoon niet weten...quote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef alors het volgende:
wat waren dat nou voor sissy gilletjes van Andy? Doet ie dat ook in bed
Die gasten switchen zo'n beetje elke partij van schoenen. Ik weet nog wel dat Krajicek dat 15 jaar terug al deed. Toen vond heel Nederland het raar. Totdat bleek dat ze het bijna allemaal dedenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:19 schreef Marcoss het volgende:
Zou Murray na vandaag ook nieuwe schoenen gaan kopen?
Net te laat voor de jinx.quote:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
Die victoria zit hier alsof we een in modeshow zitten. komop zegdoe ff normaal
Inderdaad. Wat is er mis met een joggingbroek en een leuk tijgerprintje als de hele wereld meekijkt.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
Niks mis mee, als alle vrouwen dat nou eens doen...quote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
hoezo? omdat ze een net jurkje aan heeft? Jij zou daar zeker in je hawai blouse en afritsbroek gaan zittenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:32 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
hoezo? omdat ze een net jurkje aan heeft? Jij zou daar zeker in je hawai blouse en afritsbroek gaan zitten
Afritsbroeken.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
hoezo? omdat ze een net jurkje aan heeft? Jij zou daar zeker in je hawai blouse en afritsbroek gaan zitten
Zonder een nep gouden kettinkje met je naam erop is die outfit niet compleet.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is er mis met een joggingbroek en een leuk tijgerprintje als de hele wereld meekijkt.
Ik wel. Met slippers.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
Sowieso. Moet ze wel Samantha heten ofzo. Of Priscilla.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:34 schreef Niox het volgende:
[..]
Zonder een nep gouden kettinkje met je naam erop is die outfit niet compleet.
het getuigt van aantrekkerij en 'kijk mij eens'.. dat staat me een beetje tegen.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het getuigt van aantrekkerij en 'kijk mij eens'.. dat staat me een beetje tegen.
En deze reactie getuigt van: ''Ik ben jaloers, maar dat wil ik niet laten merken hier''.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het getuigt van aantrekkerij en 'kijk mij eens'.. dat staat me een beetje tegen.
vergeet dan niet ook op Beckham te haten die strak in het pak zit en 99% van de overige bezoekers.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je alleen maar met smileys gaat reageren kan je net zo goed niet reagerenquote:
Kan Murray wel iets van leren.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef alors het volgende:
[..]
vergeet dan niet ook op Beckham te haten die strak in het pak zit en 99% van de overige bezoekers.
Zou kunnen ja.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:36 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
als je alleen maar met smileys gaat reageren kan je net zo goed niet reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |