Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Treurige misser op 30-15 inderdaad, daarna volledig weggegeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:03 schreef vandermar het volgende:
Zo onterecht. Het geluk is met de domme.
Slechte in dit geval
sportlemon, livescorehunterquote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef newsradio het volgende:
Andere topic was dicht, dus hier verder. Iemand raadde mij expat shiel aan, helaas werkt die natuurlijk niet op mijn suffe mac. Nog andere opties wellicht? Thks.
Bedankt.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jawel. Al is deze set wel belangrijk.
[...]
http://www.livescorehunter.com ?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef newsradio het volgende:
Andere topic was dicht, dus hier verder. Iemand raadde mij expat shiel aan, helaas werkt die natuurlijk niet op mijn suffe mac. Nog andere opties wellicht? Thks.
Via http://www.hidemyass.com/ kan je bij de advanced options een Engelse proxy kiezen, ik heb alleen geen idee of dat verschil maakt.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:06 schreef newsradio het volgende:
Ja, geweldig dat die break opeens uit het niets kwam.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
Goed gevochten van Federer. Speelde niet best, alles zat Murray mee in die 2e set, maar toch de set eruit weten te slepen met een paar geweldige punten
Eigen games gehouden (met moeite, maar toch) en toegeslagen op het juiste moment. Prima gedaan idd.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:07 schreef TheGeneral het volgende:
Goed gevochten van Federer. Speelde niet best, alles zat Murray mee in die 2e set, maar toch de set eruit weten te slepen met een paar geweldige punten
Regenonderbreking:5 minuten geleden voor Federer, nu voor Murray.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Zou een regenonderbreking voordelig zijn voor Fed of Murray? Neem aan voor Murray maar met het dak dicht speelt Federer wel beter denk ik.
Voor Federer. Murray kan niet beter en Federer maakt veel teveel UE en kan dus veel verbeteren.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Federer-fan het volgende:
Zou een regenonderbreking voordelig zijn voor Fed of Murray? Neem aan voor Murray maar met het dak dicht speelt Federer wel beter denk ik.
Hou toch op manquote:Op zondag 8 juli 2012 17:08 schreef Niox het volgende:
[..]
Eigen games gehouden (met moeite, maar toch) en toegeslagen op het juiste moment. Prima gedaan idd.
Ik word blij van dit soort posts.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Voor Federer. Murray kan niet beter en Federer maakt veel teveel UE en kan dus veel verbeteren.
Het is niet belangrijk hoe je een kans krijgt, het gaat erom wat je er mee doet. Die twee laatste punten waren geen cadeautjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Hou toch op man. Begon gewoon met een misser van Murray.
Dus? 1 misser betekent niet gelijk iets weggeven. Wat een onzin zeg. Federer dwingt die laatste punten gewoon af. Daarnaast miste Murray die bal omdat Federer de goede hoek koos waardoor Murray iets extra's moest geven.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Hou toch op man. Begon gewoon met een misser van Murray.
Rare tijdquote:
Dit.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:10 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? 1 misser betekent niet gelijk iets weggeven. Wat een onzin zeg. Federer dwingt die laatste punten gewoon af. Daarnaast miste Murray die bal omdat Federer de goede hoek koos waardoor Murray iets extra's moest geven.
Ik dacht dat het altijd wel even duurt voor zo'n dak dicht is, dan kunnen ze toch beter uit voorzorg dat ding al dicht doen?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Omdat het niet echt regent. Wat druppels alleen.
En omdat ze ook zo veel mogelijk outdoor willen spelen. Alleen in geval van noodzaak gaat het dicht.quote:
Maar ze spelen niet door als je het dak dicht doet. Pas na 40 minuten kun je dan weer spelen.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd wel even duurt voor zo'n dak dicht is, dan kunnen ze toch beter uit voorzorg dat ding al dicht doen?
Acht minuten. Maar voordat de ruimte is geacclimatiseerd zijn we een half uur verder (anders wordt het gras nat door de condensatie).quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd wel even duurt voor zo'n dak dicht is, dan kunnen ze toch beter uit voorzorg dat ding al dicht doen?
Nee, omstandigheden zijn dan compleet anders. Dak dicht is gewoon meer een last resort.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:12 schreef MaxMark het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 8 juli 2012 17:14 schreef Niox het volgende:
Doen gewoon dat achterlijke dak dicht ipv het eerst weer af te gaan wachten..
Inderdaad. Nu vind ik het wel een goede keuze. Als je toch meer dan 2 uur kan spelen moet je het gewoon open laten.quote:
Is het voordeel voor Federer niet groter als het indoor is?quote:Op zondag 8 juli 2012 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Inderdaad. Nu vind ik het wel een goede keuze. Als je toch meer dan 2 uur kan spelen moet je het gewoon open laten.
Dat heb ik tot nu toe alle kenners wel horen zeggen ja, maar volgens mij valt dat allemaal wel mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het voordeel voor Federer niet groter als het indoor is?
Wellicht iets. Maar Murray is ook een goede indoor speler. Het wordt allemaal wat overdreven vind ik. Maar het blijft een outdoor toernooi. Dus als je zo lang kan spelen zoals nu dus ging, moet je het dak gewoon open laten.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is het voordeel voor Federer niet groter als het indoor is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |